- Приклад добавки для ключових слів, що продає
- Чому важливо використовувати додаткові добавки для запитів?
- Список додатків, що продають, для ключових слів
- Транзакційні
- Цінові
- Гуртові
- Топоніми
- Терміни доставки/виконання
- Де продається товар/виконується послуга
- Назва маркетплейсу
- Як ефективно використовувати приставки для ключових фраз?
Добавки для ключових слів, що продають дозволяють виділити найбільш цільових у загальній масі користувачів. Якщо відвідувач пошукової системи вводить словосполучення, що включає приставки, з високим ступенем ймовірності можна говорити про те, що у нього є потреба в придбанні продукту. Адже в цьому випадку він не просто вивчає його характеристики, а готовий до покупки та прагне знайти продавця.
Інформація! Перелік ключових запитів, що продають, цікавий насамперед тим рекламодавцям, хто має невеликий початковий бюджет.
З одного боку, такі приставки в пошукових запитах дозволяють залучити найбільш зацікавлених відвідувачів, а значить, за них розгортається найгостріша боротьба на аукціоні Google AdWords, і ставки за ними найвищі. Але гра коштує свічок, адже власне такі фрази та формують 99% виторгу.
Приклад добавки для ключових слів, що продає
Як приклад того, як продають приставки для ключових фраз змінюють суть потреби користувача, розглянемо простий ключовик «ремонт квартир».
У такому разі зрозуміти, що саме шукає людина, практично нереально. Можливо, йому потрібна бригада майстрів прямо зараз, а може він хоче тільки прицінитися, щоб, накопичивши потрібну суму, зробити замовлення пізніше. Крім того, він може бути зайнятий пошуком інформації для написання статті або хоче подивитися тематичні відео та фото для виконання самостійного ремонту.
А ось приклад ключа з добавками, що продають: «замовити ремонт квартири під ключ». Саме добавки «замовити» та «під ключ» говорять нам про те, що клієнт є «гарячим» і найближчим часом готовий замовити послуги бригади будівельників.
Чому важливо використовувати додаткові добавки для запитів?
Часто ті, хто має невеликий рекламний бюджет, намагаються наповнити кампанію недорогими навколотематичними ключами. Така стратегія є малоефективною.
Припустимо, на запит «будівництво котеджів» залучення одного відвідувача коштує в середньому 1 долар, при цьому показник конверсії тримається на рівні 1%. Ті ж параметри для фрази «замовити будівництво котеджу під ключ» – 3 долари та 5% відповідно. Таким чином, вклавши 300 доларів, у першому випадку ми отримаємо 3 замовлення, а у другому – всі 5.
Цифри в цьому прикладі взяті навмання, але така ситуація трапляється досить часто. Це означає, що, коли кошти на рекламу обмежені, слід використовувати продають добавки для запитів і прагнути отримати кліки гарячої аудиторії, а теплі та холодні словосполучення включати в процесі нарощування оборотів рекламної кампанії. Адже, як видно з прикладу, конверсії гарячих та теплих запитів можуть відрізнятись у кілька разів.
Список додатків, що продають, для ключових слів
Переходимо до головного списку додатків для ключових слів. У різних сферах вони відповідають різним рівням вирви продажів, але сама присутність такої приставки в пошуковому запиті робить її комерційною.
Всі добавки, що продають, можна об’єднати в групи залежно від інтенту користувача:
Транзакційні
Насамперед слід розглянути фрази, що демонструють нагальні потреби в замовленні або купівлі:
- Купити
- Замовити
- Придбати
- Послуги
- Продаж
- Оренда
- Прокат
- Напрокат
- Розробка
- З доставкою
- У кредит
- Забронювати
- Виклик
- Монтаж
Цінові
Ці добавки застосовують зацікавлені в покупці користувачі, які вибирають оптимальний ціновий діапазон:
- Ціна
- Вартість
- Розцінки
- Скільки коштує
- Кошторис
- Під ключ
- Тариф
- Преміум
- Люкс
- VIP
- Знижка
- Акція
- Розпродаж
- Дисконт
- Недорого
Гуртові
- Гуртом
- Гурт
- Закупівля
- Від виробника
- Від постачальника
- Постачальник
- Зі складу
- Завод
- Фабрика
- Прайс
Топоніми
Згадка назви населеного пункту або району міста у пошуковій фразі часто є ознакою того, що користувач готовий зробити замовлення. Наприклад, якщо ті, хто вводить запит піца пепероні, ймовірно хочуть знайти рецепт, то ключ піца пепероні Київ вказує на бажання замовити страву з доставкою.
Терміни доставки/виконання
Особливо важливі для послуг миттєвого попиту (наприклад, виклик евакуатора або аварійне відкриття замків):
- Терміново
- Екстрений
- Терміни
- Сьогодні
- Цілодобово
- За годину
- За 1 день
Де продається товар/виконується послуга
- Онлайн-майданчик
- Інтернет-магазин
- Майстерня
- Агентство
- Салон
- Студія
- Ательє
- Бюро
Назва маркетплейсу
Факт присутності в пошуковому запиті назви маркетплейсу або дошки об’яв зазвичай демонструє намір здійснити покупку. Але включати такі добавки слід акуратно, адже найчастіше їх використовують ті, хто хоче знайти щось дешевше або вживане.
- OLX
- Prom.ua
- Rozetka
- Allo.ua
- Bigl
- Епіцентр
Як ефективно використовувати приставки для ключових фраз?
Просте додавання приставок до ключових фраз дозволяє швидко створювати списки гарячих пошукових запитів. Цей метод підходить для мас-маркету – послуг та товарів широкого попиту. Використовуйте його, якщо Ви знаєте напевно, що користувачі у Вашій ніші досить часто (частотність не повинна бути нижчою за десять показів на місяць) запитують словосполучення з цільовими добавками в різних варіаціях.
Рада! Спростити процес складання списку ключів, що продають, допомагають спеціальні сервіси — комбінатори пошукових запитів. З їх допомогою можна також перемножувати кілька приставок між собою.
Bukvarix – приклад такого інструменту. У першому блоці необхідно вказати потрібне ключове слово, в наступному — приставки, що характеризують потребу в покупці чи замовленні, а в останньому цінові добавки:
Використовуйте кнопку «Отримати», щоб побачити результат. Ви можете завантажити список:
На завершення слід проконтролювати частотність отриманих словосполучень та виключити зі списку ті, які запитуються рідше 10 разів на місяць.