Зараз йде розпал святкових покупок. 3 з 4 типів « святкових покупців » (якщо ви ще не знаєте про них, рекомендую ознайомитися з статтею ), вже викреслили основні покупки зі списку подарунків. Але у нас залишився ще покупець категорії « в останню хвилину ». Продавці можуть як завгодно просувати акцію заздалегідь і знижки, але частина з покупців все одно будуть чекати до останнього, зважуючи всі варіанти, щоб зробити остаточний вибір.
Ви знали, що користувачі, наважуючись на нову покупку, витрачають на вибір в середньому 13 днів? Але як тільки визначатися і вирішувати купити, вони очікують отримати товар тут і зараз (тому таке значне зростання запитів з доставкою в той же день). Дослідження Гугл США показують, що тільки 18% від всіх покупців, консолідують свої покупки в період Чорної п’ятниці. А ще 70% зізналися, що ще ходили по магазинах минулого тижня перед Різдвом і Новим Роком.
Ви знали, що користувачі перед Новим Роком здійснюють більше покупок, ніж в Чорну П’ятницю? В Америці, наприклад, на 34% більше покупок в період Різдва, ніж в Black Friday. Так що давайте продовжувати марафон контекстної реклами Гугл Адс (Google Ads) разом з командою AdwService.
Тиждень перед Різдвом і Новим Роком, це періоди, коли користувачі звертаються до місцевих роздрібним продавцям, щоб знайти « палаючі » для них за термінами подарунки. Фактично, у 2017 році запит « де купити » досяг свого максимуму 22 грудня для США. Для СНД – це проміжок 24-30 грудня.
Також, важливо зазначити, що більшість покупців використовували смартфони для пошуку місцевих компаній, маршрутів до них, годинник їх роботи, час очікування, контакти і доступність продукту тут і зараз. Наприклад, запит « магазин годинників » напередодні Нового року був одним з найвищих за обсягом.
Мобільні запити « відкрито зараз », « які магазини відкриті поруч зі мною на Різдво », « які продуктові магазини відкриті на новий рік » &Laquo; Години роботи магазину » ростуть протягом грудня пропорційно.
Подбайте, щоб у вас була актуальна інформація і наявність товару на сайті. 40% користувачів хочуть бачити актуальну інформацію про залишки товару. Звичайно святковий проміжок – один з найбільш напружених періодів, тому необхідно приділити ще більше зусиль для актуалізації інформації.
Одні з найоптимальніших способів – запустіть Мерчант і динамічний ремаркетинг, в яких будуть відображатися тільки товари в наличиии. Також важливо відзначити, що користувачі не припиняють свої покупки 30-31 грудня. З подарунковими картками, які можна витратити, подарунками, які можна повернути, покупці поспішають в онлайн або в магазини знову купувати.
Але перед цим вони знову звертаються до пошуку. За останні 2 роки зросла кількість запитів « баланс подарункової карти » на 90%.
Що ж шукають споживачі в проміжок після нового року? Зросла кількість запитів в поєднанні « Різдво + розпродаж » і « новий рік + розпродаж ». Не пропустіть момент, залучіть споживачів актуальними пропозиціями і знижками.