Керівництво по роботі з редактором Google Ads

Як працювати з редактором Google Ads? Контекстна реклама

Одним з найпрогресивніших, але невиправдано рідко використовуваних сервісів серед усіх інструментів Google є редактор Google реклами. Навіть якщо Ви професійно займаєтеся налаштуванням та керуванням контекстними кампаніями на самій платформі, то, почавши використовувати Ads Editor, зможете виявити багато корисних фішок, що спрощують роботу.

Сервіс пропонує набір ефективних інтелектуальних інструментів, які полегшують процес оптимізації реклами. Цей посібник з роботи з редактором Google Ads покликаний допомогти всім охочим розібратися з цією системою та дізнатися більше про можливості, які вона надає.

Що таке Google Ads Editor?

Google Ads Editor — це програма, головним завданням якої є оперативне та зручне внесення масштабних коригувань у рекламні кампанії. Воно має простий інтерфейс користувача, навігація зрозуміла на інтуїтивному рівні навіть недосвідченим користувачам.

Порада! Додавати нові групи оголошень та кампанії, проводити тестування та керувати семантикою – все це можливо через редактор, тому завантажувати стандартний web-інтерфейс AdWords вам навряд чи знадобиться.

Все керування обліковим записом відбувається в локальному режимі. Коригування проводяться на комп’ютері, а потім вивантажуються до кабінету AdWords. Попередньо необхідно створити свого роду образ рекламного облікового запису на своєму ПК, завантаживши з мережі всю інформацію. Будь-які оновлення починають застосовуватися в реальних кампаніях лише після надсилання даних на сервер.

Переваги редактора Google реклами перед веб-інтерфейсом

Згаданий вище локальний режим внесення змін та механізм взаємодії з сервером Google Реклами виключно в рамках сесії обміну даними дає редактору Google Ads ряд переваг:

  1. Лояльні вимоги щодо якості з’єднання з глобальною мережею. Редагувати кампанії можна навіть там, де немає зв’язку, вивантаживши дані пізніше, коли з’явиться стабільний коннект.
  2. Страхування від випадкових коригувань. Мимоволі видаливши або змінивши будь-який елемент, можна швидко повернутися у вихідний стан, якщо не використовувати оновлення на сервері.
  3. Можливість скасувати або повторити дію. Шукати помилку або дублювати одні й самі зміни немає необхідності. У програмі передбачено для цього зручний функціонал.
  4. Зниження інтернет-трафіку. Навантаження на мережу зменшується, при цьому кількість функцій та зручність використання не страждають.
  5. Групова зміна кампаній. Професіонали часто використовують можливість коригування кількох кампаній одночасно у стандартному онлайн-режимі. Редактор Google Ads у цьому питанні не поступається веб-інтерфейсу. Тут реалізовано не лише функціонал масового редагування будь-яких елементів та налаштувань, але й можливість оцінювати всі коригування одразу.

Порада! В якості альтернативи Ви, звичайно, можете скопіювати всі параметри кампаній в окрему таблицю, але за допомогою редактора все-таки зручніше змінювати як зміст, так і налаштування, семантику, критерії підбору цільової аудиторії та ін.

Як відбувається первинне налаштування Google Ads Editor?

Перш ніж перейти до налаштування редактора Google реклами, слід встановити саму програму. Знайти його можна, скориставшись пошуком або завантаживши в розділі «Розширені кампанії» в AdWords:

Завантажуємо Google Ads Editor

Завантаження розпочнеться відразу після натискання відповідної кнопки. У процесі завантаження система сама визначить, яка версія програмного забезпечення необхідна в залежності від операційної системи на Вашому комп’ютері.

Тепер слід встановити програму, для чого потрібно запустити завантажений файл. Система запропонує на вибір два способи авторизації — за допомогою браузера Google Chrome або вбудованого у програму браузера:

Авторизація в обліковому записі Google реклами

Вкажіть e-mail і введіть пароль у формі входу в обліковий запис, потім натисніть кнопку «Далі».

Визначте, які саме кампанії потрібно завантажити: активні та призупинені або лише вибрані рекламодавцем:

Завантаження всіх кампаній

При необхідності вибіркового розвантаження кампаній певного типу (наприклад, виключно пошукові або в КММ), натисніть на «Вибрати кампанії за типом»:

Вибираємо тип рекламної кампанії

Підтвердіть свої дії, щоб дати сигнал алгоритму розпочати завантаження. Зачекайте, поки процес копіювання закінчиться.

Як працювати з інтерфейсом редактора Google AdWords?

Інтерфейс готової до роботи програми (користувач авторизований та кампанії завантажені) виглядає так:

Інтерфейс редактора Google реклами

На зображенні навпроти важливих модулів вказано цифри. Щоб зрозуміти, як працювати з Google Ads Editor, розглянемо шість ключових модулів робочої області програмного забезпечення:

  1. Головне меню. Звичайний блок, зазвичай присутній у всіх стандартних програмах, дозволяє здійснювати основні дії, спрямовані на зміну параметрів програми та оброблюваних даних.
  2. Панель інструментів. Містить набір функцій для внесення змін та налаштування об’єктів рекламного кабінету.
  3. Дерево облікового запису. Модуль забезпечує швидкий доступ до будь-якого рівня облікового запису.
  4. Робоча панель/вікно відображення інформації. Відомості про облікові записи та кампанії, а також інформацію про дочірні об’єкти відображаються у цьому блоці у вигляді таблиці.
  5. Модуль керування об’єктами. Вікно включає об’єднані за типами елементи облікового запису. Необхідні об’єкти можна швидко знайти та вивести на робочу панель.
  6. Блок редагування. Усі характеристики вибраного об’єкта змінюються у цьому модулі.

Список стандартних елементів досить великий. Для зручності Ви можете залишити в ньому тільки об’єкти, що використовуються у Ваших кампаніях. Здійснити це можна в такий спосіб:

Приховуємо типи даних, що не використовуються

В дереві облікового запису можна обмежити або впорядкувати відображення кампаній та оголошень за типом або статусом:

Дерево облікового запису

В залежності від поставлених перед рекламодавцем завдань можна налаштувати висновок лише певних даних. Колонки з непотрібною інформацією можна приховати.

Для виключення стовпців із таблиці скористайтесь кнопкою:

Забираємо зайві колонки

Зафіксуйте ті метрики, які Вам потрібно бачити:

Вибираємо параметри, що відображаються

У системі реалізовані дві теми інтерфейсу: темна та стандартна світла. Перемикатися між ними можна швидко за допомогою кнопки, розташованої у правій частині екрана, у нижньому кутку:

Темна тема в редакторі AdWords

Вибір теми – справа смаку. Хтось вважає, що затемнений інтерфейс менше завантажує очі.

Огляд корисних функцій Google AdWords Editor

Далі зі статті Ви дізнаєтеся про найбільш популярні функції редактора Google AdWords, які регулярно використовуються PPC-фахівцями при роботі з рекламними кампаніями.

Масове редагування РК

У програмі зручно коригувати бюджет, задавати ставки та редагувати інші налаштування відразу кількох кампаній або груп оголошень.

Використовуючи дерево облікового запису та утримуючи натиснутою кнопку Ctrl на клавіатурі, позначте ті кампанії, де плануються зміни.

Масове редагування кампаній

У блоці редагування праворуч оновіть параметри для всіх зазначених позицій. Це можуть бути значення ставок, параметри URL ярликів або текстові фрагменти вибраних елементів. Щоб замінити текст, скористайтеся відповідною кнопкою на панелі керування.

Далі нас цікавить вкладка «Замінити», заповнивши поля в якій і натиснувши однойменну кнопку, можна частково оновити текст:

Масова заміна тексту

У цьому вікні також доступне додавання спільних UTM-міток. Знайдіть вкладку «Змінити URL», де позначте позицію «Додати текст до всіх URL». У полі, розташоване нижче, внесіть посилання та застосуйте зміни.

Імпорт даних з іншого облікового запису

Ця функція знадобиться, якщо виникла потреба скопіювати дані одного облікового запису в інший. Актуальність інструменту пов’язана ще й з тим, що стандартний трансфер інформації виконується коректно далеко не щоразу. Цю проблему фахівці часто вирішують за допомогою табличного редактора.

Вам необхідно знайти пункт «Експортувати весь обліковий запис…», щоб записати інформацію у файл формату CSV:

Експортуємо обліковий запис

Вкажіть місце, куди будуть скопійовані дані та здійсніть їх трансфер. Для експорту облікового запису з великою кількістю елементів може знадобитися тривалий час.

Імпортувати всі налаштування

Авторизуйтесь у кабінеті, куди планується вивантажити збережену інформацію. Можна скористатися функцією імпорту з файлу, вбудованою в програму, але такий спосіб іноді відпрацьовує некоректно. Помилки, що виникають у процесі, важко ідентифікуються, та й сама програма часто не читає свої ж файли.

Подібна проблема виникає та у випадках, коли застосовуються зовнішні інструменти перенесення, наприклад, функція трансферу кампаній з Яндекса до Google.

Найнадійніший спосіб — внести групові зміни, для чого в цільовому обліковому записі виберіть відповідну позицію в дереві кампаній і натисніть «Внести кілька змін». Відкрийте файл у MS Excel.

Скопіюйте дані, попередньо виділивши всю таблицю, та перенесіть їх у табличний редактор:

Імпортування вивантаженого облікового запису

Клікніть на кнопку «Обробити» і почекайте, поки система не закінчить імпортувати інформацію. Найімовірніше проблем у процесі не виникне, але навіть якщо з’являться помилки, Ви їх легко виявите та виправте.

По закінченні вивантаження збережіть зміни та можете запускати публікацію.

Пошук дублів ключових фраз

Іноді необхідно створити відразу багато кампаній, але через те, що великий обсяг інформації контролювати нелегко, ключові словосполучення можуть дублюватися. Часто така ситуація зустрічається в облікових записах, де роботи з налаштування проводилися в різні періоди часу різними людьми. Щоб виявити та видалити повторення, у редакторі Google Ads реалізовано зручне рішення.

Через головне меню та пункт «Інструменти» переходимо за посиланням «Знайти повторювані ключові слова»:

Пошук ключових слів, що повторюються

Клікнувши по ній, Ви побачите пошукову форму:

Шукаємо дублі по всіх групах оголошень

У лівому модулі позначте позиції, з якими плануєте продовжити роботу. Праворуч здійснюється налаштування пошуку:

  • Порядок слів. Якщо ключова фраза складається з декількох частин, можна обмежити пошук строгим порядком слів або дозволити знаходити будь-які поєднання.
  • Типи відповідності. З трьох наявних типів відповідності, що визначають порядок включення пошукових запитів у ключовик, здійснювати пошук дублікатів Ви можете лише в межах якогось одного. Альтернативний варіант – шукати повторення у різних типах відповідності навіть з урахуванням мінус-слів. Це часто допомагає виявити блокування ключових словосполучень замінованими фразами.
  • Місце розташування дублів. Вкажіть рівень пошуку дублів – це може бути група оголошень, кампанія, окремий обліковий запис або навіть кілька з них.
  • Опціонально можна налаштувати пошук з урахуванням віддалених або зупинених кампаній.

Після визначення всіх параметрів запустіть пошук. Результат Ви побачите основну робочу панель.

У разі, коли Ви, наприклад, проводили тестування ключових слів у широкому та фразовому варіанті, але забули зупинити менш результативний з них, система обов’язково покаже цей недолік. Ви зможете оптимізувати подальшу роботу облікового запису, прибравши зайві ключові фрази.

Використовуємо слова-формули

Слова в коригованих елементах можна редагувати за допомогою слів-формул. Для їхнього складання потрібен час, тому для заміни однієї фрази використовувати інструмент не дуже ефективно. А ось при одночасному редагуванні відразу кількох фрагментів тексту застосовувати його є доцільним.

Алгоритм дій виглядає так:

  1. Виділіть всі позиції, в яких плануються зміни, затиснувши кнопку Ctrl на клавіатурі.
  2. В основній панелі знайдіть посилання «Замінити текст» та перейдіть по ньому.
  3. У формі, що відкрилася, вкажіть пункт «Назва кампанії» у переліку «Виконати дію».
  4. Поле «Знайти текст» заповніть формулою «[campaign]» та пропишіть «[campaign] заміна» у полі «Замінити на».
  5. Всі коригування слід зберегти.

Застосування слів-формул

Як подивитися звіти про запити у пошуку?

Для оцінки результативності ключових фраз часто потрібний перелік пошукових запитів, за якими відвідувачі потрапляли на сайт. Сформувати такий список можна як у веб-інтерфейсі за допомогою спеціального звіту, так і в програмі, застосувавши відповідний інструмент. Ви знайдете його в раніше згаданому розділі «Інструменти»:

Звіт про пошукові запити

Як і в попередніх випадках відзначаємо всі кампанії, де плануються зміни. Вказуємо період збору та в правому модулі фіксуємо галочками параметри, які хочемо аналізувати:

Ефективність та конверсії

За замовчуванням відмічені всі пункти. У нашому прикладі нічого не змінюватимемо і збережемо список як є. Через певний проміжок часу після збору запитів їх перелік відобразиться у відповідному вікні.

Система покаже кожен ключ, пов’язані з ним значення вибраних на попередньому етапі критеріїв та статистичні дані, що характеризують його роботу. У звіті є інформація як за клікабельними запитами, так і за фразами, які ініціювали тільки показ оголошення і не закінчилися переходом по ньому.

Провівши аналіз переліку ключових слів, Ви знайдете у тому числі нерелевантні. Їх можна сміливо замінувати повністю або частково. Деякі фрази мелькатимуть досить часто і включатимуться в «широке» ключове словосполучення, залишаючись високорезультативними. Для таких ключів ефективно створювати окремі оголошення, використовуючи їх у заголовках та основній текстовій частині.

Наведені заходи здійснюються вручну або за допомогою відповідних кнопок інтерфейсу. Подібний механізм працює і при включенні словосполучень до списку ключових слів. Зрозуміти принцип його дії не важко.

Використання спеціальних правил

За результатами автоматичної перевірки об’яв редактором Google Ads система може сигналізувати про наявність помилок значком із жовтим трикутником навпроти некоректних позицій. Причини виникнення проблем можуть бути такими:

  • Кампанія не містить жодного робочого оголошення.
  • Не вдалося застосувати списки аудиторій.
  • Кампанії мають три або менш додаткові посилання або не мають їх.
  • Відсутні уточнення.
  • Текстова частина оголошення не заповнена тощо.

Зменшити кількість проблемних точок дозволяє створити власні правила для реклами. Для цього перейдіть в модуль «Рівень облікового запису», який можна знайти в спеціальних правилах на панелі керування.

При додаванні особливого правила необхідно внести дані у форму, що відкрилася.

Наприклад, у разі перевищення рівня ставки для ключового слова, встановленого на позначці 15 гривень, алгоритм має показати попередження. Для виконання цього завдання необхідно створити особливе правило.

Застосування спеціальних правил

Слід вказати такі параметри:

  • Найменування. Воно має бути простим та зрозумілим.
  • Повідомлення. Дане попередження побачить користувач при наведенні курсору мишки на жовту піктограму.
  • Область застосування. Клікнувши на кнопку із зображенням олівця, у формі, що відкрилася, виділіть ті об’єкти, для яких планується застосовувати настроюване правило.
  • Критерії порушення. У разі перевищення цього обмеження з’явиться попередження.
  • Серйозність. Ви можете задати ступінь критичності подій, що описуються створюваним правилом, і вибрати те, як на них реагуватиме алгоритм: видасть попередження, повідомить про помилку або автоматично заблокує покази.
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї