СКІЛЬКИ СХОЖИХ КОРИСТУВАЧІВ ЗНАЙДЕ GOOGLE?
96% користувачів сайту, як правило, йдуть, не здійснюючи бажані для вас дії, а 70% – залишають кошиків у, не завершивши покупку. Але завдяки ремаркетингу в 84% випадків у нас є ще, як мінімум, один шанс, щоб “ затягнути ” клієнта до себе.
Але як залучити ще більше потенційних клієнтів? – Все просто: використовувати Схожі аудиторії.
Що таке Схожі аудиторії Google (look-alike)?
Давайте спочатку розберемося, що таке “ Схожа аудиторія ” або look-alike/similar audiences/similar users.
До категорії “ Схожа аудиторія ” відносять людей, які по своїм моделям поведінки і характеристикам схожі з тими, хто вже бував на нашому сайті та скоїв корисне для нас дію. Модель будується на припущенні, що люди, які роблять ті ж перегляди, підписки і т.д., що і аудиторія нашого сайту, потенційно є нашими клієнтами, які готові здійснити конверсію.
Тобто, система максимально підбирає для нас аудиторію, яка може зробити конверсії. Чим більше перетинів інтересів у людей з ваших списків ремаркетингу, тим точніше і ефективніше буде налаштування схожих аудиторій.
Як це працює?
Списки Схожих аудиторій створюються системою автоматично на основі тих списків ремаркетингу, які вже збираються в обліковому записі. Списки Схожих аудиторій постійно змінюються, так як оновлюються в режимі реального часу. Краще працюють з автоматичними призначеннями ставок.
Інструмент досить гнучкий і функціональний, тому його використання можливо в КММ, пошукової мережі, в списках електронних адрес Gmail, додатках і на YouTube. Важливо, що реклама показується лише для нових користувачів. Вихідні списки ремаркетингу автоматично виключаються зі списків Схожих аудиторій.
А що за плюшки?
Використання Схожих аудиторій дозволяє:
- охопити аудиторію в середньому в 5 разів більше, ніж списки ремаркетингу;
- збільшити коефіцієнт конверсії і кількість конверсій на 41%.
- отримати доступ до 94% користувачів GND і YouTube;
- економити рекламний бюджет, так як рекламу побачать тільки ті, хто з більшою часткою ймовірності будуть зацікавлені продуктом або послугою;
- в порівнянні з ремаркетингу у Схожих аудиторій СРА зазвичай на 20% вище;
- списки створюються автоматично, тому запустити нову кампанію – це лічені хвилини;
- позитивно впливає на ефективність ремаркетингу.
Ефективність
Наприклад, готель “ Loews Regency ” при поєднанні ремаркетингу та схожих аудиторій збільшив доходи на 60%, бронювання збільшилася на 57%; а кампанія “ CareerIndex ” після використання цього інструменту отримала + 225% в конверсіях і зниження СРА для ремаркетингу на 20%.
В нашій практиці за два тижні роботи в кампанії по схожою аудиторії ми отримали 381 конверсію по 44,85 грн, в той час як по інших кампанії, які працювали в цей же період, 333 конверсії по 52,14 грн.
користь і тест!
Хочете дізнатися, на скільки ваша контекстна реклама якісна? Замовте аудит аккаунта Google Ads.