Основні інструменти для реклами інтернет-магазину

Замовити рекламу інтернет-магазину Контекстна реклама

Інструментів для реклами інтернет-магазину тепер існує величезна кількість. Це контекстна або медійна реклама, таргетинг і ремаркетинг, прайс-агрегатори і SEO-просування, а також відеомаркетинг.

Але які з перерахованих варіантів найбільш продуктивні? Як правильно розставити пріоритети у виділенні коштів на кожен з них? Відповімо на ці питання в цій статті.

 

Які доступні інструменти для реклами інтернет-магазину?

На самому початку раціонально кинути сили на найменш дорогі і найшвидші в запуску рекламні канали та проаналізувати їх роботу.

Важливо! Постійний моніторинг ефективності кожного каналу є обов’язковим. Оцінка продуктивності здійснюється на підставі даних про залучених покупців і витрачених на це коштах.

Контекстна реклама

Послуга пошукової реклами для інтернет-магазинів

За допомогою цього інструменту маркетингу, пропонованого системою Google, можна:

  • Оперативно залучити ліди на новий сайт або звернути увагу постійних відвідувачів на актуальну акцію;
  • Отримати «теплих» відвідувачів, що цікавляться конкретною тематикою або товаром.
Інформація! Пошукова реклама дозволяє отримати «теплу» аудиторію, запит на продукт якої вже сформувався. Але слід пам’ятати, що гарантувати 100%-ве потрапляння навіть в платну видачу не можна.

За запитом потенційного клієнта система видає кілька оголошень і, якщо їх багато, ранжує в залежності від декількох показників. Кращі показуються зверху, гірші – внизу або не відображаються зовсім. Найвищий рейтинг присвоюється оголошенням, які:

  • Найкращим чином відповідають характеристикам і запитам користувача;
  • Ведуть на якісний сайт;
  • Мають найбільшу вартість кліка в налаштуваннях.

При цьому для потрапляння в ТОП немає необхідності витрачати немислимі кошти і намагатися змагатися з гігантами. Необхідно підходити до питання більш раціонально – використовувати низькочастотники, коригувати оголошення під свої особливості: територіальні, цінові та ін.

Також слід удосконалювати якість інтернет-ресурсу. Система виділяє сайти зі зрозумілим інтерфейсом, швидким завантаженням, регулярним оновленням і при інших рівних ранжує їх вище.

Медійна реклама

Медійна реклама для E-Commerce

Всі не текстові формати контекстних оголошень об’єднує категорія медійної реклами: статичні або анімовані банери, які можуть включати текст або показуватися без нього, відео та інші формати, підлаштовуватися під певний майданчик.

Такі оголошення відображаються на сайтах-учасниках медійної мережі Google, налаштовуються під поведінкові фактори аудиторії і таргетуються відповідно до соціальних і демографічних критеріїв: територія, дохід, стать, рід занять, інтереси, вік. Аудиторія медійної реклами – це «холодні» відвідувачі.

Ремаркетинг

Ремаркетинг в КММ Google

Інструмент використовується інтернет-магазинами для повернення клієнтів, що раніше вже відвідували їх сайт. Контекстною рекламою ремаркетинг не являється, але його налаштування здійснюється в тих же системах.

Ключовим моментом при запуску такої реклами є формування списку користувачів, яким вона призначається, а для цього потрібно відстежити відвідувачів веб-ресурсу. Вирішити завдання можна, використовуючи певний тег.

Інформація! Спеціальний фрагмент коду або «тег» позначає кожного користувача за допомогою унікальної мітки і зберігає дані про нього в акаунті або системі аналітики. Ця ж мітка фіксується в файлах cookies призначених для користувача браузера, що дає можливість згодом ідентифікувати споживача і показати призначену саме йому рекламу.

Вид реклами, що показується за допомогою інструменту ремаркетингу, може бути будь-яким: від банера на сайті-учаснику КММ до рекламного блоку в призначеній для користувача стрічці в соцмережах.

Після того, як аудиторія підібрана, налаштування оголошень здійснюється, так само як і для звичного пошуку або рекламної мережі. Відмінність тільки в обмеженні списку цільових відвідувачів.

Відеореклама в YouTube

Відеореклама в YouTube

YouTube використовується маркетологами найчастіше для:

  1. Збільшення лояльності споживача до бренду. Таке рекламне повідомлення не містить заклику до дії або інформації про продаж чого-небудь конкретного. Замість цього ролик вибудовує міцні зв’язки між брендом і чимось приємним або красивим в головах потенційних клієнтів;
  2. Інформування аудиторії про розпродажі або рекламні акції. Просування інтернет-магазину здійснюється за допомогою нетривалих насичених роликів, що містять повідомлення про назву магазину, товар, вартість або знижку;
  3. Демонстрації товару в дії. Має свої особливості – використовується тільки унікальними виробниками або продавцями. В іншому випадку конкуруючі компанії також отримують вигоду від такої відеореклами.
 

Одиничні розцінки на показ ролика на YouTube, як правило, невисокі. Але для досягнення хороших показників, потрібні істотні витрати:

  • На виробництво якісного відеоролика;
  • На висококваліфікованого фахівця для налаштування реклами – без нього можна легко вибрати весь бюджет кампанії нецільовими показами;
  • На високу частоту повторень – показ реклами 1-2 рази для кожного користувача не дає ефекту, ролик повинен запам’ятатися, а для цього його необхідно повторити багаторазово.

Google Shopping

Товарні оголошення Google Merchant Center

Формат оголошень Google Merchant Center дозволяє виділити рекламу на тлі конкурентів, включивши в повідомлення вартість продукту і його зображення. Таке оголошення може демонструватися в пошуку, на YouTube, додатках для мобільних девайсів, в КММ.

Щоб інтернет-магазин почав працювати в цій системі, необхідно:

  • Привести сайт у відповідність до правил розміщення;
  • Прописати сайт в акаунті в Google Merchant;
  • Створити фід даних (файл з інформацією про продукт) і відправити його на модерацію;
  • У попередньо створеному акаунті Google Ads запустити «товарну» кампанію.

Таргетована реклама

Таргетована реклама в Instagram

Така реклама запускається переважно в соціальних мережах через спеціальний кабінет. Принцип її дії нагадує алгоритм роботи оголошень в КММ. При цьому реклама демонструється тільки в обраній мережі і має дещо інший формат – відео або фото, яке супроводжується коротким текстом.

Найбільш затребувані для розміщення таргетованої реклами майданчики – Facebook і Instagram. Тут можна обмежити аудиторію за кількома критеріями: географічній приналежності, сімейному статусу, використовуваному пристрою, інтересам. Також є можливість вказати стать і вік.

Але найпопулярнішим є відбір споживачів, що раніше відвідували веб-сайт, або схожих на них за поведінковими характеристиками. Така аудиторія формується на підставі переліку для ремаркетингу або списку електронних адрес і телефонів.

Важливо! Продавати товари повсякденного попиту за стандартною вартістю за допомогою такої реклами є малоефективним. Користувачі в момент відвідування соціальної мережі не мотивовані на здійснення покупки.

Тут продуктивні:

  • Оголошення про акції та знижки;
  • Динамічний ремаркетинг – показ тих позицій, якими користувач уже цікавився на сайті;
  • Оголошення про унікальні або недорогі товари, призначені для великої аудиторії;
  • Непряма реклама – інформаційні ознайомчі тексти про товар, що безпосередньо не закликають користувача його купувати.

Прайс-агрегатори

Прайс-агрегатори України

Щоб використовувати цей тип реклами, необхідно створити профіль інтернет-магазину в товарних агрегаторах і каталогах. Багато таких майданчиків мають спеціальний інтерфейс для завантаження бази продуктів з вихідної інформаційної системи магазину зі збереженням структури, описів, фото і параметрів товару.

Інформація! В Україні найбільш популярні агрегатори ek.ua, hotline.ua, price.ua, sravni.ua.

Принцип роботи у всіх агрегаторах схожий: реєстрація, укладення договору, завантаження бази товарів. Особливістю роботи з ціновими агрегаторами є їх невисока ефективність при просуванні ексклюзивних продуктів. Вони краще працюють при продажу товарів, розрахованих на масовий попит.

SEO просування

Замовити комплексне просування інтернет-магазину

Якісна пошукова оптимізація сприяє підвищенню рейтингу веб-ресурсу в пошукових системах.

Інформація! Статистика демонструє, що 9 з 10 користувачів, які шукають щось на вимогу, рідко вивчають другу сторінку Google. Саме тому знаходження в першій десятці за основними ключовими фразами – пріоритетне завдання для інтернет-магазину.

Головним етапом будь-якого SEO-просування вважається формування семантичного ядра.

Порада! Найбільш продуктивний спосіб просування інтернет-магазину заснований на залученні великого трафіку з використанням максимального числа низькочастотних словосполучень і слів.

Що потрібно зробити перед просуванням інтернет-магазину?

До запуску рекламної кампанії важливо підготуватися правильно і не робити помилок, які так часто роблять багато маркетологів. Дотримуйтесь рекомендацій:

  1. Використовуйте інструменти аналізу. Налаштування електронної торгівлі в аналітиці Гугл, а також зв’язка колтрекінга, цінових блоків рекламних акаунтів і CRM-системи дозволяють оцінювати ефективність каналів. При замовленні послуги просування інтернет-магазину деякі намагаються заощадити на аналітичній частині. Правда такий принцип обертається збільшенням витрат – рідкісному власнику бізнесу вдається оцінити продуктивність різних джерел інтуїтивно;
  2. Вдосконалюйте зручність користування веб-ресурсом. З тим, що продажі підвищує хороший трафік і висока конверсія, важко сперечатися. Але навіть прості дії здатні збільшити не тільки конверсію, а й середній чек. Власникам нового інтернет-магазину радимо до прочитання статті на відповідну тематику. До цього питання можна віднести і проблему зменшення числа покинутих відвідувачами кошиків;
  3. Проведіть аналіз технічного стану сайту. Переконайтеся в працездатності основних інструментів і функцій: робота з кошиком, порівняння позицій, фільтрація товару і оформлення замовлення. Працюйте над збільшенням швидкості завантаження сайту – важливий інструмент впливу на конверсію;
  4. Вивчайте аудиторію. Необхідно мати уявлення мінімум про статеву приналежність, вік і інтереси споживачів. Наприклад, при продажу дорогих статусних товарів не слід робити акцент на знижки і доступності цін. Слід підкреслювати саме ексклюзивність. А в разі, коли Ви точно знаєте, що Ваш клієнт – це аудиторія 30+, Ви можете економити рекламні засоби, виключивши з цільового списку всіх, хто молодше.

Чому краще замовити послугу комплексного просування інтернет-магазину?

 

Існує дві стратегії залучення покупців в інтернет-магазин. Перша заснована на використанні рекламного бюджету для просування тільки в одному каналі з метою максимізації трафіку. Другий метод передбачає розподіл грошей між декількома напрямками, що дозволяє в якості результату отримати ефект синергії – значний приріст відвідуваності.

Найкращу продуктивність показує комплексне просування інтернет-магазину. Поєднання ефективних джерел індивідуально для кожного виду діяльності. Вони повинні ретельно підбиратися на підставі аналізу особливостей бізнесу.

Важливо! Сподіватися тільки на одне джерело – небезпечно, адже немає ідеальних рекламних каналів.

Для тих, чиї веб-ресурси складаються з розгалужених каталогів з великою кількістю товарних позицій, краще замовити рекламу для інтернет-магазину, грунтуючись на поєднанні декількох стратегій. Кожна з них орієнтована не тільки на підвищення трафіку, а й точково впливає на певний сегмент споживачів. Виділяють, як правило, три основні сегменти:

  • Ті, хто не визначився з вибором;
  • Точно знають, який товар їм необхідний, але ще не вибрали марку;
  • Визначилися з вибором марки, але порівнюють ціни конкуруючих компаній.

Кожне оголошення опрацьовується під певний товар і конкретний запит, що привертає цільову аудиторію і підвищує конверсію. При цьому, щоб досягти суттєвого приросту продажів, необхідно створити сотні таких рекламних оголошень.

Такий же підхід реалізується при оптимізації сайту інтернет-магазину, коли всі зусилля спрямовуються на низькочастотники. Кількаразове зростання ефективності веб-ресурсу досягається при роботі фахівців веб-компаній, що надають послуги просування професійно і використовують відразу декілька каналів для реклами інтернет-магазину.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї