Привіт. Я – Яна Ляшенко, Google-логіст. У сьогоднішньому відео хотіла б показати запис, що давала клієнту, через те, що потрібно зробити для усунення статусу бана товарів «Однакові ідентифікатори».
Покажу скріншот бана, який був. Близько 7 тисяч товарних позицій. Усі відхилені за статусом – «Однакові айдішники». Ніхто не міг допомогти. З питанням копошився, копався, рив самостійно, залучив до його вирішення Хорошоп. Ніхто не міг допомогти. Не розумію, чому. Знайшли причину, що клієнт почав її усувати. Відгук буде вставлений безпосередньо про те – успішний або не успішний розбан.
З чим пов’язаний статус блокування «Однакові ідентифікатори»?
Підсумково розповідаю, з чим пов’язані статус блокування «Однакові ідентифікатори». Якщо раніше вішався на атрибут ID товару, то зараз вішається на атрибути, як GTIN та MPN. Є ідентифікатори, GTIN – міжнародної класифікації, MPN – код виробника, безпосередньо їх необхідно задавати системі. Чому? Допомагають системі більше розуміти, що товарна позиція.
Якщо заповнені неправильно або з якимись товарними позиціями перетинаються, а айдішники GTIN і MPN завжди унікальні для кожної окремої товарної позиції. Виникає помилка «Однакові ідентифікатори». Клієнт не міг знайти причини.
Причина помилки «Однакові ідентифікатори»
Причину знайшли. MPN і GTIN були задубльовані. Як це виявили? Виявили за рахунок аналізу вихідного фіда. З Хорошопа, що вантажиться вихідна версія файлика, що завантажується вже в Merchant center до правила перетворення та іншого. Можна знайти вихідну помилку по файлу.
На що звернула увагу? На платформі Хорошоп, у картці товару, при описі всього товару, є окреме налаштування під назвою GTIN і MPN – «GTIN/MPN та інше».
Якщо не заповнюєте, не чіпаєте – автоматично у фід підвантажується атрибут «identifier exist». Російською називається «має ідентифікатор». Коли знімала Хорошопа відео вивантаження Фіда, безпосередньо вказувала, що це класно. Деякі платформи не вантажать. Shopify, на кілька місяців тому, коли бачила, як вантажиться фід, цього не було і доводилося вручну додавати. Це плюшка та фішка. Не треба паритися.
У даного клієнта виходить, що на одних товарних позиціях «identifier exist» був, а на інших товарних позиціях не було. Оскільки значення MPN та GTIN прописано вручну. На одних картках товарів видно, що MPN написаний не вказано, але в бренді – не вказано. Виявилося, що сайт українською мовою, припустила, що MPN не вказаний – прописаний вручну, безпосередньо, на сайті. У клієнта проблема подібна до минулого клієнта, якому допомагала уникнути бана «Однакові ідентифікатори».
Далі піде весь регламент, не регламент, алгоритм того, як розглядалося, де шукати та знаходити помилки та інше. Далі зможете подивитись. Плюс, у відео є рекомендація щодо покращення фіду, безпосередньо, що потрібен для дитячої тематики. Хто рекламується на цій ніші – рекомендую його переглянути.
Написала клієнту, що чекаю півгодини на оновлення інформації. Клієнт сказав, як загалом ситуація. Що MPNів помилкових, не заповнених немає, GTINів немає, IDшники не повторюються, інше.
Усунення помилки однакових ідентифікаторів
Для перевірки проблеми зробила таке. Додала правила перетворення. У цьому поточному фіді просто відкрила посилання на фід і побачила, що в одних товарних позицій немає бренду, MPNа та обов’язкового атрибуту під назвою «identifier exist» або «має ідентифікатор».
Він обов’язковий, коли немає MPN і GTIN. Що зробила? Взяла безпосередньо Merchant center, додала правилом перетворення “бренд” та “має ідентифікатор”. В “має ідентифікатор” задала значення “Ні”.
Насправді атрибути застосовувалися. “Має ідентифікатор”, тепер у положенні “Ні”, якщо його заберу – він не буде. Бренд додався.
Після півгодинного очікування, побачила змінилися чи ні статуси на товарах. 7000 як було відхилених, так і залишилося. 7 тисяч, якщо дивитися. 7000 як було відхилених, і залишилося. Значить, причина є і щось клієнт не домовляє. Оскільки шерстити весь фід на MPN та бренди досить важка історія – скористалася Мерчант центром.
Пошук помилки за допомогою Мерчант центру
Зайшла до помилок. Знайшла товарну позицію. В даному випадку реглани якісь знайшла. Дивіться «Реглан для дівчинки Зайчик». Бачите, УРЛ. 48298. Він відхилений та недійсний.
Другий реглан, ще один зайчик. Бачите, URL відрізняються і айдішники відрізняються. Вони світяться двома різними айдішниками і, нібито, різними картками товару на базі того, що вони ведуть на різні УРЛи. Плюс у них айдішники різні.
Якщо прокрутити безпосередньо до атрибутів, виявляється, що на товарних позиціях стоїть MPN, але він абсолютно не вірний.
Тут Little Maven і тут Little Maven. MPN Little Maven УРЛ та другий, який відрізняється – Little Maven. Можливо, хтось із співробітників, не знаю хто, але в картці товару Хорошопа зараз подивимося, в якомусь додатковому фіді у них вийшло. Хтось у картці товару, можливо, поставив у блок MPNа, атрибут MPN у Хорошопі, прям є окрема картка, окреме поле атрибут MPN/GTIN, хтось поставив просто атрибут Little Maven. Бренд переплутав. Наразі перевіримо додатково у фіді. Може, з допомогою доп. фіда зроблено. Коротше історія. Взяти також дві різні позиції. “Реглан для дівчинки Планета та зірки”. Теж, 33413 і 33412. 13 і 12. Відрізняються віком, просто ці два реглани.
Рекомендую клієнту додати безпосередньо додаткові атрибути – вік, для когось там. Коли звернулися із запитанням, що заблокований «має ідентифікатор». Недостатньо добре перевірили свій фід. У цьому є причина. У цьому випадку причина блокування «має ідентифікатор», однаковий ідентифікатор, полягає в тому, що в реальності вони однакові.
Візьмемо якусь іншу товарну позицію. Ну цю. Видно, що не фіолетова, її не шукала. Фільтр – Ідентифікатор позиції. Візьму «Утримує». Заберу слеш два, щоб знайти всі товарні позиції.
Дивимося 4, 3, 2, 1, 0. Будь ласка, відкриваємо нуль і трієчку.
Дивимося. Ну, УРЛ ж відрізняються. Видно. Знову дивимось. MPN не вказано і здається, що MPN йде як пропис – не вказано. Складається таке враження. Десь здається, що прямо прописано текстом. Не вказано. Він, за ідеєю, повинен бути порожнім. Спробуємо знайти в такий спосіб товарну позицію. 483. MPN не вказано. Припускаю, що там має бути просто «не вказано» чи таке інше. Тут “не вказано”. Якісь глюки. Коротше, не зрозумію, чи вручну написали «не вказаний». MPN, прямий, прописано з сайту. Витягується безпосередньо із сайту. Десь накосячили.
Там, де в інших товарах є MPN написано «не вказано». Там щось прописане текстове. Може пробіл сидить або прямо написано «не вказано». Коротше зараз бренд видалю з правило перетворення. Посилання дивлюся безпосередньо, що з Хорошопа вивантажуються. Що бачу?
MPN Little Maven. Додавала, Little Voguey. Хтось помилився та додав Little Maven. Очевидно, частина товарних позицій, до речі, де не зазначено, могла піти помилково в бан. Могла просто потрапити під гарячу руку модератора. Соромить, що написано бренд «не вказано» українською, а тут «не вказано».
Мені здається, що проблема в мовах і, можливо, MPN не вказаний прописаним текстом. Може, є якісь символи. Зараз протягом півгодини перевіримо цю всю ситуацію.
MPN, щось зазначено безпосередньо у картці товару та воно вивантажується. Написано “не вказано”. Чи не заповнений атрибут – зазвичай сюди не витягується. Дивіться, GTIN сюди не витягнувся або весь перелік атрибутів. Коротше, чекаємо ще півгодини. Зараз 18.55, щоб зрозуміти, як оновлюватися дані. Зараз зберігаються оновлення.