Розділ «Рекомендації» у Google Ads

Для чого потрібний розділ рекомендації в Google Ads? Контекстна реклама

Робота спеціаліста з контекстної реклами не закінчується після налаштування та запуску кампанії. Далі необхідно постійно контролювати трафік та ставки, коригувати параметри цільової аудиторії, проводити аналіз пошукових запитів щодо їх ефективності.

Використовуючи на цьому етапі розділ «Рекомендації» в Google Ads, Ви зможете максимально швидко знаходити помилки в налаштуваннях та оптимізувати кампанії. Про те, як застосовувати цей інструмент і яких результатів за його допомогою можна досягти, і йтиметься далі.

Для чого потрібен розділ «Рекомендації» в Google Ads?

Тут публікуються рекомендації Google Ads, отримані внаслідок роботи великої кількості складних алгоритмів. Система оцінює кілька параметрів рекламного кабінету і формує перелік дій для підвищення результативності кампанії персонально для кожного рекламодавця.

Алгоритм аналізує такі критерії:

  • як власник управляє кабінетом;
  • який вік облікового запису;
  • які параметри вказані в установках;
  • кампанії якого типу активні;
  • які оголошення є неактивними.

В якості рекомендації сервіс може запропонувати використовувати розумну стратегію, розширити перелік ключових запитів, скоригувати параметри визначення цільової аудиторії тощо.

Якщо в кабінеті є помилки або з’явилися нові функції, здатні підвищити результативність реклами, система також повідомить про це.

Як використовувати рекомендації Google Ads?

Розглянемо приклади того, як можна використовувати рекомендації Google Ads:

  1. Спрогнозувати результативність РК. За наявності достатньої кількості зібраної інформації, алгоритм розрахує, як саме передбачувані зміни вплинуть на ефективність оголошень.
  2. Вчасно коригувати параметри та усувати помилки. Оперативно змінюючи налаштування відповідно до рекомендацій сервісу, можна суттєво збільшити ефективність реклами.
  3. Оновлювати як семантичне ядро, так і оголошення. Якщо Ви тривалий час не змінюєте кампанію та не знаєте, що саме слід скоригувати, алгоритм Google допоможе визначити «точки зростання» — ключові запити, текстові формулювання, креативи тощо.

Які типи рекомендацій бувають у Google рекламі?

Всі рекомендації зібрані в однойменному розділі, потрапити до якого можна з головного меню. Вони систематизовані та розбиті за типами.

Типи рекомендацій у Google рекламі

Порада! Якщо Ви працюєте через кілька рекламних кабінетів з одним обліковим записом, то шукати рекомендації слід в останньому. Система дозволяє ознайомитися з запропонованими діями Google відразу в одному місці без відвідування кожного кабінету окремо.

Зупинимося на типах рекомендацій, що пропонуються сервісом:

Усунення неполадок

У цій частині розділу зібрані дані про проблеми та способи їх вирішення в обліковому записі. Усі рекомендації про помилки можна побачити, вибравши вкладку «Усунення несправностей»:

Вкладка усунення несправностей

Система інформує про те, які зміни потрібно внести рекламодавцю:

  • Поповнити баланс облікового запису. Якщо бюджет вичерпано, подальша робота кампаній неможлива.
  • Збільшити асортимент товарів, представлених у Google Shopping.
  • Завантажити товарний фід для відображення динамічних оголошень. Таким чином, Google Ads сигналізує про те, що відповідний крок не виконано при налаштуванні даного типу кампанії.
  • Створити оголошення. Порада з’являється, якщо налаштування кампанії не було завершено після формування груп і самі оголошення в них не створено. У такому разі реклама не буде демонструватися.
  • Вирішити питання сертифікації. Відповідно до правил сервісу, просування захищеного авторським правом контенту, використання форматів та функцій обмеженого доступу або реклама алкоголю потребує проходження спеціальної процедури. Для цього потрібно надіслати відповідний запит.
  • Виправити помилки відстеження цільових дій.
  • Скоригувати тег моніторингу конверсій.
  • Усунути проблеми, щоб розблокувати кабінет Merchant Center.

Ключові слова та націлення

Слідуючи цим рекомендаціям, Ви зможете збільшити охоплення зацікавлених у Вашому продукті користувачів.

Наведемо як приклад повідомлення системи про конфлікт мінус-слів, через що оголошення не видаються у пошуку. Щоб переглянути рекомендацію, скористайтеся відповідним посиланням:

Ключові слова та таргетинг

Ця група рекомендацій зазвичай включає такі поради:

  • Додати ключові запити. Розширюючи семантику, Ви охопите рекламою більше тих, хто використовує альтернативні формулювання (наприклад, синоніми) для пошуку вашого продукту.
  • Розширити аудиторію. Практично завжди така дія призводить до більш широкого охоплення та підвищення інформативності звітів з реклами.
  • Запустити показ контекстно-медійної мережі. Кошти, які були витрачені у межах виділеного бюджету, при включенні цієї функції будуть витрачені на кампанію в КММ. Це здебільшого збільшує конверсію за заданою у параметрах вартості.
  • Встановити показ ключових слів у широкій відповідності. При дозволеному рекламодавцем інтелектуальному призначенні ставок кампанія стане більш конверсійною внаслідок розширення охоплення. При цьому рентабельність збережеться або навіть збільшиться.
  • Увімкнути списки ремаркетингу. Використовуючи ремаркетинг, Ви зможете мотивувати до покупки тих користувачів, які раніше вже цікавилися певними пропозиціями.</li >

Список порад цього типу не обмежується лише перерахованими рекомендаціями. Це залежить від параметрів конкретної кампанії.

Ставки та рекламний бюджет

Звернутися до цього блоку порад слід, якщо необхідно підібрати стратегію визначення ставок та задати бюджет з урахуванням цілей рекламної кампанії.

Системні повідомлення цього типу можна об’єднати у три групи:

  1. Рекомендації щодо збільшення бюджету. Це свого роду страховка від призупинення показів у піковий годинник або дні, що пов’язане із заданими рекламодавцем мінімальними лімітами.
  2. Рекомендації з коригування стратегії призначення ставок. Наприклад, алгоритм може порадити скористатися стратегією «Максимум конверсій» для збільшення кількості конверсій за збереження рівня витрат на рекламу.
  3. Рекомендації щодо зміни параметрів кампаній. Найбільш популярна порада – встановити відстеження конверсій. На основі такої інформації можна визначити критерії, яким відповідають найефективніші кліки.

Важливо! Для бізнесів, що працюють одночасно в E-commerce та офлайн, сервіс пропонує фіксувати у стовпці «Конверсії» відвідування покупцями торгових точок. Таким чином, алгоритм зможе аналізувати дані про офлайн-угоди при інтелектуальному визначенні ставок.

Оголошення та розширення

Тут містяться рекомендації, виконання яких допоможе оптимізувати вже працюючі оголошення, а також запустити нові та згрупувати їх таким чином, щоб потенційні покупці бачили рекламу частіше.

Як популярні поради цього блоку:

  • Запустити нове оголошення. Для збільшення релевантності реклами алгоритм може порадити включити в текст нового оголошення ключові слова.
  • Провести тестування кількох варіантів об’яв. Вони можуть відрізнятися, наприклад, заголовками. Це дозволить визначити те формулювання, в якому клікабельність вища.
  • Використовувати розширення. Додаткові телефонні номери, посилання, адреси торгових точок та ціни допоможуть підвищити видимість оголошення у пошуку.
  • Оптимізувати оголошення, що вже працюють. Алгоритм може зафіксувати потребу у покращенні заголовків або текстових формулювань в адаптивних оголошеннях, додати розширення тощо.

Автоматизовані рекламні кампанії

У таких кампаніях ставки, ЦА та інші вступні визначаються системою. Перехід на такий режим робить процес керування більш простим і веде до підвищення результативності реклами.

Як рекомендації алгоритм може видати такі:

  • Використовувати локальну кампанію. Таку пораду сервіс дає у разі, якщо метою реклами є залучення відвідувачів до торгових точок, що працюють офлайн. Цей формат також допомагає стимулювати зростання кількості телефонних звернень та побудованих у Google Maps маршрутів.
  • Використовувати розумні кампанії в медійній мережі. Перехід зі стандартної РК в КММ на розумну дозволяє алгоритму показувати оголошення в різних форматах та вдаватися до динамічного залучення потенційних замовників. У подібних кампаніях автоматизовано націлення, визначення ставок та генерацію оголошень.
  • Залучити розумні товарні кампанії. Це допомагає підвищити цінність конверсій та охопити велику цільову аудиторію.

Встановлення офіційної програми Google Ads

Для тих, хто користується класичним браузерним інтерфейсом облікового запису Google AdWords, алгоритм зазвичай рекомендує встановити мобільний додаток. Виконавши цю пораду, Ви отримаєте доступ до управління рекламним акаунтом у будь-якому зручному місці.

Ця пропозиція системи показується не в головному модулі розділу «Рекомендації» в рекламі Google, а в нижній частині лівої панелі:

Мобільний додаток Google реклама

Програма працює як на мобільних пристроях Android, так і в iOS.

Неочевидним результатом встановлення цієї програми є підвищення результативності кампанії, адже за її допомогою Ви зможете:

  1. Відстежувати ефективність реклами, навіть не перебуваючи на робочому місці. У додатку зручно реалізовано можливість аналізувати показники на рівні кабінету, кампаній або окремих пошукових запитів. Оглядова консоль містить найважливішу для рекламодавця інформацію. Тут є доступ до статистичних звітів та швидкого внесення коригувань.
  2. Змінити параметри кампаній за допомогою мобільного пристрою. Наприклад, алгоритм радить виділити додатковий бюджет просування у вихідні. Власник облікового запису підвищує денні ліміти на цей період. Як результат, відвідуваність сайту в суботу та неділю збільшується на 25% внаслідок демонстрації оголошень на перших позиціях.
  3. Оперативно керувати кампаніями. У програмі реалізована можливість налаштування повідомлень для інформування проблем в реальному часі. Для отримання повідомлень необхідно активувати приймання push-повідомлень.
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї