Як створити MCC обліковий запис у Google Ads?

Что такое MCC аккаунт в Google Ads? Контекстна реклама

У роботі з контекстною рекламою часто необхідно керувати кількома акаунтами Google Ads одночасно. Таке завдання часто виникає у співробітників маркетингових агентств, які, як правило, ведуть безліч проєктів для різних клієнтів і напрямків бізнесу. Щоб ефективно справлятися з таким завданням і економити час, можна використовувати єдиний MCC акаунт.

І якщо для досвідченого PPC-фахівця це досить-таки звичний інструментарій, багато хто з початківців- контекстологів стикається зі складнощами при налаштуванні MCC. Процес створення і налаштування такого облікового запису може здатися заплутаним і незрозумілим.

Наша стаття допоможе Вам розібратися як створити MCC акаунт в Google Ads. Ми детально розповімо про переваги його використання, пояснимо, як пов’язати такий обліковий запис із клієнтським і видати доступ для управління проєктами через єдиний інтерфейс.

Що таке MCC акаунт у Google Ads?

MCC обліковий запис у Google Ads

MCC (або My Client Center) – це корисний інструмент, який може істотно полегшити життя PPC-фахівця, даючи змогу ефективно вести безліч акаунтів з єдиного інтерфейсу. Він був спеціально розроблений для агентств, фрілансерів і маркетологів, які працюють одночасно з великою кількістю проєктів.

Головна особливість MCC акаунта полягає в можливості зв’язати керовані акаунти Google Ads між собою і отримати до них доступ через єдину панель. Це значно економить час і спрощує роботу, позбавляючи від потреби постійно перемикатися між окремими профілями.

MCC дає змогу здійснювати повний контроль над пов’язаними кампаніями – запускати, зупиняти, редагувати та оптимізувати їх. Усі дії для різних проєктів виконуються централізовано, що істотно підвищує ефективність і продуктивність. У My Client Center також є доступ до зведеної аналітики та можливість формування консолідованих звітів за всіма підключеними рекламними кабінетами.

Створення MCC абсолютно безкоштовне. На початковому етапі (перші 12 місяців використання) діє обмеження на кількість облікових записів, що зв’язуються, – не більше 50. Надалі, у міру зростання бюджетів, ліміт можуть збільшити. За рекламного бюджету від $10 000 до $500 000 за один місяць можна під’єднати до 2500 акаунтів, а в разі витрачання коштів понад $500 000 – до 85 000.

У чому переваги керуючого акаунта?

  • Централізований доступ. Вам не потрібно запам’ятовувати окремі логіни та паролі або постійно перемикатися між обліковими записами. Досить авторизуватися в керуючому акаунті Google Ads і контролювати всі активні кампанії. Це економить час і підвищує ефективність роботи.
  • Зручне управління кампаніями. Маючи доступ до детальної інформації та статистики за всіма дочірніми акаунтами на одній сторінці, Ви отримуєте повну картину поточного стану кампаній. MCC спрощує створення, редагування та оптимізацію РК для кількох проєктів одночасно.
  • Єдиний білінг і консолідація рахунків. Під час роботи з кількома клієнтами часто можна заплутатися під час виставлення рахунків за рекламу – на окремому акаунті можуть невчасно закінчитися кошти і потрібен постійний ресурс, щоб контролювати своєчасне поповнення. My Client Center вирішує цю проблему. Ви можете контролювати витрати з єдиного кабінету, відстежувати щомісячні витрати і виставляти єдиний рахунок для поповнення балансу за різними проєктами.
  • Персоналізовані сповіщення. Керуючий акаунт дає змогу надсилати лист на електронну пошту в разі виникнення несподіваних ситуацій. Наприклад, Ви можете отримувати повідомлення про різкі зміни у витратах, зниження ефективності реклами або припинення показів оголошень на будь-який із пов’язаних облікових записів.
  • Делегування доступу. Адміністратор може видати права на перегляд або редагування будь-якого підключеного проєкту клієнту або сторонньому фахівцеві. При цьому можна контролювати права доступу для кожного користувача – перегляд статистики, створення кампаній, оголошень тощо.
  • Порівняння кампаній. Сервіс надає зручні інструменти для порівняння ефективності кампаній з різних облікових записів. Ви можете вибрати оголошення, що цікавлять, і зіставити їхні результати за ключовими метриками.
  • Можливість отримати статус партнера Google. Активне і тривале використання MCC відкриває перспективи для офіційного партнерства з Гуглом. Хоча точні критерії для отримання статусу не розголошуються, пошуковий гігант враховує історію активності, своєчасність оплати рахунків та інші фактори. Партнерство підвищує довіру клієнтів, дає доступ до додаткових ресурсів і може сприяти зростанню Вашого бізнесу.

Як можна створити MMC-акаунт у Гугл Рекламі?

Для того, щоб створити MCC акаунт, потрібно залогінитися в особистому кабінеті Google Ads, використовуючи профіль, зареєстрований саме на ту електронну пошту, яку Ви плануєте використовувати для реєстрації My Client Center. Це важливо, оскільки цей email послужить основним ідентифікатором керуючого акаунта.

Знайдіть кнопку “Створити керуючий акаунт” і натисніть на неї. На наступному етапі належить внести дані про компанію. Будьте уважні – після збереження цю інформацію поміняти не вийде. Вам слід вказати:

  • Назва облікового запису. Її побачать як власники пов’язаних акаунтів, так і ті, кому Ви делегуєте доступ до проєктів, тому краще використовувати реальну назву компанії.
  • Географічне положення та часовий пояс. Ці дані будуть застосовуватися для формування звітів і ведення бухгалтерії.
  • Валюта. Використовуйте валюту, в якій Ви ведете розрахунки з Гуглом. Для профілів клієнтів рахунки продовжать виставлятися в їхній власній валюті. У разі, якщо у Вашому My Client Center і рекламних акаунтах застосовуються різні валюти, система автоматично конвертує їх за допомогою вбудованого функціоналу.

На наступному етапі потрібно вказати, чи будете Ви керувати профілями інших людей або своїми власними. Виберіть відповідну опцію:

Створюємо керуючий обліковий запис Google

Після заповнення всіх необхідних даних натисніть “Відправити”. Ця дія завершить процес створення керуючого акаунта.

Успішне налаштування My Client Center

Як пов’язати звичайний обліковий запис з керуючим акаунтом?

Для початку Вам будуть потрібні ідентифікатори (ID) профілів, які Ви плануєте прив’язати до MCC. Цю інформацію можна знайти в правому верхньому кутку інтерфейсу Google Ads. Ідентифікатор являє собою унікальний номер із 9 цифр.

Відкрийте MCC і авторизуйтеся, використовуючи відповідні дані. Переконайтеся, що Ви авторизовані саме в MCC, а не у звичайному рекламному кабінеті. Ви побачите розділ під назвою “Акаунти”. Тут клікніть на знак плюса – так Ви почнете процес синхронізації.

Прив'язуємо дочірній обліковий запис до керуючого

У рядку “Зв’язати доступні облікові записи” вкажіть ID запису, який плануєте пов’язати з керуючим. Також Ви побачите додаткові поля, де можна ввести унікальні ID для інших профілів, якщо він у Вас не один. Вводьте один ідентифікатор на рядок. Як закінчите додавати всі необхідні ID, клікніть “Відправити запит”.

Додаємо ідентифікатор дочірнього облікового запису в MCC

Після того, як запит виконано, власники відповідних облікових записів мають підтвердити встановлення зв’язку. Для цього їм потрібно авторизуватися, перейти на сторінку “Менеджери” та знайти запит на прив’язку до Вашого MCC-акаунту. Після цього власнику рекламного кабінету потрібно буде натиснути на кнопку “Прийняти”.

Якщо налаштування керуючого акаунта виконано правильно, Ви зможете керувати всіма прив’язаними рекламними кабінетами з одного інтерфейсу. Вони будуть доступні в розділі “Акаунти” на головній сторінці MCC.

При цьому, надання доступу не впливає на права власності клієнтів на їхні акаунти. Вони, як і раніше, зберігають повний контроль і можуть у будь-який момент відкликати доступ.

Які помилки можливі під час налаштування MMC-акаунта в Google Ads?

Під час налаштування важливо бути уважним і уникати поширених помилок, адже вони можуть призвести до серйозних проблем у майбутньому. Давайте розглянемо кілька типових проблем і способи їх запобігання.

Надання занадто високих прав

Якщо Ви випадково надасте користувачеві права адміністратора, він зможе керувати всіма доступними акаунтами в My Client Center. Така ситуація може призвести до отримання конфіденційних відомостей, ненавмисних змін у глобальних налаштуваннях і збоїв у роботі рекламних кампаній.

Щоб уникнути подібних проблем, надавайте клієнтам і підрядникам тільки ті права, які дійсно необхідні для виконання конкретних завдань. Регулярно переглядайте список користувачів і їхні привілеї, щоб переконатися в їхній обґрунтованості.

Невідповідність валюти для керуючого і рекламного акаунтів

Наприклад, Ви могли вказати в MCC гривню як валюту для оплати, а у рекламного – вибрати долар. Це призведе до появи зайвих комісій і втрат під час конвертації.

Щоб уникнути таких проблем, краще використовувати єдину валюту для всіх рекламних кампаній. Якщо це неможливо, переконайтеся, що Ви враховуєте витрати на конвертацію під час планування рекламного бюджету та під час аналізу ефективності реклами.

Додавання занадто великої кількості банківських карт

Якщо Ви підключите занадто багато карток до акаунту за короткий проміжок часу, для Google це може здатися підозрілим. У підсумку кількість карт для керуючого профілю може бути обмежена з метою безпеки.

 

Якщо Вам потрібно додати кілька карт, робіть це поступово, з розумними часовими інтервалами. Крім того, переконайтеся, що всі додані карти належать Вам або Вашій компанії – так вони викликатимуть менше підозр.

Егор
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї