4 типи святкових покупця, як вони роблять покупки або чи можна вичавити з грудня більше

Маркетинг
Ринок екоммерса США вражає своїми масштабами. Здається Україна і США абсолютно різні за ментальністю і по всіх процесах країни. Але ми трохи схожі, хоча б в тому, як ми здійснюємо покупки. Сьогодні ми розглянемо кейс від google про 4 типи святкових покупців і особливості їхньої поведінки при покупці. Чорна п’ятниця і Кібер понеділок – одні з найпопулярніших днів розпродажів і виторгу у більшій частині світу, в яких розвинений екоммерс. І найчастіше більшість рекламодавців готові витрачати практично всі свої маркетингові ресурси саме на отримання результату саме в ці дні. Але важливо пам’ятати, що покупці активні з жовтня по кінець грудня. А якщо тільки акцентувати свої ресурси на ПП і кібер понеділок, то можна втратити ще більшу частину потенційних споживачів. Нове исседования Гугл США виявило кілька цікавих фактів про святкові споживачах. Давайте почнемо наш аналіз з 4-х типів святкових покупців: Evergreen (вічнозелені), Early Bird (ранні пташки), Deal Seeker (шукачі виженуть угод) і Last-Minute Shopper (купують в послденюю хвилину), а також про нові способи допомогти їм орієнтуватися в найбільший торговий момент року. Evergreen – покупець, який розподіляє свої покупки ан весь сезон. Early Bird – завжди робить велику частину покупок на початку сезону. Deal Seeker (шукач угод) – робить велику частину покупок саме в дні розпродажів (Черная Пятница або кіберпонеділок). Last-Minute Shopper – відкладає більшу частину своїх покупок саме на останній момент. Якщо подивитися, на загальну статистику, то тільки 18% покупців шукають вигідні покупки і консолідують їх до періоду найбільших розпродажів (таких як Чорна п’ятниця і кіберпонеділок). А це означає, що граммостное розподіл маркетингових ресурсів дозволить зробити результату набагато більше протягом усього грудня.

Строки це все

Зустрітися з чотирма типами святкових покупців, кожен зі своїм унікальним поведінкою. Незалежно від типу покупця, вимоги кожного з цих типів виросли. 53% з усіх користувачів, проводять ретельне дослідження того, де купити, за якою ціною, де якість краще і вигідно умови. 40% дуже вимогливі до продавців. 48% – нетерплячі і хочуть зробити покупки якомога швидше. Уявіть тільки, 51% всіх покупців сказали, що в останню хвилину вони були не впевнені, де хотіли купити товар/послугу (мали на увазі, що у них було кілька варіантів різних продавців). Це відкриває безмежні можливості для всіх продавців. Також важливою рисою святкових покупців є те, що вони ретельно досліджують товар перед покупкою, а це значить, що продавцям необхідно приділити особливу внимение опису своїх продуктів і конкурентних переваг. Люди витрачають значну кількість свого часу на дослідження, перегляд і покупку онлайн. У деяких випадках це більше половини. Google виявили, що навіть Гарячі Покупці (ті, яким покупку потрібно серш якомога швидше) будуть робити дослідження. Тепер вони витрачають 54% часу на покупки в Інтернеті. Також, давайте розглянемо цей момент більш детально.

Google запитали покупців, як вони вважають за краще проводити онлайн-дослідження, щоб ми могли подумати, на чому сфокусувати свої зусилля, щоб отримати найкращі результати. Ось як люди переглядають, перш ніж купити.

66% покупців по типу як шукачі вигідних угод кажуть, що зробили покупки для себе, а не для кого то. Смартфони допомагають здійснювати покупки. Мобільний телефон грає важливу роль в святкових покупках, навіть коли покупці знаходяться в магазині. Тут ви побачите, що цифри значні, що вказує на те, що мобільний повинен бути в центрі вашої стратегії свята. Праздничные покупатели теперь чувствуют себя комфортно при совершении покупок через Интернет и на мобильных устройствах, в частности, соискателям Deal Seekers, которые, скорее всего, будут покупать свои смартфоны. Важно убедиться, что ваш мобильный опыт не требует трения. Оригинал статьи  по ссылке “Want to win the holiday? Start early” Добавлю свои собственные инсайты от прочтения данного исследования:
  1. Знать кто твой покупатель является основной построения любой маркетинговой стратегии. Иногда мы оцениваем свою ЦА только по косвенным признакам.
  2. Дать покупателю самую низку цену, рассчитывая, что все сразу купят у вас товар  – ошибочно. Пользователь тщательно исследует как товар, так и продавца. Тратит на это много своего времени, поэтому постарайтесь описать максимум пользы от покупки товара/услуги именно у вас.
  3. Если пользователь долго исследует перед покупкой, это значит, что он может совершать очень много коммуникаций (точек касания) с вашим сайтом, а значит не упускайте его ни на минуту. Если пользователь не купил сразу, то возможно он еще исследует, а значит у вас есть возможность в который раз в рекламе показать свои преимущества.
  4. Оптимизируйте мобильную версию сайта. Пользователи начинают ресерчь с мобильных и могут завершить даже покупку на нем. Попытайтесь понять, что можно оптимизировать или улучшить, где добавить номер телефона или убрать, где упростить форму регистрации и прочее.
  5. Онлайн-реклама может активно влиять на физические приходы в магазин.
  6. Используйте формулировки как “покупай в подарок близким”, так и “покупай себе в подарок на НГ”. 66% совершают покупки для себя.
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї