Огляд конструктора сайтів Squarespace

Огляд платформи Squarespace CMS

Сервіс Squarespace вже багато років позиціонує себе як просте та зручне рішення для створення сайту будь-якої складності без глибоких знань у галузі верстки чи програмування.

Ця платформа дозволяє навіть користувачам-початківцям з нуля створити повноцінний інтернет-магазин з усіма необхідними функціями: товарним каталогом, кошиком, сторінкою оформлення замовлення, прийомом оплат прямо на сайті і т. д.

У даному огляді конструктора Squarespace ми зробимо акцент на зручності інтерфейсу, легкості освоєння даної системи, розповімо про можливості інтеграції з популярними сервісами, а також дамо рекомендації — для яких типів бізнесу найкраще підійде ця платформа.

Що таке Squarespace?

Конструктор сайтів Squarespace

Squarespace – це популярна платформа, що надає послуги вебхостингу та зручний конструктор сайтів на основі шаблонів. Компанія була заснована у 2003 році в Нью-Йорку і наразі налічує понад 900 співробітників у всьому світі.

Основна аудиторія сервісу — люди без належного досвіду у створенні сайтів, яким потрібний простий та зручний сервіс, максимально легкий в освоєнні. Платформа дозволяє з нуля зробити повноцінний сайт, інтернет-магазин або лендінг, при цьому знання HTML, CSS або PHP не потрібні.

Огляд платформи Squarespace буде актуальним для онлайн-бізнесу практично в будь-якій можливій ніші, адже цей сервіс підходить для створення:

  • Сайтів для ведення малого бізнесу (салони краси, магазини, кафе, кав’ярні).
  • Інтернет-магазинів та платформ електронної комерції.
  • Портфоліо фотографів, дизайнерів, художників.
  • Персональні та тематичні блоги.
  • Landing Page.

Переваги конструктора Squarespace

  1. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Навіть користувач без досвіду у веброзробці може створити повноцінний сайт, вибравши відповідний шаблон оформлення. Причому для цього не потрібне знання HTML, CSS або мови програмування.
  2. Можливості для запуску проєкту в електронній комерції. Конструктор сайтів Squarespace має все необхідне для створення інтернет-магазину — Ви можете налаштувати кошик для оформлення замовлень, параметри доставки та оплати, інтеграцію зі службами аналітики.
  3. Адаптивний дизайн. Всі шаблони оптимізовані для відображення на різних пристроях – ПК, ноутбуках, планшетах та смартфонах. Сайт коректно працюватиме на екранах з будь-якою роздільною здатністю.
  4. Великі можливості щодо персоналізації. Можна змінювати шрифти, кольори, фон, розташування та розмір блоків контенту. Існують також інструменти для додавання власних CSS стилів. Це дозволяє створити унікальний сайт, адаптований під брендбук компанії.
  5. Служба підтримки. У платформи є розвинена база знань з відповідями на питання, що часто задаються. Можна також звернутися до служби підтримки електронною поштою — час відповіді становить близько 24 годин. Підтримка працює цілодобово без вихідних. Досвідчені фахівці допоможуть вирішити будь-яке технічне питання роботи з системою.
  6. Безпека. Весь трафік шифрується за протоколом HTTPS, а SSL-сертифікат та домен надаються безкоштовно при підключенні тарифу. Також ресурс захищений від DDoS атак, шкідливого коду та спаму.

Недоліки платформи Squarespace

  • Не підійде для складних проєктів. Для сайтів з нестандартною логікою та безліччю розділів цей конструктор швидше за все не підійде. Наприклад, це не дуже вдалий вибір для онлайн-магазинів зі складною системою фільтрації товарів та безліччю категорій.
  • Немає повного контролю над кодом. У досвідчених веброзробників часто виникає потреба доступу до вихідного коду сайту, щоб реалізувати нестандартні рішення. Тут такої можливості немає — можна лише частково змінити HTML-структуру та таблиці стилів CSS.
  • Залежність від платформи Squarespace. У разі відмови від платної підписки сайт перестане працювати, а перенести його у повноцінному вигляді на іншу CMS не вийде через технічні обмеження.
  • Документація та техпідтримка тільки англійською. Якщо Ви не володієте цією мовою, вирішити деякі завдання щодо проєкту може бути дуже проблематично.

Огляд тарифів сервісу Squarespace

Вартість сервісу Squarespace

В огляді сервісу Squarespace дуже важливо згадати тарифи на використання платформи, оскільки цей пункт потрібно враховувати під час планування щомісячних витрат онлайн-бізнесу.

Система пропонує 4 пакети послуг:

  1. Personal ($23 на місяць). Це базовий пакет, який підійде для невеликого сайту чи блогу. Сюди не включено функціонал для електронної торгівлі та не вдасться підключити прийом оплат на сайті. При цьому Ви можете створити до 6 посадкових сторінок, скориставшись можливостями вбудованого конструктора Landing Page.
  2. Business ($33 на місяць). Тут додані можливості для створення та підтримки повноцінного інтернет-магазину. Також включена підтримка просунутої аналітики для відстеження продажів, є можливість пропонувати покупцям купони знижок, а також підключити інтеграцію з CRM-системою або email-розсилку.
  3. Basic Commerce ($36 на місяць). Тариф відрізняється можливістю синхронізувати продаж та залишки з офлайн-точками, а також нульовою комісією за транзакцію. Крім того, Ви можете підключити до сайту існуючий магазин у Facebook або Instagram.
  4. Advanced Commerce ($65 на місяць). План дозволяє продавати продукцію з щомісячною підпискою, використовувати API, надавати знижки або безкоштовну доставку на окремі товари або за великої суми замовлення. Також користувач може налаштувати поштову розсилку для тих клієнтів, які додали товари до кошика, але не завершили замовлення.

Перед оплатою будь-якого тарифу можна передплатити пробний період на 14 днів. Також можлива нижча ціна на всі тарифні плани для тих, хто платить одразу за рік.

Як працює конструктор сайтів Squarespace?

Щоб потенційним користувачам платформи стало зрозуміліше, як працює Squarespace, ми зробили невеликий огляд, основних можливостей цього онлайн-конструктора.

Візуальний редактор

Візуальний редактор дозволяє керувати контентом сайту навіть новачкам, які не мають навичок веброзробки. Це значно спрощує роботу з ресурсом та прискорює як редагування існуючих сторінок, так і створення нових.

Як працює візуальний редактор Squarespace

За допомогою вбудованого редактора Ви зможете не лише додати та видозмінити текстові блоки та заголовки. Він дозволяє в один клік форматувати контент – виділяти жирним або курсивом, вставляти списки, посилання чи зображення. Адміністратор може вставляти відео з YouTube або Vimeo, також є панель для швидкого редагування HTML-коду.

Контент вставляється на сторінку цілими блоками. Є можливість додавати галерею зображень, слайдер, кнопки соцмереж, форму зворотного зв’язку та багато іншого. Будь-який блок можна розмістити у зручному положенні, просто перетягнувши його за допомогою миші. Крім того, функція відстеження історії правок дозволяє повернутись до попередньої версії, якщо щось пішло не так.

Вбудований фоторедактор

Фоторедактор платформи Squarespace

Конструктор дозволяє обробляти зображення перед тим, як вставити їх на сайт. Вбудовані інструменти дозволяють виконати кадрування зображення, обрізавши зайві ділянки. Також можна повернути фото на 90 градусів і відобразити її по горизонталі або вертикалі. Це позбавляє необхідності використовувати сторонні редактори.

Крім того, Ви можете легко задати точний розмір фотографії у пікселях. За необхідності можна налаштувати яскравість, контраст і чіткість знімка. Для надання зображень потрібного стилю можна скористатися фільтрами (чорно-білий, сепія, розмиття та ін.).

Прийом оплати та комісія

Для прийому оплати на сайті Squarespace підтримує інтеграцію з популярними платіжними шлюзами – Stripe, PayPal, Braintree і т.д. Підключення займає лише кілька хвилин.

Ви можете приймати банківські картки Visa, MasterCard, American Express та інші платіжні системи. Також впроваджено підтримку мультивалютності, коли користувач може оплачувати в доларах, євро або фунтах, залежно від своїх переваг, а власник сайту отримає на рахунок ту валюту, яка вказана в панелі адміністратора.

Сама платформа не стягує комісію на транзакції, починаючи з тарифного плану Basic Commerce. Оплачується лише щомісячна передплата за використання сервісу. При цьому самі платіжні шлюзи зазвичай беруть за свої послуги 2-3% від суми платежу. Ці витрати необхідно закласти у ціноутворення.

Вбудований функціонал для створення інтернет-магазину

 Інструменти eCommerce

Починаючи з підписки Business, Ви можете додавати на сайт необмежену кількість товарів, розбитих за категоріями, а також прописати окремі теги для кожної позиції.

Для кожного продукту можна докладно заповнити його характеристики, а також додати опис, фотографії, вказати розміри, кольори, варіанти комплектації. Окремо налаштовується ціна, умови та розміри знижок, кількість товарів на складі.

Оператор може змінювати статус замовлень у магазині — оброблений, сплачений, доставлений тощо. Передбачені також повідомлення для клієнтів електронною поштою. Є можливість інтегрувати трек-номери для подальшого відстеження доставки.

Крім того, вибрані користувачем товари зберігаються у кошику між різними сесіями. Клієнт магазину може вводити промокоди на етапі оформлення замовлення. Можливе автоматичне застосування знижки в залежності від суми покупки.

В адміністративній частині сайту передбачена можливість публікації відгуків покупців з премодерацією, а до товарів можна додавати рейтинг у вигляді зірок для сортування за популярністю.

Вбудована аналітика

Вбудована система аналітики

Внутрішня система аналітики дозволяє відстежувати статистику відвідуваності та дій користувачів на сайті. Ви можете аналізувати динаміку відвідувань сайту, популярний контент, джерела переходів.

Для інтернет-магазинів та сайтів з оплатами доступна статистика з продажу, конверсії у покупки, популярних товарів. Можна також оцінити частку мобільних користувачів, дізнатися популярні моделі пристроїв, проаналізувати поведінку на користувачів, що зайшли на сайт зі смартфона.

Окрім основного модуля, є також готовий функціонал для підключення облікового запису Google Analytics та збору через нього статистики за відвідувачами, джерелами, контентом та конверсіями.

Служба підтримки

Служба підтримки платформи Squarespace

Компанія Squarespace приділяє велику увагу організації багаторівневої підтримки, щоб клієнти могли швидко вирішувати питання та проблеми.

На сайті платформи представлена велика база знань з докладними інструкціями та відповідями з усіх аспектів використання конструктора сайтів Squarespace. Тут зібрано сотні статей, які допоможуть розібратися з налаштуваннями.

Також доступна підтримка по email — Ви можете поставити запитання фахівцям з будь-якої теми й протягом 24 годин отримати розгорнуту відповідь. Для більш оперативного вирішення поточних проблем передбачено чат в режимі реального часу (щоправда, тільки в робочий час), де ви консультуєтеся безпосередньо з технічним спеціалістом компанії.

POS

За допомогою спеціальної програми для планшета можна підключити до інтернет-магазину фізичну точку продажу. У такому разі мобільний додаток виступає в ролі касового термінала — використовуючи його можна пробивати товари за штрихкодом, приймати платежі, друкувати чеки. Термінал синхронізується із сайтом і оплату відразу можна знайти в адмінпанелі.

Через додаток можна також вести облік товарних запасів, формувати замовлення постачальникам, керувати цінами, що дозволяє оптимізувати логістику. Система також генерує звіти про продаж за період, обіг, популярні товари.

При цьому, додаток POS (Point of Sale) інтегрується з платіжними терміналами, принтерами етикеток та чеків, сканерами штрих-кодів, що позбавляє необхідності купувати додаткове ПЗ.

Плагіни та програми

 Магазин додатків

У магазині програм Squarespace можна знайти безліч сторонніх плагінів та модулів від партнерів платформи. Вони дозволяють запровадити:

  • Інтеграцію з CRM та маркетинговими інструментами. Існують плагіни для підключення MailChimp, Campaign Monitor, Acuity Scheduling та інших популярних систем. Таким чином, можна налаштувати email-розсилку або вести облік нових лідів.
  • Додаткові способи оплати. Є окремі модулі для підключення Apple Pay, PayPal, Google Wallet, щоб клієнт міг внести платіж зручним способом.
  • Поліпшення юзабіліті. Є корисні програми для додавання чату з підтримкою, віджетів зворотного зв’язку, пошуку сайту, голосового пошуку.
  • Зв’язування із соціальними мережами. Передбачені рішення для інтеграції профілів компанії у Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest та демонстрації соціальної активності на сайті.

SEO-оптимізація

 SEO-налаштування

Конструктор сайтів надає широкі можливості для SEO-оптимізації, щоб сайти користувачів краще індексувалися та ранжувалися у видачі пошукових систем. Серед основних функцій:

  1. Налаштування метатегів. Для кожної сторінки сайту можна задати індивідуальний тайтл та метаопис, які потім відображатимуться в результатах пошуку. Це підвищує клікабельність сніпету, а також впливає на ранжування сайту за заданими ключовими словами.
  2. Можливість задати підзаголовки H1, H2, H3. Конструктор дозволяє виділяти важливі підзаголовки на сторінці за допомогою різних рівнів тегів. Це допомагає покращити структурування контенту та передавати смислову ієрархію до пошукової системи.
  3. Створення sitemap у форматі XML. Squarespace автоматично генерує та регулярно оновлює XML карту сайту з усіма сторінками. Це полегшує пошуковим роботам індексацію нового контенту.
  4. Автоматична оптимізація зображень. Всі зображення, що завантажуються, автоматично стискаються без втрати якості, що впливає на вагу сторінки та прискорює її завантаження.
  5. Налаштування редиректів. Якщо якусь сторінку видалено, можна налаштувати її перенаправлення на існуючу сторінку. Це дозволяє зберегти вплив маси на рейтинг ресурсу.
  6. Додавання регіональних версій сайту різними мовами. Для локальних ринків можна зробити окремі версії сайту з унікальним контентом та налаштуваннями. Це дозволяє краще ранжуватися в локальному пошуку.

Можливості інтернет-маркетингу

Можливості для просування сайту

У панелі керування Squarespace можна знайти кілька корисних інструментів для вирішення задач інтернет-маркетингу, що дозволяють ефективно залучати та утримувати цільову аудиторію:

  • Email-розсилки. За допомогою переліку готових шаблонів та індивідуального налаштування дизайну можна створювати унікальні розсилки, що відображають стиль та імідж компанії. Це чудовий спосіб підтримки зв’язку з аудиторією та стимулювання продажів.
  • Синхронізація з Instagram. Ви зможете додавати товари з інтернет-магазину до публікацій в Інстаграмі. Це чудова можливість продемонструвати продукти цільової аудиторії та стимулювати продаж за допомогою однієї з найпопулярніших соцмереж.
  • Поповнення балансу Google Ads. Squarespace має партнерські відносини з найбільшою платформою для розміщення контекстної реклами, що дозволяє отримати гроші на баланс, які Ви надалі можете витратити на рекламу через цей майданчик.
  • Promotional Pop-Up. Інструмент дозволяє створювати спливаючі вікна, щоб привернути увагу відвідувачів до акцій, знижок або інших важливих оголошень. Це добрий спосіб збільшити конверсію інтернет-ресурсу.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї