Всім привіт. Мене звати Яна і я Google-логіст, займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами.
В сьогоднішньому відео хотіла би поговорити ще раз про AI Max, Це наш пошук з функціоналом ШІ. В мене вийшло відео на YouTube каналі з анонсуванням, що сюди входить, чому цей AI Max присутній, від якої кампанії він похідний. Сьогодні покажу перші результати в трафіку AI-ки. Як його знайти, де побачити, що це трафік, який прийшов саме з AI-ки. Подивимося декілька варіантів рекламних кампаній на предмет чого? Перше, якість трафіку, який генерує цей AI Max. Друге, чи приросли у нас конверсії від того, що ми запустили. Ми, звичайно, це побачимо лише на одній чи двох кампаніях, тому що вони були перші запуски. Третій, можливо, подивимося на загальну концепцію, що ми маємо.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Які показники будемо аналізувати?
Пам’ятаємо, що AI Max – це, все-таки, пошук з функціоналом штучного інтелекту. Як ми знаємо, штучний інтелект, він то дуже такий розумний, класний, але його потрібно ще донавчити генерувати правильний результат. Тому зараз трішки пройдемося, тобто це перші запуски. Ми не будемо щось дуже супер прискіпливо, критично до цього відноситись, але почнемо.
Думаю, що ми з вами почнемо з варіанту рекламної кампанії, мабуть ось цієї. В ній першій була запущено, десь 4 червня включений функціонал AI-ки. Ми його зрівняємо по декільком параметрам. Перше – це результативність в конверсіях. Правильно?
Тут п’ять і дві конверсії. Тут видно, що успіх однозначний. Трішки менше показів стало, але це скоріше всього пов’язано з обмеженням по бюджету, тому що там стратегія ставок змінювалася.
У нас підріс коефіцієнт конверсій, що досить добре. Ціна за клік у нас показує, що зросла, але ми для прикладу з вами зрівняємо до та після ціну за клік з точки зору того, що в нас там генерувалось.
Враховуєте, що тут ще стратегія ставок була змінена. Що ми робимо?
Приклад 1: Кампанія з іригатором
В нас тут є товар, він називається іригатор. На його прикладі подивимося, що у нас є. У нас є тип відповідності. У нас є ця AI Макс. Середня ціна за клік у ній 19,29 гривень. Вона згенерувала нам дві всього конверсії. Не дуже багато.
Витратила на це все десь близько 1000 грн, згенерувала, приблизно, 52 кліка. Але ж розуміємо, що це по тим запитам, які бачу. Є ж у нас блок інших запитів, які ми не побачимо. Там також, скоріше всього, AI-ка буде присутня.
Що можна помітити? Можна помітити, що з деякими ключовими словами це не співставляється. Тобто, незрозуміло для нас буде. Це, скоріше всього, як я казала, аналог ДПО-шки буде. Типаж семантики, який підбирає система максимально, поки що, широкий. По іригаторам бачу, що він показується і по якимсь граматичним помилкам, типу «арегатор», це «оригатор», щось типу такого.
Тобто, це окей, нехай буде, там «топи бюджетних іригаторів» та інше. Щось можна було б підмінусувати, правильно? Але до цього класичний пошук цього не робив, цих конверсій.
Тепер давайте зрівняємо інші типи відповідності, крім AI-ки до та після. У нас до та після, практично, на одну конверсію нічого не міняється.
Трафік об’єм зріс, але це може бути пов’язано, в першу чергу, з тим, що ми міняли стратегію ставок. Ціна за клік у нас скрізь росла, тобто AI-ка не обов’язково дорожче, це більше пов’язане зі стратегією ставок.
Але якщо подивитися, то на мою особисту думку, менше цього загального трафіку генерували саме ключові слова. Тут більше фраз з «купити» або якась брендова складова та інше. Поки що тут нічого не зрозуміло з цієї рекламної кампанії, чи це добре, чи ні.
Приклад 2: Кампанія з тримерами
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Для прикладу показую кампанію в якій АІ-ка включилася 12 червня. Сьогодні знімаю 13-го, тому дуже важко щось сказати. Мене цікавить саме якість трафіку. Тут у нас сидять тримери жіночі, що дуже ключовий фактор. Хочу подивитися просто на якість трафіку.
«Beauty device» – немає в мене претензій. «Для чистки п’яток» – не розумію, чому тример для чистки п’яток, окей. «Для п’яток машинка» – Окей. «Бритви», «епілятори» – окей. «Для депіляції», «пилки для ніг» пішли. «Терки для п’яток», яких у нас немає. «Тримери» – вони мені не подобаються ці ключові слова по одній простій причині, тому що ми не знаємо, що це за тример. Тому що якщо ви продавали хоч раз електроінструмент, ви знаєте, що по фразі «тример» може дуже багато показуватися, що завгодно в тому, в тому числі це будуть «косилки», «тримери для трави». І тут дійсно є серед ось оцих всіх брендово-модельних запитів щось схоже на «для трави» щось.
Тут іде перехід «для гоління мошонки», «інтимних зон» і «електрокоса» – це вам приклад того, наскільки якісно чи неякісно система може зрозуміти наскільки гарна чи не гарна структура вашого сайту. Чи правильно, чи неправильно підбирає слова. Тут не можу претензій виставити, тому що тут був всього один показ, один impression по електрокосі, але, на хвилиночку, де електрокоса і де жіночий тример? Також «масажери для обличчя», тобто пересічення дуже різне іде. «Акумуляторна коса» тут проскочила також – три покази.
Загальна кількість показів всього 156 за вчора. Кліків у нас всього три. Ми можемо спробувати подивитися, по чому кліки в нас були. Це «для стрижки волосся», «для п’яток машинка».
Ось, будь ласка. Це в нас є присутні. «Триммер женский», «женский». Тепер зверніть увагу на той типаж ключових слів, які в нас підібрані. «Женский», «женский», «женский тример», «женский», «женский», «женский».
Однозначно електрокоса не могла прискочити по цим запитам. Не буду показувати вам сайт.
Приклад 3: Інші кампанії
У нас є ще кампанії, які з 5 червня отримували трафік. На жаль, конверсій я поки що не бачу. Тут всього було 55 кліків і майже 1000 показів. По цінам за клік треба буде дивитися трішки пізніше.
Ми можемо з вами поглянути, як мінялася average CPC, тобто ціна за клік. Але це ще не показник, тому що тут могли накластися зміни стратегії якісь.
Чи вона якась неадекватна? Та ні, я б не сказала, що прям супер. Вона десь, можливо, висока, десь низька, але в межах якихось там певних моментів.
«Масажери», так, дивимося. Ну, загалом, якщо так пробігтися по цій всій історії, дуже широкий тип трафіку підбирається. Мені навіть цікаво, чому цей такий типаж трафіку, можливо, це просто семантика, яка асоціюється з цим всім.
«Масажери», «масажери», «масажери», начебто й непогано, але коли ви відбираєте ключові слова більш ціленаправлено, то у вас, скоріше всього, семантика буде більш якісніша, ніж те, що генерують AI Max. Тому поки що конверсій я не бачу.
Якщо ми візьмемо, наприклад, «Broad», «Exact» «Phrase» match, то, звичайно, тут конверсій значно більше буде по цій всій історії. Тому поки що відбір ключових слів виграє класичний. Тому поки що це перші результати на прикладі двох-трьох груп товарів. Можете приблизно оцінити.
Перші враження та висновки
Звичайно, це все AI-ка. Говорити, що AI-ка повинна відразу віддавати вам дуже класний результат – треба, скоріше всього, її навчити працювати. Можливо, зміна якихось варіантів стратегій наклалася один на одне. Окей. Але питання також залишається відкритим, що «електрокоса» і трішки «тримери», підбір семантики трошки невдачний, ще до кінця і AI-ка не розуміє про що цей товар. Скоріше всього, потрібно аналізувати десь додаткову семантику, ключові слова, які задані в тайтлі, в мета-хедлайнах, мета-дескрипшенах вашого сайту, тому що, все-таки, в першу чергу він буде брати звідти семантику. Якщо ми беремо ту AI-ку, яку нам рекламували і не робимо фід окремо сторінок, на який нам потрібно таргетуватися.