В умовах високої конкуренції за клієнта в інтернеті, сьогодні створення ефективних посадкових сторінок і воронок, що продають, стає ключовим фактором успіху для бізнесу. Щоб перетворити відвідувачів сайту на покупців та активних передплатників, маркетологам потрібен потужний та простий в освоєнні конструктор Landing Page з широким функціоналом.
Leadpages — одне з найкращих рішень для побудови високо конверсійних вирв продаж, з доступних сьогодні на ринку. Його інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс дозволяє працювати з сервісом навіть новачкові без особливих технічних навичок.
Далі проведемо невеликий огляд сервісу Leadpages, в якому розглянемо його ключові можливості, тарифи на використання, переваги та недоліки, щоб Вам було простіше визначитися з вибором конструктора сторінок, що продають.
Що таке Leadpages?
Leadpages — це один із найпопулярніших конструкторів, які дозволяють маркетологам створювати свої продають воронки та цільові сторінки без знань у програмуванні та вебдизайні.
Конструктор Leadpages дозволяє використовувати безліч готових блоків – форми, таймери, кнопки, відео, зображення тощо. Будь-який блок можна кастомізувати та переробити під себе.
Користувач може вибрати із сотень готових професійних шаблонів для різних ніш та напрямків бізнесу, а також автоматизувати поштову розсилку, інтегрувати сервіс з великою кількістю сторонніх вебдодатків та багато іншого.
Переваги конструктора Leadpages
- Простота використання. Конструктор має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс drag-and-drop. Практично всі елементи на сторінці – блоки тексту, кнопки та форми зворотного зв’язку можна відредагувати чи перемістити у зручне місце. При цьому не потрібні знання у програмуванні чи допомога фахівця.
- Колекція готових шаблонів. У вбудованій бібліотеці є понад 130 шаблонів, серед яких можна вибрати теми як для односторінкових сайтів, так і для багатоступінчастих вирв продажів. Це допомагає суттєво заощадити час на розробку дизайну.
- Проста інтеграція зі сторонніми сервісами. Користувачеві доступна інтеграція практично з усіма популярними інструментами інтернет-маркетингу – сервісами для e-mail розсилки, месенджерами, CRM-системами, аналітикою та платіжними шлюзами. Налаштування інтеграцій здійснюється буквально в пару кліків.
- Не потрібно мати свій сайт та хостинг. Сервіс Leadpages — хмарна платформа, яка не потребує покупки окремого хостингу або інсталяції програмного забезпечення на свій сервер. Всі лендінги зберігаються на серверах сервісу, тому Ви можете публікувати сторінки в інтернеті, навіть без власного сайту.
- Адаптивна версія. Всі сторінки, що продають, однаково добре виглядають на пристроях з будь-якою роздільною здатністю екрана (ПК, смартфонах і планшетах).
- Доступна ціна. В арсеналі платформи кілька тарифних планів із щомісячною оплатою. Вартість використання починається від $37, що суттєво нижче, ніж в основних конкурентів (Instapage, ClickFunnels, Unbounce тощо).
Огляд можливостей сервісу Leadpages
У галузі створення посадкових сторінок з високою конверсією можливості Leadpages виходять за межі звичайного конструктора. Це справжній комбайн із вбудованими можливостями для аналітики, спліт-тестуванням та спільним доступом для роботи в команді.
Проведемо невеликий огляд Leadpages, в якому розглянемо його основні функції, щоб Ви змогли зрозуміти, наскільки цей інструмент відповідає Вашим завданням у галузі інтернет-маркетингу.
Конструктор посадкових сторінок
Конструктор продають сторінок на платформі Leadpages є візуальним редактором з великою кількістю вбудованих функціональних блоків, анімацією та сучасним дизайном.
Користувач може змінювати стиль будь-якого блоку під свої завдання, що дозволяє створити лендінг у своїх корпоративних кольорах. За допомогою вбудованого конструктора Ви можете не тільки зробити окрему сторінку, але й зв’язувати їх між собою у багатокрокові вирви продажів для поетапного залучення користувачів.
A/B-тестування
Leadpages дозволяє легко оптимізувати лендінги за рахунок спліт-тестування різних варіантів і вибору найбільш конверсійного рішення. Функціонал платформи дає можливість випробовувати одночасно оригінал + 4 варіації однієї сторінки.
У такий спосіб можна експериментувати з різними варіантами дизайну, тексту, заголовків та картинок. Крім того, Ви можете змінювати шрифти, розташування елементів, заклик до дії.
Користувачу потрібно лише запустити тестування в панелі адміністратора, а далі сервіс автоматично розподілить трафік між різними зразками цільових сторінок.
Конверсію по кожному лендингу можна відстежувати в режимі реального часу, що дозволяє швидко виявити переможця. Після проведення A/B-тестування система самостійно вибере найкращий варіант, якщо це необхідно.
При цьому можна перевіряти один і той же лендінг і для різних цільових аудиторій, сегментуючи їх по країні проживання, мови, типу пристрою, джерел трафіку. Отримані результати сервіс надає як візуальний графік.
Facebook Ad Generator
Facebook Ad Generator — це інструмент у Leadpages для автоматизованого створення рекламних постів та оголошень для Facebook на основі шаблонів. Він дозволяє швидко масштабувати просування у Facebook без необхідності розробляти дизайн для кожного посту.
Вбудована бібліотека містить понад 100 шаблонів для об’яв різних форматів (карусель, відео, зображення). Користувач може вибрати варіант як для залучення передплатників до облікового запису, так і для генерації заявок через лід-форму або отримання конверсій на сайті.
Крім того, можна динамічно підставляти в рекламний пост свої заголовки, описи та кнопки із закликом до дії. Текст на фото можна генерувати автоматично з даних.
Окрім цього, сервіс Facebook Ad Generator може обрізати завантажені зображення точно під потрібний формат. Перед публікацією можна побачити, як виглядатиме майбутній пост, і за необхідності відредагувати його.
Пости публікуються одразу у прив’язаному до Leadpages обліковому записі, не потрібно копіювати їх вручну. Один пост можна розмістити у різних спільнотах та на різних сторінках за один клік.
Після того, як рекламна компанія закінчена, Ви можете вивчити за нею статистику у вбудованій системі аналітики, де доступні дані з охоплень, кліків та конверсій для кожного опублікованого посту. Повідомлення, що сподобалося, можна продублювати, замінивши текст або зображення.
LeadDigits
LeadDigits — це вбудований у Leadpages інструмент для збирання та керування лідами, що дозволяє автоматизувати весь процес отримання та обробки заявок. Він вирішує одне з ключових завдань інтернет-маркетингу – конвертацію відвідувачів сайту в потенційних клієнтів, які залишили свої контакти.
Інструмент дає можливість налаштовувати форми для збору заявок на лендінги в Leadpages, а також автоматизувати подальшу роботу з отриманими лідами. Заявки з форми автоматично зберігатимуться в інтерфейсі платформи.
Після цього можна налаштовувати автоматичні email-розсилки та тригерні повідомлення по зібраній базі. Також адміністратор може вивантажити ліди в CRM або синхронізувати із сервісом для e-mail розсилок.
Конструктор спливаючих вікон
Спливаючі вікна (pop-up) — один із найефективніших інструментів в інтернет-маркетингу для привернення уваги відвідувачів сайту та стимулювання їх до певних дій – передплати, реєстрації, купівлі тощо.
Leadpages має вбудований конструктор таких спливаючих елементів, що називається Leadbox. В інтерфейсі хмарного сервісу доступні десятки готових шаблонів із готовим дизайном та анімацією. Їх можна легко редагувати, додаючи свої тексти, зображення, відео, кнопки та форми.
Можна налаштувати появу створених поп-апів при спрацюванні будь-якої події на сайті — прокручуванні сторінки, минулому певному часі, при наведенні курсора, при спробі закрити сторінку тощо.
Leadmeter
Вбудований у систему інструмент Leadmeter дозволяє визначати найефективніші канали залучення відвідувачів. За допомогою цієї інформації можна аналізувати ROI різних каналів та оптимізувати бюджет на просування.
Leadmeter автоматично розпізнає тип реклами, ключові слова, UTM мітки, майданчики розміщення і т.д. Звіти та статистичні дані можна знайти у зручному візуальному інтерфейсі, куди підтягується інформація щодо витрат на рекламу, конверсій та доходів для кожного джерела трафіку.
Спільний доступ до редагування
Функція групового доступу дозволяє працювати над лендінгами у команді, а власнику бізнесу залучати різних фахівців — дизайнерів, маркетологів, копірайтерів.
Доступ до редагування можна надати як співробітникам в обліковому записі, так і стороннім фахівцям електронною поштою. При цьому кожен матиме власну роль і набір прав — комусь можна дозволити редагувати лише текст, комусь лише дизайн, комусь надати повний доступ.
Така колаборація значно прискорює процес розробки. Маркетолог може створити базову структуру, копірайтер — наповнити контентом, а дизайнер — попрацювати над стилями та візуальним оформленням.
Тарифи на використання платформи Leadpages
У Leadpages передбачено кілька тарифних планів з різним набором функцій:
- Standard ($37/міс). Включає доступ до створення необмеженої кількості Landing Page за допомогою вбудованого конструктора, а також інтеграцію із сервісами для e-mail розсилок та прийому онлайн-оплат. Як нова експериментальна функція представлена внутрішня нейромережа для генерації заголовків і картинок.
- Pro ($74/міс). Сюди також включені можливості для A/B тестування, функціонал для ведення блогу, більше кредитів для створення текстів за допомогою штучного інтелекту, а також можливість підключити до системи 3 різних домени.
- Advanced. Включає максимальний функціонал та можливість підключення додаткових функцій за індивідуальним запитом. Цей тариф не має фіксованої вартості та визначається службою підтримки Leadpages в індивідуальному порядку.
Якщо Ви бажаєте протестувати платформу Leadpages — для нових клієнтів надається безкоштовний тестовий період тривалістю 30 днів. Оплата можлива як щомісяця, так і щорічно (зі знижкою).