Налаштування товарних оголошень Google Shopping (тепер і в Україні)

Завдяки наявності у компанії Гугл нового інструменту, призначеного для створення рекламних кампаній, просування товарів стало простіше і доступніше. Причому від роботи інструменту Google Merchant Center виграють обидві сторони:

  • Покупець при пошукових запитах бачить відразу шуканий товар, з фотографією і ціною;
  • Продавець отримує на сайт максимально якісний релевантний трафік за ціною нижче контекстної реклами.

Товарні оголошення Гугл з’являються на екрані користувача перед органічної видачею та звичайної контекстною рекламою. Суть їх – надати потенційному покупцеві вичерпну інформацію про продукт, що продається, ще до здійснення ним будь-яких дій. Блок містить найменування товару, його ціну і зовнішній вигляд. Мета такого блоку – перехід користувача на сторінку інтернет-магазину і вчинення ним покупки.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Як виглядають оголошення товарних кампаній на ПК і смартфонах:

Як виглядають товарні оголошення Google Shopping на ПК

Google Merchant Center на смартфонах

 

Вартість налаштування Google Merchant Center в Україні

Вартість налаштування Google Shopping залежить від типу створюваної рекламної кампанії, яких існує всього два:

  • Проста (на категорію товарів) – вартість налаштування такої кампанії становитиме від $ 50;
  • Складна (на конкретні товарні позиції) – ціна її створення від $ 100 і вище.

Відмінність в ціні обумовлена великим обсягом робіт при запуску товарної реклами, адже фахівцям, яким замовили налаштування Google Merchant Center, необхідно буде виключити більшу частину пошукових запитів загальної тематики, які потенційно можуть привести до категорії товару, а не на сторінку конкретного продукту.

 

Основні переваги Google Shopping

Перелічимо основні переваги, які надає Merchant Center:

  • Залучення більшої кількості потенційних покупців . Як говорилося вище, товар, що продається стає ближче до покупця, адже картка вже містить первинну, необхідну для прийняття рішення, інформацію;
  • Охоплення більшої зацікавленої аудиторії . Користувач пошукової системи може побачити кілька Ваших товарних оголошень в Гугл пошуку, що істотно збільшує шанси на вчинення ним необхідної дії;
  • Автоматизація . При правильно проведеному налаштуванню Google Shopping всі товарні позиції інтернет-магазину потрапляють в видачу. При цьому неважливо, скільки найменувань ви продаєте 100 або 100 000;
  • Широкі можливості налаштування . Є можливість реклами як окремих товарних позицій, так і їх категорій;
  • Великі можливості аналітики . В результаті проведення кампанії користувачеві системи надається досить велика кількість статистичних звітів, що дозволяють виявити її слабкі місця і застосувати до неї коригувальні дії, спрямовані на підвищення ефективності реклами в цілому;
  • Наочність оголошень. Вони показуються із зображенням продукції компанії, що, безсумнівно, привертає більшу кількість потенційних покупців;
  • Рекламні блоки розташовуються або вгорі, або в правій частині сторінки. Таке рішення робить їх більш помітними, а отже, більш привабливими;
  • Здешевлення вартості рекламної кампанії. Перехід по такому оголошенню коштує значно дешевше, ніж перехід по звичайній контекстній рекламі.

Що потрібно знати, перед тим, як замовити налаштування товарних оголошень

Сильна сторона інструменту:

Імовірність натискань на картинки вище, ніж у звичайної контекстної реклами. Добре підходить для гарячих ключових слів, брендових і модельних запитів.

  • Інформація про товари з’являється в результатах пошуку, і її бачать десятки тисяч потенційних клієнтів.
  • Ви в будь-який час можете оновити дані, щоб пропонувати тільки ту продукцію, яка є в наявності. Адже так важливо не розчаровувати покупців.
  • Також, товарні оголошення часто приносять конверсії дешевше, ніж звичайні текстові.

 

Слабка сторона інструменту:

  • Слабо підходить для всіх інших категорій товарів (не модельних і не брендових ключів). Вимагає аналізу і супроводу в розрізі різних груп ключових слів або груп товарів. Потрібно тестувати в кожній конкретній сфері. Не можна використовувати для авто, мото, нерухомості;
  • Сайт повинен відповідати вимогами Гугл (описано нижче);
  • Вимагає скрупульозного супроводу, для отримання вигідної ціни за конверсію для конкретної групи. ( Приклад 1 одна справа продати камінну топку за 1000 $, інша справа продати трубу до каміна за 20 $, вартість за продаж у нас повинна бути різна і супроводжуватися такі групи повинні по різному);
  • Інструмент показується по пошуковим запитам в Гуглі, важливо розуміти і враховувати стратегію просування: за якими ключовими словами буде працювати Пошукова РК, за якими повинен працювати Merchant Center і т.д. ( Приклад 2 одна справа – вартість конверсії в Google Shopping по загальним запитам “купити камін” інша справа – конверсії по брендовим і модельним).

 

Вимоги до сайту для настройки товарних оголошень Google Shopping.

Для їх запуску потрібні наступні вимоги до інтернет-магазину (і участь фахівця з сайту з Вашого боку):

  • Можливість прописати обов’язкові атрибути (ТЗ дається в процесі роботи);
  • https:// хоча б на сторінках з оплатою. Тобто повинен бути встановлений протокол безпеки https;
  • Оплата карткою тут і зараз (через платіжний сервіс);
  • Доставка на адресу по всій країні (можливість вказати точну адресу доставки прямо на сторінці магазину) якщо Ви в Україні то для України;
  • Повинні бути прописані умови доставки і умови повернення.

Результати наших клієнтів:

Наша компанія, як офіційний партнер Google, одна з перших на ринку почала впроваджувати цей сервіс в акаунтах своїх клієнтів. Основна перевага цього типу оголошень в тому, що вони ефектно виділяються на тлі текстових тим самим привертають до себе більше уваги зацікавленої аудиторії.

Завдяки Merchant Center користувачі можуть швидко знаходити цікаву для них продукцію.

приклад 1

Результати настройки товарних оголошень

Як бачимо на скріншоті результатів роботи одного з наших проектів з продажу конструкторів і головоломок, Google Shopping за кількістю отриманих кліків і ефективності (досягнутим цілям) є лідером і випереджає інші кампанії більш ніж в 2 рази.

 

приклад 2

в проекті з продажу спортивного обладнання торговельні оголошення займали одну з лідуючих позицій і залучили 17,31% від загальної кількості продажів:

Товарна кампанія в тематиці спортивного обладнання

Популярні питання

  • Демонстрація реклами відбувається перед пошуковою видачею в вигляді вітрини з картками товарів (в оголошенні присутні ціна позиції, фото і заголовок). Можливі, також покази і в КММ, якщо включити цю опцію в налаштуванні кампанії.
  • Товарні оголошення добре працюють у інтернет-магазинів для продажу товарів з великою часткою брендового і модельного трафіку. Для послуг, нерухомості, оптових продажів і т.д. вони не підходять.
  • Ні, система автоматично створює їх на підставі товарного фіда, підтягує картинку, вартість і опис. Вручну ніяких додаткових налаштувань не потрібно.
  • Навпаки, вартість торгової реклами істотно менше. Крім того, вона, найчастіше, приводить більше цільової трафіку і має кращий показник конверсії за рахунок підвищеної релевантності цього формату для користувача.

Марафон з навчання роботі з Google Shopping:

 
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї