- Що таке ActiveCampaign?
- Переваги маркетингової платформи ActiveCampaign
- Чи є мінуси інструменту ActiveCampaign?
- Огляд можливостей сервісу ActiveCampaign
- Автоматизація розсилок
- Ремаркетинг по E-mail
- Конструктор електронних листів
- Персоналізація поштових розсилок
- Динамічний контент в E-mail
- Онлайн-чат
- Вбудована система CRM
- Спліт тестування
- Збір даних про аудиторію
- Лід-скоринг
- Конструктор посадкових сторінок
- Вартість використання платформи ActiveCampaign
Сьогодні у світі цифрового маркетингу конкуренція за клієнта посилюється з кожним днем. Ось чому ефективна взаємодія з потенційними покупцями стає ключовим фактором успіху для багатьох компаній.
Сервіс ActiveCampaign — потужний інструмент для автоматизації маркетингової активності в інтернеті, який має функціональність, що дозволяє точково впливати на цільову аудиторію за допомогою e-mail, SMS, соціальних мереж та інших інструментів.
Ми вирішили зробити огляд ActiveCampaign, його плюсів та мінусів, щоб Ви могли оцінити цей багатоцільовий інструмент та зрозуміти, чи підходить він під конкретні бізнес-завдання.
Що таке ActiveCampaign?
Маркетингова платформа ActiveCampaign — одне з найкращих рішень для рекламодавців, підприємців та власників компаній сьогодні. Сервіс об’єднує функції з автоматизації рекламних кампаній на різних майданчиках і зручну CRM-систему для зберігання даних по клієнтах і продажам.
ActiveCampaign також можна синхронізувати з магазинами на Shopify, WordPress та іншими інструментами як у сфері e-commerce, так і в багатьох інших. За допомогою вбудованої звітності Ви можете відстежувати ефективність підключених рекламних кампаній та підвищувати їх ROI.
Окрім цього, вбудована CRM-система дозволяє команді управляти продажами, відстежувати взаємодію з клієнтами та вести роботу з лідами, що надходять з реклами. Також зі зручного інтерфейсу можна здійснювати розсилку електронних листів — привітань для нових користувачів, нагадування про оплату для існуючих клієнтів та багато іншого.
Переваги маркетингової платформи ActiveCampaign
Платформа для e-mail маркетингу ActiveCampaign має масу переваг та унікальних функцій, порівняно з конкурентами:
- Глибока автоматизація. Платформа дозволяє створювати складні ланцюжки автоматизації, керуючи взаємодією з клієнтами на кожному етапі вирви продажів, від привернення уваги до бренду до післяпродажного обслуговування.
- Універсальність. Крім email-кампаній, завдяки сервісу Ви можете використовувати інші канали продажів — SMS-розсилки, соціальні мережі тощо. Це дозволяє зв’язуватися з клієнтом зручним для нього способом та збільшити кількість торкань із брендом.
- Вбудована система CRM. ActiveCampaign — справжній швейцарський ніж у світі автоматизації, який забезпечує не лише маркетингові інструменти, а й платформу, яка допомагає ефективно управляти взаємодіями з клієнтами та вести облік замовлень.
- Широкі можливості для інтеграції. Ви можете підключити безліч сторонніх сервісів та популярних бізнес-інструментів, які спрощують процес роботи та підвищують продуктивність команди.
- Автоматизована звітність. Система генерує звіти в автоматичному режимі, що допомагає спростити процес аналізу одержаних від маркетингової активності результатів та швидко приймати рішення на основі представлених даних. Таким чином Ви можете відстежувати конверсію, CTR, показник відмов та інші метрики.
- Многоканальна атрибуція. Використовуючи вбудовані функції, можна точно визначити, який канал трафіку чи набір каналів дав найефективніші результати. Це дозволяє оптимізувати розподіл рекламного бюджету.
Чи є мінуси інструменту ActiveCampaign?
Як і будь-який інший інструмент, ActiveCampaign має свої недоліки:
- Складність в освоєнні. За рахунок великої кількості наданих можливостей, новому користувачеві буде важко розібратися з повним функціоналом платформи.
- Ціна. Хоча в лінійці тарифів представлені кілька планів під різний бюджет, сервіс не дешевий і для невеликих стартапів може не підійти.
- Обмежений функціонал у дешевих тарифних планах. Так, автоматизація розсилки на основі тригерів, інструменти AI, CRM та багатоканальна атрибуція доступні тільки в дорогих пакетах.
- Урізані можливості в мобільному додатку. Повний набір функцій платформи доступний лише у вебверсії, що може бути не зовсім зручним для тих, хто часто працює зі смартфоном.
Огляд можливостей сервісу ActiveCampaign
Сервіс ActiveCampaign надає величезні можливості для оптимізації маркетингових кампаній, ведення клієнтської бази та підвищення загальної ефективності бізнесу. Розглянемо, як саме Ви зможете отримати максимальну користь із її використання.
Автоматизація розсилок
За допомогою вбудованих інструментів Ви можете створювати автоматичні розсилки на основі певних умов та тригерів. Наприклад, користувач переглянув певну сторінку на сайті або натиснув на посилання в листі, оновив контактну інформацію тощо. До цієї події може бути присвячена відправка e-mail через ActiveCampaign.
До таких автоматизованих ланцюжків можна включати й інші рекламні інструменти. Наприклад, прив’язати до певної події відправлення SMS-повідомлення або Push-повідомлення.
Ремаркетинг по E-mail
Ця стратегія полягає в повторній взаємодії з користувачами, які вже робили будь-які дії на Вашому вебсайті або з електронними листами.
Рекламодавець може налаштувати тригерну розсилку за тими користувачами, які додали товар у кошик, але не завершили покупку. Сценарії можуть бути різні, ключовий фактор тут — відправка листа активується у відповідь на певні дії користувачів.
За допомогою внутрішнього функціонала платформи Ви можете персоналізувати такі листи, включивши в них звернення на ім’я, пропозиції на основі попередніх покупок або переглянутих сторінок та багато іншого. Усе це виводить ефективність ремаркетингових кампаній нового рівня.
Конструктор електронних листів
Завдяки інтуїтивно-зрозумілому конструктору ActiveCampaign Ви можете створювати e-mail, що професійно виглядає, без необхідності володіти навичками в області верстки або дизайну.
Елементи можна додавати або прибирати з листа, використовуючи інтерфейс drag-and-drop. Також можна змінювати розмір блоків, візуальне оформлення — колір тексту, шрифти та багато іншого.
Також можна вибрати один із готових шаблонів листа у внутрішній бібліотеці сервісу. Асортимент шаблонів охоплює широкий спектр тематик та галузей, що дозволяє легко знайти підходящий під конкретний випадок варіант.
Крім того, в конструкторі реалізовано функцію попереднього перегляду, завдяки якій можна візуалізувати те, як відображатиметься лист на пристроях з різним розміром та роздільною здатністю екрана. Також можна надіслати тестове повідомлення, щоб переконатися, що на дисплеї користувача все буде виглядати як було задумано.
Персоналізація поштових розсилок
Персоналізація повідомлень допомагає збільшити залучення користувачів та покращити конверсію. Використовуючи можливості платформи, Ви можете, наприклад, змінювати вміст листа залежно від демографічних характеристик, поведінки та інтересів кожного користувача.
У такий спосіб можна не лише індивідуалізувати контент листа, але і його тему. До неї можна вставити персональне звернення до користувача на ім’я, що, безумовно, приверне до розсилки більшу увагу.
Крім того, можна розбити всю цільову аудиторію на окремі групи (сегменти) і для кожної з них налаштувати окрему розсилку. Таким чином, кожен абонент отримає релевантне його інтересам повідомлення.
Динамічний контент в E-mail
Сюди належать елементи листа, які змінюються залежно від конкретного одержувача. Це можуть бути індивідуальні пропозиції щодо товарів та послуг, картинки та навіть фон листа, які можна налаштувати на основі даних про клієнта.
ActiveCampaign дозволяє вставляти змінні (ім’я клієнта, географічне розташування тощо) прямо в тіло листа, що створює ілюзію індивідуальної комунікації.
Для відображення динамічного контенту використовуються так звані умовні блоки. Їхній вміст змінюється в залежності від конкретних завдань. Так, чоловікам та жінкам можна показати різні товари, а клієнтам із різних міст – різні пропозиції.
Онлайн-чат
Ви можете встановити на сайт інтегрований в ActiveCampaign чат, що дозволить клієнтам ставити питання про товар або послугу безпосередньо на сторінках ресурсу, а оператору миттєво відповідати на запити безпосередньо з CRM.
Внутрішній функціонал дає можливість настроїти автоматичні відповіді або вітальні повідомлення. Це дозволяє відразу відреагувати на запит користувача і потім переключити його на відповідного оператора.
Також ActiveCampaign має можливість перенаправляти чати колегам і обробляти запити спільно з ними в реальному часі. Всі чати автоматично синхронізуються з CRM, що дозволяє відстежувати історію взаємодії з клієнтами та використовувати ці дані для покращення комунікації у майбутньому.
Вбудована система CRM
Внутрішня в ActiveCampaign CRM-система допомагає підвищувати ефективність продажів за рахунок зручнішої взаємодії з клієнтами. Всі дані зберігаються в одному місці — контактна інформація, історія спілкування, замовлення, нотатки та багато іншого.
У систему підтягуються всі точки зіткнення з клієнтом – від електронних листів та дзвінків до зустрічей та повідомлень в онлайн-чаті. Використовуючи цю інформацію, можна візуалізувати вирву продажів, автоматизувати багато завдань і складати прогнози щодо майбутніх продажів.
Контакти всередині CRM можна групувати за різними критеріями, наприклад, за етапом вирви продажів, на якому вони знаходяться. Виходячи з цього, можна створювати персональні рекламні кампанії та окремі пропозиції для різних сегментів аудиторії.
Спліт тестування
Ця методика дозволяє порівнювати дві або більше версії одного і того ж елемента в рамках e-mail розсилки та заміряти результати щодо кожної з них. Це можуть бути різні теми листа, час надсилання, оформлення або контент.
Платформа надає можливість проводити такі A/B-тести та контролювати супутні умови — розмір аудиторії, тривалість тесту та параметри, за якими визначається варіант-переможець.
Користуючись вбудованою звітністю, Ви зможете визначити, які зміни допомагають збільшити відсоток відкритих листів, а також більше конверсій та кліків. На основі отриманих даних ви можете оптимізувати розсилку та підвищити загальну ефективність рекламної кампанії.
Збір даних про аудиторію
У картку з аватаром клієнта всередині CRM потрапляють імена, адреси електронної пошти, телефонні номери та інші дані. Крім того, в системі Ви можете бачити, які саме покупки він робив протягом співпраці. Підключивши синхронізацію платформи з Google Analytics та Facebook, Ви також зможете об’єднати дані про аудиторію з різних джерел.
Трекінг взаємодій покаже, чи відкриває листи клієнт, і якщо так — то, як часто, чи переходить за посиланнями з них, чи ставить запитання в чаті. Все це допоможе краще зрозуміти аудиторію та визначити найефективніші стратегії для маркетингу.
Лід-скоринг
Лід-скоринг — це своєрідна система оцінок, яка надає бали потенційним клієнтам залежно від їхньої взаємодії з Вашим брендом. ActiveCampaign автоматично оновлює бали для кожного контакту в системі на основі їх активності.
Ви також можете вибрати найважливіші критерії, за які нараховуватимуться бали, залежно від специфіки Вашого бізнесу. Отримані оцінки можна використовувати для сегментації аудиторії, пріорітизації показу реклами, персоналізації повідомлень та інших завдань.
Конструктор посадкових сторінок
Вбудований конструктор Landing Page дає можливість створювати цільові сторінки для перенаправлення трафіку з розсилки та інших джерел. До послуг користувача безліч готових шаблонів на різні тематики.
Будь-який вибраний шаблон можна кастомізувати на власний розсуд, використовуючи внутрішній візуальний редактор, вбудований у платформу, який працює за принципом drag-and-drop. Ви можете міняти будь-які елементи лендінгу під свої завдання, видаляти, приховувати чи перетягувати блоки.
Вартість використання платформи ActiveCampaign
Всі тарифні плани в системі розбиті за пакетами, залежно від функцій, які вони підтримують. Так, у пакеті Sales (продажу) передбачено використання тільки CRM без можливості автоматизувати e-mail розсилки та інших маркетингових функцій.
Розглянемо 3 найпопулярніші тарифи платформи ActiveCampaign, які входять до пакета «Marketing», що включає всі функції для автоматизації рекламних кампаній:
- Plus. Його вартість складає $49 на місяць (при оплаті за рік наперед). Користуватись усіма перевагами системи можуть до 3 осіб. Крім автоматизації тариф включає інструменти для створення спливаючих та модальних форм, посадкових сторінок, інтеграцію з WooCommerce, Shopify та BigCommerce, відстеження подій на сайті, використання API, генерацію електронних листів за допомогою штучного інтелекту та багато іншого.
- Professional. Цей план коштує $149/міс. при оплаті щорічно. Сюди входять автоматизація спліт-тестування, інтеграція з Salesforce та Microsoft Dynamics 365, онлайн-чат, багатоканальна атрибуція та всі інструменти з пакета Plus.
- Enterprise. Це повністю індивідуалізований тарифний план, який може опрацьовуватися під потреби конкретного бізнесу. Включає персоналізовані звіти, прив’язку окремого сервера для надсилання e-mail та багато інших функцій, які можуть бути цікавими великим компаніям.