Види реклами на YouTube

Основні види реклами на YouTube Відеореклама

Відповідь на питання про те, який відеохостинг є найбільшим у світі, швидше за все очевидний будь-кому, хто використовує інтернет у повсякденному житті. Йдеться, звичайно, про YouTube, аудиторія якого перевищує два мільярди унікальних користувачів на місяць. Саме це робить цей ресурс таким привабливим для рекламодавців.

Включення просування на Ютубі до плану маркетингових активностей вважається сьогодні мало не правилом гарного тону практично в будь-якій сфері діяльності. Але позитивні результати цей канал принесе лише в тому випадку, якщо ви зможете підібрати оптимальний для вашого продукту вид реклами на Youtube.

Типи реклами на Youtube

Сервіс YouTube пропонує велику кількість способів просування товарів та послуг: від класичних нетривалих інтегрованих роликів до адаптивних медійних оголошень у партнерській мережі Google або через відеоблогерів.

Вже тестується такий формат обігу, як аудіоролик. Перелічені типи реклами на YouTube доцільно розглянути докладніше.

Види відеореклами на Ютубі з прикладами

Як майданчик для розміщення роликів у форматі відео, сервіс відмінно заточений під показ відеооголошень. Усі параметри таких рекламних кампаній необхідно задавати через обліковий запис Google AdWords.

На хостингу доступні такі рекламні оголошення:

In-Stream із можливістю пропуску

Реклама In-Stream з можливістю пропуску

Де демонструються? Реклама випереджає, закінчує або демонструється в середині основного відео на самому хостингу, на сайтах партнерської мережі та в додатках, в яких реалізована можливість інтеграції відеоконтенту. Зазвичай рекламний ролик завантажується автоматично. У користувача з’являється можливість пропустити його через 5 секунд з моменту початку реклами.

Як оплачуються? Спосіб оплати визначається метою кампанії. Списання коштів може проводитись за кожен перегляд, тривалість якого перевищує 30 секунд або за наявності відгуку глядача на ролик у вигляді будь-якої дії. Оплата також може визначатися кількістю показів та конверсій.

Для чого використовуються? Даний формат реклами на Ютубі доцільно застосовувати в з метою стимулювання зростання впізнаваності бренду та зацікавленості аудиторії у певному продукті, а також для збільшення продажів та трафіку на вебресурс.

Оголошення In-Stream із можливістю пропуску — це свого роду приклад візитки бренду або лінійки товарів, спосіб збирання лідів та інформування потенційних клієнтів про спецпропозиції.

Переваги формату. Така реклама меншою мірою нагадує класичний банерний стиль, тому за допомогою даних роликів легше заволодіти увагою аудиторії, особливо якщо потенційними клієнтами є молоді люди, які слабко сприйнятливі до звичайних маркетингових впливів./p>

Для тих, хто вивантажує на відеохостинг контент, оголошення In-Stream також забезпечують низку переваг – можна заробити більше. Але існують такі реклами і мінуси — небезпека втратити довіру користувача, якщо показ реклами здійснюється у моменти, коли він цього не очікує. Результатом у довгостроковій перспективі може стати повне блокування марки, що просувається, у свідомості споживача.

In-Stream без можливості пропуску

Формат In-Stream без можливості пропуску

Де демонструються? Ролик, який тривалістю не перевищує п’ятнадцяти секунд, не можна пропустити. Він може бути показаний на початку, середині або після закінчення основного відео в YouTube та партнерської мережі Google.

Як оплачуються? Пропонується єдиний параметр оплати — за кожну тисячу показів (нині середній показник вартості знаходиться в межах 1-2 доларів).

Для чого використовуються? Найкраще за допомогою оголошень такого формату підвищувати впізнаваність торгової марки та повідомляти аудиторії про появу нового продукту.

Video Discovery

Video Discovery Ads

Де демонструються? Покази цього виду відеореклами обмежені пошуковою видачею самого майданчика YouTube. Ролики, що просуваються, відображаються в переліку рекомендованих, який, як правило, знаходиться в правій частині монітора комп’ютера або внизу екрана мобільного пристрою.

Як оплачуються? Ролики завжди мають мітку «Реклама» і окрім кадру з відео включають текстовий опис обсягом до трьох рядків. Система списує кошти лише у разі натискання користувача на цей блок.

Для чого використовуються? Формат Video Discovery застосовується, якщо не потрібно показувати посилання на вебресурс. Він дозволяє підвищити популярність певного відео на YouTube.

Переваги формату. До переваг цього виду відеореклами відноситься можливість тестування кількох варіантів роликів та масштабування найрезультативніших з них для конкретної сфери діяльності.

Bumper Ads

Приклад Bumper Ads

Де демонструються? Формат Bumper Ads не можна пропустити. Свого роду оголошення-заставки показуються на екрані всього 6 секунд на самому початку, в середині або після закінчення основного відеоконтенту, що розміщується як на самому відеохостингу, так і на партнерських сайтах Google.

Як оплачуються? Ціни на таку рекламу формуються, виходячи з тисячі показів. При цьому ролики Bumper Ads коштують дешевше за п’ятнадцятисекундні In-Stream через меншу тривалість взаємодії з аудиторією і, як наслідок, нижчу запам’ятовуваність.

Для чого використовуються? Відеоролики дають змогу розширити охоплення аудиторії або простимулювати зростання впізнаваності марки. Їх також можна використовувати як високоефективний інструмент ремаркетингу.

Out-Stream

Реклама у форматі Out-Stream

Де демонструються? Даний вид реклами на Ютубі, як це не дивно, Ви не побачите. Такі відеооголошення показуються у програмах для мобільних пристроїв та на головній сторінці Google у мобільному варіанті.

Як оплачуються? Одиницею для визначення вартості є тисяча успішних показів. При цьому успішними вважаються ті покази, при яких користувач зміг побачити більшу частину площі, яку займає оголошення, або затримався на відео довше двох секунд.

Переваги формату. За замовчуванням аудіодоріжка в рекламі не програється, але одним кліком користувач може увімкнути звук за бажання. Також доступна можливість переглянути відео ще раз, і немає необхідності монтувати кілька варіантів оголошення різної роздільної здатності – ролик адаптується автоматично до необхідного формату.

Серії відеороликів

Особливості формату. Система дозволяє випустити справжню рекламну історію, що складається з 3-5 об’єднаних однією концепцією роликів. Параметри можна настроїти таким чином, щоб користувач переглянув усі відео в заданому порядку.

Запустивши п’ять оголошень In-Stream у межах п’яти незалежних кампаній, ми отримаємо перегляди роликів різними користувачами у довільній послідовності. А підключення функції серійного показу дозволить побудувати ці відео відповідно до сюжетної лінії.

Як оплачуються? Оплачувати можна як тисячу показів, так і перегляди.

Для чого використовуються? Формат зручно використовувати для масштабних маркетингових стратегій і детального ознайомлення потенційної аудиторії з продуктом, що просувається, або брендом.

Які ще види розміщень доступні на YouTube?

Окрім звичної реклами у форматі відео, YouTube надає й інші інструменти просування:

Товарні оголошення

Товарні оголошення на Ютубі

Де демонструються? На майданчику можна розміщувати картки товарів. Вони з’являються між відеороликами на головній сторінці або над основним відео за наявності в пошуковому запиті користувача слів огляд або відгуки. Кожен модуль включає не більше 6 товарних карток.

Для чого використовуються? Товарні оголошення максимально мотивують глядача до здійснення покупки тому оптимальні для просування інтернет-магазинів.

Медійні оголошення

Приклад медійного оголошення на YouTube

Де демонструються? Йдеться про оголошення для КММ, партнером якої є сайт YouTube. Адаптивні медійні блоки можуть відображатися на YouTube в різних місцях. Вони зазвичай представлені у текстовому, графічному чи нативному форматі.

Система сама адаптує зовнішній вигляд та габарити реклами під відведені для оголошень місця. Все, що потрібно, — завантажити логотип, зображення та відеоконтент, а також прописати заголовки та характеристику.

Переваги формату. Не потрібно ручне настроювання, оскільки система складає оголошення самостійно з урахуванням доступності вільних рекламних модулів. При цьому алгоритм завжди шукатиме можливість отримати найкращий результат розміщення.

Аудіореклама

Де демонструються? Як уже говорилося раніше, цей формат поки що тестується. Аналогічно відеореклами на YouTube, в налаштуваннях аудіооголошення можна встановити критерії націлення та стратегію визначення ставок. Такі ролики працюють на аукціонах у Google Ads, Дисплеї та Відео 360.

Як оплачуються? Оплата здійснюється за кожну тисячу показів.

Для чого використовуються? Подібно до інших видів розміщення на Ютубі, аудіоформат добре себе показує, коли необхідно попрацювати над впізнаваністю бренду серед нового сегмента користувачів — аудіалів. Ефективність цього способу просування зазвичай не поступається результатам, які демонструє класична відеореклама.

Overlay Ads

Як виглядає оголошення Overlay?

Де демонструються? Текст або зображення розміщується над основним відео. До цього типу також може бути віднесена і реклама СТА-оверлей, що закликає до дії та містить URL-адресу.

Переваги формату. Можливість комбінувати текстове наповнення та візуальні ефекти оверлей-банера з відеороликом.

Masthead

Оголошення Masterhead

Де демонструються? Автоматично програються у верхній частині головної десктопної сторінки YouTube або у програмах на мобільних пристроях та ТБ. Найбільш поширений формат таких роликів 16х9.

Як оплачуються? На вибір пропонуються два варіанти: оплата за тисячу показів або фіксована вартість за день. Більш високі розцінки, у порівнянні з іншими варіантами, роблять Masthead популярним форматом для просування світових брендів і глобальних корпорацій.

Для чого використовуються? За допомогою цього способу можна швидко заволодіти увагою аудиторії. Наприклад, при розробці нового мобільного додатка така реклама зможе оперативно забезпечити велику кількість установок.

Особливості формату. Запустити кампанію без надсилання заявки в Google не вдасться. Тільки звернувшись безпосередньо до менеджера, можна зарезервувати необхідну кількість показів.

Реклама у блогерів

Популяризація блогінгу як соціокультурного феномену стала передумовою поширення нових способів просування. Збільшити охоплення цільової аудиторії, використовуючи блогерів як маркетингові канали, прагнуть дедалі більше рекламодавців.

Зупинимося на найпоширеніших варіантах взаємодії з блогерами щодо реклами:

  1. Продакт-плейсмент. Блогер публікує відеоролик, в якому як реквізит використовується певний предмет, що співвідноситься з продуктом, що просувається. Це може бути як сам товар, так і логотип бренду. Додатковий позитивний ефект дозволяє досягти згадки про продукт.
  2. Рекламні вставки. Формат покликаний збільшувати кількість лідів, а також дозволяє просувати товари та послуги. Вставка має вигляд класичної реклами, включеної до відеоролика, але не пов’язаної з його сюжетом.
  3. Нативна інтеграція. Цей варіант у певному сенсі схожий на рекламні вставки, але додатково працює як промо-контент. Основна відмінність – інтеграція є органічним елементом сюжетної лінії базового ролика. В цьому випадку дуже важлива природність при створенні відео. Будь-яка фальш миттєво відштовхує передплатників.
  4. Ексклюзивний відеоролик. Це повністю присвячений продукту ролик, опублікований блогером. Формат є більш дорогим, ніж інтеграція, але грамотно розроблені креативи здатні зробити рекламу високоефективною. Фантазія маркетологів та блогера у процесі роботи над сюжетом практично нічим не обмежена.
  5. Амбасадорство. Спосіб просування продукту у вигляді особистого визнання та постійної взаємодії. Нерідко лідери думок є особами певних брендів, збільшуючи впізнаваність та популярність останніх.

Резюме

Реклама на YouTube сьогодні – це невід’ємна частина маркетингової стратегії практично будь-якого бізнесу. Якщо Ви ще не використовували хоча б якийсь із перерахованих форматів, рекомендуємо спробувати якнайшвидше.

Але краще протестувати кожен із них. Це єдиний спосіб зрозуміти, який з варіантів найбільш ефективний і дозволяє досягати поставленої мети за найменшою вартістю.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї