Налаштування товарних оголошень Google Shopping в Україні

<!–
 
–>

Завдяки наявності у компанії Гугл нового інструменту, призначеного для створення рекламних кампаній, просування товарів стало простіше і доступніше. Причому від роботи інструменту Google Merchant Center виграють обидві сторони:

  • Покупець при пошукових запитах бачить відразу шуканий товар, з фотографією і ціною;
  • Продавець отримує на сайт максимально якісний релевантний трафік за ціною нижче контекстної реклами.

Товарні оголошення Гугл з’являються на екрані користувача перед органічної видачею та звичайної контекстною рекламою. Суть їх – надати потенційному покупцеві вичерпну інформацію про продукт, що продається, ще до здійснення ним будь-яких дій. Блок містить найменування товару, його ціну і зовнішній вигляд. Мета такого блоку – перехід користувача на сторінку інтернет-магазину і вчинення ним покупки.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Як виглядають товарні оголошення в пошуку Google?

Як виглядають оголошення товарних кампаній на ПК і смартфонах:

Як виглядають товарні оголошення Google Shopping на ПК

Google Merchant Center на смартфонах

 

Вартість налаштування Google Merchant Center в Україні

Вартість налаштування Google Shopping залежить від типу створюваної рекламної кампанії, яких існує всього два:

  • Проста (на категорію товарів) – вартість налаштування такої кампанії становитиме від $ 50;
  • Складна (на конкретні товарні позиції) – ціна її створення від $ 100 і вище.

Відмінність в ціні обумовлена великим обсягом робіт при запуску товарної реклами, адже фахівцям, яким замовили налаштування Google Merchant Center, необхідно буде виключити більшу частину пошукових запитів загальної тематики, які потенційно можуть привести до категорії товару, а не на сторінку конкретного продукту.

 

Основні переваги реклами у Google Shopping

<!–
 
–>
  1. Висока конверсія. Користувачі, які переходять за товарними оголошеннями в пошуку Google, вже зацікавлені в покупці та готові зробити замовлення на сайті. Конверсія трафіку з сервісу Google Покупки у 2-3 рази вищі, ніж із пошукової контекстної реклами.
  2. Точне таргетування. Рекламні оголошення показуються лише зацікавленим користувачам, виходячи з їх пошукових запитів. Це дозволяє максимально релевантно охоплювати цільову аудиторію.
  3. Автоматичне створення та оновлення оголошень. Не потрібно вручну створювати тисячі оголошень — достатньо налаштувати автоматичне розвантаження асортименту через фід даних.
  4. Просте масштабування. У міру зростання асортименту та обсягів продажів, Вам не потрібно робити жодних дій, щоб додати нові позиції в рекламу. Достатньо підтримувати актуальність та якість фіда з даними.
  5. Вигідна ціна за клік. CPC у торгових кампаніях на 20-50% нижче, ніж для аналогічних запитів у класичній контекстній рекламі. За рахунок економії маркетингового бюджету Ви можете суттєво збільшити охоплення аудиторії.
  6. Синергія з іншими рекламними каналами. Торгові оголошення ефективно доповнюють SEO та контекстну рекламу. Користувач бачить товар в органічній видачі на запит, а потім знову зустрічає його в блоці «Покупки». Це підвищує впізнаваність бренду та конверсію.
  7. Найширше охоплення аудиторії. Оголошення можуть демонструватися на пошуку, у YouTube, Gmail та на сайтах із контекстно-медійної мережі, що забезпечує кілька точок торкання з Вашим брендом для потенційного клієнта.
  8. Трафік за низькочастотними запитами. За допомогою Google Шопінг можна обробляти багатослівні пошукові запити з невеликою частотою пошуку. За рахунок низької конкуренції вартість кліку за ними буде мінімальною.
  9. Детальна аналітика. Сервіс надає широкі можливості щодо аналізу ефективності, конверсії та ROI у розрізі кожного товару, ключового слова та майданчика для подальшої оптимізації кампаній.

Що потрібно знати, перед тим, як замовити налаштування товарних оголошень

<!–
 
–>
  • Слабо підходить для всіх інших категорій товарів (не модельних і не брендових ключів). Вимагає аналізу і супроводу в розрізі різних груп ключових слів або груп товарів. Потрібно тестувати в кожній конкретній сфері. Не можна використовувати для авто, мото, нерухомості;
  • Сайт повинен відповідати вимогами Гугл (описано нижче);
  • Вимагає скрупульозного супроводу, для отримання вигідної ціни за конверсію для конкретної групи. ( Приклад 1 одна справа продати камінну топку за 1000 $, інша справа продати трубу до каміна за 20 $, вартість за продаж у нас повинна бути різна і супроводжуватися такі групи повинні по різному);
  • Інструмент показується по пошуковим запитам в Гуглі, важливо розуміти і враховувати стратегію просування: за якими ключовими словами буде працювати Пошукова РК, за якими повинен працювати Merchant Center і т.д. ( Приклад 2 одна справа – вартість конверсії в Google Shopping по загальним запитам “купити камін” інша справа – конверсії по брендовим і модельним).

Як підготувати сайт перед запуском реклами?

Щоб для інтернет-магазину можна було показувати торгові оголошення, він повинен спочатку відповідати вимогам Мерчант Центру, інакше його не пропустить модерація. Для цього потрібно:

  1. Отримати SSL-сертифікат. Сайт повинен відкриватися за захищеним протоколом HTTPS.
  2. Додати можливість оплачувати покупки онлайн. Для українських онлайн-магазинів можна використовувати LiqPay, FONDY, WayForPay або Portmone.
  3. Реалізувати доставку по всій країні з можливістю вказати точну адресу одержувача.
  4. Вказати на сайті контактні дані компанії – адресу, телефон, email. Вкрай бажано передбачити як мінімум два способи зв’язку з Вами.
  5. Додати сторінки з умовами доставки, повернення та обміну товарів, а також політику конфіденційності.
  6. Заповнити обов’язкові атрибути в картках товарів – назва, опис, характеристики та фото. Інформація повинна співпадати з даними в оголошеннях.
  7. Виключити з фіда товари, заборонені до реклами – зброю, підробки, психотропні речовини. Повний список є на сайті Google Merchant Center.
  8. Постійно оновлювати ціни та наявність у фіді, щоб вони відповідали інформації на сайті. Розбіжності можуть призвести до відхилення оголошень.

Для кого найкраще спрацюють торгові кампанії?

Товарні кампанії найефективніші для:

  • Бізнесів, що працюють у висококонкурентних нішах. Коли ціна переходу на сайт висока, дуже важливо залучати лише гарячих відвідувачів, готових відразу купити товар. Користувач побачить вартість ще в пошуковій видачі та не відкриватиме сайт, якщо вона надто висока для нього.
  • Інтернет-магазинів із низькими цінами. Якщо на тлі конкурентів Ваша ціна виділяється в менший бік, така пропозиція явно матиме попит і зацікавить потенційних покупців.
  • Нішевих магазинів із широким асортиментом. Якщо Ви продаєте автозапчастини, комплектуючі, витратні матеріали або інструменти, напевно на сайті представлені тисячі товарних позицій. Для отримання конверсії тут важливо точно потрапити в запит користувача, що забезпечує Гугл Шопінг.
  • Компаній, що використовують динамічне ціноутворення. Якщо Ви часто влаштовуєте розпродаж або вартість на сайті залежить від курсу долара, змінювати вручну ціни в оголошеннях довго і недоцільно. У товарних кампаніях вартість підтягується з фіда в автоматичному режимі, що значно оптимізує процес.

Як налаштувати Google Shopping?

Від якості налаштування торгової кампанії в Google Shopping безпосередньо залежить ефективність реклами та обсяг залучених продажів. Далі розберемося у цьому процесі покроково.

Реєструємося в Google Merchant Center

Для початку потрібно зареєструвати обліковий запис у Merchant Center (платформа для управління даними про товари). Натисніть відповідне посилання в меню рекламного кабінету Google Ads, щоб потрапити на сайт системи:

Відкриваємо Google Merchant Center

Після реєстрації заповнюємо дані про компанію: назву, адресу сайту, контактні дані, категорію продукції. На пошту прийде лист від Google для підтвердження облікового запису. Переходимо за посиланням із листа. Після підтвердження авторизуємося до Мерчант Центру під своїм обліковим записом.

Зв’язуємо обліковий запис Google Ads

Після створення облікового запису його необхідно підключити до рекламного кабінету Google Ads. Це дозволить налаштувати автоматичне розвантаження даних про товари в рекламні кампанії.

Переходимо до розділу «Налаштування» та вибираємо пункт «Пов’язані облікові записи»:

Зв'язуємо обліковий запис з Google Ads

Натискаємо кнопку «Зв’язати» поруч з ідентифікатором нашого облікового запису Google Ads. Після цього в обліковому записі Google Ads потрібно буде підтвердити запит. Для цього шукаємо повідомлення (дзвіночок у правому верхньому кутку екрана):

Підтверджуємо зв'язки з обліковим записом

Натисніть на посилання «Докладніше», після чого підтверджуйте запит. Після підтвердження даних потрібно буде перейти до розділу «Відомості про компанію» в рекламному кабінеті та заповнити необхідну інформацію та підтвердити права на володіння сайтом у будь-який зручний спосіб.

Якщо все зроблено правильно, Ви побачите дві зелені «пташки»:

Підтвердження адреси та прав

Налаштовуємо автоматичне оновлення товарного фіда

Автоматичне оновлення інформації про товари дозволяє оптимізувати роботу з фідом та позбавитися необхідності вносити зміни вручну. Для налаштування автооновлення в Merchant Center переходимо до розділу «Автоматичні покращення» та активуємо цю функцію.

Потім відзначаємо необхідні параметри для відстеження: наявність товарів, ціна, характеристики тощо. Google автоматично синхронізуватиме ці дані на основі вмісту Вашого сайту. Тепер після внесення правок в опис або ціну товарів на сайті окремо оновлювати фід не потрібно, що суттєво економить час при роботі з великим асортиментом.

Завантажуємо фід з даними в Мерчант Центр

Перейдіть до розділу «Товари», а потім знайдіть пункт меню «Фіди», після чого натисніть на синій гурток із позначкою «+»:

Додаємо новий товарний фід

Для розвантаження даних про товари можна використовувати кілька способів:

  • Завантаження файлу CSV з комп’ютера. Це підходить, якщо у вас вже є готовий структурований файл із параметрами товарів.
  • Вивантаження даних із сайту за розкладом через URL. Дані регулярно імпортуватимуться в Merchant Center безпосередньо з вашого сайту.
  • Інтеграція через Content API. Метод дозволяє максимально оперативно передавати оновлення контенту сайту на продуктовий фід.
  • Завантаження таблиці з Google Sheets. Зручно, якщо Ви ведете базу товарів у таблиці, а також регулярно відзначаєте наявність.

При первинному завантаженні краще використовувати готовий CSV-файл або таблицю. Це найшвидше сформує базу. Для подальшої автоматизації оновлень краще налаштувати вивантаження фіда із сайту через URL або API. Так зміни на сайті миттєво відображатимуться у рекламних кампаніях.

Запускаємо торгову кампанію

Після підготовки даних можна створювати торгову кампанію в Google AdWords. Для цього в інтерфейсі робочого кабінету знаходимо розділ «Кампанії» та натискаємо «Створити».

Ціль вибираємо «Продажі», тип кампанії — «Торгівельна»:

Створюємо торгову рекламну кампанію

Гугл автоматично запропонує підключити раніше створений обліковий запис Merchant Center. Потрібно переконатися, що його ідентифікатор вказано правильно.

Далі налаштовуємо параметри кампанії. Можна створити як стандартну торгову кампанію з ручним управлінням, так і розумну кампанію, де система автоматично оптимізує налаштування виходячи з ефективності та цілей.

Активуємо фільтри

Фільтри дозволяють налаштовувати показ реклами для різних регіонів та сегментів аудиторії. Це актуально, якщо у вас різний асортимент на складах у різних регіонах або ви хочете показувати різні товари різним аудиторіям.

Щоб використовувати фільтри, під час створення кампанії вибираємо параметр «з фільтром». Далі необхідно присвоїти товарам спеціальні мітки через поле custom_label у фіді даних. Наприклад:

  • custom_label_0 — назва регіону чи міста.
  • custom_label_1 — цінова категорія товару.
  • custom_label_2 — наявність знижки чи акції.

У налаштуваннях кампанії задаємо умови показу за цими мітками. Наприклад, показувати товари зі значенням “Київ” у мітці 0 мешканцям Києва.

Результати наших клієнтів з налаштування Гугл Шопінг:

Наша компанія, як офіційний партнер Google, одна з перших на ринку почала впроваджувати цей сервіс в акаунтах своїх клієнтів. Основна перевага цього типу оголошень в тому, що вони ефектно виділяються на тлі текстових тим самим привертають до себе більше уваги зацікавленої аудиторії.

Завдяки Merchant Center користувачі можуть швидко знаходити цікаву для них продукцію.

приклад 1

Результати настройки товарних оголошень

Як бачимо на скріншоті результатів роботи одного з наших проектів з продажу конструкторів і головоломок, Google Shopping за кількістю отриманих кліків і ефективності (досягнутим цілям) є лідером і випереджає інші кампанії більш ніж в 2 рази.

 

приклад 2

в проекті з продажу спортивного обладнання торговельні оголошення займали одну з лідуючих позицій і залучили 17,31% від загальної кількості продажів:

Товарна кампанія в тематиці спортивного обладнання

Популярні питання
  • Демонстрація реклами відбувається перед пошуковою видачею в вигляді вітрини з картками товарів (в оголошенні присутні ціна позиції, фото і заголовок). Можливі, також покази і в КММ, якщо включити цю опцію в налаштуванні кампанії.
  • Товарні оголошення добре працюють у інтернет-магазинів для продажу товарів з великою часткою брендового і модельного трафіку. Для послуг, нерухомості, оптових продажів і т.д. вони не підходять.
  • Ні, система автоматично створює їх на підставі товарного фіда, підтягує картинку, вартість і опис. Вручну ніяких додаткових налаштувань не потрібно.
  • Навпаки, вартість торгової реклами істотно менше. Крім того, вона, найчастіше, приводить більше цільової трафіку і має кращий показник конверсії за рахунок підвищеної релевантності цього формату для користувача.

Марафон з навчання роботі з Google Shopping:

 
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї