Що краще Shopify чи Amazon: порівняння платформ

Що краще, Shopify чи Amazon? CMS
 

Дві eCommerce платформи зі світовим ім’ям, Shopify та Amazon, пропонують підприємцям різні підходи до розвитку їхнього онлайн-бізнесу. У цій статті ми проведемо об’єктивний і комплексний аналіз двох майданчиків, що дозволяє Вам зробити зважений вибір між ними та вирішити для себе, що краще, Shopify або Amazon, в умовах постійно мінливого ринку та конкуренції, що зростає.

Що краще для інтернет-магазину: Amazon vs Shopify

Вибираючи CMS для торгівлі в інтернеті, важливо ще перед стартом продажів враховувати, які платіжні шлюзи підтримує система, які комісії потрібно буде оплачувати, чи є можливість унікалізувати дизайн магазину тощо. Проаналізувавши всі ці фактори, Ви зможете зрозуміти, що краще для ecommerce, Amazon чи Shopify.

Дизайн

У Shopify можна зробити вибір із десятків безкоштовних та сотень платних тем оформлення, кожну з яких можна кастомізувати та налаштувати під свої запити.

За допомогою інтуїтивного інтерфейсу Ви можете легко змінювати колір елементів шаблону, шрифти, зображення та структуру магазину без необхідності особливих знань у програмуванні.

А ось на Amazon користувачеві доступні лише базові стандартні шаблони, які практично не можна редагувати. Працювати з ними дуже просто, але Ви не зможете зробити свій унікальний проєкт на цьому майданчику – магазин буде схожий на решту на цій же платформі. Основний фокус тут зосереджено на продажу товарів, а не на унікальності дизайну.

Способи оплати

Методи оплати в Shopify

У Шопіфай передбачено свій власний платіжний шлюз, Shopify Payments. Також можлива інтеграція зі сторонніми системами приймання платежів – PayPal, Stripe, Apple Pay, Google Pay та іншими.

Загалом система підтримує понад 100 способів оплати, що дозволяє клієнтам вибирати найбільш зручний для них метод. Однак за використання сторонніх шлюзів Шопіфай стягує окрему комісію з продавця.

В Амазоні також доступний внутрішній сервіс для приймання платежів — Amazon Pay. Він інтегрується з інтернет-магазином і дозволяє клієнтам оплачувати покупки, використовуючи дані, збережені в їх облікових записах. При цьому підтримка сторонніх платіжних систем тут не передбачена, що може бути незручною для деяких покупців.

Дропшипінг

Це популярна модель бізнесу, яка дозволяє підприємцям продавати товари без необхідності зберігати їх на складі та самостійно відправляти їх покупцям.

У Shopify доступна проста інтеграція з безліччю постачальників за схемою дропшипінгу. До Ваших послуг зручні програми Oberlo, Spocket або Printful, які автоматизують цей процес. Завдяки цьому можна зосередитися на маркетингу та продажах, а не на логістичних питаннях.

Інтеграція дропшипінгу на Shopify

На Амазон передбачено свою власну програму Fulfillment by Amazon (FBA). Вона призначена для продавців, які хочуть використовувати сервіси зберігання та доставки товарів, які пропонує ця платформа.

При цьому, для участі в програмі потрібно дотримуватися низки суворих обмежень. Наприклад, продавець зобов’язаний забезпечувати високу якість товарів та швидку доставку, а також дотримуватись усіх вимог щодо повернення та обробки замовлень.

Служба підтримки

Shopify відома своєю якісною цілодобовою техпідтримкою, яка здійснюється телефоном, електронною поштою або в онлайн-чаті. Також на сайті є велика база знань, де Ви знайдете статті та відеоінструкції з налаштування, управління та просування магазину.

Підтримка Amazon здійснюється через центр продавця (Seller Central). Тут можна надіслати запит на email або зателефонувати (але тільки в робочий час). Своя база знань також присутня, але вона набагато менша і зачіпає менше аспектів.

Яка платформа краща для просування, Amazon або Shopify?

Від правильно обраної платформи залежить наскільки ефективно та зручно Вам працюватиме над просуванням онлайн-магазину. Далі розберемося, яка платформа краща, Shopify чи Amazon, підходить для реалізації Ваших маркетингових стратегій та отримання стабільного прибутку від проєкту.

SEO просування

Пошукова оптимізація – невіддільна частина успішного інтернет-маркетингу. Високі позиції в пошукових системах залучатимуть більше трафіку на сайт, а отже, і замовлень від потенційних клієнтів.

У Shopify SEO-потенціал розкривається повною мірою: Ви можете прописувати мета теги як для товарних сторінок, так і для категорій альтернативні тексти зображень. Всі сторінки мають ЛЗУ URL-адресу. Також можливе встановлення розширень для підключення систем аналітики, мікророзмітки та інших корисних функцій для внутрішньої оптимізації.

А ось Amazon більше розрахований на просування всередині самого майданчика. Вам важко буде вивести продуктові сторінки в топ Google або Bing внаслідок обмеженості SEO-налаштувань.

Ви можете оптимізувати заголовки, написати якісний опис товару та працювати над рейтингом продавця для ранжування всередині самого Амазону. Але цей майданчик не підійде, якщо для Вас важливим є залучення трафіку з пошукових систем.

Контент-маркетинг

Контент-маркетинг — важливий інструмент не тільки для зміцнення іміджу бренду, а й для залучення цільової аудиторії та збільшення продажів. Цікаві та корисні статті у блозі компанії допоможуть завоювати довіру користувачів та правильно вибрати продукцію.

На Shopify Вам буде доступний повноцінний блог, куди можна завантажувати написані статті, додавши до них відео, картинки та інфографіку. До кожної статті можна прив’язати кнопки для шерінгу у соціальних мережах. Також доступні спеціальні плагіни для ефективного email-маркетингу.

Амазон більше орієнтований на продажі, тому можливості ведення блогу тут обмежені. Можна додавати описи для товарів, завантажувати фото та відео, але не більше. Також немає можливості налаштувати інтеграцію із зовнішніми сервісами для ведення блогу та здійснення поштових розсилок.

Порівняння вартості Amazon та Shopify

При проведенні порівняння Shopify та Amazon, одним із ключових факторів є ціна використання самого майданчика, а також необхідність додаткових витрат — комісії за транзакцію, вартість плагінів тощо. Розглянемо тарифні плани цих платформ, щоб допомогти Вам визначитись із вибором.

Ціни на використання Amazon

Тарифні плани Amazon

Амазон пропонує два основні тарифні плани, вибір між якими залежить від Вашого обсягу продажу та кількості товарів, що додаються:

  1. Індивідуальний план. Підходить для продавців із невеликою кількістю товарів. За кожну продану одиницю товару стягується комісія у розмірі $0.99. Також передбачено додаткові збори за обробку заявки та доставку (при використанні сервісу FBA).
  2. Професійний план. Він розрахований на продавців з великим асортиментом та високим обсягом продажів. У тариф закладено фіксовану щомісячну абонплату — $39.99. При цьому комісія за кожну продану одиницю відсутня. Також залишаються чинними всі додаткові збори під час роботи за схемою FBA.

Не залежно від плану, Амазон стягує з клієнтів реферальний збір за можливість продавати свою платформу. Він варіюється в залежності від категорії товару та його вартості. Наприклад, для електроніки він становить 6-8%, а для одягу та взуття може сягати 45%.

Реферальні збори Амазон

Тарифні плани Shopify

Тарифи на використання Шопіфай

У Шопіфай також передбачається кілька тарифних планів, але немає реферального збору та прямої залежності комісії від товарної категорії:

  1. Basic. Підходить для підприємців-початківців з невеликою кількістю товарів та обмеженим бюджетом. Вартість використання $39 на місяць, а комісія за обробку платежів – 2,9% + 30 центів за кожну транзакцію. При цьому можна додавати необмежену кількість товарів і створити 2 облікові записи для менеджерів.
  2. Shopify. Підходить для компаній з більшим асортиментом та вищими вимогами до функціонала. Вартість – $105 на місяць. При цьому комісія за транзакцію знижується до 2,6% + 30 центів. У цьому плані вже можна активувати подарункові картки, отримувати доступ до професійних звітів та створити облікові записи для 5 співробітників.
  3. Advanced. Ціна за використання тарифного плану – $299 на місяць, а комісія за приймання оплат – 2,4% + 30 центів. Тут вже можна створювати просунуті звіти, облікові записи для 15 менеджерів та підключати кілька доменів для різних країн.

Також є додаткова комісія при використанні зовнішніх платіжних шлюзів (PayPal, Apple Pay, Google Pay та інші).

Що вибрати, Shopify чи Amazon?

Окрім функціонала кожного майданчика та вартості використання, у процесі вибору важливо ознайомитися з їх основними перевагами та недоліками. Після того, як Ви екстраполюєте ці дані на особливості Вашого бізнесу, питання, що вибрати, Shopify або Amazon, буде вирішено.

Плюси та мінуси Amazon

Амазон — найвідоміший дропшипінг майданчик у всьому світі. Вона має безліч переваг:

  1. Велика аудиторія. Найбільший маркетплейс збирає багато трафіку з різних джерел, що забезпечує продавцям доступ до мільйонів потенційних клієнтів.
  2. Легкий старт. Процес реєстрації та управління товарами гранично простий, почати продавати на Амазоні може навіть новачок у бізнесі.
  3. Послуги FBA. Не потрібно тримати свій склад — використовуйте FBA для зберігання, пакування та доставки, що дозволяє зосередитись на розвитку та масштабуванні бізнесу.
  4. Внутрішня реклама. Amazon Ads дозволяє підвищити видимість сторінок продуктів і збільшити кількість замовлень без підключення зовнішніх інструментів.

Щоправда, є і відчутні мінуси, які потрібно враховувати:

  • Конкуренція. У зв’язку з великою кількістю конкурентів потрібно працювати над репутацією бренду і намагатися залучити аудиторію індивідуальними пропозиціями.
  • Комісія. Вона досить висока, але залежить від категорії товарів, яку Ви просуваєте. Також не варто забувати про щомісячну плату за використання платформи. На професійний тариф вигідно переходити, якщо Ви надсилаєте більш як 40 замовлень на місяць.
  • Дизайн. Унікалізувати зовнішній вигляд Вашого інтернет-магазину не вдасться. Він буде дуже схожий на решту на Амазоні.
  • Залежність від платформи. Будь-які зміни у політиці та правилах можуть суттєво вплинути на Ваш бізнес. Наприклад, реферальні збори постійно змінюються у бік.

Параметри та недоліки Shopify

Шопіфай — універсальна CMS, яка підійде для eCommerce-проєкту в широкому переліку тематик. Вона має такі переваги:

  1. Індивідуальне оформлення. Завдяки великій кількості готових шаблонів, а також можливостей їх кастомізації, Вам магазин буде виглядати унікальним. Під’єднавши сайт до Google Analytics, Ви можете вивчити поведінку відвідувачів та доопрацювати юзабіліті так, щоб отримувати максимальну конверсію.
  2. Простий інтерфейс. Розібратися з управлінням зможе навіть адміністратор-початківець. Не потрібні спеціальні знання програмного коду або досвід.
  3. Можливості для інтеграції. Ви можете зв’язати онлайн-магазин зі службами доставки, дропшиппінговими сервісами, і навіть із тим самим Амазоном.
  4. Широкий вибір програм. У Shopify App Store можна скачати плагіни на будь-який смак, які суттєво розширять функціонал Вашого ресурсу.

Також потрібно враховувати та мінуси Шопіфай:

  • Додаткові витрати. Більшість розширень платні. За деякі потрібно вносити кошти щомісяця, що може суттєво вплинути на загальну вартість використання платформи.
  • Комісії за застосування сторонніх платіжних систем. Якщо Ви приймаєте сплати через стороннього провайдера, доведеться закладати до бюджету додатковий збір.
  • Витрати на маркетинг. Якщо Amazon має свою величезну аудиторію, частина якої побачить Вашу пропозицію без додаткових дій з Вашого боку, то на Шопіфай трафіку не буде, доки Ви не вкладете кошти у SEO-просування чи контекстну рекламу.
  • Доставка та зберігання продукції. Якщо при співпраці з Амазоном Вам можуть бути надані послуги зі зберігання, упаковки та доставки, то на Shopify доведеться самостійно організовувати ці процеси або співпрацювати зі сторонніми логістичними компаніями.

Чи можна використовувати для eCommerce Amazon у парі з Shopify?

Розширення для інтеграції Shopify та Amazon

Для розширення охоплення своєї цільової аудиторії можна використовувати сильні сторони обох платформ. Щоб налаштувати інтеграцію, потрібно створити професійний обліковий запис продавця на Амазон і встановити офіційний додаток Amazon Sales Channel у магазині на Shopify.

Це дозволить Вам:

  • Синхронізувати залишки. Таким чином, можна набагато простіше керувати запасами на складі та не продавати одну й ту саму позицію двічі на різних майданчиках.
  • Керувати замовленнями централізовано. Замовлення з Амазон автоматично потраплятимуть до особистого кабінету Шопіфай, що спрощує процес обробки та відправлення.
  • Редагувати ціни та описи з одного місця. При зміні ціни або характеристик продукту, не потрібно міняти їх двічі у різних місцях, це можна зробити централізовано з однієї адмінпанелі.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї