Мобільний трафік в контекстній рекламі слід розглядати як особливе явище. Попри те, що дозвіл дисплеїв смартфонів незмінно збільшується і голосове введення робить мобільний пошук швидким і простим, поведінкові метрики користувачів смартфона істотно відрізняються від тих, хто заходить на сайти з ПК.
Інформація! Найчастіші причини, за якими власники смартфонів вводять пошуковий запит – уточнення вже відомих відомостей або оперативне вирішення будь-якої проблеми.
Завдання рекламодавця в цій ситуації полягає в максимально швидкій та точкової допомоги користувачу.
Чому так важливий мобільний трафік в контекстній рекламі?
Відсоток мобільних гаджетів в загальній кількості всіх пристроїв, через які ми виходимо в мережу і здійснюємо онлайн-покупки, постійно зростає.
Інформація! Згідно з проведеним аналізом, приблизно 9 з 10 чоловік, які використовують інтернетом в повсякденному житті, працюють з сайтами і додатками не тільки на персональних комп’ютерах, але також на смартфонах і планшетах. А майже половина взагалі не використовує ПК в таких цілях. Серед них точно знайдуться і Ваші покупці.
Якщо Ваша компанія не належить до великого бізнесу, то потоку клієнтів, які використовують для пошуку тільки настільний комп’ютер цілком достатньо. Але мобільний трафік в Google Ads може стати тим тригером, який підніме бізнес на новий рівень продажів завдяки розширенню охоплення та збільшення аудиторії.
А для деяких сфер діяльності правильно працювати з мобільним трафіком і стимулювати його збільшення взагалі є ключовим завданням.
У яких нішах переважає мобільний трафік?
Трафік зі смартфонів і планшетів позитивно відбивається на продажах будь-якої компанії, клієнти якої замовляють товари або послуги в інтернеті.
Але оцінити значущість такого потоку користувачів не можна без тестування і зіставлення витрат на рекламу і прибутку, яку вона генерує. Однак, є сфери, де мобільний трафік є основним і робота з ним обов’язкова за замовчуванням:
- Програми для мобільних пристроїв. Безумовно, просувати будь-яку програму найрозумніше на тих пристроях, на які вона згодом буде встановлена. Додаткові переваги дає пряма переадресація користувача з оголошення в каталог для завантаження програми. Це збільшує число тих, хто завантажить собі на смартфон хоча б демонстраційну версію;
- «Невідкладні» послуги. Вартість послуги майже ніколи не є вирішальним фактором в разі непередбачених обставин – виклику евакуатора, сантехніка або майстра з розкриття замків. Що потрапив в неприємну ситуацію споживач, з великою ймовірністю не стане вивчати сайт, а скористається швидкої кнопкою «Виклик» в рекламному блоці. «Невідкладні» послуги часто замовляють, перебуваючи за межами дому – з вулиці, з транспорту, в під’їзді. Тому в таких випадках грає величезну роль саме мобільний трафік;
- Для оформлення замовлення не потрібно відвідувати сайт. Сюди відносяться служби доставки, таксомоторні парки і подібні експрес-сервіси. Як і невідкладні, такі послуги зручніше замовити, набравши телефонний номер прямо з мобільного браузера, і не витрачати час на заповнення онлайн-заявки;
- Точки «поруч». Для бізнесу, що працює офлайн, вкрай важливі клієнти, які шукають розташовані в парі хвилин ходьби від свого місця розташування точки, де можна придбати товар або отримати послугу. Прикладами подібних ніш є кафе, ресторани, взуттєві майстерні, магазини квітів, салони краси, термінали оплати. Мобільний трафік для таких компаній є суттєвою складовою загального потоку відвідувачів;
- Частка мобільного трафіку перевищує 15%. Оцінювати ефективність, оптимізувати і працювати над збільшенням конверсії мобільного трафіку потрібно обов’язково, якщо його частка перевищує 15% від всіх переходів по рекламних оголошеннях;
- Угоди телефоном. Надаючи користувачам варіант, не переходячи на сайт, зробити телефонний дзвінок, можна отримати додаткові Ліди. Протестувати цю гіпотезу слід для будь-якого бізнесу, де угода укладається в процесі розмови за телефоном.
Якщо якась із описаних ситуацій відноситься до Вашої сфері, продовжуйте читати – ми розповімо про фактори, які необхідно враховувати для ефективної обробки мобільного трафіку.
Ключові відмінності мобільного і десктопного трафіку
Мобільний трафік має кілька особливостей, без урахування яких неможливо підвищити продажі:
- Поведінка користувачів. Використовуючи мобільні гаджети, споживачі шукають інформацію швидше, іноді в поспіху, тому майже не заглиблюються в текст реклами. Для них в пріоритеті отримання необхідних відомостей вже в заголовку оголошення. Йому необхідно приділити особливу увагу під час налаштування контекстної реклами;
- Розподіл показів. Для різних типів пристроїв можна створювати різні оголошення: стандартні будуть відображатися на великих екранах, а мобільні – на смартфонах і планшетах. Зараз ця особливість втрачає актуальність через збільшення дозволу дисплеїв телефонів, проте не слід забувати про можливість подібного налаштування рекламної кампанії;
- Швидкий виклик. Додаючи в оголошення віртуальну візитку з телефонним номером, Ви даєте можливість потенційним клієнтам зателефонувати менеджеру компанії, клікнувши на спеціальну іконку, що відображається в рекламному блоці;
- Довжина заголовків і швидких посилань. Проблема довгих швидких посилань і заголовків була актуальна кілька років тому, коли екрани смартфонів не вміщали їх цілком. Зараз обмежувати себе в розмірах не обов’язково – можете навіть додавати другий заголовок, головне, щоб кількість символів не перевищувало максимально допустимий.
Як працювати з мобільним трафіком в контекстній рекламі Google Ads?
- Використовуйте розширення з телефонним номером. Часом зробити дзвінок з мобільного набагато простіше, ніж переглядати сайт і заповнювати онлайн-форму. Плюсом є і те, що номер телефону збільшує займане оголошенням простір на сторінці, тим самим залучаючи до нього більше уваги. На екранах телефонів номер підміняється кнопкою, клікнувши по якій можна відразу зв’язатися з офісом рекламодавця:
- Оптимізуйте свій сайт під мобільні пристрої. Оцініть, як сторінки веб-ресурсу виглядають на різних екранах. Як тільки користувачі стикаються з проблемами і не можуть завантажити або прочитати контент, вони тут же покидають сайт, знижуючи тим самим віддачу від реклами;
- Використовуйте AMP-сторінки. Такі сторінки Google завантажує зі свого кешу, а не з сайту рекламодавця, тому вони вантажаться моментально і допомагають істотно підняти охоплення мобільного аудиторії;
- Спробуйте формат «Тільки номер телефону». Воно актуальне для компаній, що надають «невідкладні» послуги, чиї угоди з клієнтами в переважній більшості укладаються за телефоном. Номер для зв’язку в таких оголошеннях включається в заголовок, клікнувши на який користувач може моментально здійснити виклик;
- Сегментуйте статистику. Аналізувати кожен тип трафіку слід окремо, адже поведінка користувачів різних пристроїв сильно відрізняється. Наприклад, велика кількість відмов зі смартфонів може бути викликано тим, що відразу після завантаження сайту відвідувачі клацають по номеру телефону;
- Вимкнути покази на смартфонах в AdWords неможливо. Система пропонує тільки знизити частку такого трафіку (максимум на 50%). Якщо рекламодавець зацікавлений в залученні трафіку зі смартфонів і планшетів, то частку можна підвищити (максимум на 1200%):
- Конверсія різних типів трафіку відрізняється. При роботі з мобільним трафіком в контекстній рекламі і наявності проблем з його конвертацією, слід провести аудит мобільної версії сайту;
- Використовуйте різні CTA. Для власників смартфонів частіше актуальний заклик «Зателефонуйте прямо зараз», для користувачів ПК – «Надішліть онлайн-заявку».