Огляд платіжного шлюзу 2Checkout

Огляд сервісу 2Checkout Блог

В епоху цифровізації та щоденного зростання числа інтернет-магазинів одним із ключових елементів для успішного ведення онлайн бізнесу є вибір надійного та функціонального платіжного шлюзу.

Такий сервіс дозволяє підключити на сайті можливість оплачувати товари банківською карткою через електронний гаманець тощо. Ми підготували для Вас невеликий огляд платіжної системи 2Checkout, яка дає змогу здійснити все перераховане.

2Checkout (який у 2021 році був перейменований у Verifone) є одним із найпопулярніших рішень для організації прийому онлайн оплат. Він підтримує понад 200 різних платіжних сервісів у всьому світі. Далі розглянемо його можливості докладніше.

Що таке 2Checkout?

2Checkout — це один із найбільших міжнародних сервісів з прийому онлайн-платежів. Компанія заснована в 2002 році в США і на сьогоднішній день має офіси по всьому світу, у тому числі у Великій Британії, Ірландії, Бразилії та Австралії.

Сервіс підтримує прийом транзакцій як за допомогою кредитних та дебетових карток (Visa, MasterCard, American Express), так і популярних платіжних систем (PayPal, Apple Pay, Google Pay та багатьох інших). Користувачі з 212 країн, що підтримуються, можуть здійснювати оплату в 26 різних валютах, а інтерфейс доступний 12 мовами, включаючи англійську.

Ще одна важлива перевага Verifone – це простота інтеграції. Сервіс легко підключається до Shopify, WooCommerce, Magento, PrestaShop, OpenCart та інших популярних платформ електронної комерції. Далі в огляді 2Checkout поговоримо про основний функціонал платформи.

Огляд можливостей сервісу 2Checkout

Безперечно, цей огляд сервісу 2Checkout не зможе охопити весь спектр можливостей платіжного шлюзу. Далі зупинимося на основних із них:

  1. Багато варіантів для інтеграції. Продавець може розміщувати форму для прийому оплати безпосередньо на сайті, щоб покупець не залишав ресурс. Це сприяє підвищенню конверсії та довіри до бізнесу з боку клієнтів. Також можна перенаправляти клієнта на захищену сторінку для оплати безпосередньо на сайті 2Checkout. Крім того, доступна синхронізація процесу через API для автоматизації.
  2. Можливості для персоналізації платіжних форм. Ви можете кастомізувати зовнішній вигляд форми, щоб він не випадав із загальної стилістики Вашого сайту. Сервіс дозволяє додати логотип, вибрати кольори, шрифти, фон та багато іншого.
  3. Автоматичне перерахування коштів. Засоби, що надійшли, можна автоматично перераховувати на банківський рахунок, електронний гаманець PayPal або іншу обрану платіжну систему. Налаштування займає лише кілька хвилин.
  4. Адекватна комісія. Оплата за кожну транзакцію варіюється від 3,5 до 6% залежно від щомісячного обороту за платежами, що значно менше, ніж у більшості конкурентів.
  5. Підтримка клієнтів у режимі 24/7. Ви отримаєте цілодобову техпідтримку англійською та іншими мовами, що підтримуються, електронною поштою та телефоном. Задавати можна будь-які питання, які стосуються інтеграції та налаштування роботи шлюзу.
  6. Можливість створення тестового магазину. Щоб протестувати процес прийому транзакцій перед запуском, Ви можете створити тестовий інтернет-магазин. Тут можна симулювати покупку, налагодити процес обробки даних та переконатися в коректній роботі всіх опцій, перш ніж переходити до реальних продажів.
  7. Зручний особистий кабінет. Тут можна в режимі реального часу відстежувати статистику платежів, завантажувати звіти, налаштовувати повідомлення, керувати поверненнями та багато іншого.
  8. Відповідність стандарту PCI DSS. Цей стандарт безпеки гарантує надійний захист особистих даних та конфіденційної інформації. Для цього застосовуються сучасні технології шифрування та захисту від шахрайства.

Тарифні плани платіжної системи 2Checkout

Тарифи платіжного шлюзу 2Checkout

  1. 2Sell. Базовий план, який підійде для продажу товарів у більш ніж 200 країнах світу. Комісія складає 3,5% плюс 0,30 євро за кожну успішну транзакцію.
  2. 2Subscribe. Тариф для бізнесу, який продає фізичні товари за моделлю передплати та отримує від клієнтів регулярні транзакції. Комісія за використання сервісу складає 4,5% плюс 0,40 євро за кожний переказ коштів. Тут надаються аналітичні дані для тих, хто продає товари за передплатою та багато іншого.
  3. 2Monetize. Опція для тих, хто продає цифрові продукти. Комісійний платіж складає 6% плюс 0,50 євро за транзакцію. Тут додано можливість виставлення рахунку-фактури через інтерфейс платіжної системи 2Checkout, а також доступ до 45 нових способів оплати та інструментів для оптимізації конверсії.

Будь-який тарифний план можна підключити безкоштовно. Комісія стягується лише після здійснення продажу. Крім того, Verifone має окремі рішення для великих клієнтів з персональною розробкою потрібного функціоналу під певні завдання. Умови у цьому випадку обговорюються індивідуально.

Як зареєструвати обліковий запис у 2Checkout?

Перш за все на офіційному сайті 2Checkout потрібно вибрати відповідний тариф. Для початківців в онлайн-бізнесі оптимальний вибір — план 2Sell, адже дорожчі тарифи передбачають продаж підписок і цифрових товарів, які швидше за все не знадобляться на даному етапі.

Після вибору тарифу, натискаємо кнопку «Зареєструватися безкоштовно» та переходимо до заповнення особистих даних.

Вносимо особисту інформацію

У першій формі реєстрації необхідно буде заповнити ім’я, прізвище, email, пароль. Також необхідно вказати адресу вашого сайту, на якій відбуватиметься прийом оплати та країну реєстрації:

Форма реєстрації в системі

На наступному кроці заповнюються дані про ваш бізнес: вибираємо категорію товарів/послуг, вказуємо спосіб ведення податкового обліку (самостійно або через 2Checkout):

Вибираємо тип товару в сервісі 2Checkout

Після надсилання другої форми потрібно увійти до особистого кабінету, використовуючи новостворені облікові дані та розпочати подальше налаштування та інтеграцію.

Активуємо обліковий запис

Після реєстрації облікового запису він за умовчанням знаходиться в демо-режимі. Щоб почати приймати реальні платежі, необхідно пройти активацію.

Активація облікового запису

Для цього в особистому кабінеті заповнюється невелика анкета із обов’язковими полями. Потрібні такі документи:

  • Свідоцтво про постановку на облік у податковому органі.
  • Паспорт або інше офіційне посвідчення особи власника облікового запису та акціонерів компанії (якщо є) з часткою 10% і більше.

Форму можна зберегти незаповненою і повернутися до неї пізніше, якщо немає готових документів.

Після відправки заповненої анкети та завантаження документів, 2Checkout проводить перевірку даних. Зазвичай активація займає 1-2 робочі дні.

Також для активації потрібно буде заповнити такі поля анкети:

Інформація про місцезнаходження продавця

Дані про місцезнаходження

Тут вказуємо прогнозований річний оборот від продажу, середній чек та основний тип товару (раніше ми вибрали цифрові товари).

З фізичними товарами процес трохи складніший – потрібно додатково налаштувати доставку та логістику в акаунті 2Checkout, інакше кошти за покупки не надійдуть на ваш рахунок. Обов’язково ознайомтеся зі списком заборонених для продажу товарів.

Інформація про продукцію

Тут потрібно вказати посилання на ваш товар, а також додати посилання на політики повернення та доставки товару, якщо вони заповнені у Вас на сайті. Якщо ні, 2Checkout буде використовувати свої стандартні правила:

Інформація про товар

Інформація про обліковий запис

Тут вибираємо організаційно-правову форму вашого бізнесу. Варіанти:

  • Індивідуальний підприємець (аналог ФОП)
  • Партнерство (аналог ТОВ)
  • Приватна корпорація
  • Публічна корпорація
  • Некомерційна організація

Також вказуємо ідентифікаційний код компанії, адресу, дату реєстрації та контактні дані:

Дані про компанію

Інформація про власника

Тут вносимо ваші особисті дані: ПІБ, дату народження, адресу реєстрації та SSN (для громадян України сюди потрібно вписати ідентифікаційний код). Також потрібно буде підтвердити адресу проживання. Щоб це зробити, прикріпіть скан договору оренди, квитанції про оплату комунальних послуг тощо. Крім того, система вимагатиме завантаження скану паспорта.

Виведення коштів

Тут потрібно буде вибрати один із трьох способів виведення отриманих грошей:

  • На рахунок у банку.
  • Через Payoneer.
  • На PayPal.

При виведенні на банківський рахунок стягується додаткова комісія у розмірі 15 доларів. Щоб уникнути цього, краще використовувати PayPal або Payoneer. Однак варто врахувати, що при наступному переказі з PayPal на банківський рахунок валюта буде конвертована в гривню (для України) за актуальним курсом.

Щоб підтвердити належність PayPal-акаунту, потрібно прикріпити скріншоти з особистого кабінету із зазначенням реквізитів компанії. Перевірка триває близько тижня.

Завантаження документів

У цьому розділі потрібно прикріпити скани або фотографії наступних документів:

  1. Підтвердження реєстрації бізнесу (витяг з реєстру, свідоцтво про реєстрацію тощо).
  2. Свідоцтво про постановку на податковий облік з ідентифікаційним номером.
  3. Паспорт власника бізнесу (сторінки з фотографією та адресою реєстрації).
  4. Підтвердження адреси реєстрації компанії — договір оренди офісу тощо.
  5. Витяг з банку з реквізитами розрахункового рахунку компанії (якщо плануєте виводити гроші на банківський рахунок).

Всі документи мають бути актуальними та дійсними на момент подання заявки. Фотографії та скани потрібно робити в хорошій роздільній здатності, щоб текст і деталі були помітні та читані. Це прискорить процес перевірки ваших даних.

Після завантаження всіх необхідних файлів перевіряємо заповнення обов’язкових полів та натискаємо «Надіслати заявку». Далі залишається дочекатися результату перевірки та активації облікового запису.

Підключаємо платіжний шлюз до сайту

Щоб інтегрувати платіжний шлюз із Вашим вебсайтом Ви можете використовувати готові модулі та плагіни для найпопулярніших CMS — WordPress, OpenCart, PrestaShop та багатьох інших. Їх можна безкоштовно скачати та встановити, після чого налаштувати синхронізацію у декілька кліків.

Якщо Ви використовуєте власну самописну платформу на фреймворку, використовуйте офіційне API 2Checkout. У цьому випадку потрібно буде залучити розробника, який зможе реалізувати взаємодію з API та відпрацює логіку процесу прийому оплат.

Також можливе використання готових платіжних форм і віджетів, які можна вставити в html-код сайту. Наприклад, Ви можете підключити чек-аут модуль One Click або Subscribe (для роботи за моделлю передплати).

Хто може приймати оплату через 2Checkout?

Здебільшого 2Checkout використовують інтернет-магазини. За допомогою цього платіжного шлюзу можна приймати оплату за фізичні та цифрові товари, налаштовувати автоматичну доставку цифрового контенту після оплати, оформляти підписки та регулярні платежі.

Окрім цього, сервіс можуть задіяти:

  1. Фрілансери. Для дизайнерів, програмістів, копірайтерів та інших приватних фахівців система дозволяє приймати оплату, оформивши свою роботу як цифровий продукт — дизайн-проект, написаний код, готовий текст тощо.
  2. Коучі та консультанти. Можна оформити окремі платні консультації, курси, вебінари як цифрові продукти та приймати за них платежі.
  3. Сервіси та програми. Для мобільних додатків та хмарних сервісів можна зручно налаштувати регулярний прийом оплат за продовження передплати або разові покупки всередині програми.

Крім того, платформу можуть застосовувати репетитори, вебстудії, юристи, психологи та інші фахівці, які можуть продавати свої послуги онлайн у вигляді цифрових товарів.

Як вивести гроші з платіжного шлюзу 2Checkout в Україні?

Якщо Ваш бізнес зареєстрований в Україні, існує два основних способи виведення коштів:

На обліковий запис Payoneer

Це один із найпопулярніших варіантів серед українських підприємців. Payoneer — міжнародна платіжна система, яка дозволяє отримувати кошти з багатьох закордонних сервісів на банківську картку MasterCard чи Visa.

Цей спосіб зручний тим, що:

  1. Дозволяє миттєво переказати кошти на картку або рахунок в українському банку.
  2. Переклад здійснюється без комісії.
  3. Надає можливість офіційно підтвердити та задекларувати доходи.
  4. Дозволяє приймати оплату в доларах від закордонних підрядників.

Щоб почати використовувати Payoneer для виведення коштів з платіжного шлюзу 2Checkout, потрібно:

  • Зареєструвати обліковий запис у Payoneer;
  • У налаштуваннях способу виведення коштів у 2Checkout вибрати Payoneer і зв’язати акаунти;
  • Підтвердити в особистому кабінеті Payoneer 2Checkout як нове джерело отримання коштів.

Після цього кошти автоматично надходитимуть на Ваш баланс у Payoneer у доларах США. Їх можна буде вивести на банківську картку або рахунок на запит.

На банківський рахунок

Ще один спосіб виведення коштів — безпосередньо на банківський рахунок вашої компанії. У такому випадку Вам не потрібно буде використовувати Payoneer як проміжну ланку. Однак є цей метод і недоліки — додаткова комісія у розмірі $15 за кожний переказ і більш тривалі терміни отримання коштів (до 25 робочих днів).

Щоб використовувати цей метод:

  1. Вкажіть банківські реквізити в налаштуваннях 2Checkout.
  2. Виберіть відповідну валюту (долари США або євро).

При необхідності Ви можете запросити автоматичні транзакції на рахунок з періодичністю раз на тиждень, 14 днів або місяць.

Огляд недоліків платіжної системи 2Checkout

У завершенні огляду платіжного шлюзу 2Checkout важливо сказати про її основні недоліки:

  1. Акаунт може раптово заблокувати без попередження. Ця проблема зустрічається досить часто за відгуками користувачів. Обліковий запис можуть відключити як на стадії активації, так і під час активних продажів. Причини блокування часто не пояснюються або пояснюються формально.
  2. Система автоматично заморожує 5% від суми платежів на 90 днів. Це робиться для страхування повернень та захисту від шахрайства. Таким чином, доступу до частини отриманої суми у Вас не буде тривалий час, що незручно для бізнесу.
  3. Затримки під час виведення коштів після блокування облікового запису. Якщо Ваш обліковий запис відключили від сервісу, виводити гроші з нього Ви можете протягом 3 місяців. Деякі користувачі також повідомляють про випадки затримки до 1 року.
  4. Багато нарікань на адресу техпідтримки. Відповіді часто приходять з великою затримкою і мають формальний характер. У разі виникнення нестандартної ситуації Ви можете опинитися віч-на-віч із проблемою.
  5. Високі штрафи за велику кількість скасування та повернення платежів. Якщо частка повернень за рахунком перевищує 1% від усіх надходжень, система може додатково знімати $500 за кожний додатковий відсоток компенсованих коштів.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї