Тип послуги: контекстна реклама
Тематика: медична клініка
Регіон: Київ (3 райони Києва)
Тривалість: серпень 2017
З клієнтом наша команда співпрацює протягом тривалого періоду, а саме з грудня 2015 року.
За цей період ми виконували безліч взаємодій з клієнтом. Запускали брендові кампанії, формували попит саме на цю ветклініку, збільшували максимально охоплення.
Яке завдання ми поставили перед собою в серпні 2017 роки?
Нам було важливо збільшити обсяг лідів максимально без збільшення істотно витрат + постаратися залучити більш релевантну аудиторію.
Природно, прослухавши дзвінки та суть розмов спілкування клієнтів з менеджером клініки – негайно було прийнято рішення запустити РК «тільки номер телефону».
Основні труднощі з якими зіткнулися фахівці:
Основна частина лідів йшла з широких запитів. Люди цікавилися ветклінікою тут і зараз. Можливо вони хотіли записатися, або терміново розв’язувати якусь проблему. Перехід на сайт трохи подовжував процедуру здійснення дзвінка. Адже конкуренція висока, сайтів багато, і всі клініки, на перший погляд, професійні. Користувачеві важко вибрати те, що йому необхідно. І зазвичай користувач, якщо йому потрібно було розв’язувати проблему терміново, шукав на сайті телефон і дзвонив і спілкувався, або якщо хотів дізнатись ціни, то просто обдзвонював всі клініки по черзі. Важливо також було врахувати якість сайту, його адаптивність, зручність для користувача, його привабливість.
У клієнта був налаштований колтрекінг. Ми не будемо в цьому кейсі розповідати, як він нам допоміг оптимізувати витрати в пошуку в попередніх періодах. Тут ми розповімо, як за допомогою кампаній на пошуку «Тільки номер телефону» збільшити кількість лідів у 2 рази, не збільшуючи обсяг витрат.
Отже, була відібрана максимально релевантна семантика. Всі ключові слова не брались. Важливо було оцінити, за якими ключовими словами люди готові були відразу дзвонити, і ті ключі, які більше припускали пошук інформації про послуги або ціни. Це було дуже важливо, оскільки неправильно підібрана семантика могла привести до великої кількості кліків без дзвінка (якщо клієнт все-таки хотів побачити сайт, уточнити адресу, ціни, можливість запису, виїзду додому та інше).
Отже, були запущені наступні кампанії:
CTR не найбільший, якщо подивитися, але важливо відзначити, що як не парадоксально, але в рекламній видачі велика частка стоматологій. Можливо це збивало з пантелику користувачів. Не кажучи вже про пошук на ПК.
Зараз на пошуку стало істотно менше, але на момент роботи оголошень – більшість оголошень було саме від стоматологій, мед клінік та ін. Щоб не бути багатослівними, нижче надаємо скріншоти:
Фіксували дзвінки також через систему колтрекінгу. В цьому випадку – це Бінотел.
Фіксація дзвінків допомогла фахівцю чітко зрозуміти по яким ключам, оголошенням більше надходить дзвінків і сконцентрувати свою увагу тільки на них і не більше. А значить і бюджет і Ліди будуть оптимальними та вигідними для бізнесу.
Що ж в результаті ми отримали?
Витрачено 3 051,28 грн.
Показів отримано 12950, кліків 369. Ми з вами пам’ятаємо, що кожен клік – це приблизно дзвінок. Кількість дзвінків – 134.
Коефіцієнт кліків в дзвінки – 36,3%. Це дало нам сигнал про те, що семантику необхідно ще більш детально переглянути та відсікти ті ключі, які не приводили до дзвінка. Значить частина користувачів було цікаво уточнити прайс, або іншу інформацію.
ПІДСУМКИ:
Отримано 134 дзвінки з кампаній типу «Тільки номер телефону».
Крім цього, звичайний пошук приніс додатково 122 дзвінки.
Витрати на пошукові РК склали 5 990,00 грн.
Вартість дзвінка зі звичайного пошуку склала близько 50 грн, на відміну від мобільних кампаній, де ціна за дзвінок склала всього 22 грн.