Динамічний ремаркетинг — один із найефективніших інструментів в арсеналі інтернет-маркетологів сьогодні. Він дозволяє створювати рекламні оголошення, які адаптуються під інтереси та поведінку кожного конкретного користувача, збільшуючи тим самим конверсію та ROI рекламної кампанії.
Підключення динамічного ремаркетингу на Horoshop, на відміну від багатьох інших популярних платформ, не займе багато часу, адже ця CMS повністю адаптована до всіх сучасних рекламних систем та маркетингових інструментів, що дозволяє налаштовувати їх практично в два кліки.
Після вивчення даного матеріалу, Ви легко зможете самостійно, без допомоги технічного спеціаліста, зробити настроювання динамічного ремаркетингу для інтернет-магазину на Хорошоп, однієї з найбільш популярних платформ для онлайн-торгівлі від українських розробників.
Підключення тега динамічного ремаркетингу на Хорошоп через Global Site Tag
Розробники платформи Хорошоп вбудували стандартні коди подій, які можна відслідковувати для реалізації функціонала динамічного ремаркетингу прямо з коробки.
Щоб підключити тег динамічного ремаркетингу на Horoshop, Вам потрібно додати до панелі адміністратора інтернет-магазину AW-GOOGLE_CONVERSION_ID — персональний ID, який система надає при підключенні відстеження конверсій у Google Ads.
Для цього перейдіть до свого облікового запису Google Ads і відкрийте розділ «Інструменти», в якому Ви знайдете підрозділ «Менеджер аудиторій». Тут треба буде додати нове джерело аудиторій. У ньому збиратимуться дані з нашого сайту на Horoshop для формування нових списків ремаркетингу.
Виберіть вид діяльності «Роздрібна торгівля». У такому разі система передаватиме необхідні дані для ремаркетингових кампаній:
- ecomm_prodid. Використовується для ідентифікації товару. Зазвичай до нього вставляється унікальний ідентифікатор товарної позиції з Вашої бази даних, який допомагає системі ремаркетингу визначити, який саме товар було переглянуто чи додано до кошика користувачем.
- ecomm_pagetype. Параметр вказує на тип сторінки, на якій знаходився користувач у момент здійснення цільової дії. Значення можуть бути різні: “home”, “product”, “category”, “cart”, “purchase” і так далі. Це допомагає системі ремаркетингу зрозуміти, на якому етапі покупки знаходиться користувач, і підібрати відповідне рекламне оголошення.
- ecomm_totalvalue. Вказує загальну вартість товарів, які були переглянуті або додані користувачем до кошика. Це може бути ціна одного товару, який переглядав користувач або загальна сума всіх товарів у кошику. Використовуючи цю інформацію, система може показувати користувачам рекламу, враховуючи їхню потенційну готовність витратити більшу або меншу суму на покупки в інтернет-магазині.
Копіюйте в кабінеті AdWords ідентифікатор AW-GOOGLE_CONVERSION_ID. На наступному етапі нам потрібно буде вставити його до панелі адміністратора Хорошоп.
Відкрийте адмінку інтернет-магазину. Знайдіть тут розділ «Маркетингові системи». Перейдіть до Global Site Tag, щоб відкрити режим редагування конфігурації. Сюди внесіть свій унікальний ідентифікатор, який Ви скопіювали на попередньому етапі, у відповідний осередок.
Встановіть галочку в чекбоксі “Увімкнути” для активації gtag, і натисніть “Зберегти”. У випадку, якщо Google Analytics раніше був підключений за допомогою gtag, рядок коду для роботи з динамічним ремаркетингом потрібно додати як додатковий продукт.
Налаштування динамічного ремаркетингу для інтернет-магазину на Хорошоп із підключеною GA
Після того, як Ви підключили Global Site Tag для певного сервісу Google, Ви можете налаштувати взаємодію з іншими інструментами від цієї пошукової системи, просто доповнивши вже існуючий код новими рядками.
У нашому прикладі Ви вже додали на сайт код відстеження Google Analytics і тепер хочете зрозуміти, як підключити динамічний ремаркетинг на Хорошоп за допомогою ідентифікатора з Google Ads.
У цьому випадку потрібно включити частину коду, яка містить ідентифікатор AW-GOOGLE_CONVERSION_ID в ініціалізуючий скрипт:
Так само Ви можете інтегрувати кілька ідентифікаторів Google Ads, щоб транслювати дані одночасно в кілька облікових записів.