Для власників бізнесу проблема сумлінного ведення акаунту Google AdWords актуальна завжди, незалежно від того, довіряють вони виконання робіт великого агентства або користуються послугами фахівця-фрілансера.
Стовпи, на яких тримається будь-який бізнес – системний підхід і аудит. Ця стаття допоможе оцінювати якість трафіку з пошукової системи Google і контролювати роботу фахівця з Google Ads, тим, у кого не було раніше подібного досвіду.
Що необхідно для перевірки роботи фахівця з Google Ads?
Щоб перевірити роботу фахівця з контекстної реклами, перш за все, необхідно запросити доступ до особистого кабінету AdWords.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Важливо! Навіть якщо Ви жодного разу не скористаєтеся даними для входу, їх все одно слід запросити. Найчастіше обізнаності PPC-фахівця про те, що у Вас є можливість його контролювати, буває досить для якісного ведення рекламних кампаній.
Необхідно повідомити контекстолога про бажання отримати доступ і надати йому адресу поштової скриньки на gmail. Використовуючи логін і пароль від акаунту, можна входити в кабінет після надання відповідних прав.
Щоб авторизуватися в рекламному акаунті:
- У адресному рядку браузера вкажіть сайт ads.google.com і перейдіть на нього;
- Скористайтеся посиланням «Увійти» (розташована праворуч у верхній частині екрану);
- Вкажіть електронну поштову скриньку;
- Введіть код для доступу до облікового запису;
- Натисніть на кнопку «Увійти».
Як контролювати роботу фахівця з контекстної реклами?
Авторизувавшись в особистому кабінеті, з’являється можливість контролювати:
Витрачання бюджету
Відстежуйте своєчасність і розмір зарахування коштів на рахунок акаунту, їх витрачання. Так можна убезпечитися від шахрайських дій з боку виконавця. Для цього клікніть на іконку налаштувань у вигляді шестерні вгорі праворуч і перейдіть в розділ «Рахунки та платежі».
Далі скористайтеся посиланням «Переглянути транзакції і документи», щоб порівняти розмір переданих PPC-фахівця коштів з даними про зарахування та списання в Google AdWords:
Зміст звіту
Наполягайте, щоб інформація у звітах була логічно обґрунтована і зрозуміла.
Порада! Ситуація, коли якісь графіки або показники складні для сприйняття, повинна насторожувати. Особливо якщо контекстологіі не може швидко і дохідливо пояснити, для чого необхідні ті чи інші.
В системі зберігається величезний масив інформації, яка дуже корисна для фахівця. Але у звіті для власника бізнесу повинні бути тільки агреговані, логічно вибудовані показники, для розуміння яких не потрібне проведення глибокого аналізу або наявність спеціальних знань.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Ми радимо використовувати у звіті такі показники:
- Покази – кількість подій, при яких оголошення з’являлося на сторінках користувачів;
- Кліки – кількість переходів на сайт за оголошенням;
- CTR – відсоток оголошень, за якими кликнули, в загальній кількості показів (нормальним можна вважати CTR, що перевищує 2%);
- Вартість переходу – кількість грошових коштів, які необхідно затратити, для отримання переходу на сайт;
- Вартість – сумарні витрати по аналізованому оголошенню;
- Середня позиція – чим менше показник, тим краще, але бажано, щоб він не перевищував 3;
- Конверсія – цільове дію, вчинене відвідувачем на сайті;
- Вартість конверсії – кількість грошових коштів, які необхідно затратити, для отримання ліду;
- Відсоток показів у пошуку – широта охоплення цільової аудиторії (в нормі показник не повинен опускатися нижче 70%).
Оптимізація
В цьому важливому розділі система регулярно публікує рекомендації щодо оптимізації реклами. Пропозиції не завжди актуальні для конкретної кампанії, тому погоджуватися з ними слід вибірково.
Однак, поради Google щодо поліпшення оголошень повинні бути або прийняті, або відхилені. Якщо в розділі «Оптимізація» є нерозглянуті рекомендації, то PPC-фахівець недопрацьовує.
Історія змін за період
В розділі «Історія змін» можна знайти важливу інформацію, якщо виникла необхідність перевірити роботу фахівця з Google Ads. І не має значення, що для Вас багато позицій у переліку незрозумілі. Саме сама наявність таких рядків свідчить, що в рекламному кабінеті ведеться активність.
Встановіть дати початку і закінчення аналізованого інтервалу часу і натисніть “Перегляд історії змін»:
Увага! Ви можете бути неприємно здивовані, з’ясувавши, що вже досить тривалий період часу в акаунті не здійснювалося жодної дії.
Перелік користувачів
В розділі «Пошукові запити» можна перевірити, які фрази відвідувачі сайту вводять в пошуковий рядок перед тим, як перейти на нього.
Важливо! Навіть якщо Ви вкладаєте значні кошти в якісно зроблений сайт, фінансової віддачі може не бути, якщо трафік, який на нього йде не є цільовим.
Проводити регулярний аудит пошукових запитів – одне з найбільш важливих заходів для замовника. Оцінити, кого і з якою метою Ви залучаєте на свій інтернет-ресурс, краще Вас самих не зможе ніхто. Велике число нецільових відвідувачів може бути пов’язано з поганою опрацюванням мінус-слів PPC-фахівцем.
Щоб не потрапити в подібну ситуацію, самостійно проаналізуйте хоча б кілька сотень пошукових запитів. Часу витратите трохи, але зможете отримати повне уявлення про те, який трафік приводить контекстолог:
Для отримання інформації встановіть:
- аналізований діапазон часу;
- одну або кілька кампаній;
- ключові слова;
- пошукові фрази.