Порівняння сервісів Leadpages та ClickFunnels

Яка платформа краща Leadpages vs ClickFunnels? Маркетинг

Вибір оптимального конструктора посадкових сторінок і воронок, що продають, — найважливіше завдання для онлайн-бізнесу. Такі інструменти дозволяють автоматизувати процес залучення та конвертації клієнтів, збільшуючи продаж компанії.

У цій статті ми розберемо два найбільш популярні рішення на ринку — Leadpages та ClickFunnels. Загалом вони мають схожий функціонал, але є між ними й важливі відмінності.

Ми розглянемо та порівняємо основні можливості та функції, представлені у цих конструкторах, розберемося з тим, чи зручно їх використовувати, а також проаналізуємо актуальні тарифні плани. Крім того, поговоримо про переваги та недоліки кожної платформи.

Мета даного матеріалу – показати читачеві ключові відмінності та допомогти йому зрозуміти, що краще, Leadpages або ClickFunnels. Таким чином, власник компанії або інтернет-маркетолог зможе вибрати оптимальний інструмент, який максимально закриває завдання бізнесу.

У чому різниця між Leadpages та ClickFunnels?

На перший погляд, різниця між ClickFunnels та Leadpages може бути не такою помітною. Інструменти мають схожий функціонал. Однак, при більш детальному розгляді Ви зрозумієте, що вони значно відрізняються за низкою параметрів:

  • Leadpages насамперед орієнтований на створення високо конверсійних посадкових сторінок. Платформа має бібліотеку готових шаблонів та окремих елементів для лендінгів, а також інтуїтивно-зрозумілий візуальний редактор.
  • ClickFunnels спочатку замислювався як більш універсальний конструктор для створення багатокрокових вирв продажу, що складаються зі сторінок різного типу. Тут представлений менший вибір готових шаблонів, зате розширений функціонал для автоматизації процесів та інтеграції з іншими сервісами. Він більше підійде для впровадження складних вирв.

З точки зору зручності використання, Leadpages є простішим і зрозумілішим рішенням для новачків без досвіду. У ClickFunnels недосвідченому користувачеві розібратися буде складніше, проте після освоєння він дає більше можливостей для масштабування бізнесу за рахунок можливостей для автоматизації та купи додаткових функцій.

Також відрізняється і вартість. У базовому тарифі Leadpages обійдеться дешевше, але для бізнесу з більшими оборотами виграє його конкурент, тому що дає потужніший функціонал за порівнянного бюджету на використання.

Яка платформа краща: Leadpages vs ClickFunnels

Тепер проведемо порівняння Leadpages та ClickFunnels за основними можливостями кожного з інструментів. Це дозволить Вам прийняти виважене рішення та вибрати той конструктор, який буде максимально ефективним саме для вирішення саме Ваших маркетингових завдань.

Створення воронки, що продає

Одне з ключових завдань при запуску бізнесу в інтернеті — створення ефективної воронки, що продає, яка дозволить максимально конвертувати трафік у покупців. Для цього необхідно структурувати шлях клієнта за принципом AIDA.

Згідно з AIDA, залучення нового клієнта відбувається у 4 етапи — увага, інтерес, бажання, дія. Бізнес повинен передбачити певні інструменти на увагу майбутнього покупця, а також оптимізувати кожен крок для максимальної конверсії.

Яка ж платформа краща, Leadpages або ClickFunnels, справляється з цими найважливішими завданнями? Для комплексних рішень щодо створення ефективної воронки, що продає, більше підходить ClickFunnels, адже ця платформа дає куди ширші можливості.

Тут можна побудувати весь шлях клієнта по AIDA, налаштувати автоматизацію, а також використовувати вбудовані інструменти аналітики для аналізу трафіку, що надходить на сайт. Також можна вибрати відповідну вирву зі списку готових шаблонів:

Воронки, що продають у сервісі ClickFunnels

Конструктор Leadpages спочатку заточений під створення лендінгів, і привертають увагу клієнта лід-магнітів. Це чудовий інструмент для розробки окремих елементів лійки – лендінгів, оптимізованих під конкретне завдання.

Генерація лідів

Генерація та збирання лідів (контактів потенційних замовників) — невіддільна частина вирви продажів. Для ефективного залучення лідів використовуються посадкові сторінки, окремі лендінги та передплатні форми.

У створенні таких сторінок сильніший Leadpages. Сервіс має безліч готових шаблонів цільових сторінок та бібліотеку інтерактивних елементів для їхньої самостійної побудови. За лічені хвилини можна зібрати стильну та конверсійну сторінку для збору заявок.

ClickFunnels також дозволяє створювати лендінг, але функціонал тут не настільки потужний. При цьому платформа дає можливість більш ефективно автоматизувати подальшу роботу із зібраними лідами — тут доступна інтеграція з великими сервісами для e-mail розсилки, CRM тощо.

Зручність використання

З точки зору юзабіліті Leadpages виглядає більш привабливим для новачків. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий та логічно організований. Завдяки бібліотеці шаблонів та елементів нову сторінку можна зібрати буквально за кілька хвилин:

Візуальний конструктор у Leadpages

ClickFunnels спочатку може здатися трохи складнішим в освоєнні. Тут більше можливостей, налаштувань, інструментів. Але при цьому на сайті цього конструктора є докладні навчальні матеріали, тому розібратися у функціоналі можна досить швидко:

Редактор посадкових сторінок у ClickFunnels

Можливості для інтеграції

Для повноцінної роботи конструктора лендінгів важливою є можливість інтеграції з іншими сервісами — CRM-системами, платіжними шлюзами, інструментами аналітики тощо. Це дозволяє об’єднати окремі сервіси у єдиний функціональний комплекс.

У плані інтеграції ClickFunnels виглядає привабливіше. Тут є готові рішення для інтеграції практично з усіма популярними сервісами, включаючи MailChimp, HubSpot, Zapier та багато інших. Головна перевага в тому, що всі ці інтеграції вже готові до використання із коробки.

А ось у Leadpages доведеться витрачати додатковий час на налаштування та налагодження підключень сторонніх вебдодатків. Можливості для інтеграції є, але вони не такі масштабні. Хоча базових опцій цілком достатньо для невеликого бізнесу чи стартапу:

Список інтеграцій у Leadpages

Таким чином, для тих, хто планує створювати складні багаторівневі вирви продажів з використанням різних інструментів, кращий вибір – ClickFunnels. А для невеликих проєктів цілком вистачить і можливостей конкурента.

Шаблони та дизайн

Однозначна перевага тут у Leadpages — у нього величезна бібліотека шаблонів (понад 130) для різних ніш і видів бізнесу. Безліч стилів, колірних схем, адаптивних шаблонів.

Шаблони лендингів у Leadpages

 

Вибрати відповідний дизайн для лендінгу не складе труднощів. Крім того, всі шаблони відрізняються сучасним дизайном, адаптивністю, зручністю кастомізації. Можна легко змінювати кольори, шрифти, зображення без навичок вебдизайну.

У ClickFunnels теж є шаблони, але їх значно менше (загалом близько 30). Вони універсальніші, підходять до різних типів сторінок воронки. Але вибір не такий широкий.

Зате тут універсальний конструктор, який дозволяє створювати дизайн «з нуля» або адаптувати шаблони під себе. Потрібно більше зусиль, проте результат виходить унікальним.

Отже, якщо Вам потрібно швидко взяти готовий стильний дизайн для посадкової сторінки, краще вибрати Лідпейджес. А ось ClickFunnels краще, якщо потрібен нестандартний дизайн чи унікальна розробка у стилістиці певного бренду.

Інструменти аналітики

У функціоналі Leadpages передбачено відстеження базових метрик — кількості відвідувачів, лідів, кліків на кнопках. Можна подивитися загальні цифри по лійці та кожному лендингу окремо. Цього достатньо для невеликих проєктів.

 Вбудована аналітика

ClickFunnels надає значно більші можливості. Відстежуються та аналізуються десятки параметрів на кожному етапі вирви – сторінки, кнопки, форми, трафік. Є інструменти для побудови та візуалізації звітів.

Тут також реалізовано налаштування цілей та автоматичне сповіщення про їх досягнення. Це дозволяє швидко оптимізувати окремі кроки вирви та загалом підвищити її ефективність.

Порівняння тарифів сервісів Leadpages та ClickFunnels

Порівняння сервісів ClickFunnels та Leadpages буде неповним, якщо не враховувати фінансову складову. Вартість використання впливає на необхідні інвестиції бізнесу.

Далі порівняємо цінову політику двох конструкторів, розглянемо варіанти тарифних планів, ціни та умови. Ви дізнаєтеся, який із сервісів вигідніший з точки зору стартової ціни та в довгостроковій перспективі.

Тарифні плани Leadpages

Ціни на використання Leadpages

У сервісі Leadpages передбачено 3 основні тарифні плани:

  1. Standard ($37 на місяць). Включає можливість створення необмеженої кількості цільових сторінок, інтеграції зі сторонніми сервісами та платіжними системами, а також базову аналітику. Також у вартість включено 10 000 кредитів на використання штучного інтелекту для генерації текстів. Оптимальний варіант під час запуску бізнесу.
  2. Pro ($74 на місяць). Тут уже додано розширені можливості для електронної комерції та відсутня комісія за транзакції у системі. Ліміти на використання нейромереж побільше, а також передбачено функціонал для проведення A/B тестів. План чудово підходить для масштабування бізнесу.
  3. Advanced. Преміальний пакет з максимальними можливостями, VIP-підтримкою та додатковими інструментами. Він не має фіксованої ціни, її розраховує менеджер платформи на підставі індивідуальних вимог кожного бізнесу. Відмінний вибір для великих проєктів.

Вартість використання ClickFunnels

Тарифні плани ClickFunnels

Конструктор ClickFunnels також пропонує клієнтам 3 тарифні плани, але вони коштують значно більше:

  1. Basic ($147/міс). Дозволяє створювати до 20 воронок, що продають, а також до 3 курсів одночасно, до яких можна підключити до 1000 учнів. А ось лендінг можна зробити необмежену кількість. Тариф повністю закриває потреби для невеликих проєктів.
  2. Pro ($197/міс). Адміністратор має можливість створювати до 100 вирв, а також підключити до сервісу до 3 своїх доменів для розміщення сайтів. Крім того, до функціонала додані партнерська програма та доступ по API, а також просунутий візуальний редактор для сторінок, що продають. Оптимальний для бізнесу, що активно зростає.
  3. Funnel Hacker ($297/міс). Максимум можливостей великих проєктів. Сюди включені просунуті можливості для аналітики даних, безлімітна кількість воронок, що продають, і до 200 курсів, які розраховані на 20000 підключених студентів.

Що вибрати, Leadpages або ClickFunnels?

Ми докладно розглянули основні можливості та відмінності двох популярних конструкторів. Тепер настав час розібратися з тим, що вибрати, Leadpages або ClickFunnels, та узагальнити всі за і проти кожної з платформ.

Переваги та недоліки Leadpages

Конструктор має безліч переваг і є відмінним вибором для невеликих бізнесів та стартапів:

  1. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, безліч готових шаблонів дозволяють швидко створювати лендінги навіть новачкові.
  2. Бібліотека вбудованих тем дозволяє швидко взяти готове рішення під будь-яке завдання та нішу, не розробляючи дизайн з нуля.
  3. Завдяки доступній ціні сервіс підійде для різних бюджетів та завдань.
  4. Є інтеграції з популярними сторонніми вебзастосунками.
  5. Мобільна версія конструктора та створюваних сторінок дозволяє працювати з платформою прямо зі смартфона.

При цьому, не позбавлений Лідпейджес та деяких недоліків:

  • Функціонал обмежений насамперед створенням окремих лендінгів. Для складних багатокрокових вирв не дуже підходить.
  • Можливості з налаштування дизайну дещо обмежені, тому більшою мірою доводиться вибирати з обмеженого набору шаблонів.
  • Сервіс сильно прив’язаний до своєї закритої екосистеми. Комбінувати його з іншими інструментами досить важко.
  • Інтерфейс лише англійською мовою.

Плюси та мінуси ClickFunnels

Переваги ClickFunnels в основному базуються на його потужному функціоналі та просунутих можливостях кастомізації:

  1. Підходить для створення складних багатокрокових вирв продажу, а також дозволяє повністю автоматизувати процес взаємодії з клієнтом на всіх етапах.
  2. Більш розвинена та багатостороння аналітична система.
  3. Більше свободи у створенні унікального дизайну завдяки гнучкому конструктору та доступу до редагування CSS.
  4. Зручні інструменти спліт-тестування для оптимізації конверсії.
  5. Маса навчальних матеріалів та докладних інструкцій для самостійного освоєння.
  6. Можливість масштабувати функціонал та кількість вирв у міру зростання бізнесу.

Але є й мінуси, як і в будь-якому іншому інструменті:

  • Для новачків інтерфейс може здатися складним і перевантаженим через велику кількість функцій. Для повноцінного використання потрібно інвестувати час у вивчення та освоєння.
  • Менше готових шаблонів у порівнянні з конкурентами, тому доведеться більше часу витрачати на дизайн або замовляти послуги фахівців.
  • Висока вартість мінімального пакета – $147 щомісяця. Для невеликого стартапу це досить дорого.
  • Інтерфейс доступний лише англійською мовою.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї