Сравнение платформ: Ecwid vs Shopify

Ecwid vs Shopify Shopify

Ecwid та Shopify — дві популярні платформи для створення інтернет-магазинів, які дозволяють легко та швидко запустити повноцінний онлайн бізнес, не вимагаючи спеціальних технічних знань чи залучення програміста.

Головна відмінність між ними в тому, що Shopify — це окрема платформа, в той час, як Ecwid є віджетом на основі Ajax, який можна інтегрувати з будь-яким сайтом.

У цьому матеріалі розглянемо функціонал, можливості, вартість та інші важливі аспекти цих сервісів. Проведемо їх детальне порівняння, щоб Ви змогли визначити, що краще, Shopify або Ecwid підходить саме для Вашого бізнесу.

Що краще для інтернет-магазину: Ecwid vs Shopify

Щоб зрозуміти, що краще для ecommerce, Ecwid або Shopify потрібно порівняти ключові можливості, які найчастіше використовують власники інтернет-магазинів для кожної з платформ.

Зручність адміністративної панелі

Адмінпанель забезпечує власнику онлайн-магазину можливість додавати та редагувати товари, приймати замовлення та налаштовувати інтеграцію зі службами доставки, аналізувати статистику тощо. Зручність цього інтерфейсу багато в чому визначає те, наскільки легко буде займатися інтернет-магазином.

Панель управління Ecwid відрізняється інтуїтивним дизайном та простотою освоєння. Всі необхідні інструменти доступні на одній сторінці, розділені на категорії. Є вбудовані підказки для користувачів-початківців:

Панель керування платформою Ecwid

Інтерфейс Shopify теж логічно організований, але функціонал розкиданий різними сторінками, що дещо ускладнює навігацію. Зате є безліч відеоуроків та статей у базі знань цієї CMS:

 Адмінка Шопіфай

Шаблони та теми

Зовнішній вигляд та дизайн магазину відіграють велику роль для залучення покупців та збільшення конверсії. Ecwid надає користувачеві близько 10 безкоштовних шаблонів. Вони виглядають сучасно та адаптовані під мобільні пристрої. Але налаштувати їх під свої завдання можна лише від частини: змінюються кольори, шрифти, лого:

Вбудований редактор шаблонів в Ecwid

Якщо потрібний унікальний дизайн, доведеться звертатися до сторонніх розробників.

У Shopify набагато більше варіантів тем оформлення. Користувач може вибрати з більш ніж 100 безкоштовних та преміальних тем, які розділені за категоріями:

Теми оформлення в Shopify App Store

Також їх можна налаштовувати: змінювати структуру сторінок, додавати свої блоки та елементи. З Шопіфай можна отримати майже будь-який дизайн магазину з використанням кольорів Вашого бренду за рахунок великого вибору шаблонів та багатофункціонального редактора, а ось у його конкурента ці можливості обмежені.

Додавання товарів

Процес додавання та управління товарами має бути максимально простим та зручним. У Ecwid товари можна додавати як по одному, заповнюючи поля вручну, так і масово через CSV або XML файли. Є поля для опису, фото, характеристик та атрибутів. Можна також згрупувати товари за категоріями та брендами:

Заливаємо товари в інтернет-магазин на Ecwid

Shopify також дозволяє додавати товари вручну чи масово. Функціонал управління аналогічний – всі необхідні характеристики присутні. Додатково продавець може підключити для товарів відгуки та рейтинг, розсилку для клієнтів про надходження товару та багато іншого:

Додавання продукції на Shopify

За зручністю керування асортиментом платформи приблизно рівні. При цьому у користувачів Шопіфай більше можливостей автоматизувати цей процес.

Візуальний редактор

У Ecwid немає повноцінного конструктора сторінок — можна лише додавати та видаляти блоки у попередньо встановленому шаблоні. Змінити розташування елементів або додати не можна. Прийде залучати розробника або шукати додаткове рішення в магазині додатків.

 Конструктор шаблонів

А ось у Шопіфай доступний повноцінний візуальний редактор, що дозволяє налаштовувати дизайн та структуру всіх сторінок. Можна переміщувати, додавати та видаляти будь-які блоки – від тексту та фотографій до відео та форм. Є безліч віджетів для виведення товарів, категорій та відгуків:

Віджети в редакторі на Шопіфай

Дропшипінг

Багато інтернет-магазинів використовують модель дропшипінгу — коли продавець розміщує товари від постачальників у себе на сайті, а при замовленні перенаправляє його безпосередньо дилеру для відправки покупцю. При цьому свій склад мати не обов’язково.

Ecwid дозволяє налаштувати інтеграцію магазину з десятками дропшиппінгових компаній через програми. За допомогою таких розробок Ви можете імпортувати асортименти постачальників у свій каталог або синхронізувати залишки товарів у реальному часі. При замовленні дані про покупця автоматично нададуть постачальнику.

 Модулі дропшипінгу

У Shopify теж є безліч додатків для дропшипінгу. Крім цього, платформа має вбудований функціонал для такої моделі продажів, яка називається «Обробка постачальником». Він дозволяє легко зв’язати товар із конкретним постачальником та автоматизувати передачу замовлень.

Розширення для дропшипінгу в Shopify App Store

Плагіни та розширення

У Ecwid передбачено свій App Market з більш ніж 160 додатками:

Програми в Ecwid App Market

З їх допомогою можна здійснювати інтеграцію з CMS, CRM, маркетплейсами, популярними службами доставки, аналітикою тощо. Більшість програм безкоштовні або мають безкоштовну версію з обмеженим функціоналом.

Маркетплейс Shopify налічує близько 6000 програм для автоматизації маркетингу, оптимізації конверсії та інших завдань. Багато з них платні, але частина плагінів поширюється безкоштовно:

Асортимент у магазині додатків Shopify

Продаж на кілька регіонів

Якщо Ваш онлайн-магазин обслуговує клієнтів із різних країн, важливо мати можливості для локалізації бізнесу. Ecwid дозволяє створити єдиний магазин для кількох регіонів або окремий сайт кожної країни.

Можна налаштувати автоматичне відображення потрібної валюти, мови інтерфейсу, способів оплати та служб доставки для різних локацій. Також система може автоматично визначати країну, з якої відвідувач зайшов на сайт.

У Shopify також можна вести продаж одразу у декілька країн з одного магазину. Для кожного регіону налаштовуються мова, валюта, способи оплати та доставки. Також Ви можете перекласти магазин кількома мовами, використовуючи вбудований функціонал. Таким чином обидві платформи підходять для мультирегіональних проєктів.

Конфігурація доставки

В адмінпанелі Ecwid продавець може налаштувати доставку через власну кур’єрську службу, також доступна інтеграція з популярними кур’єрськими та поштовими службами, як локальними, так і міжнародними. Сервіс також може автоматично розраховувати вартість транспортних послуг, залежно від регіону, ваги товару та суми замовлення.

Шопіфай пропонує схожий функціонал, але крім цього тут передбачені можливості автоматизації процесу — друк етикеток, відстеження посилок, синхронізація з API кур’єрських компаній у режимі реального часу тощо.

Інтеграція платіжних систем

Чим більше популярних платіжних систем підтримує Ваш сайт, тим більшою буде конверсія. Наприклад, Ecwid дозволяє приймати оплату через понад 50 різних шлюзів, серед яких Visa, MasterCard, PayPal, LiqPay та інші.

Shopify інтегрується із сотнями платіжних провайдерів у десятках країн. Доступні популярні системи Visa, Mastercard, American Express, PayPal, а також локальні системи для отримання оплат. За кількістю сервісів, що підключаються, Шопіфай тримає впевнене лідерство, в порівнянні з конкурентом.

При цьому обидві платформи дозволяють приймати оплату основними картками, електронними валютами та іншими поширеними способами.

Підтримка POS

Для синхронізації онлайн і офлайн продажів чудово підходять обидві платформи, що розглядаються. Так, і Ecwid і Shopify передбачають власну мобільну програму, за допомогою якої Ви можете приймати оплату через смартфон або планшет, підключений до касового апарату та принтера чеків:

Підтримка POS-терміналів

При цьому дані про продаж товарів та залишки синхронізуються з інтернет-магазином.

Служба підтримки

Якісна техпідтримка важлива для швидкого вирішення питань під час роботи з платформою. Ecwid має можливість зв’язатися з потрібним фахівцем електронною поштою, через онлайн-чат, за телефоном. Також на сайті цієї CMS є розділ із відповідями на популярні запитання. Середній час відповіді – близько 15 хвилин у чаті та до 24 години по e-mail. Безкоштовна підтримка на всіх тарифах.

Клієнтам Shopify доступна техпідтримка тими самими каналами, проте, зазвичай, значно швидше. Ви можете розраховувати на відповідь технічного спеціаліста в чаті протягом декількох хвилин, а на листи можуть відповісти не довше, ніж за кілька годин. На двох найдорожчих тарифах доступна цілодобова підтримка.

Яка платформа краще для просування, Ecwid або Shopify?

Щоб зрозуміти яка платформа краща, Shopify або Ecwid, важливим фактором для проведення порівняння є можливості для просування сайту. Адже коли проєкт буде готовий до запуску, може виявитися, що сайт погано індексується пошуковими системами чи немає вбудованих можливостей щодо підключення Email-розсилки.

SEO оптимізація

Ecwid дозволяє надавати унікальні title, meta description, а також ЛЗУ-URL для кожної сторінки (як для товарів та категорій, так і для блогових сторінок). Крім цього, підтримуються структуровані дані schema.org для покращення індексації товарів у пошуковій видачі. Є й убудовані інструменти аналітики.

У його конкурента також представлений аналогічний функціонал, але плюсом є більш просунута аналітична система та можливість A/B тестування для оптимізації конверсії сайту.

Ведення блогу

Створення та ведення блогу на сайті — один із найефективніших інструментів залучення органічного трафіку та збільшення конверсії. У Ecwid можна додати свій блог, що набагато зручніше, ніж вести його на зовнішній платформі. Також це дозволяє розвивати основний сайт за рахунок отримання переходів із пошукових систем за тематичними запитами.

Прямо в адміністративній панелі платформи Ви можете публікувати інформаційні статті, додавати зображення та відео. Є можливість додати ці сторінки в карту сайту та прописати метатеги, а також інтеграцію із соцмережами.

У Шопіфай блог потрібно підключати через додатки сторонніх розробників. Серед найпопулярніших опцій – розширення Shopify Blog. Воно дозволяє створювати необмежену кількість статей, а також надавати їм потрібні категорії та теги.

Головна перевага цієї програми – можливість налаштувати дизайн блогу повністю під зовнішній вигляд свого сайту. У Ecwid такий функціонал не передбачається. Натомість тут можна створювати блог без додаткових програм, а також інтегрувати товари з магазину до статей.

Email маркетинг

Розсилки по Email дозволяють значно підвищувати продаж та конверсію інтернет-магазину, а також збільшують LTV клієнтської бази. В Ecwid передбачена можливість збирати адреси електронної пошти передплатників та надсилати їм листи через вбудований сервіс.

Ви можете створювати повідомлення для користувачів про нове замовлення або відвантаження. Крім того, передбачені готові шаблони для новинних та маркетингових розсилок, а також статистичні дані щодо кількості переходів за посиланнями.

Shopify має потужніший функціонал, що буде справжньою знахідкою для великих проєктів із тисячами передплатників. Тут передбачена можливість сегментації бази з тегів, історії замовлень та інших параметрів. Також Ви можете проводити A/B тестування.

Окрім цього, в магазині програм можна завантажити рішення для інтеграції з MailChimp, Klaviyo, Omnisend та іншими популярними маркетинговими сервісами для більш якісної аналітики та налаштування автоматизації.

Порівняння вартості Ecwid та Shopify

Під час порівняння Shopify та Ecwid ключовий момент, на який зазвичай звертають увагу власники онлайн-бізнесу – це вартість використання платформи. Від цього залежить дуже багато, зокрема й загальна рентабельність компанії.

Ціни на використання Ecwid

Тарифні плани Ecwid

Платформа пропонує своїм клієнтам чотири тарифні плани:

  1. Free. Дозволяє додати та продавати 10 товарів. Більше підходить для ознайомлення з платформою та вивчення її основних можливостей, ніж для повноцінного використання. Але, можливо, буде непоганим вибором для мікробізнесів.
  2. Venture ($19/міс.). Ця базова пропозиція, що дозволяє продавати до 100 товарів одночасно, підключати магазин до облікових записів у соціальних мережах Instagram і Facebook, а також отримувати технічну підтримку через онлайн-чат. З кожної оплати платформа стягує комісію 3%.
  3. Business ($39/міс.). Це вже рішення для середніх магазинів, що дозволяє заливати до каталогу до 2500 товарів. З цим тарифом Ви можете продавати на eBay та Amazon, перекласти магазин кількома мовами, а також отримувати підтримку за телефоном. Тут також надається знижена комісія – 2% за кожний продаж.
  4. Unlimited ($99/міс.). На найдорожчому тарифі до каталогу можна додавати необмежену кількість товарних позицій, використовувати офіційний мобільний додаток з підтримкою POS, а також додавати необмежену кількість акаунтів для менеджерів та адміністраторів сайту. Тут комісія з продажу найнижча — лише 1%.

На всі плани також передбачається знижка у розмірі 25% при щорічній оплаті.

Тарифні плани Shopify

Вартість використання Шопіфай

Користувачі системи можуть вибрати один із трьох доступних тарифів:

  1. Базовий ($32 щомісяця). Це найпопулярніший тарифний план, що покриває потреби більшості індивідуальних підприємців та представників малого бізнесу. Тут можна додати два облікові записи для адміністратора, також доступні email-розсилки, купони та партнерська програма.
  2. Shopify ($92 щомісяця). Відмінний вибір для магазинів, що розвиваються, який пропонує можливість додавання більшої кількості товарів в адмінпанелі, підключення 5 менеджерських акаунтів, а також функцію ретаргетингу та розширену звітність з продажу та трафіку.
  3. Advanced ($399 щомісяця). Це рішення для великих проєктів, яке включає можливість залити на сайт до 15 000 товарів, створити 15 облікових записів для персоналу, доступ до API, а також виділеного менеджера від платформи для пріоритетної технічної підтримки.

Що вибрати, Shopify або Ecwid?

Щоб визначитися з тим, що вибрати, Ecwid або Shopify, потрібно розібратися з усіма за і проти кожної CMS.

Плюси та мінуси Shopify

Переваг у системи маса:

  1. Широкий маркетинговий функціонал. Ви можете налаштовувати та запускати email-розсилки з сегментацією та автоматизацією передплатної бази, ретаргетинг у Facebook та Google, свої партнерські програми та багато іншого.
  2. Унікальний дизайн. Магазин можна оформити за допомогою одного із сотні вбудованих шаблонів. Також готовий сайт можна кастомізувати під свої завдання як додаючи свої CSS стилі та редагуючи HTML, так і з використанням готових віджетів та блоків контенту.
  3. Інтегровані інструменти аналітики. Ви можете відстежувати будь-які метрики – від джерел трафіку та поведінки користувачів до конверсії. Також можна оптимізувати процеси за допомогою спліт-тестів.
  4. Більше підходить для великих проєктів. На цьому движку запускають сайти з мільйонними оборотами. Передбачені можливості для налаштування мультимовності, локалізації та B2B-продажів.
  5. Інтеграція зі сторонніми сервісами. У магазині програм доступно кілька тисяч готових програм для синхронізації з CRM, ERP, сторонніми платіжними шлюзами, месенджерами і т.д.

Хоча треба пам’ятати і про мінуси:

  • Порівняно висока вартість. Особливо це може бути помітно для невеликих проєктів із місячним обігом менше ніж $1000.
  • Більшість плагінів та доповнень платні. Крім основної абонплати, доведеться докуповувати модулі, якщо Вам знадобиться розширення функціонала.
  • Для тонкого налаштування знадобляться знання HTML та вебдизайну. Якщо Ви захочете змінити дизайн встановленого шаблону під свої завдання, доведеться звертатися до програміста або освоїти верстку самостійно.
  • Хмарне рішення. Це SaaS-продукт, тому перенести сайт на свій сервер або переписати код на власний розсуд не вийде. Ви будете багато в чому прив’язані до платформи та її розробників.
  • Немає безкоштовного тарифу. Ціни стартують від $32 на місяць, а безкоштовно використовувати платформу не вийде, на відміну від Ecwid.

Переваги та недоліки Ecwid

Ця CMS також має безліч плюсів, завдяки яким вона має безліч шанувальників:

  1. Низькі ціни. Для невеликих проєктів Ecwid вигідніший, адже тут передбачено безкоштовний тарифний план, а базовий обійдеться дешевше, ніж Шопіфай приблизно у півтора рази.
  2. Простота в освоєнні. Система має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, а також не потребує особливих навичок у вебдизайні та програмуванні для ефективного керування. Це суттєво полегшує освоєння для підприємців-початківців.
  3. Готові рішення для інтеграції. Магазин можна інтегрувати з Вашим поточним сайтом, соцмережами або обліковим записом на популярних маркетплейсах. Таким чином, можна додати ще один майданчик для здійснення продажів, не обтяжуючи себе розробкою.
  4. Вбудовані маркетингові інструменти. Для базової SEO-оптимізації, email-розсилки чи використання аналітичних систем Вам не потрібно купувати чи встановлювати сторонні модулі, все доступно «з коробки».

Але не позбавлена система та деяких мінусів:

  • Функціонал обмежений для недорогих тарифів. Безкоштовний план дозволяє додати лише десяток товарів і не розкриває всі можливості платформи.
  • Менше рекламних інструментів, порівняно з Шопіфай. Наприклад, не передбачено підключення ремаркетингу, немає автоматизованих поштових розсилок тощо.
  • Менше готових тем оформлення. До того ж вбудований візуальний редактор має обмежені можливості щодо їх зміни та доопрацювання.
  • Робота в сегменті B2B сильно урізана. Ви не зможете створити окремі акаунти для оптовиків та дропшиперів. Також немає можливості підключати корпоративні облікові записи, знижки, працювати з юридичними особами.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї