Як покращити швидкість завантаження магазину на Shopify?

Підвищення швидкості завантаження магазину на Shopify Юзабіліті
 

Для сучасного інтернет-магазину одним із найважливіших критеріїв успішності є швидкість завантаження. Згідно з останніми дослідженнями, якщо сторінка відкривається довше, ніж три секунди, ймовірність того, що користувач не піде до конкурентів, закривши її, вкрай мала.

У цій статті ми докладно розглянемо, як збільшити швидкість завантаження у Shopify. Нижче Ви знайдете кілька актуальних способів, які допоможуть суттєво покращити досвід користувача у відвідувачів інтернет-магазинів на даній платформі.

Чому важливо прискорити завантаження магазину на Shopify?

  1. Покращення позицій у пошуковій видачі. Швидкі сайти отримують більш високий рейтинг у результатах пошуку Google. Таким чином, Ви отримаєте більше органічного трафіку, а це збільшить кількість потенційних клієнтів.
  2. Поліпшення поведінкових факторів. Якщо прискорити роботу магазину на Shopify це суттєво покращить досвід користувача, що призводить до підвищення ймовірності того, що клієнт довше пробуде на сайті, перегляне більше карток товарів та залишить замовлення.
  3. Зменшення показника відмов. Якщо вебсайт завантажується повільно, це може призвести до того, що користувачі закриватимуть сторінку, не дочекавшись її завантаження. Прискорення роботи магазину може зменшити кількість відмов та збільшити конверсію.
  4. Збільшення кількості продажів. Якщо покупці можуть швидко і легко знайти потрібний товар, це може призвести до більшої кількості успішних транзакцій і, зрештою, збільшення виторгу бізнесу.
  5. Зменшення витрат на рекламу. Прискорення роботи онлайн-магазину Шопіфай допоможе зменшити витрати на рекламу. Користувач швидше почне взаємодіяти зі сторінкою та вивчати товари. В результаті він знайде все, що шукав і не піде до конкурентів, а Ви заощадите рекламний бюджет.
  6. Оптимізація роботи на смартфонах. Швидкість мобільного інтернету поки що нижча, ніж для стаціонарних мереж. Та й покриття не завжди гарної якості. Це ще одна причина, чому прискорити завантаження магазину на Shopify є так важливо.

Якщо аргументи вище за Вас ще не переконали – подивіться, що говорить з цього приводу статистика (дані дослідження Google). Судячи з цих даних, чим довше завантажується сайт, тим вищий показник відмов:

Вплив швидкості роботи на показник відмов

Як перевірити швидкість завантаження сайту на Shopify?

Існує кілька безкоштовних онлайн-інструментів, які дозволяють Вам перевірити, як швидко завантажується інтернет-магазин:

Google PageSpeed Insights

Для перевірки швидкодії сайту його використовують найчастіше. Цей інструмент проаналізує ресурс та надасть детальний звіт з оцінкою продуктивності та порадами щодо покращення швидкодії.

Перевірка швидкості сайту в Google PageSpeed Insights

Він надає оцінку оптимізації як на комп’ютері, так і на смартфонах, і пропонує різні поради щодо покращення ситуації: зменшення розміру картинок, стиснення CSS та JavaScript файлів та інші техніки.

Google PageSpeed Insights також враховує безліч інших факторів, які можуть вплинути на швидкодію (використання кешування, вебшрифтів, редиректів тощо).

GTmetrix

Ще один безкоштовний інструмент, який надає докладний звіт з оцінкою продуктивності та рекомендаціями щодо покращення оптимізації.

Діагностика швидкодії в GTmetrix

GTmetrix аналізує всі аспекти продуктивності, включаючи час завантаження, кількість запитів, розмір HTML-вмісту, швидкість відповіді сервера і т.д. Сервіс також дає рекомендації щодо оптимізації зображень, мініфікації таблиць стилів та Java-скриптів та ін.

Як підвищити швидкість завантаження інтернет-магазину на Shopify?

Швидкодія інтернет-ресурсу — це важливий аспект, який може збільшити кількість відвідувачів та покращити їхній користувальницький досвід. Далі ми докладно розберемося, як збільшити швидкість завантаження магазину на Shopify та оптимізувати його роботу.

Встановіть швидкі шаблони

Одним із найважливіших факторів, що впливають на швидкодію інтернет-магазину на Шопіфай, є вибір шаблону. У магазині тем Ви можете знайти велику колекцію шаблонів, які можна завантажити (у тому числі безкоштовно).

Безкоштовні теми можуть бути дуже зручними для тих, хто тільки тестує роботу магазину, але іноді вони повільніші, ніж платні. При цьому важливо пам’ятати, що теми з великою кількістю функціональних можливостей можуть уповільнювати завантаження.

Якщо Ви вибираєте тему для свого магазину, обов’язково звертайте увагу на швидкість його роботи. За відгуками користувачів, одними з найшвидших тем для Shopify є Debut, Simple або Supply.

Видалить програми, які не використовуються

Програми в Шопіфай мають безліч корисних функцій, які можуть допомогти в просуванні інтернет-магазину. Однак, багато хто з них не використовується з тих чи інших причин і лише уповільнює швидкість завантаження ресурсу.

Щоб оптимізувати роботу вебсайту, проаналізуйте встановлені програми та видаліть ті, які не залучені в його роботі. При видаленні програм також важливо переконатися, що їх скрипти та файли не залишилися в коді.

Видалення програм з Shopify

Оптимізуйте зображення на сайті

Однією з найпоширеніших проблем під час завантаження інтернет-магазинів на Shopify є великий розмір зображень. Картинки можуть становити до 60-70% ваги сторінки, що уповільнює її завантаження і погіршує досвід користувача. Тому оптимізація зображень є необхідним кроком для прискорення сайту.

Фотографії товарів, які надіслав постачальник інтернет-магазину, можуть сягати кількох десятків мегабайт. Такі великі файли гальмують роботу магазину, особливо на мобільних пристроях.

Для оптимізації зображень Shopify надає кілька інструментів. Наприклад, Crush.pics дозволяє автоматично оптимізувати зображення для зменшення їх розміру. Вона може стискати та змінювати розміри файлів, а також видаляти метадані та іншу непотрібну інформацію.

Також можна використовувати програми для стиснення графічних файлів, наприклад, TinyPNG. Вони автоматично оптимізують зображення перед додаванням на сайт. Рекомендується, щоб розмір фотографії не перевищував 200 Кб.

Виводьте сторонні скрипти через GTM

Коли сторонні скрипти додаються безпосередньо до коду шаблону, вони можуть уповільнити його швидкодію. Щоб цього уникнути, краще підключати їх через GTM.

Google Tag Manager — це безкоштовний сервіс, який дозволяє керувати та відстежувати встановлені скрипти та коди від різних сервісів. Замість того, щоб додавати скрипти безпосередньо в код, Ви можете додати їх до GTM, який потім виводить їх динамічно, що зменшує час завантаження.

Крім того, використання GTM на сайті Шопіфай забезпечить інші переваги:

  1. Замість того, щоб вручну редагувати файл theme.liquid Вашого сайту, щоб додати додаткові скрипти, Ви можете керувати ними в GTM, що спрощує процес та мінімізує ризик помилок під час редагування коду.
  2. Скрипти можна підключати в асинхронному режимі. У цьому випадку вони завантажуються паралельно з іншими елементами, що допомагає знизити час завантаження та підвищити продуктивність.

Під’єднайте AMP

Accelerated Mobile Pages — це технологія, розроблена Google, що дозволяє створювати адаптивні сторінки, що завантажуються практично миттєво. Вона ґрунтується на урізаних версіях HTML та JavaScript і дозволяє значно прискорити роботу на мобільних пристроях.

Підключення AMP в інтернет-магазині Shopify дозволить значно прискорити завантаження, що може збільшити конверсію та кількість замовлень. Існує кілька програм для Shopify, які дозволяють під’єднати AMP в інтернет-магазині. Одне з найпопулярніших – це AMP by Shop Sheriff. Це безкоштовна програма, яка автоматично створює AMP-сторінки. Воно також дозволяє налаштувати їх дизайн та керувати контентом на них.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї