15 способів залучення трафіку на ваш сайт

Трафік

Для успішного розвитку бізнесу в мережі потрібно не тільки зробити хороший сайт, але і залучити на нього відвідувачів, які можуть стати клієнтами компанії. Розглянемо докладніше основні методи пошуку і заманювання цільової аудиторії на сторінки ресурсу.

1. Широта семантичного ядра

Більшість користувачів дізнаються про проект з пошукових систем, а пробитися в ТОП по високочастотним запитам на початковому етапі складно. Обсяг низькочастотних запитів невичерпний, з їх допомогою можна обійти конкурентів, залучити саме тих, хто дійсно захоче купити продукт.

2. Всюдисуща реклама

Способів рекламування сайту у всесвітній павутині безліч: контекстна і банерна реклама, розміщення посилань на сторонніх ресурсах, розміщення аудіо/відео роликів, вірусний маркетинг, і т.д. Не варто використовувати всі відразу, краще вибрати відповідні в конкретному випадку 2-3 варіанти і сконцентруватися на їх ефективності.

3. Соціальні мережі SMM

Наявність спільноти компанії з активними користувачами безумовно підвищить впізнаваність бренду. Важливо не просто створити сторінку, а й постійно давати привід для активного обговорення новин компанії. Соц. мережі дозволяють знайти потенційних клієнтів, які підходять за таргетингу і іншим параметрам.

4. Спілкування на чужих ресурсах

Вступайте в дискусії на сайтах/форумах схожою або більш узагальненої тематики, при нагоді залишаючи посилання на свій проект. У цьому методі головне – не переборщити з саморекламою, щоб не отримати репутацію спамера. Залишайте коментарі у справі, будьте активним користувачем, інакше потрапите в бан.

5. Ручна реєстрація в пошукових системах

Можна довго чекати, поки пошукової робот з сотень мільйонів виявить саме ваш сайт. Значно ефективніше зареєструвати ресурс в головних пошукових системах і звернути їх увагу на ваш проект.

6. Платні каталоги

Реєстрація в каталогах пошукових гігантів (Яндекс.Каталог, DMOZ, і інших), а також на авторитетних модерується ресурсах зробить сайт більш популярним і відвідуваним. Безкоштовні каталоги схожі на безладний набір посилань і навряд чи вони допоможуть в розкручуванні.

7. Контент, юзабіліті, дизайн

Для прибутковості бізнесу важливо не просто привернути користувача, але і змусити його залишитися на сайті, купити пропонований продукт. Розміщуйте актуальну і цікаву інформацію на сторінках, не зловживайте ключовими словами. Робота на ресурсі повинна бути інтуїтивно зрозумілою, а дизайн не дуже яскравим, а реклама другорядною (велика кількість спливаючих вікон відлякує людей, змушуючи закрити вкладку).

8. Ще трохи контенту

Інформації в мережі море, щоб звернути на себе увагу, потрібно бути оригінальним. У соц. мережах і на сайті використовуйте провокаційні і затягають статуси/заголовки. Також згадуйте думки широко відомих фахівців вашої галузі, які авторитетні серед цільової аудиторії.

9. Коментарі

Дайте користувачеві можливість дізнаватися інформацію про продукт без реєстрації, а також залишати коментарі під постами з мінімальним введенням даних, або через акаунти соц.сетей. Останні стануть додатковою рекламою, адже кожна репліка відвідувача буде показана на його сторінці.

10. Кнопки " Поділитися "

Розміщення кнопок шеринга більшості відомих сервісів і соц.сетей не займе у вебмастера багато часу. Але ефект від цієї дії може бути яскравіше, ніж від безлічі інших видів реклами в інтернеті. Адже людина охочіше купить продукт, який радить один, ніж той, що запропонований бездушною пошуковою машиною.

11. Розсилка

Щоб людина не забула про сайт, запропонуйте йому підписатися на RSS і розсилку. Останню потрібно ретельно продумати, щоб вона не була нудною і схожою на спам. Пропонуйте знижки та інші приємності, і тоді відвідувач гарантовано повернеться.

12. Безкоштовні сервіси та курси

Бренд запам’ятається багатьом, якщо запропонує щось безкоштовне і корисне одночасно. Створіть якісний безкоштовний сервіс (розпакування файлів рідкісних форматів, перевірка орфографії, що завгодно), щоб ним могли користуватися всі. Хороший курс навчання також буде доречний в цьому ракурсі.

13. Конкурси, призи, бонуси

Нічого не приваблює людей так сильно, як можливість отримати щось на халяву. Додатковий трафік можна отримати за допомогою створення тематичних конкурсів і роздачі бонусів. бажання отримати третю річ дешево буває таке велике, що людина готова купити перші дві, навіть якщо не планував такі витрати.

14. Елемент розваги

Якщо працюєте в серйозному або нудному напрямку, обов’язково публікуйте щось розважальне, щоб розрядити обстановку. В принципі, незначний розважальний фактор актуальний для всіх галузей. Тести, демотиватори, меми відповідають тематиці сайту піднімуть аудиторії настрій.

15. Чорні способи

Всі вищеописані методики вимагають деякого часу для появи впізнаваності бренду. Існують також чорні способи, які порушують правила пошукових систем, але дозволяють швидко вирватися в ТОП. Серед них спам, заміна сторінок у видачі, дорвеи, скрипти, що показують пошуковику зовсім не те, що бачать роботи, і багато іншого. Падіння проекту при використанні таких технологій буде таким же швидким, як його підйом. А вічний бан від пошукових гігантів виключить можливість повторної розкрутки сайту.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї