5 способів, як урізноманітнити списки ремаркетингу

Ремаркетинг

Всі ми знаємо, як працює ремаркетинг: користувач заходить на сайт, подивився там щось, вийшов з сайту, і коли він потім ходить по інтернету по іншим сайтам, його там переслідує Ваш банер.

Під час налаштування ремаркетингу через Гугл Аналітікс є 7 стандартних варіантів списків для збору аудиторій:

  • Розумні цілі,
  • Всі користувачі,
  • Нові користувачі,
  • Повернулися користувачі,
  • Користувачі, які відвідали певний розділ,
  • Учасники, які досягли конверсії,
  • Учасники виконали транзацкію.

У принципі, для робіт з ремаркетингу як би є куди розгулятися, і вони ефективні і їх потрібно використовувати і пробувати кожен з них. Але часто буває, що і цих списків не вистачає і, насправді, дає набагато більше можливостей по збору аудиторій. Щоб урізноманітнити ці стандартні сценарії зі збору аудиторії в Гугл Аналітікс і вичавити максмум зі своєю статистики Вам потрібно просто напросто шукати. Що шукати, запитаєте ви? Загальні характеристики у тих, хто Вам потенційно цікавий як покупці.

Ось кілька прикладів того, які списки ремаркетіга можна створити в редакторі аудиторій за допомогою вивчення різних звітів по поведінці аудиторії в Google Analytics, їх аналізу та побудови теорій/гіпотез.

1. Залучена аудиторія

Залученою аудиторією ми назвемо в цьому прикладі тих користувачів, які довго " ходили " по сайту, відвідали багато сторінок або вчинили кілька сеансів. Наприклад, аудиторія, яка проводить на сайті більше двох хвилин, видно, що так як середня кількість сторінок за сеанс на користувача 2,98, значить є більше кількість користувачів, які переглядають понад 3 сторінок за сеанс. За кількістю сеансів тут можна виділити тих, хто здійснював більш одного сеансу. Це, звичайно, невелика кількість сеансів, але навіть це дозволяє націлена на більш зацікавлену аудиторію.

У наступному прикладі виділена аудиторія: тривалість сеансу + кількість сеансів. На 3717,52 грн   витрачених було досягнуто 747 конверсій. Тобто, 4,97 грн за конверсію.

2. Ваш користувач – ждун

 

Буває так, що користувачі роблять багато сеансів з високою тривалістю, але не здійснюють конверсію. Тобто, вони по кілька разів заходять на сайт, довго щось дивляться, і йдуть. Ці " ждуни " при створенні аудиторії в Аналітікс схожі на залучений аудиторію, тільки в даному випадку ми ще вказуємо, що ця аудиторія не зробила конверсію.
Чому називаємо їх " ждунами "? Можливо вони просто вичікують акції або міжсезонних знижок, щоб придбати товар за більш вигідними цінами.
В період акції можна спробувати на таку аудиторію запустити ремаркетинг. В даному прикладі вивчалася поведінка користувачів, які відвідують сайт з продажу камінів і камінних топок. Вивчивши звіт по аудиторії побачили, що користувачі в середньому проводять на сайті 3 хв, але помітили, що   їх все одно виходить досить багато.

Так як метою стояло звузити аудиторію, то був накладений на звіт сегмент користувачів які були на сайті 3 хвилини. Їх вийшло цілком оптимальна кількість, тому була створена аудиторія тих, хто зробив більше 3 сеансів тривалістю більше 3 хвилин і не зробив конверсію, і на цю аудиторію була створена акційна кампанія в ремаркетингу.

Трохи пізніше була створена така ж аудиторія   тільки на цікаву для нас категорію товару.

За 2,5 місяці проведення акції, при витратах 8466 грн було досягнуто 193 конверсії по 43.86 грн

3. Навіщо працювати, якщо можна купувати взуття?

Кейс на прикладі інтернет-магазину дорогий брендового взуття. Бренд був відомим, трафіку на сайт було багато, дуже багато (платний трафік був тільки на 3 місці за обсягом трафіку), але конвертувався в Ліди він не дуже добре. Перед нами стояло завдання виділити аудиторію, яка б принесла Ліди. Завдання непросте. Пошук конвертувався погано, по брендовому запитом не могли рекламуватися – тому що були перші в органіці + не було конкурентів в рекламній видачі. Динамічний ремаркетинг і звичайний ремаркетинг працювали добре, медійка непогано, але вже дорожче за вартістю за конверсію.

Після вивчення поведінки користувачів на сайті і кількості сеансів по часу доби, побудували гіпотезу, згідно з якою розділили аудиторії на робоче (з 8 до 17:00) і неробочий час. Вихідні не рекламували взагалі (багато кліків – продажів мало) Тому ми запустили ремаркетинг на ось цю аудиторію, яка відвідувала сайт в будні з 8 до 17 з розкладом показів, власне, з 8 до 17 у будні. І ось що з цього вийшло

                    За короткий проміжок часу роботи цієї кампанії, при витратах 10,52 $ було скоєно 2 транзакції. Поспішаю ще раз нагадати, що взуття дорога, тому це виявилася дуже прибуткова стратегія. Мабуть, людям дійсно цікавіше робити покупки в робочий час

4. Комусь потрібно більше часу

Іноді для прийняття рішення користувачам потрібен не один день.   У такій ситуації Вам треба не просто постійно нагадувати про себе користувачеві, але і показувати йому різні оголошення, адже в міру того, як користувач бачить Ваш банер в інтернеті, він починає до нього звикати і починає його ігнорувати, тому Вам не вдасться утримувати звичайним ремаркетингу на всіх користувачів, інтерес користувача який приймає рішення близько 30 днів, тому що до кінця цього терміну в 30 днів ваш банер вже давно перестануть помічати (ефект вигоряння).
Зі звіту за часом до конверсії і дивимося скільки днів проходить з моменту першого відвідування користувачем сайті, до момент скоєння конверсії. В даному прикладі розглянуто час до конверсії на прикладі інтернет-магазину спортивних товарів, в основному, тренажерів
Ми бачимо, що користувачі або здійснюють конверсію в день сеансу, або це розтягується на різні проміжки. Ми побудували гіпотезу і виділили виходячи з звіту 3 аудиторії:
Ті, які приймають рішення до 5 днів, від 6 днів до 11 і від 12 до 30. Ми створили на кожну з цих аудиторій готельні списки і окремі оголошення   і ось що у нас вийшло

Аудиторія з терміном прийняття рішення від 12 до 30 принесла найбільше конверсій, тому задумайтеся, може ви втрачайте конверсії, тому користувач довго думає, а ви не змогли його дотиснути в потрібний момент тому що ваш банер йому приївся? Або зменшилася його інтенсивність?

5. Думайте наперед

Специфіка товару, який потрібно було продати в даному прикладі (ми будемо його називати просто дороге рухоме майно) була в тому, що даним товаром цікавилися як машиною Lamborgini, кілька категорії клієнтів: ті , хто хоче, але не може собі дозволити (активно вивчають тематику, на кшталт розбираються у всіх деталях), ті, хто займається проф спортом, але грошей саме на наш товар немає, і ті, хто купує її для душі і теж займається проф спортом ( покупка даного товару є імпульсивною для них).
Наша мета була націлитися на третю категорію. І ми зробили це в такий спосіб: в Європі проходила міжнародна виставка з тематики, пов’язаної з діяльністю нашого клієнта. Мета була зібрати аудиторію, яка була на виставці, щоб налаштувати на неї ремаркетинг і продати наш товар, тому що виставка дорога, квитки теж, переліт теж, виставка профільна, тому на виставці була наша цільова аудиторія. Було кілька категорій кампаній:

1) це звичайні списки ремаркетіга, в яких ми збирали аудиторію, яка відвідувала наш сайт в певні дні. На виставці був спеціально навчена людина, мета якого була в тому, щоб змусити зайти на сайт людини, який підходив до стенду нашого клієнта. Таким чином, залучений менеджером користувач потрапляв би в цей список і після виставці його б переслідував наш ремаркетинг.

2) дві кампанії в Медійній сет і, так як ми розуміли наявність людського фактора при проведення маневру із залученням користувачів на сайт за допомогою вищезгаданого людини , ми припустили, що список може в підсумку виявитися менше необхідного для запуску: перша кампанія таргінг на радіус в 30 км навколо місця проведення виставки 24/7, друга з радіусом 1 км і тільки під час проведення виставки. Обидві кампанії носили інформаційний характер і обидві вели на сторінку з місцезнаходженням нашого клієнта в виставковому павільйоні.

Після закінчення виставки через пару днів ми запустили ремаркетинг на які зібралися списки. За підсумком, ремаркетинг на Україну приніс 114 конверсій і 99 конверсій приніс ремаркетинг на співдружність незалежних держав

Але, жодна з цих стратегій не спрацює, якщо ви забудете   про посил в рекламному повідомленні!

Месседж, який Ви хочете донести аудиторії дуже важливий, інакше який би крутий ваша стратегія не була, вона не спрацює без правильного оголошення. Адже користувач не знає що ви проробили величезну аналітичну роботу щоб показати саме йому це оголошення і саме в цей час. Він тільки побачить оголошення і воно його або зачепить чи ні.

Тому робіть так, щоб користувачів чіпляло, не бійтеся креативити і тестувати. Тому будьте сміливіше!

Хочете прокачати свою аудиторію на сайті більше глибше?

Хочете використовувати кожну людину, яка приходить до вас на сайт незалежно від джерела трафіку?

Залишайте заявку або телефонуйте. Будьте на крок попереду від своїх конкурентів!

Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї