- Навіщо відстежувати показники конкуренції в Google Ads?
- Які показники конкуренції відстежуються в Google рекламі?
- Пошукова мережа: частка зібраних показів
- Пошукова мережа: частка втрачених показів (бюджет)
- Пошукова мережа: частка втрачених показів (рейтинг)
- Пошукова мережа: частка зібраних показів (точна відповідність)
- КММ: частка зібраних показів
- КММ: частка втрачених показів (рейтинг)
- КММ: частка втрачених показів (бюджет)
Показники конкуренції в Google Ads відображаються в спеціальному розділі статистики формування звітів в особистому кабінеті. Використовуючи їх, можна оцінити, яку частку показів недоотримують оголошення в кампанії і яку їх частку рекламодавець втрачає через недостатньо високу ціну кліка або погану оптимізацію кампанії.
Навіщо відстежувати показники конкуренції в Google Ads?
Налаштувавши відображення показників конкуренції в Google AdWords, можна зрозуміти скільки всього було показів оголошення і скільки можна було ще отримати, якщо підняти ціну за клік або оптимізувати бюджет.
Важливо! За допомогою таких звітів можна значно підняти число демонстрацій оголошення і визначити можливі проблеми в налаштуваннях РК.
Краще, якщо відповідні стовпці в особистому кабінеті будуть активовані при реєстрації аккаунта:
Постійний аналіз статистики дозволить зберегти впевненість в тому, що Ви не втрачаєте потенційних клієнтів.
Які показники конкуренції відстежуються в Google рекламі?
Для того, щоб підвищити ефективність вкладень в маркетинг перш за все слід розібратися, які існують показники конкуренції в Google рекламі.
Ці показники використовуються для аналізу роботи рекламної кампанії як в пошуку, так і в медійній мережі.
Пошукова мережа: частка зібраних показів
Відображає, яку частину фактичні покази займають в оціночному обсязі потенційних показів для конкретної кампанії, обраних ключових слів або переліку оголошень. Демонстрація реклами обмежена налаштованими параметрами таргетингу, і обумовлена статусом і якісними характеристиками оголошення. Аналізуючи даний показник, можна оптимізувати встановлені ставки, тим самим збільшивши охоплення цільової аудиторії.
Пошукова мережа: частка втрачених показів (бюджет)
За допомогою цього параметра можна оцінити яка частина показів втрачається через не завжди очевидні бюджетні ліміти.
Статистичні звіти формуються виключно для даних, отриманих на рівні кампанії. Якщо вона має задані обмеження витрачання коштів, то використання цього інструменту дозволяє визначити, який потік користувачів рекламодавець недоотримує при поточних налаштуваннях бюджетного ліміту.
Пошукова мережа: частка втрачених показів (рейтинг)
Стати причиною втрати показів може рейтинг оголошень, якщо він недостатньо високий. Рівень потенційних втрат трафіку і допомагає оцінити даний показник. Рейтинг оголошення в Google Ads розраховується з використанням ставок, релевантності самого оголошення і сторінки, на яку воно веде, параметрів пошуку, доповнень і розширень, а також багатьох інших факторів.
Увага! Від рейтингу залежить, чи буде взагалі показуватися оголошення та, якщо так, то на якій позиції.
Цей показник може змінюватися з часом, якщо змінюється ціна переходу на сайт або середня позиція оголошення.
Пошукова мережа: частка зібраних показів (точна відповідність)
Показник дозволяє оцінити співвідношення фактичних показів до демонстрацій оголошення за запитами в точному входженні або по схожим варіантам.
Цю метрику можна використовувати для коригування груп ключових слів в широкій відповідності, фразовій або з модифікатором широкої відповідності. Принцип роботи: якщо за запитом було мало показів, але більшість з них було в точній відповідності – то його варто додати в список ключових слів з точною відповідністю.
КММ: частка зібраних показів
Зіставлення фактично зібраних рекламодавцем показів з медійної мережі з потенційно очікуваним числом показів дає можливість оцінити ця метрика. Як і у випадку з коефіцієнтом показів в пошуку, статистика демонструє обсяг трафіку, що генерується кампанією.
КММ: частка втрачених показів (рейтинг)
Показник, як і аналогічна метрика для пошуку, дозволяє виявити, скільки могло б бути потенційних показів реклами, якщо підвищити рейтинг оголошень у медійній мережі. Він залежить від декількох параметрів: прогнозний CTR, якість оголошення і ставка за перехід.
КММ: частка втрачених показів (бюджет)
Статистика формується виключно на рівні кампанії та показує обсяг трафіку з партнерських сайтів Google, втрачений рекламодавцем через налаштування бюджетних обмежень.
Те, яку частину займають отримані покази, слід брати до уваги при формуванні стратегії подальшого просування або оптимізації облікового запису. Описані вище статистичні дані дозволяють зробити дії для підвищення ефективності та залучити більшу кількість трафіку на сайт.