Як стати PPC-фахівцем з налаштування контекстної реклами?

Хто такий PPC фахівець? Контекстна реклама

Робота фахівця з контекстної реклами пов’язана з веденням кампаній в Google Ads та інших сервісах. Його головна мета – залучення нових відвідувачів на веб-ресурс організації. Тих, хто створює і налаштовує контекстні оголошення таким чином, щоб по ним на сайт перейшло якомога більше потенційних клієнтів, також називають PPC-фахівцями.

У функції професіоналів у цій галузі, входить планування, запуск і підвищення ефективності роботи контекстних оголошень. Вони розробляють маркетингову стратегію, підбирають ключові запити, складають рекламні тексти, прораховують бюджет, аналізують поведінку користувачів і оцінюють рентабельність як окремих оголошень, так і кампаній цілком.

Які переваги професії PPC-фахівця?

Багато маркетологи сьогодні розвиваються саме в напрямку інтернет-маркетингу через безперечних плюсів, які присутні в роботі PPC-фахівця:

  1. Різностороння діяльність і безперервний розвиток. Перші підсумки роботи з’являються тільки через 1-2 тижні. А щоб оцінити ефективність обраної стратегії, потрібно проаналізувати результати кампанії за кілька місяців;
  2. Участь в розвитку різних галузей економіки. Професіонал може працювати в будь-якій сфері – торгівлі, будівництві, енергетиці, IT або державному секторі. Додатковою мотивацією служить причетність до дійсно важливих для суспільства процесів;
  3. Вплив на формування споживчого попиту. Рекламні оголошення, що запускаються фахівцями PPC, справляють істотний вплив на сприйняття продукту великою кількістю інтернет-користувачів. Їх звички в значній мірі формуються саме таким чином.

Якими знаннями повинен володіти фахівець з контекстної реклами?

  • Основи роботи з рекламними акаунтами і аналітичними системами;
  • Сервіси і програми, які допомагають візуалізувати масиви даних і складати звітність (Google Data Studio, MS Excel, Google Таблиці та т.п.), необхідні для роботи з ними формули і механізми вивантаження інформації;
  • Основні принципи роботи коллтрекінга – побудова звітів, прослуховування викликів, створення вибірок по заданих параметрах;
  • Основи використання наскрізної аналітики;
  • Базові навички дизайнера – в деяких фірмах фахівці з контекстної реклами розробляють креативи;
  • Мінімальне володіння англійською мовою допоможе швидко дізнаватися про новинки та знайомитися з інструкціями, адже всі сучасні тенденції спочатку обговорюються в іноземних джерелах;
  • Термінологія Діджитал-маркетингу. На основі цього понятійного апарату в значній мірі будується робота фахівця з налаштування контекстної реклами;
  • Грамотна усна і письмова мова. При створенні оголошень і розширень необхідно використовувати тексти, в яких немає стилістичних і граматичних помилок;
  • Основи юзабіліті. Базові знання про те, що таке UX/UI дизайн, продають тригери, яка структура сайту найбільше надихає покупця залишити замовлення;
  • Додатковою перевагою зазвичай є знання механізмів роботи медійної реклами.

Обов’язки фахівця з налаштування контекстної реклами

 Обов'язки фахівця з контекстної реклами

Практично для будь-якого PPC-фахівця головним є підвищення показника відвідуваності сайту. Його основне завдання полягає в збільшенні ймовірності укладання угоди шляхом залучення максимально великої потенційної аудиторії.

В обов’язки PPC-фахівця, як правило, входить:

  • Побудова стратегії запуску рекламних кампаній;
  • Аудит поточного стану веб-ресурсу і діючих тематичних кампаній, аналіз налаштування функціоналу повідомлень, пошук причин блокувань, контроль наявності грошових коштів на балансі акаунту і витрачання бюджету, подальше планування на основі проведеного аудиту всіх перерахованих аспектів;
  • Налаштування параметрів кампанії: регіон показу, формат оголошень, портрет цільового відвідувача, рекламна стратегія і т.п.;
  • Робота з таблицями і графіками;
  • Створення креативних текстів і заголовків;
  • Підбір відповідних для кожного рекламного оголошення зображень;
  • Підвищення конверсії та оцінка ефективності кампанії;
  • Складання медіапланів та розрахунок бюджетів;
  • Залучення цільової аудиторії;
  • Порівняння результатів рекламних кампаній в різних каналах і зіставлення ефективності роботи одного каналу за кілька тимчасових інтервалів;
  • Відстеження і аналіз дій відвідувачів;
  • Моніторинг телефонних викликів для визначення кількості контактів, отриманих з аналізованих джерел;
  • Підбивання підсумків по всіх рекламних майданчиків і кампаніями;
  • Оптимізація кампаній;
  • Розробка форм звітності і ефективну взаємодію з маркетологом, менеджером і веб-дизайнером.
Інформація! Найбільш складним в роботі PPC-фахівця є підтримка балансу між створенням яскравою, що запам’ятовується, дійсно працює реклами і чітким відповідністю вимогам пошукових систем.

Чим займається PPC-фахівець в перебігу робочого дня?

Щоб зрозуміти, чим займається фахівець з контекстної реклами, необхідно ознайомитися з переліком спеціальних програм, в яких він працює щодня:

  1. Google Ads (раніше використовувалося назву «Google Adwords») – веб-сервіс для створення оголошень в пошуковій видачі Google, на відеохостингу YouTube, і на численних партнерських сайтах, що входять в медіамережа пошукового гіганта;
  2. Google Analytics – інструмент, що дозволяє проводити детальну аналітику сайтів і додатків для смартфонів, а також оцінювати якість посадкової сторінки і динаміку показника конверсії;
  3. Google Key Planner – сервіс, за допомогою якого зручно підбирати пошукові запити;
  4. Google Tag Manager – програма, призначена для розміщення лічильників рекламних систем на вебсайті, а також інших корисних скриптів.

Крім роботи з перерахованими сервісами контекстолог повинен щодня проводити порівняння ефективності декількох варіантів оголошень, ставити експерименти з розширеним таргетуванням, тестувати різні аудиторії та креативи.

Також необхідно бути досить терплячим і посидючим для виконання рутинних дій. Адже маркетинг має на увазі не тільки політ фантазії в процесі створення слоганів і пошуку нових ідей.

Увага! Робота в області реклами – це перш за все систематизація та аналіз великих масивів інформації, вміння виявляти закономірності і робити висновки для подальшої оптимізації рекламних кампаній.

Скільки може заробляти PPC-фахівець?

На рівень оплати за роботу контекстолога насамперед впливає його досвід і обсяг професійних навичок і знань, а також кількість своїх підшефних проєктів.

Заробітна плата початківця фахівця в Україні, як правило, знаходиться між 8 і 12 тисячами гривень.

Фахівці середнього рівня можуть розраховувати на дохід від 12 до 20 тисяч, а висококваліфіковані контекстологи, що показують видатні результати і є тімлідами команди фахівців, заробляють мінімум 20 тисяч гривень.

Як стати фахівцем з контекстної реклами?

Як стати фахівцем з контекстної реклами?

Для тих, у кого дійсно гармонійно поєднуються пристрасть до творчості і здатності до аналітики, не важко буде навчитися професії і знайти роботу до душі. Як стати PPC-фахівцем?

  1. Ознайомтеся з інструкцією по налаштуванню реклами, розробленої компанією Google. У цьому представницькому і дійсно корисне джерело можна знайти найбільш актуальну інформацію про нові інструменти і алгоритмах;
  2. Вивчіть базові сервіси Analytics і AdWords, без яких неможливо працювати з Google рекламою. У довідковому розділі є всі необхідні для новачків відомості про ці інструменти. Додаткові знання можна почерпнути в блогах і форумах, де професіонали діляться працюючими прийомами і цікавими фішками;
  3. Пройдіть онлайн-тестування і отримаєте сертифікат. Документ, що підтверджує кваліфікацію, грає серйозну роль в процесі працевлаштування на позицію контекстолога, тому важливо приділити час його отриманню.

Виконання цього простого переліку дій достатньо для вирішення перевіркового тесту і успішного проходження співбесіди в серйозній компанії. А чи залишитеся ви в ній працювати після випробувального терміну, залежить тільки від Вашої наполегливості та цілеспрямованості.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї