Огляд платіжної системи Shopify Payments

Огляд Shopify Payments CMS
 

На ринку платіжних систем для e-commerce з’являється новий лідер – це сервіс Shopify Payments. Понад 1,5 млн компаній у всьому світі використовують цей інструмент у своєму бізнесі. Це не дивно, адже він працює з картами, що забезпечують безпеку за протоколом 3D, і відрізняється моментальною обробкою транзакцій.

Користувачі Шопіфай, який сьогодні на думку багатьох є найпросунутішим конструктором сайтів для e-commerce, раніше наголошували на його суттєвому недоліку – необхідність встановлювати сторонні розширення для проведення платежів з додатковими комісіями, що звідси випливають. Власне рішення у цій CMS досить тривалий час не було реалізовано.

Підключення Shopify Payments до інтернет-магазину не тільки розв’язує проблему, а й дозволяє обробляти транзакції легше, швидше та безпечніше. Про те, що необхідно для підключення інструменту, які його переваги та недоліки, розповімо в цьому огляді Shopify Payments.

Що являє собою Shopify Payments?

Shopify Payments – це платіжний шлюз, який забезпечує проведення онлайн-транзакцій у магазинах на цій CMS. Підключення до системи додаткових сервісів для отримання платежів тепер не потрібне.

У Шопіфай CMS реалізована можливість оплатити покупку будь-яким способом: Apple, Meta, Google та Amazon Pay, банківською карткою (як дебетовою, так і кредитною), подарунковим сертифікатом та криптовалютою.

В якості основи розробки системи було обрано Stripe, тобто з погляду бази це ідентичний платіжний алгоритм. Але є у нового шлюзу важлива відмінність – для підприємців він зручніший, оскільки одразу інтегрований до особистого кабінету інтернет-магазину.

Саме такою особливістю обумовлено обмеження щодо використання цього сервісу тільки на платформі Shopify. Для магазинів на даній CMS це оптимальний варіант платіжної системи через простоту її налаштування та адекватну цінову політику.

Огляд переваг Shopify Payments

  • Просте налаштування. Інструмент відрізняється від інших сервісів зрозумілим та зручним інтерфейсом. Щоб запустити сервіс, не треба надсилати запит на активацію та залучати сторонніх фахівців. Модуль вже інтегрований і доступний для підключення, причому для запуску потрібно кілька хвилин. Ще однією перевагою є і те, що після закінчення налаштування сервісу фінансовий блок магазину синхронізується з продажами та залишками.
  • Зростання конверсії оплат. При використанні, наприклад, PayPal або іншого стороннього сервісу, клієнти перенаправляються на інший ресурс, де відбувається процес оплати. Необхідність очікувати завантаження різних допоміжних сторінок дратує користувачів, що відбивається на показникі конверсії. Що стосується Шопіфай Payments цього немає. Усі платежі здійснюються на стороні сайту.
  • Зниження витрат на обслуговування транзакцій. Ви можете заощаджувати кілька сотень доларів щомісяця, використовуючи цей сервіс. Розглянемо звідки береться така сума. Сторонні шлюзи стягують власну комісію за послуги відповідно до своєї тарифної політики (наприклад, для Stripe це 2,9% + $0,3). Але й вартість обслуговування транзакцій Shopify нікуди не подіється. Вона залежить від тарифу та варіюється від 0,5% до 2%. Саме ця комісія не стягується, якщо Ви підключаєте внутрішній платіжний інструмент Шопіфай. І це на великих обсягах продажів може виражатися у серйозних сумах заощаджених коштів.
  • Можливість паралельно встановлювати інші шлюзи. Ви не повинні відмовлятися від використання інших механізмів оплати. Чим більше способів перерахувати гроші Ви пропонуєте, тим зручніше покупцям і тим вищий показник конверсії.
  • Високий рівень безпеки. Використовуючи багатофакторну модель, алгоритми відстежують і запобігають будь-яким можливим діям шахраїв. Добре продуманий та організований процес повернення робить ведення бізнесу комфортним. На платформі реалізовано зручний механізм розв’язання рекламацій мирним шляхом. Додатково надається інформація щодо високо ризикованих платежів.

Чи є недоліки платіжної системи Shopify Payments?

Звичайно, платіжна система Shopify Payments крім переваг має ряд недоліків. Розкажемо про них докладніше:

  • Неможливість використання в деяких країнах. Магазин на Shopify можна створити у будь-якій локації, за винятком кількох регіонів. Але під’єднати внутрішній платіжний шлюз вийде далеко не скрізь. Навіть підприємці більш ніж половина членів Європейського союзу поки що не мають такої можливості. Обмеження стосуються України. Але розв’язати проблему можна, зареєструвавши особистий кабінет на іноземного резидента або відкривши юридичну особу за кордоном.
  • Жорсткі вимоги до товарів та процедури їх реалізації. Список того, що не можна продавати за допомогою сервісу, досить об’ємний. Також кожен продавець, який використовує цю платіжну систему, зобов’язаний дотримуватись суворих правил роботи з нею (вони, до речі, дуже схожі на вимоги Stripe). В іншому випадку доступ до платформи буде заблоковано.
  • Непередбачуваність, пов’язана із блокуванням транзакцій. Якщо алгоритм виявить підозрілу активність в особистому кабінеті або буде оформлено чарджбек, проведення операції призупинять до прояснення обставин. Якщо проблема вирішиться оперативно, то кошти надійдуть з наступною оплатою. Але деякі випадки розглядаються досить довго, тоді блокування платежу збережеться до кількох місяців, а доступ до особистого кабінету на цей час буде обмежений.
  • Дорогий чарджбек. За всі транзакції, пов’язані із поверненням грошей на банківську картку клієнта, стягується комісія. Ви зазнаєте втрат через ануляцію замовлення і до того ж оплачуєте чарджбек. У випадку, якщо платник через свій банк оскаржить списання грошей на вашому сайті, то в наступному перерахуванні Ви недорахуєтеся суми приблизно 15 доларів (ця величина незначно відрізняється в різних країнах). Якщо в процесі розгляду ви доведете правомірність списання грошей, то Шопіфай ці 15 доларів поверне, але виграти суперечку в таких ситуаціях виходить далеко не у всіх.

Які комісії знімає Shopify Payments?

Комісії Shopify Payments

Для визначення вартості будь-якого переказу на кожному тарифі спеціальний алгоритм використовує багатофакторну модель. Чим дорожчий тарифний план, тим дешевше коштує окремо взята транзакція. У кожному пакеті обов’язково є періодичний фрод-аналіз для зниження кількості шахрайських проводок.

Плата за користування платформою складається з двох базових комісій:

  1. За платежі за банківськими картками. Вона стягується за забезпечення сервісом коректного виконання всіх кроків транзакції, включаючи трансфер інформації між їхніми учасниками – клієнтом, торговим майданчиком, банком-емітентом та банком-екваєром. Розмір комісії визначається на підставі обраного тарифу, суми замовлення та кількості сплат.
  2. За транзакцію. Якщо на сайті активовано модуль Шопіфай Payments, то Вас такі платежі не торкнуться. Це стосується навіть тих замовлень, де клієнт самостійно вибрав будь-який інший спосіб, не включений у функціонал Shopify Payments.

Чим Shopify Payments відрізняється від PayPal?

Ключовою відмінністю двох платіжних систем є вартість проведення платежів. Ймовірно, для Вас найкращою стане та платформа, послуги якої коштують дешевше.

Комісія Shopify Payments залежно від обраного тарифу становить від 2,4 до 2,9%. При цьому за кожне замовлення додатково стягується збір $0,3. Жодних інших комісій не передбачено.

Якщо Ви обрали PayPal як основний сервіс, будьте готові до того, що Вам доведеться платити одразу дві комісії: Shopify (0,5–2% – сума залежить від тарифу), та PayPal (вона визначається регіоном ведення бізнесу). Наприклад, для компаній США вона становить 2,9% фіксований збір. Його розмір змінюється від штату до штату, але зазвичай не перевищує $0,5.

В інших країнах діє ставка 4,4%. До неї додається фіксований збір за кожну транзакцію. Якщо Ви ведете розрахунки не в доларах, то комісія буде змінною. Наприклад, для фунтів стерлінгів вона становитиме 1,9–3,4%, а фіксований збір за кожну транзакцію – 20 пенсів.

Інформація! Ви можете під’єднати PayPal як додаткову платформу, якщо більшість покупців віддають перевагу саме йому.

Головна перевага Shopify Payments полягає в тому, що відвідувачі не переходять на допоміжні сторінки й всього у кілька кліків здійснюють платіж. У ситуації з PayPal все складніше – клієнту підвантажується стороння сторінка оплати, що уповільнює процес та негативно відбивається на показнику конверсії.

Але, з іншого боку, можливість здійснити платіж через PayPal позитивно позначається на довірі користувачів. Тому рішення включити такий варіант як опція буде цілком обґрунтованим.

Чим Shopify Payments відрізняється від Stripe?

Робота деяких компаній зі Stripe обмежена політикою сервісу. Наприклад, це стосується дропшипінгу. Прямої заборони працювати за такою схемою немає, але алгоритми позначають як високо ризиковані замовлення, доставка яких відбувається довше, ніж зазвичай. І якщо у будь-якому розділі сайту не буде розгорнутого опису всіх етапів, Ви можете зіткнутися з регулярними поверненнями оплат.

Алгоритми Stripe також враховують інші фактори, які можуть вказувати на дропшипінг. Серед них локація продавця та вид продукції, що реалізується.

Важливо! Як Stripe, так і Shopify Payments фіксують всі повернені платежі, що стосуються магазину.

В обох сервісах збір за повернення становить приблизно 15 доларів США. З проєктами, в яких коефіцієнт повернень високий, Шопіфай не церемониться і може запросто заблокувати такий сайт.

Stripe ж банить лише обліковий запис, при цьому сам вебсайт продовжує функціонувати. Таким чином, робота через цю платформу – хороше страхування від блокування магазину. Теоретично, втрата облікового запису вирішується простою реєстрацією нового облікового запису.

Stripe пропонує ширше охоплення як за місцем розташування бізнесу, так і за валютами, що використовуються. Але ключовим фактором при виборі платформи є ціна за обслуговування. І в цьому сенсі виграє платіжний шлюз Shopify, оскільки додаткова комісія, яка сягає 2% за одну оплату, тут не стягується.

Як налаштувати Shopify Payments?

Щоб покупці могли оплачувати банківськими картками, потрібно налаштувати інструмент, перейшовши до розділу Payment Providers:

  • Відкрийте блок адміністрування.
  • Далі натисніть «Settings» – там Ви зможете знайти вказаний вище розділ.
  • Виконайте налаштування Shopify Payments, попередньо вибравши відповідний варіант як спосіб оплати за замовчуванням.

Підключення платіжної системи Shopify Payments

Серед даних, які потрібно вказати в налаштуваннях: інформація про компанію, Ваші персональні відомості, параметри товару, виписки рахунків та реквізити банку. Не полінуйтеся ознайомитися з правилами та умовами роботи з модулем Payments перед тим, як клацнути на «Завершити налаштування облікового запису» внизу екрана.

Схвалення заявки відбувається не миттєво. Для цього потрібно почекати деякий час.

Як під’єднати Shopify Payments з України?

Для роботи на українському ринку поки що неможливо під’єднати Shopify Payments безпосередньо, але існує кілька обхідних шляхів:

  • оформлення облікового запису на резидента іншої країни, в якій сервіс вже доступний;
  • оренда облікового запису;
  • відкриття нової юридичної особи за кордоном та оформлення на неї облікового запису.

Не будемо докладно зупинятись на першому та другому варіантах, оскільки вони не є ні зручними, ні безпечними. А ось третій спосіб, що передбачає офіційну реєстрацію компанії, наприклад, у Гонконгу, Сполученому Королівстві, Канаді чи США, гарантує безперебійне отримання грошей із будь-якої точки на карті світу. Це повністю розв’яже проблему з використанням облікових записів усіх перерахованих в огляді платіжних систем.

Зручніше оформляти нову діяльність за кордоном, звернувшись до компанії-реєстратора, що спеціалізується на наданні таких послуг за цілком прийнятною вартістю. Для відкриття юрособи потрібно 1-2 тижні. Термін залежить від країни.

Зверніть увагу на можливість реєстрації бізнесу в іншій країні, якщо зараз Ви ведете бізнес в Україні, але плануєте його масштабувати та приймати оплату з-за кордону, а також хочете підвищити виторг, вийти на нові ринки або почати працювати із закордонними партнерами. Щоб не перейматися стабільністю отримання грошей, щиро радимо скористатися цим варіантом.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї