Як контролювати роботу фахівця з Google Ads?

Як перевірити роботу фахівця з Google Ads? Контекстна реклама

Для власників бізнесу проблема сумлінного ведення акаунту Google AdWords актуальна завжди, незалежно від того, довіряють вони виконання робіт великого агентства або користуються послугами фахівця-фрілансера.

Стовпи, на яких тримається будь-який бізнес – системний підхід і аудит. Ця стаття допоможе оцінювати якість трафіку з пошукової системи Google і контролювати роботу фахівця з Google Ads, тим, у кого не було раніше подібного досвіду.

Що необхідно для перевірки роботи фахівця з Google Ads?

Щоб перевірити роботу фахівця з контекстної реклами, перш за все, необхідно запросити доступ до особистого кабінету AdWords.

Важливо! Навіть якщо Ви жодного разу не скористаєтеся даними для входу, їх все одно слід запросити. Найчастіше обізнаності PPC-фахівця про те, що у Вас є можливість його контролювати, буває досить для якісного ведення рекламних кампаній.

Необхідно повідомити контекстолога про бажання отримати доступ і надати йому адресу поштової скриньки на gmail. Використовуючи логін і пароль від акаунту, можна входити в кабінет після надання відповідних прав.

Щоб авторизуватися в рекламному акаунті:

  1. У адресному рядку браузера вкажіть сайт ads.google.com і перейдіть на нього;
  2. Скористайтеся посиланням «Увійти» (розташована праворуч у верхній частині екрану);
  3. Вкажіть електронну поштову скриньку;
  4. Введіть код для доступу до облікового запису;
  5. Натисніть на кнопку «Увійти».

Як контролювати роботу фахівця з контекстної реклами?

Авторизувавшись в особистому кабінеті, з’являється можливість контролювати:

Витрачання бюджету

Відстежуйте своєчасність і розмір зарахування коштів на рахунок акаунту, їх витрачання. Так можна убезпечитися від шахрайських дій з боку виконавця. Для цього клікніть на іконку налаштувань у вигляді шестерні вгорі праворуч і перейдіть в розділ «Рахунки та платежі».

Далі скористайтеся посиланням «Переглянути транзакції і документи», щоб порівняти розмір переданих PPC-фахівця коштів з даними про зарахування та списання в Google AdWords:

Перевірка транзакцій в кабінеті Google Ads

Зміст звіту

Наполягайте, щоб інформація у звітах була логічно обґрунтована і зрозуміла.

Порада! Ситуація, коли якісь графіки або показники складні для сприйняття, повинна насторожувати. Особливо якщо контекстологіі не може швидко і дохідливо пояснити, для чого необхідні ті чи інші.

В системі зберігається величезний масив інформації, яка дуже корисна для фахівця. Але у звіті для власника бізнесу повинні бути тільки агреговані, логічно вибудовані показники, для розуміння яких не потрібне проведення глибокого аналізу або наявність спеціальних знань.

Ми радимо використовувати у звіті такі показники:

  • Покази – кількість подій, при яких оголошення з’являлося на сторінках користувачів;
  • Кліки – кількість переходів на сайт за оголошенням;
  • CTR – відсоток оголошень, за якими кликнули, в загальній кількості показів (нормальним можна вважати CTR, що перевищує 2%);
  • Вартість переходу – кількість грошових коштів, які необхідно затратити, для отримання переходу на сайт;
  • Вартість – сумарні витрати по аналізованому оголошенню;
  • Середня позиція – чим менше показник, тим краще, але бажано, щоб він не перевищував 3;
  • Конверсія – цільове дію, вчинене відвідувачем на сайті;
  • Вартість конверсії – кількість грошових коштів, які необхідно затратити, для отримання ліду;
  • Відсоток показів у пошуку – широта охоплення цільової аудиторії (в нормі показник не повинен опускатися нижче 70%).

Оптимізація

В цьому важливому розділі система регулярно публікує рекомендації щодо оптимізації реклами. Пропозиції не завжди актуальні для конкретної кампанії, тому погоджуватися з ними слід вибірково.

Однак, поради Google щодо поліпшення оголошень повинні бути або прийняті, або відхилені. Якщо в розділі «Оптимізація» є нерозглянуті рекомендації, то PPC-фахівець недопрацьовує.

Історія змін за період

В розділі «Історія змін» можна знайти важливу інформацію, якщо виникла необхідність перевірити роботу фахівця з Google Ads. І не має значення, що для Вас багато позицій у переліку незрозумілі. Саме сама наявність таких рядків свідчить, що в рекламному кабінеті ведеться активність.

Встановіть дати початку і закінчення аналізованого інтервалу часу і натисніть “Перегляд історії змін»:

Які зміни вносив фахівець з контекстної рекламу

Увага! Ви можете бути неприємно здивовані, з’ясувавши, що вже досить тривалий період часу в акаунті не здійснювалося жодної дії.

Перелік користувачів

В розділі «Пошукові запити» можна перевірити, які фрази відвідувачі сайту вводять в пошуковий рядок перед тим, як перейти на нього.

Важливо! Навіть якщо Ви вкладаєте значні кошти в якісно зроблений сайт, фінансової віддачі може не бути, якщо трафік, який на нього йде не є цільовим.

Проводити регулярний аудит пошукових запитів – одне з найбільш важливих заходів для замовника. Оцінити, кого і з якою метою Ви залучаєте на свій інтернет-ресурс, краще Вас самих не зможе ніхто. Велике число нецільових відвідувачів може бути пов’язано з поганою опрацюванням мінус-слів PPC-фахівцем.

Щоб не потрапити в подібну ситуацію, самостійно проаналізуйте хоча б кілька сотень пошукових запитів. Часу витратите трохи, але зможете отримати повне уявлення про те, який трафік приводить контекстолог:

Перевірка пошукових запитів в контекстній рекламі

Для отримання інформації встановіть:

  • аналізований діапазон часу;
  • одну або кілька кампаній;
  • ключові слова;
  • пошукові фрази.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї