Зараз бізнес повинен всіма силами намагатися допомагати користувачам приймати рішення про покупку. Уявіть, тільки ейчас на одну людину припадатиме близько 5000 реклам в день в середньому. А фізично обробити (тобто усвідомлено підійти до аналізу) людина може тільки 100. Скрізь людини переслідує реклама в лоб – купи, продай та інше. Але ніхто не підлаштовується під користувача, ніхто не питає у користувача, чого він хоче.
Вважаємо, що головне завдання маркетологів в 2019 році – допомогти купити продукт швидко, легко і максимально вигідно для кінцевого користувача.
Давайте наприклад розглянемо продаж авто.
В США в середньому, перед тим як зробити покупку авто, людина відвідує 2 автосалону. Це означає, що більшу частину інформації покупці вивчають в інтернеті.
Власники автосалонів кажуть, що перш ніж клієнт добереться до них в салон, вони вже знає деталі товару, як купити та інше. І він просто хоче скоріше виїхати на своєму авто.
Салон Park Place США. Правильний сайт + контекст. Або просто допоможи користувачеві і він у тебе купити
Клієнти Park Place, які які використовують веб-сайт, купують за ціною в 2 рази вище, ніж ті користувачі, які прийшли з інших джерел.
Park Place додали на сайт інструмент , який допомагає клієнтові завершити замовлення та придбання на 80 %.
З моменту запуску цього інструменту у них спостерігається зростання покупок на 23%.
Також, маркетологи Park Place з’ясували, що 60% всього трафіку йде через мобільні пристрої. І вони створили окремо сторінку мобільну версію сайту, щоб оптимізувати зручність його використання. Так зараз у вас (Якщо подивитися на скрін нижче).
У легкій доступності можливість зателефонувати, написати на пошту або дізнатися як проїхати до найближчого авто центру.
Зараз у автоцентру більше 12000 дзвінків по кліку через нову версію сайту.
Також, вони не просто зупинилися на оптимізації і поліпшенні досвіду використання сайту, вони також грамотно подjшлі і до платної реклами.
В рекламу вони запустили пошукові оголошення, КММ. А також, зробили коригування ставок на мобільні пристрої, плюс проаналізували в який час (по днях і часу доби) найбільше дзвонять або відвідують, або шукають нові автомобілі. Це дало приріст дзвінків. Так, згідно з їхніми даними, кожен п’ятий, хто натискає на платну рекламу в кінцевому підсумку відвідує один з дилерських центрів.
Але на цьому вони не зупинилися.
Що важливіше в конверсії для автосалону: дзвінок, форма або відвідування центру? Звичайно останнім. Вони почали відстежувати конверсії в результаті відвідувань магазину. Таким чином, вони ще краще оптимізували рекламу, розуміючи звідки і скільки реально піходіт користувачів в автосалон.
Все вище описані дії приводять до одного: це просто напросто допомагає користувачеві прийняти рішення про покупку максимально швидко і просто.
Ще недавно всі билися над питанням, а чому я відрізняюся від інших. Сьогодні цього вже недостатньо через високу конкуренцію.
Сьогодні необхідно максимально наблизитися до користувача, зрозуміти мотиви його покупки, як він купує і приймає рішення і просто підказувати на кожному з етапів як простіше все це зробити.
Ось і весь секрет успіху.
ссилочку на оригінал статті:)