- Що таке планувальник результатів у Google Ads?
- За яких умов працює Performance Planner?
- Для чого потрібен планувальник ефективності Google?
- Функції планувальника ефективності Google Ads
- Як скласти прогноз ефективності?
- Недоліки використання планувальника результатів
- Рекомендації по роботі з Performance Planner
Нещодавно інтерфейс Google Ads було оновлено. Водночас у системі запрацював новий сервіс під назвою «Планувальник результатів». Згідно з даними, які наводять його творці, багато компаній, які використовують цей інструмент, фіксують зростання кількості звернень до 40%. Цифри вражають!
У цій статті розповімо про алгоритми, за допомогою яких працює планувальник, а також про те, яку користь він може принести рекламодавцю.
Що таке планувальник результатів у Google Ads?
Планувальник результатів у Google Ads дозволяє швидко оцінити потенціал зростання рекламних кампаній. Цей інструмент допомагає зрозуміти, як грамотно розпоряджатися бюджетом, наскільки його можна збільшувати при підвищенні попиту.
Інформація! Щоб прогнози планувальника були максимально близькі до дійсності, система безперервно аналізує величезну кількість звернень до пошуку Google та навчається за цими масивами даних.
Сервіс здатний моделювати аукціони рекламних оголошень та враховувати при цьому різні параметри: сезонність, активність конкурентів, якість посадкової сторінки. Як результат, планувальник видає прогноз по всіх типах конверсій, які були додані у звіті з ефективності реклами у відповідне поле.
За яких умов працює Performance Planner?
Сервіс доступний не для всіх типів кампаній і не сумісний з будь-якою стратегією. Використання Performance Planner можливе, якщо виконуються такі умови:
- кампанія активна щонайменше три доби;
- за минулі 7 днів за оголошеннями клікнули щонайменше три рази;
- за цей же період є хоча б одна конверсія;
- рекламна кампанія запущена у пошуку Google;
- в якості стратегії вибрано «Призначення ціни за клік вручну» або «Оптимізована ціна за клік та цільова ціна за конверсію».
Очевидно, що відповідати таким простим вимогам під силу практично будь-якому рекламодавцю.
Для чого потрібен планувальник ефективності Google?
Головним завданням нового інструменту від Google є формування прогнозних значень ефективності показу оголошень у системі. Причому вибір критеріїв ефективності автори сервісу залишили за рекламодавцем. Це можуть бути як самі конверсії, так і їхня цінність. Також можна вибрати натискання на оголошення. Визначення напрямку оптимізації також за Вами — за середньою вартістю, обсягом або витрачанням бюджету.
Порада! Регулярно використовуйте планувальник ефективності. Згідно з рекомендаціями Google це необхідно робити не рідше одного разу на місяць. Така періодичність дає можливість коригувати кампанії відповідно до сезонних стрибків трафіку, розвитку ситуації на торгах та зміни рівня конкуренції.
Визначте всі необхідні показники та встановіть межі періоду, на який складається прогноз. Це може бути, наприклад, наступний місяць чи тиждень. Планувальник ефективності видасть результат у вигляді синьої лінії. Це очікувані значення показника. Поточна стратегія зображується сірим кольором.
Натискаючи на різні точки графіка, можна оцінити скільки кліків або конверсій, за якою вартістю та в рамках якого бюджету Ви отримаєте. Так Ви зможете вибрати оптимальний для себе план дій на майбутнє.
Функції планувальника ефективності Google Ads
Серед функцій планувальника результатів:
- Оцінка необхідного розміру бюджету для досягнення необхідного рівня конверсій, їх цінності або кліків.
- Ефективний розподіл коштів між кампаніями для максимізації числа конверсій.
- Тонше налаштування кампаній, у тому числі додавання ключових запитів, а також моніторинг зміни значень показників.
Як скласти прогноз ефективності?
Прогнозувати ефективність можна як на один місяць, так і на цілий квартал. Складання плану не відображається на налаштуваннях в особистому кабінеті Google AdWords.
Щоб спрогнозувати результат, виконайте такі дії:
В особистому кабінеті Google Ads зайдіть до «Планувальник результатів». Знайти відповідне посилання можна в інструментах та налаштуваннях:
Скористайте кнопкою «+», щоб додати прогноз:
Важливо! Нижче розміщено повідомлення про те, що інструмент не покращує результати сам собою. Відповідальність за прийняті рішення лежить на рекламодавці.
Модуль вгорі екрана дозволяє налаштувати планувальник:
Додайте до плану необхідні кампанії. Система працює коректніше і ефективніше, якщо вони задані ідентичні мети, наприклад, підвищення рентабельності. У цьому випадку алгоритм точно визначає, що кошти ефективніше спрямувати на ті оголошення, прогнозована рентабельність яких вища:
Задайте період, для якого хочете створити план:
Виберіть ключовий критерій, який потрібно оптимізувати (кліки, конверсії або їхня цінність). Опціонально вказується мета (конверсія, її вартість, витрати), алгоритм використовує її при розподілі бюджету:
Потім клацніть «Продовжити», щоб перейти на сторінку із загальними даними про прогноз.
Недоліки використання планувальника результатів
Жодна автоматизована система не здатна враховувати всі зовнішні фактори, що впливають на результативність реклами. У розділі довідки Google AdWords можна знайти приклади, де величезні суми перерозподіляються на безліч кампаній. Насправді такими фінансовими ресурсами оперує не кожен бізнес.
Робота планувальника ефективності Google Ads будується на основі принципів машинного навчання. Але щоб отримати адекватний результат від функціонування таких систем, потрібен значний масив статистичної інформації, зібрати який у реальному житті досить складно.
У довідковому розділі наводяться приклади параметрів для формування спрощеного прогнозу. Його надійність, найімовірніше, виявиться досить низькою, а це спричинить багато питань.
Рекомендації по роботі з Performance Planner
- Використовуйте параметр конверсії з атрибуцією замість конверсій за останнім кліком. Це дозволить збільшити кількість конверсій. Адже під час створення плану система враховує типи конверсій, задані у блоці «Включення до стовпця Конверсії».
- Формуйте окремі прогнози для кампаній, що відрізняються маркетинговими цілями. Це дозволить провести найефективніший розподіл коштів. Об’єднувати в групу доцільно лише ті кампанії, які мають загальний бюджет чи ідентичні цілі.
- Пам’ятайте про цілі ефективності. Динамічність аукціону, а також вплив зовнішніх факторів можуть спричинити виникнення розбіжностей у прогнозах. Тому необхідно вести постійний моніторинг ефективності кампанії та оптимізувати її. Можна спростити роботу, поставивши цілі щодо ефективності. Додатковим плюсом є можливість оперативно отримувати сповіщення, коли кампанія раптом відхиляється від цілей.
- Відстежуйте зміни у прогнозах. Чим ближче дата початку аналізованого періоду, тим план точніший. Рекомендуємо повторно перевіряти прогноз, перш ніж використовувати його.