11 способів знизити вартість кліка в Google Ads

Як знизити вартість кліка в контекстній рекламі Google Ads? Контекстна реклама

Прагнення зменшити вартість кліка і не просісти за кількістю заявок незалежно від виділених на кампанію коштів для будь-якого рекламодавця є закономірним. Але статистика невтішна – 9 з 10 рекламодавців не займаються оптимізацією кампаній, тому майже половина грошей, виділених на інтернет-маркетинг, витрачається даремно.

Проте кожен другий замислюється над тим, як знизити ціну за клік у Google Ads і при цьому не втратити цільовий трафік. Звучить заманливо: збільшити продажі і витрачати на залучення споживача менше.

А можливо, є спосіб підвищити кількість угод, не змінюючи бюджет на маркетингові активності?

Системи контекстної реклами працюють за принципом аукціону. Вартість кліка встановлюється не тільки виходячи із заданих рекламодавцем ставок. До розрахунку також беруться інші важливі аспекти:

  • Показники якості оголошень конкуруючих компаній;
  • Гранична ставка за перехід;
  • Рейтинг самого оголошення.

І на ці параметри можна вплинути, якщо стоїть завдання зменшення ціни кліка.

Підвищення якості та релевантності оголошень дає можливість підвищити рівень продажів завдяки досягненню максимальної конверсії і без зміни суми витрачених коштів.

Способи зменшити вартість кліка в контекстній рекламі

Існує два підходи, що дають змогу знизити ціну кліка в контекстній рекламі. Згідно з першим, необхідно обмежити максимально можливу ставку за перехід. Другий підхід заснований на якісному поліпшенні оголошень і всієї кампанії загалом, обмеженні неефективних показів, нарощуванні релевантності, роботі над цільовою сторінкою і семантикою.

Перший підхід веде до зниження вартості переходу й одночасної втрати в кількості кліків. Примусове обмеження ставок автоматично знижує позиції реклами в блоці оголошень.

Зверніть увагу! За істотних обмежень Вашу пропозицію побачать лише одиниці користувачів, тобто охоплення аудиторії зменшиться, отже, знизиться кількість заходів потенційних клієнтів на сайт.

Другий підхід виглядає більш привабливим. Якщо слідувати рекомендаціям – розширювати семантику, застосовувати мінус-слова, працювати над створенням хороших заголовків, то оголошення буде позиціонуватися в рекламних блоках на найперших рядках. Вартість переходу при цьому знизиться через якісне поліпшення рейтингу, що дасть змогу частіше ставати переможцем у рекламному аукціоні.

Як знизити ціну за клік у Google Ads?

Якщо стоїть завдання знизити плату за клік у Google Ads, то як це зробити правильно, щоб не втратити трафік? Необхідно дотримуватися описаних нижче рекомендацій, частина з яких – прості, а деякі потребують регулярного аналізу і контролю.

1. використовуйте мінус-слова

Ці слова обмежують покази за запитами, які приводять на сайт нерелевантних відвідувачів. Для ресурсу, що продає, таким словом, наприклад, буде “безкоштовно”. Їх виключення з кампанії допомагає зменшити бюджет загалом, а не тільки знизити середню ціну за клік.

Використання мінус-слів позитивно позначається на CTR і релевантності реклами ключовому запиту через те, що рекламну пропозицію бачить більш якісна аудиторія. Відсутність нецільових заходів допомагає зберегти кошти.

2. Розділіть пошукову мережу і КМС

Здійснювати покази в КМС за замовчуванням пропонується при створенні будь-якої кампанії в Adwords. Приймаючи це налаштування, рекламодавець отримує потік нерелевантних показів і за клік кожного такого користувача платить кошти зі свого рекламного бюджету.

Правильна стратегія виглядає інакше. Краще створювати різні кампанії: одну – для контекстної, а іншу – для медійної мережі. Цілі існування кожної мережі різні. Вони охоплюють різні види сайтів з різною аудиторією. У медійній мережі переважно показується графічна реклама, пошукова мережа призначена для демонстрації текстових оголошень за запитами користувачів. Поділ кампаній заощадить бюджет.

3. використовуйте геотаргетинг

Обмежте покази тільки тією територією, де зосереджена переважна більшість клієнтів компанії. Зробити таке налаштування можна, вибравши країну, область, населений пункт, район або задавши область на карті. Для великих міст доцільно вибирати на карті радіус навколо офісу компанії або ті райони, з яких найчастіше відбувається конверсія.

Геотаргетинг дає змогу показувати рекламу тільки там, де розташовуються потенційні клієнти. Його використання позитивно впливає на CTR і показники якості, що неминуче знижує вартість кліка.

4. використовуйте довгі пошукові запити

Переваги довгих ключових фраз

Релевантність оголошення розраховується для кожного ключового слова, тому для різних запитів вартість кліка буде, швидше за все, різною. Популярність високочастотних фраз через їх використання великими корпораціями та брендами призводить до серйозної конкуренції.

Вихід – при створенні кампанії шукати середньо- і низькочастотні запити. Конкуренція на них нижча, тому вартість кліка буде меншою. Додатковий ефект пов’язаний ще й із тим, що за такими фразами відвідувачі сайту краще конвертуються. Адже що детальніший запит, то усвідомленіший покупець, то він більше готовий до здійснення угоди. Це зменшує ціну ліда.

5. Слідкуйте за релевантністю оголошення і посадкової сторінки

Що впливає на ставку за клік?

Вирішити завдання просто – необхідно вибрати по одній фразі для кожної групи оголошень. В ідеалі ця фраза має бути присутня і в тексті оголошення, і в заголовку, і на цільовій сторінці. Це впливає на показник якості, а значить для підвищення позицій реклами необхідно менше коштів.

6 Експериментуйте з тимчасовим таргетингом

Оцініть, у який час переходів на сайт більше, і налаштуйте покази на ці інтервали доби. Конверсія стане вищою, що позитивно вплине на показники якості.

Протилежна стратегія показів у непопулярний час допоможе зібрати той трафік, який втрачають конкуренти, вимикаючи рекламу у святкові та вихідні дні або в нічні години. Витрати на залучення клієнтів зменшаться за рахунок зниження конкуренції.

7. Підвищуйте якість цільової сторінки

Якість цільової сторінки частково впливає на релевантність. Недостатньо додати на неї ключові запити. Також необхідно:

  • Оптимізувати її під різні типи пристроїв;
  • Позбутися сумнівних методів SEO за їх наявності;
  • Проконтролювати швидкість завантаження сторінки;
  • Виправити помилки в коді;
  • Доповнити сторінку цікавою інформацією не тільки для пошукових роботів, а й для користувачів.

По суті, необхідно виконати ті самі дії, що й для гарного ранжування ресурсу в пошукових системах, і тоді система високо оцінить його якість.

8. Додавайте розширення оголошень

Зробити пропозицію помітнішою допомагає додаткові розширення. Як такий контент можуть виступати швидкі посилання, контактна інформація, структуровані дані тощо. Такий підхід виділяє рекламу на тлі конкурентів. Оголошення частіше клікають, а це підвищує CTR і покращує рейтинг.

9. Використовуйте різні ставки для різних пристроїв

Відвідувачі, які використовують різні пристрої, конвертуються по-різному. Зростання мобільного трафіку призвело до підвищення вартості кліка з мобільних гаджетів. Створивши різні кампанії для різних пристроїв можна заощадити бюджет на переходах з ПК (встановивши для його користувачів менші ставки).

10. Додайте динамічні оголошення в кампанію

Технологія динамічних оголошень Google адаптує рекламу під конкретних користувачів, завдяки чому релевантність зростає. А оскільки вона є одним із показників якості, то вартість переходу зменшується.

11. Проводьте А/Б тести

Для проведення такого тестування кожна група повинна містити два оголошення з однаковими ключовими запитами в заголовку і вести на одну сторінку. Змінюються тільки розширення і тексти цих оголошень.

Аналіз результатів показу реклами допоможе відповісти на запитання, як знизити вартість кліка в Google AdWords. Необхідно оцінити, який варіант має найкращий CTR і конверсію, і відключити неефективний. Замість вимкненого оголошення слід створити нове і провести тестування повторно. Такий принцип дії призводить до зростання трафіку та релевантності. Як наслідок – вартість кліка знижується.

До чого призведе зниження ставки за клік у Google AdWords?

Що буде, якщо знизити ціну кліка в Google AdWords?

Застосування всіх перерахованих рекомендацій не тільки покращує рейтинг рекламної кампанії, а й створює більш якісну пропозицію для споживача.

Нові клієнти укладають угоди і підвищують загальну прибутковість бізнесу. Якщо поради про те, як знизити ставку за клік у контекстній рекламі, застосовувати правильно, то це позитивно позначається на загальному рейтингу облікового запису, Google Ads починає розцінювати Вашу компанію як надійного партнера, і витрати на рекламу стають меншими.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї