Ринок екоммерса США вражає своїми масштабами. Здається Україна і США абсолютно різні за ментальністю і по всіх процесах країни. Але ми трохи схожі, хоча б в тому, як ми здійснюємо покупки. Сьогодні ми розглянемо кейс від google про 4 типи святкових покупців і особливості їхньої поведінки при покупці.
Чорна п’ятниця і Кібер понеділок – одні з найпопулярніших днів розпродажів і виторгу у більшій частині світу, в яких розвинений екоммерс. І найчастіше більшість рекламодавців готові витрачати практично всі свої маркетингові ресурси саме на отримання результату саме в ці дні. Але важливо пам’ятати, що покупці активні з жовтня по кінець грудня. А якщо тільки акцентувати свої ресурси на ПП і кібер понеділок, то можна втратити ще більшу частину потенційних споживачів.Нове исседования Гугл США виявило кілька цікавих фактів про святкові споживачах. Давайте почнемо наш аналіз з 4-х типів святкових покупців:
Evergreen (вічнозелені), Early Bird (ранні пташки), Deal Seeker (шукачі виженуть угод) і Last-Minute Shopper (купують в послденюю хвилину), а також про нові способи допомогти їм орієнтуватися в найбільший торговий момент року.
Evergreen – покупець, який розподіляє свої покупки ан весь сезон.
Early Bird – завжди робить велику частину покупок на початку сезону.
Deal Seeker (шукач угод) – робить велику частину покупок саме в дні розпродажів (Черная Пятница або кіберпонеділок).
Last-Minute Shopper – відкладає більшу частину своїх покупок саме на останній момент.Якщо подивитися, на загальну статистику, то тільки 18% покупців шукають вигідні покупки і консолідують їх до періоду найбільших розпродажів (таких як Чорна п’ятниця і кіберпонеділок). А це означає, що граммостное розподіл маркетингових ресурсів дозволить зробити результату набагато більше протягом усього грудня.
Строки це все
Зустрітися з чотирма типами святкових покупців, кожен зі своїм унікальним поведінкою.
Незалежно від типу покупця, вимоги кожного з цих типів виросли.53% з усіх користувачів, проводять ретельне дослідження того, де купити, за якою ціною, де якість краще і вигідно умови.40% дуже вимогливі до продавців.48% – нетерплячі і хочуть зробити покупки якомога швидше.
Уявіть тільки, 51% всіх покупців сказали, що в останню хвилину вони були не впевнені, де хотіли купити товар/послугу (мали на увазі, що у них було кілька варіантів різних продавців). Це відкриває безмежні можливості для всіх продавців.Також важливою рисою святкових покупців є те, що вони ретельно досліджують товар перед покупкою, а це значить, що продавцям необхідно приділити особливу внимение опису своїх продуктів і конкурентних переваг.Люди витрачають значну кількість свого часу на дослідження, перегляд і покупку онлайн. У деяких випадках це більше половини. Google виявили, що навіть Гарячі Покупці (ті, яким покупку потрібно серш якомога швидше) будуть робити дослідження. Тепер вони витрачають 54% часу на покупки в Інтернеті.
Також, давайте розглянемо цей момент більш детально.
Google запитали покупців, як вони вважають за краще проводити онлайн-дослідження, щоб ми могли подумати, на чому сфокусувати свої зусилля, щоб отримати найкращі результати. Ось як люди переглядають, перш ніж купити.
66% покупців по типу як шукачі вигідних угод кажуть, що зробили покупки для себе, а не для кого то. Смартфони допомагають здійснювати покупки. Мобільний телефон грає важливу роль в святкових покупках, навіть коли покупці знаходяться в магазині. Тут ви побачите, що цифри значні, що вказує на те, що мобільний повинен бути в центрі вашої стратегії свята.
Праздничные покупатели теперь чувствуют себя комфортно при совершении покупок через Интернет и на мобильных устройствах, в частности, соискателям Deal Seekers, которые, скорее всего, будут покупать свои смартфоны. Важно убедиться, что ваш мобильный опыт не требует трения.
Оригинал статьи по ссылке “
Want to win the holiday? Start early”Добавлю свои собственные инсайты от прочтения данного исследования:
- Знать кто твой покупатель является основной построения любой маркетинговой стратегии. Иногда мы оцениваем свою ЦА только по косвенным признакам.
- Дать покупателю самую низку цену, рассчитывая, что все сразу купят у вас товар – ошибочно. Пользователь тщательно исследует как товар, так и продавца. Тратит на это много своего времени, поэтому постарайтесь описать максимум пользы от покупки товара/услуги именно у вас.
- Если пользователь долго исследует перед покупкой, это значит, что он может совершать очень много коммуникаций (точек касания) с вашим сайтом, а значит не упускайте его ни на минуту. Если пользователь не купил сразу, то возможно он еще исследует, а значит у вас есть возможность в который раз в рекламе показать свои преимущества.
- Оптимизируйте мобильную версию сайта. Пользователи начинают ресерчь с мобильных и могут завершить даже покупку на нем. Попытайтесь понять, что можно оптимизировать или улучшить, где добавить номер телефона или убрать, где упростить форму регистрации и прочее.
- Онлайн-реклама может активно влиять на физические приходы в магазин.
- Используйте формулировки как “покупай в подарок близким”, так и “покупай себе в подарок на НГ”. 66% совершают покупки для себя.