Як пройти модерацію в Google Ads?

Як пройти модерацію в Google Ads Контекстна реклама

Модерація в Google Ads досить сувора – компанія Гугл дорожить репутацією і пред’являє до рекламодавців та оголошень цілий перелік вимог, щоб не пропустити рекламу по забороненим тематиками або неякісний сайт в систему.

Не дотримуючись правил Гугл можна запросто отримати бан сайту або навіть рекламного аккаунту. Використовуючи наші прості рекомендації, Ви забезпечите себе від неприємних наслідків.

У яких тематиках не можна рекламуватися?

Заборонені тематики Google Awords

Якщо Ви ставите питанням як пройти модерацію в Google Ads, то напевно знаєте – туди приймають далеко не всі тематики. Зокрема, оголошення не пройдуть модерацію, якщо рекламуються:

  • Наркотики, зброя, вибухові речовини (все, що може завдати шкоди здоров’ю або життю людей);
  • Нелегальні сфери діяльності (накрутка трафіку, злом комп’ютерних програм, підробка документів);
  • Підробки на оригінальні бренди;
  • Ненормативна лексика, шок-контент і матеріали, що викликають негативні емоції.

Вимоги Google Ads до рекламодавця

Для проходження модерації в Google AdWords рекламодавець не повинен вводити в оману користувачів або пошукову систему:

  • Публікувати про товар свідомо неправдиву інформацію (обіцянки миттєвого зцілення від усіх хвороб, швидкого схуднення без побічних ефектів і т.п.);
  • Збирати приватну інформацію про відвідувачів сайту без їх відома (платіжні дані, стать, вік, ім’я і прізвище, місце проживання тощо);
  • Маскувати цільову сторінку, на яку потрапляє користувач з пошукової системи, встановлювати на комп’ютери або смартфони відвідувачів шкідливе програмне забезпечення, просувати сайти, заточені виключно під рекламу;
  • Створювати своїм продуктом ризики для безпеки або комфорту відвідувачів сайту;
  • Мати негативні відгуки про себе від користувачів або громадських організацій.

Особливості контекстної реклами в деяких тематиках

В деяких сферах на контекстну рекламу накладаються певні обмеження, які рекламодавець зобов’язаний вивчити і пройти по ним сертифікацію, щоб уникнути бану аккаунту. Наприклад:

  • Для сайтів, що просувають спиртні напої або ігри на гроші необхідно розміщувати інформацію, що продукція підходить тільки для повнолітніх;
  • Не допускається розміщення неповної інформації про умови обслуговування для фінансових компаній (банки, мікрокредитні організації тощо.);
  • Товари для дорослих можна рекламувати тільки, за ключовими словами, використаними в точному входженні.

Вимоги до оголошень в Google AdWords для проходження модерації

Текст оголошення повинен бути грамотним з точки зору орфографії, не містити помилок і оформлений відповідно до вимог і рекомендацій пошукової системи.

Складаючи текст оголошення не допускайте:

  • Перевищення допустимої кількості знаків в тексті оголошення;
  • Наборів слів, позбавлених сенсу і незрозумілих потенційному відвідувачеві;
  • Використання в тексті маркованих або позначених цифрами перерахувань;
  • Незрозумілих закликів до дії («Натиснути тут»);
  • Зловживань знаками питання і знаками оклику (не більше 1);
  • Використання спецсимволів HTML;
  • Написання всіх слів в тексті оголошення з великої літери;
  • Зайвих пробілів або навпаки їх відсутності («купитидімвКиєві»);
  • Використання цифр в складі слова.

Що не можна використовувати в оголошенні?

  • Фотографії або відео в низькій якості;
  • Блок з рекламою не по його прямому призначенню;
  • Включати в текст оголошення телефонний номер;
  • Публікувати оголошення без публікації URL, послуги чи продукту.

Вимоги Гугл до посадкових сторінок

Основне правило – посадкова сторінка повинна точно відповідати запиту користувача. В ідеалі – щоб він вводив запит в рядок пошуку, відкривав сайт, там знаходив рішення своєї задачі і більше з цим питанням в пошукову систему не повертався.

Тому до участі в аукціоні контекстної реклами не допускаються сайти з проблемами, що вказані нижче.

Такі проблеми на сторінках потрібно виправити:

  • Автоматичні редіректи на інші сторінки сайту без участі користувача;
  • Використання оголошень, що імітують внутрішні повідомлення про помилку;
  • Автоматичне звантаження файлів відразу при переході на сторінку;
  • Необхідність для перегляду вмісту сторінки завантажувати додаткові програми;
  • Вікна, що спливають поверх вмісту сторінки;
  • Сторінка знаходиться в розробці або віддає помилку;
  • Занадто довге завантаження сторінки в найбільш популярних браузерах;
  • Якщо Ви просуваєте додаток, воно не повинно бути заблоковано або вилучено з App Store і Play Market.

Вимоги до контенту

  • Повне копіювання вмісту з інших інтернет-сторінок під забороною;
  • Не можна використовувати шлюзи або дорвеї (підміну цільової сторінки для користувача);
  • Контент без смислового змісту не пройде модерацію.

Відповідність відображуваного URL

  • Шаблон відстеження повинен збігатися з підсумковою адресою сторінки;
  • Відображена URL-адреса має бути ідентична тій, за якою потрапляє відвідувач;
  • Доменна зона і назва домену у відображуваного і реального доменів повинні бути ідентичні.

Як відбувається автоматична модерація в Google Ads?

В той момент, коли Ви створили оголошення, воно автоматично відправляється на модерацію. Перевіряються такі елементи, як заголовок, текст, фото, відеоролик, ключові слова, посадкова сторінка, доповнення.

Увага! Автоматична модерація доступна тільки для пошукової контекстної реклами, а для КММ – тільки ручна (робот не здатний визначити, що саме зображено на фотографії, яку Ви прикріпили до оголошення).

Стандартна автоматична перевірка зазвичай займає не більше десяти-п’ятнадцяти хвилин. Якщо у системи не виникло будь-яких питань, статус оголошення змінюється на «Допущено» і воно починає показуватися.

Як пройти ручну модерацію AdWords?

Якщо автоматична модерація пройшла успішно, оголошення допускається до ручної перевірки.

Якщо вона проходить успішно, то після того, як пройти модерацію в Google Awords, статус рекламних оголошень зміниться на «Схвалено» (для текстової та медійної реклами), «Схвалено з обмеженнями» (для медійної реклами, яку можна показувати не на всіх майданчиках) або «Демонструється» (для відео реклами на YouTube).

Якщо ж під час ручної перевірки були виявлені якісь проблеми, в оголошення можливі такі статуси, як:

  • «Відхилено» (для текстових оголошень і контекстної реклами в КММ);
  • «Не показується» (для відео оголошень, в яких один з елементів не пройшов модерацію);
  • «Є проблеми» (оголошення відеореклами схвалено, але з певними обмеженнями).

У яких випадках блокують сайт?

Зазвичай таке буває для сайтів по забороненим тематиками, або, коли Ви порушили кілька правил системи одночасно. Це теж може бути причиною блокування.

Щоб зняти блокування на першому етапі потрібно зрозуміти безпосередню причину блокування. Необхідно зателефонувати за номером технічної підтримки Google Ads та поговорити з оператором. Якщо вийде довести, що сайт не порушує правила системи – його розблокують.

Важливо! Якщо Вам вказали на помилки, то краще спершу їх виправити і тільки тоді відправляти на повторну модерацію. Таким чином Ви забезпечите себе від ризиків, пов’язаних з можливим блокуванням рекламного аккаунта.

Запит на повторну модерацію в Google Ads

Якщо помилки не підлягають виправленню, то можна спробувати створити сайт на новому домені і спробувати щастя з ним.

Що робити, якщо обліковий запис заблоковано?

На першому етапі головне не панікувати – кошти, що залишилися на заблокованому акаунті в більшості випадків можна повернути. Якщо правила не порушені і аккаунт заблокований помилково – швидше за все його розблокують.

Алгоритм дій такий:

  1. Зверніться в технічну підтримку AdWords за телефоном;
  2. Автовідповідач запитає унікальний ID аккаунта – введіть його;
  3. Поясніть технічному фахівцю суть проблеми. Він зможе відправити оголошення на ручну перевірку;
  4. Виправте помилки, зазначені модератором, або які бачите самі;
  5. Запитайте про розблокування аккаунта;
  6. Якщо розумієте, що обліковий запис точно не розблокують (наприклад, сайт не проходить модерацію через заборонену тематику) то краще відразу відправити запит на повернення коштів. Робити це краще за телефоном, ніж електронною поштою;
  7. Якщо Ви входите в нову нішу з ще незнайомим продуктом і підозрюєте, що він може не пройти модерацію – краще використовуйте для цього новий акаунт, а не ризикуйте старим, на якому вже є активні кампанії.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї