Використовуємо динамічну вставку ключових слів в Google Ads

Динамічна вставка ключових слів в Google Ads Контекстна реклама

Одним із головних завдань Google є відображення оголошень, які найбільше відповідають запитам користувачів. Для його вирішення в системі передбачено кілька інструментів. У цій статті мова піде про один із них – динамічну вставку ключових слів в оголошення Google-реклами.

Розширена функція AdWords, динамічна вставка ключових слів в оголошення, дає можливість підвищити релевантність оголошення. Коротко інструмент можна описати так: він дає можливість підставляти в рекламний текст слова з пошукового запиту в автоматичному режимі. Це позитивно позначається на клікабельності оголошення і, як наслідок, у багатьох випадках збільшує віддачу кампанії для рекламодавця.

Принцип роботи динамічної підстановки простий: механізм автоматично вибирає і додає відповідні ключі в заголовок або текст оголошення (за вибором PPC-фахівця). Високий рівень релевантності оголошення позитивно позначається на показниках CTR і якості. Наслідком цього є збільшення конверсії та падіння ціни кліка.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Нижче розглянемо, як налаштувати цю функцію, які ключові слова додаватимуться, і що побачить користувач у результатах видачі.

Як працює динамічна вставка ключових слів у Google Ads?

Класичною помилкою рекламодавців-початківців є створення кількох оголошень з ідентичними текстами і різними ключами. У результаті, що б не ввів у пошуковий рядок користувач, він побачить одне й те саме оголошення. Так відбувається через лінь або від незнання, наскільки важливим є написання унікального тексту для будь-якого запиту.

При цьому кількість переходів на сайт зазвичай прямо пропорційна відповідності заголовка оголошення запиту. Використання динамічної вставки ключових слів у Google Ads значно спрощує завдання, даючи змогу автоматично виконувати потрібну підстановку. Якщо в кампанії рекламуються різні моделі однієї товарної групи, ефект від цього інструменту зростає в рази.

Наприклад, для інтернет-магазину з продажу годинників основним ключовим словосполученням буде “Швейцарські годинники”. Але користувач, який у пошуку ввів “Швейцарські годинники Tissot”, побачить такий зміст:

Оголошення з динамічною підстановкою

Тому ж, хто в пошуковий рядок ввів “Швейцарські годинники Swiss”, буде показано таке саме оголошення, але скориговане залежно від його пошукового запиту:

Оголошення швейцарські годинники Swiss

І все це відбувається без участі рекламодавця в автоматичному режимі!

Відповідність може бути ширшою. Наприклад, у шаблон “Наручний годинник” можуть підставлятися сотні виробників.

Для компаній, що здійснюють продажі в інтернеті, такий інструмент просто незамінний. Його зручно застосовувати під час роботи з побутовою технікою, автомобільними запчастинами, продуктами харчування, одягом, взуттям тощо.

Приклад! Сукня в онлайн-магазині одягу для жінок. Варіантів моделей незліченна кількість. Вони відрізняються за кольором, фасоном, брендом, призначенням, довжиною. Лише один загальний ключовий запит “Синя сукня” може мати понад два десятки комбінацій, кожна з яких може стати хорошим заголовком для оголошення з високим показником клікабельності.

Як налаштувати автопідстановку ключових слів в оголошення?

Під час налаштування динамічної вставки ключових слів в оголошення Google Ads необхідно додати певне поєднання в обране місце заголовка або основного тексту рекламного повідомлення, зокрема й у посилання на сайт: {Keyword:текст за замовчуванням}.

Як приклад:

Замовити {keyword:смартфони} | Офіційний Інтернет-Магазин | Гарантія

Всі моделі. Доставка по Києву за один день

site.com.ua/{keyword:смартфони}

Якщо використовуються ключі “Смартфони Honor” і “Смартфони Huawei”, і користувач задає в пошуку один із варіантів, то оголошення матиме вигляд:

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Автоматична вставка слів із запиту

Доти, доки обсяг знаків не досягне максимально дозволеного, запит користувача можна доповнювати. Наприклад, після того, як користувач введе в рядок пошуку “Смартфони Honor ціна”, він побачить:

Приклад динамічної вставки ключових слів

В AdWords додатково існує управління регістрами:

  • {keyword:} – всі великі літери для кожного слова;
  • {KeyWord:} – усі слова запиту починаються з великої літери;
  • {Keyword:} – перше слово в тексті пишеться з великої літери.

Переваги динамічної вставки ключових слів

Динамічна вставка ключових слів у Google AdWords за правильного застосування може показати приголомшливі результати підвищення ефективності акаунта. Розглянемо основні доводи на користь її використання.

Істотно економить час PPC-фахівця

Справжньою підмогою використання цього інструменту стане для тих, чий робочий день розписано по хвилинах. Поставте себе на місце бізнесмена, якому потрібно налаштувати рекламу для онлайн-магазину фарб для принтера. Його клієнт під час пошуку найчастіше позначає модель пристрою і назву відповідної до нього фарби. У користувача в цьому випадку існує екстра-конкретна потреба, тому він відреагує на екстра-конкретний результат у видачі. На загальні формулювання типових оголошень такий клієнт відгукнеться менш охоче. Але якщо фахівець інтернет-магазину налаштовуватиме окреме оголошення для кожного поєднання з тисяч найменувань фарб і моделей пристрою, то завдання стане майже нерозв’язним.

Слова із запиту в оголошенні виділені жирним

Система підсвічує слова із запиту в тексті оголошення жирним шрифтом. Для тих, хто шукає, це зручно – вони одразу бачать саме той фрагмент інформації, який відповідає на запит. Але й рекламодавці виграють – навіть до оголошень, що позиціонуються досить низько у видачі, привертається додаткова увага.

Оголошення з динамічною вставкою можуть бути довшими за звичайні

У разі незначного перевищення максимально допустимої довжини заголовка система не блокує такі оголошення. У результаті оголошення може займати більше видимої площі екрана, ніж це передбачено правилами.

Інформація! Google лояльний до рекламних оголошень, що використовують інструмент авто-підстановки ключових слів, це дає змогу виділитися на тлі конкурентів і отримати більше кліків.

Чи є недоліки у динамічної вставки ключових слів в оголошення?

Переваги динамічного інструменту підстановки пошукових слів переконливі, він справді допомагає заощадити як час, так і кошти. Але слід розглянути і підводні камені, на які іноді доводиться наступати під час використання цього методу.

Не підходять для довгих запитів

Якщо ключові слова характеризує “довгий хвіст”, то застосовувати шаблони і динаміку не рекомендується. У разі значного перевищення максимальної довжини система підставить текст, що заміщає. Тобто автопідстановка не спрацює, користувач побачить загальний текст.

Спамні тексти оголошень

Ідея використовувати зручну опцію підстановки не тільки в заголовку оголошення, а й у шаблоні його тексту здається, на перший погляд, привабливою. Google надає таку можливість. Але насичення ключовими запитами реклами іноді призводить до гіпер-персоналізації оголошення. Воно стає схожим на спам і виглядає неприродно.

Популярні помилки під час роботи з динамічною вставкою

Інструмент динамічної вставки працює бездоганно за правильно заданих параметрів. Але якщо припуститися помилок у налаштуванні шаблонів, можна отримати катастрофічний результат. Наведемо кілька прикладів, з якими довелося мати справу рекламодавцям, які вирішили використовувати автопідстановку.

Помилка в написанні коду автопідстановки

Дивно, але ця помилка досить популярна серед рекламодавців. При правильному налаштуванні динамічної вставки ключових слів винятково важливо застосовувати правильне написання: {Ключове слово: Текст за замовчуванням}.

Використання будь-яких інших дужок ([], (), <>) для відокремлення ключового запиту неприпустимо. Не можна додавати будь-які символи, зокрема пробіли, між ключовиком і двокрапкою. Такі помилки стають критичними для всієї рекламної кампанії.

Використання для запитів із помилками

Брати участь в аукціоні за ключовим словом, написаним із явною помилкою, не тільки можна, а й потрібно. Такі запити коштують дешевше, а конкуренція за ними значно нижча, ніж за фразами, що не містять помилок. Але включати в рекламні тексти з динамічною вставкою ключі, свідомо написані з помилками, не слід. Вони з’являться в тексті реклами, а це негативно позначиться на першій думці клієнта про компанію:

Автоматична підстановка слова з помилкою

Де добре працює автопідстановка?

Як показали приклади, описані раніше, інструмент динамічної автовставки слід вмикати для просування інтернет-магазинів за схемою “виріб + модель”.

Іншим варіантом застосування опції є вставка вигляду {KeyWord:Купіть_онлайн!} у відображуване посилання. Звісно, додаткова частина може виглядати як завгодно. Привабливість оголошення підвищується завдяки повторенню ключового запиту не тільки в тексті, а й у посиланні.

Якщо словоформа перевищує ліміт за знаками, відображається тільки “Купіть онлайн!”. Сам товар не показується. Багато хто, хто застосовує цю опцію, відзначають майже п’ятивідсоткове зростання CTR.

Порада! Зручно використовувати інструмент і у випадку з геозапитами. Легко і швидко можна запустити інтернет-кампанію для кількох міст або регіонів.

Коли не варто використовувати динамічну вставку ключових слів?

  1. У разі використання високочастотників, що складаються з 1-2 слів, і ввімкнення динамічної автовставки для всього заголовка. Такої помилки часто припускаються навіть досвідчені фахівці;
  2. Коли є необхідність налаштувати РК за конкурентами. Особливо якщо у них є зареєстрована ТМ. Вставляти в текст назву їхньої компанії заборонено законодавством України;
  3. Для ключових слів, які свідомо містять помилки, або сленгові словоформи. У цьому випадку підключати авто-вставку буде неправильно;
  4. Якщо існує необхідність застосувати запит із неприродною послідовністю слів. Прикладом може слугувати “тур купити Туреччина недорого”;
  5. Під час просування товарів від торгових марок, які обмежили вживання своїх бренднеймів у кампаніях AdWords (Michelin, Nokia). За точним найменуванням торгової марки реклама показуватися не буде. Але можна рекламуватися за запитами з кирилицею. Не заборонено додавати найменування марки і в URL цільової сторінки;
  6. Автопідстановку не варто застосовувати в оголошеннях, що рекламують товари і матеріали для аудиторії 18+.

Резюме

Попри всі плюси автоматичної підстановки, рекомендуємо за кожним блоком показувати щонайменше два оголошення. Перевірте, яке оголошення працює краще, за допомогою А/Б-тестування.

Після закінчення тестового періоду можна заміряти основні показники (конверсію, CTR і т. д.) за кожним із варіантів і дізнатися, на скільки добре працює динамічна вставка для Вашого бізнесу.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї