Керівництво по роботі з редактором Google Ads

Як працювати з редактором Google Ads? Контекстна реклама

Одним із найпрогресивніших, але невиправдано рідко використовуваних сервісів серед усіх інструментів Гугл, є редактор Google реклами. Навіть якщо Ви професійно займаєтеся налаштуванням і управлінням контекстними кампаніями на самій платформі, то, почавши використовувати Ads Editor, зможете виявити багато корисних фішок, що спрощують роботу.

Сервіс пропонує набір ефективних інтелектуальних інструментів, які спрощують процес оптимізації реклами. Цей посібник з роботи з редактором Google Ads покликаний допомогти всім охочим розібратися з цією системою і дізнатися більше про можливості, які вона надає.

Що таке Google Ads Editor?

Google Ads Editor – це додаток, головним завданням якого є оперативне і зручне внесення масштабних коригувань у рекламні кампанії. Він має простий користувацький інтерфейс, навігація зрозуміла на інтуїтивному рівні навіть недосвідченим користувачам.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Порада! Додавати нові групи оголошень і кампанії, проводити тестування і керувати семантикою – все це можливо через редактор, тому завантажувати стандартний web-інтерфейс AdWords Вам навряд чи знадобиться.

Все управління акаунтом відбувається в локальному режимі. Коригування проводяться на комп’ютері, а потім вивантажуються в кабінет AdWords. Попередньо необхідно створити своєрідний образ рекламного акаунта на своєму ПК, завантаживши з мережі всю інформацію. Будь-які оновлення починають застосовуватися в реальних кампаніях тільки після надсилання даних на сервер.

Переваги редактора Google реклами перед веб-інтерфейсом

  1. Автономність. З редактором Google Ads можна працювати над маркетинговими кампаніями без необхідності постійного підключення до інтернету. Можна спокійно вносити зміни, перебуваючи офлайн, а потім одним натисканням кнопки завантажити оновлення на сервер, коли з’явиться зв’язок. Це особливо зручно в поїздках або при нестабільному інтернет-з’єднанні.
  2. Висока швидкість роботи. Редагування кампаній тут відбувається значно швидше, ніж у веб-версії AdWords. Немає необхідності чекати завантаження сторінок і перемикатися між вкладками. У цьому інструменті цілком можна створити 60 кампаній за годину.
  3. Можливість скасувати зміни. Випадково видалили оголошення або внесли некоректну правку? Поки зміни не відправлені на сервер, Ви завжди можете в кілька кліків їх скасувати. Це захищає від помилок і економить час.
  4. Масове редагування елементів. Як і у веб-інтерфейсі, в окремому застосунку можна застосовувати групові зміни до кількох кампаній, їхніх груп або наборів оголошень. Але тут процес більш наочний – Ви відразу бачите всі редаговані об’єкти і коригування, що вносяться. Так, поміняти заголовки в 15 оголошеннях можливо буквально за 2-3 хвилини.
  5. “Спеціальні правила”. Вбудована перевірка не дає можливість завантажувати в систему кампанію з критичними недоліками. Це допомагає створювати кампанії відповідно до всіх вимог Google, які пройдуть модерацію з першого разу.

Чи є недоліки у редактора Google Ads?

  • Не підтримує роботу з товарними списками Perfomance Max. На сьогодні ця функція доступна виключно у веб-інтерфейсі. Однак, з огляду на регулярні оновлення програми, цілком імовірно, що в майбутньому її додадуть і в десктопний редактор. А поки під час роботи з кампаніями Perfomance Max доведеться використовувати онлайн-версію.
  • Менше доступної статистики. Редактор Google Ads оптимізований насамперед для швидкого і зручного редагування кампаній, а не глибокого розбору даних. У вкладці “Overview” можна отримати загальне зведення за ключовими показниками, але для більш детальної аналітики краще звернутися до веб-інтерфейсу Google Ads (в ідеалі – зв’язати його з GA 4).
  • Потрібно не забувати регулярно синхронізувати останні зміни. На відміну від онлайн-версії, редактор не оновлює дані в реальному часі. Він просто замінює інформацію на ту, що була завантажена останньою. Це означає, що якщо Ви або Ваш колега вносили правки до акаунта через веб-інтерфейс, а потім Ви, не оновивши дані, завантажите свою версію з редактора, то всі онлайн-зміни будуть втрачені. Щоб цього уникнути, виробіть звичку завжди натискати кнопку “Get recent changes” перед початком роботи в редакторі та перед публікацією будь-яких змін. Так Ви будете впевнені, що працюєте з найактуальнішою версією облікового запису і випадково не видалите важливі налаштування. Ця проста дія заощадить багато часу і нервів.

Як відбувається первинне налаштування Google Ads Editor?

Перш ніж перейти до налаштування редактора Google реклами, слід встановити сам додаток. Знайти його можна, скориставшись пошуком або завантаживши в розділі “Розширені кампанії” в AdWords:

Завантажуємо Google Ads Editor

Завантаження почнеться відразу після натискання відповідної кнопки. У процесі скачування система сама визначить, яка версія ПЗ необхідна залежно від операційної системи на Вашому комп’ютері.

Тепер слід встановити програму, для чого потрібно запустити завантажений файл. Система запропонує на вибір два способи авторизації – з використанням браузера Google Chrome або вбудованого в додаток браузера:

Авторизація в акаунті Гугл реклами

Вкажіть e-mail і введіть пароль у формі входу в акаунт, що з’явилася, потім натисніть на кнопку “Далі”.

Визначте, які саме кампанії потрібно завантажити: активні та призупинені або тільки обрані рекламодавцем:

Завантаження всіх кампаній

За необхідності вибіркового вивантаження кампаній певного типу (наприклад, виключно пошукові або в КМС), натисніть на “Вибрати кампанії за типом”:

Обираємо тип рекламної кампанії

Підтвердіть свої дії, щоб дати сигнал алгоритму почати завантаження. Зачекайте до закінчення процесу копіювання.

Як працювати з інтерфейсом редактора Google AdWords?

Інтерфейс готового до роботи застосунку (користувач авторизований і кампанії завантажені) має такий вигляд:

Інтерфейс редактора Google реклами

На зображенні навпроти важливих модулів вказані цифри. Щоб зрозуміти, як працювати з Google Ads Editor, розглянемо шість ключових модулів робочої області програмного забезпечення:

  1. Головне меню. Тут можна знайти стандартні команди для взаємодії з файлами і налаштуваннями програми, як і в більшості інших додатків. У Windows головне меню розташоване у верхній частині робочого вікна, а в macOS – у самому верху екрана. Через нього створюється новий акаунт, проводиться імпорт або експорт даних.
  2. Панель інструментів. Містить часто використовувані функції для управління акаунтами та кампаніями. Наприклад, можна швидко підключити профіль Google Ads, оновити дані, перевірити й опублікувати зміни або відкрити зведену статистику.
  3. Дерево облікового запису. Відкриває доступ до ієрархічної структури облікового запису – кампаній, груп і окремих оголошень. Дерево можна використовувати для більш швидкої та зручної навігації.
  4. Робоча область. Це основна частина вікна, де відображаються дані обраного акаунта, кампанії або групи оголошень у вигляді таблиці. Які саме стовпці будуть показані, залежить від типу обраних даних на панелі управління. Для групи оголошень Ви побачите параметри ключових слів і оголошень, а для кампанії – загальні налаштування, на кшталт бюджету та геотаргетингу.
  5. Панель управління. Розташована під деревом акаунтів і дає змогу вибрати, який тип даних ви хочете бачити в робочій області. Наприклад, виберіть кампанію і перейдіть на розділ з ключовими словами, щоб керувати мінус-словами тільки для цієї кампанії.
  6. Панель редагування. Відображається праворуч і дає можливість змінювати параметри виділеного об’єкта. Значення можна редагувати прямо у відповідних полях або вводити їх з клавіатури. Якщо Вам знадобиться більше місця на екрані, можна перевести цю панель в окреме вікно.

Список елементів, що відображаються за замовчуванням, досить великий. Для зручності Ви можете залишити в ньому тільки ті об’єкти, які використовуються у Ваших кампаніях. Здійснити це можна в такий спосіб:

Приховуємо невикористовувані типи даних

У дереві акаунта можна обмежити або впорядкувати відображення кампаній і оголошень за типом або статусом:

Дерево рекламного акаунта

Залежно від поставлених перед рекламодавцем завдань, можна налаштувати виведення тільки певних даних. Колонки з непотрібною інформацією можна приховати.

Для виключення стовпців із таблиці скористайтеся кнопкою:

Прибираємо зайві колонки

Зафіксуйте ті метрики, які Вам необхідно бачити:

Вибираємо відображувані параметри

У системі реалізовано дві теми інтерфейсу: темна і стандартна світла. Перемикатися між ними можна швидко за допомогою кнопки, розташованої в правій частині екрана, в нижньому кутку:

Темна тема в редакторі AdWords

Вибір теми – справа смаку. Хтось вважає, що затемнений інтерфейс менше навантажує очі.

Огляд корисних функцій Google AdWords Editor

Далі зі статті Ви дізнаєтеся про найпопулярніші функції редактора Google AdWords, які регулярно використовуються PPC-фахівцями під час роботи з рекламними кампаніями.

Масове редагування РК

У застосунку зручно коригувати бюджет, ставити ставки та редагувати інші налаштування одразу кількох кампаній або груп оголошень.

Використовуючи дерево облікового запису й утримуючи натиснутою кнопку Ctrl на клавіатурі, позначте ті кампанії, де плануються зміни.

Масове редагування кампаній

У блоці редагування праворуч оновіть параметри для всіх зазначених позицій. Це можуть бути значення ставок, параметри URL ярликів або навіть текстові фрагменти обраних елементів. Для заміни тексту скористайтеся відповідною кнопкою в панелі управління.

Далі нас цікавить вкладка “Замінити”, заповнивши поля в якій і натиснувши однойменну кнопку, можна частково оновити текст:

Масова заміна тексту

У цьому вікні також доступне додавання загальних UTM-міток. Знайдіть вкладку “Змінити URL”, де відзначте позицію “Додати текст до всіх URL”. У поле, розташоване нижче, внесіть посилання і застосуйте зміни.

Імпорт даних з іншого облікового запису

Ця функція стане в пригоді, якщо з’явилася необхідність скопіювати дані одного акаунта в інший. Актуальність інструменту пов’язана ще й з тим, що стандартний трансфер інформації виконується коректно далеко не всякий раз. Цю проблему фахівці часто вирішують за допомогою табличного редактора.

Вам необхідно знайти пункт “Експортувати весь обліковий запис…”, щоб записати інформацію у файл формату CSV:

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Експортуємо обліковий запис

Вкажіть місце, куди будуть скопійовані дані, і зробіть їхній трансфер. Для експорту акаунта з великою кількістю елементів може знадобитися досить тривалий час.

Імпорт усіх налаштувань

Авторизуйтеся в кабінеті, куди планується вивантажити збережену інформацію. Можна скористатися вбудованою в застосунок функцією імпорту з файлу, але такий спосіб іноді відпрацьовує некоректно. Помилки, що виникають у процесі, важко ідентифікуються, та й сама програма часто не читає свої ж файли.

Подібна проблема виникає і у випадках, коли застосовуються зовнішні інструменти перенесення, приміром, функція трансферу кампаній з Яндекса в Гугл.

Надійніший спосіб – внести групові зміни, для чого в цільовому обліковому записі виберіть відповідну позицію в дереві кампаній і натисніть “Внести кілька змін”. Відкрийте файл у MS Excel.

Скопіюйте дані, попередньо виділивши всю таблицю, і перенесіть їх у табличний редактор:

Імпортування вивантаженого акаунта

Натисніть на кнопку “Обробити” і трохи почекайте, поки система не закінчить імпортувати інформацію. Найімовірніше проблем у процесі не виникне, але навіть якщо з’являться помилки, Ви їх легко виявите і виправите.

Після закінчення вивантаження збережіть зміни і можете запускати публікацію.

Пошук дублів ключових фраз

Часом необхідно створити відразу багато кампаній, але через те, що великий обсяг інформації контролювати нелегко, ключові словосполучення можуть дублюватися. Часто така ситуація трапляється в акаунтах, де роботи з налаштування проводилися в різні періоди часу різними людьми. Щоб виявити і видалити повторення, в редакторі Google Ads реалізовано зручне рішення.

Через головне меню і пункт “Інструменти” переходимо за посиланням “Знайти повторювані ключові слова”:

Пошук повторюваних ключових слів

Клікнувши по ньому, Ви побачите пошукову форму:

Шукаємо дублі по всіх групах оголошень

У лівому модулі відзначте позиції, з якими плануєте продовжити роботу. Праворуч здійснюється налаштування пошуку:

  • Порядок слів. Якщо ключовик складається з декількох частин, то можна обмежити пошук суворим порядком слів або дозволити знаходити будь-які поєднання.
  • Типи відповідності. З трьох наявних типів відповідності, що визначають порядок включення пошукових запитів до ключового слова, здійснювати пошук дублікатів Ви можете тільки в рамках якогось одного. Альтернативний варіант – шукати повторення в різних типах відповідності навіть з урахуванням мінус-слів. Це часто допомагає виявити блокування ключових словосполучень замінусованими фразами.
  • Місцезнаходження дублів. Задайте рівень пошуку дублів – це може бути група оголошень, кампанія, окремий акаунт або навіть кілька з них.
  • Опціонально можна налаштувати пошук з урахуванням видалених або зупинених кампаній.

Після визначення всіх параметрів запустіть пошук. Результат Ви побачите на основній робочій панелі.

У разі, коли Ви, наприклад, проводили тестування ключових слів у широкому і фразовому варіанті, але забули зупинити менш результативний з них, система обов’язково покаже цей недолік. Ви зможете оптимізувати подальшу роботу акаунта, прибравши зайві ключові фрази.

Використовуємо слова-формули

Слова в коригованих елементах можна редагувати за допомогою слів-формул. Для їх складання потрібен час, тому для заміни однієї фрази використовувати інструмент не дуже ефективно. А ось під час одночасного редагування одразу кількох фрагментів тексту застосовувати його цілком доцільно.

Алгоритм дій виглядає так:

  1. Виділіть усі позиції, в яких плануються зміни, затиснувши кнопку Ctrl на клавіатурі.
  2. В основній панелі знайдіть посилання “Замінити текст” і перейдіть за ним.
  3. У формі, що відкрилася, вкажіть пункт “Назва кампанії” в переліку “Виконати дію”.
  4. Поле “Знайти текст” заповніть формулою “[campaign]” і пропишіть “[campaign] заміна” в полі “Замінити на”.
  5. Усі коригування слід зберегти.

Застосування слів-формул

Як подивитися звіти про запити в пошуку?

Для оцінки результативності ключових фраз часто необхідний перелік пошукових запитів, за якими відвідувачі потрапляли на сайт. Сформувати такий список можна як у веб-інтерфейсі за допомогою спеціального звіту, так і в застосунку, застосувавши відповідний інструмент. Ви знайдете його в раніше згаданому розділі “Інструменти”:

Звіт про пошукові запити

Як і в попередніх варіантах відмічаємо всі кампанії, де плануються зміни. Вказуємо період збору і в правому модулі фіксуємо галочками параметри, які хочемо аналізувати:

Ефективність і конверсії

За замовчуванням відмічені всі пункти. У нашому прикладі не будемо нічого змінювати і збережемо список як є. Через певний проміжок часу після збору запитів, їхній перелік відобразиться у відповідному вікні.

Система покаже кожен ключ, пов’язані з ним значення обраних на попередньому кроці критеріїв і статистичні дані, що характеризують його роботу. У звіті присутня інформація як за клікабельними запитами, так і за фразами, що ініціювали лише показ оголошення і не закінчилися переходом за ним.

Провівши аналіз переліку ключових слів, Ви знайдете серед них нерелевантні. Їх можна сміливо замінусувати повністю або частково. Деякі фрази миготітимуть досить часто і включатимуться в “широке” ключове словосполучення, залишаючись при цьому високорезультативними. Для таких ключів ефективно створювати окремі оголошення, використовуючи їх у заголовках і основній текстовій частині.

Перераховані заходи здійснюються вручну або за допомогою відповідних кнопок інтерфейсу. Подібний механізм працює і під час включення словосполучень до переліку ключових слів. Зрозуміти принцип його дії не складе труднощів.

Використання особливих правил

За результатами автоматичної перевірки оголошень редактором Google Ads система може сигналізувати про наявність помилок значком із жовтим трикутником навпроти некоректних позицій. Причини виникнення проблем можуть бути такими:

  • Кампанія не містить жодного працюючого оголошення.
  • Не вдалося застосувати списки аудиторій.
  • Кампанії мають три або менше додаткових посилань або не мають їх зовсім.
  • Відсутні уточнення.
  • Текстова частина оголошення не заповнена тощо.

Зменшити кількість проблемних точок дозволяє створення власних правил для реклами. Для цього перейдіть у модуль “Рівень облікового запису”, який можна знайти в особливих правилах у панелі управління.

Під час додавання особливого правила необхідно внести дані у форму, що відкрилася.

Наприклад, у разі перевищення рівня ставки для ключового слова, встановленого на позначці 15 гривень, алгоритм має показати попередження. Для виконання цього завдання необхідно створити особливе правило.

Застосування особливих правил

Слід вказати такі параметри:

  • Найменування. Воно має бути простим і зрозумілим.
  • Повідомлення. Це попередження побачить користувач при наведенні курсору мишки на жовтий значок.
  • Область застосування. Клікнувши на кнопку із зображенням олівця, у формі, що відкрилася, виділіть ті об’єкти, для яких планується застосовувати правило, що налаштовується.
  • Критерії порушення. У разі перевищення цього обмеження з’являтиметься попередження.
  • Серйозність. Ви можете задати ступінь критичності подій, що описуються створюваним правилом, і вибрати те, як буде на них реагувати алгоритм: видасть попередження, повідомить про помилку або автоматично заблокує покази.

Гарячі клавіші

У редакторі передбачена можливість істотно полегшити собі роботу за допомогою гарячих клавіш. Придивіться до дій, які доводиться виконувати особливо часто, і постарайтеся замінити їх комбінаціями кнопок на клавіатурі, наприклад:

  • Щоб швидко скопіювати кампанію або групу оголошень, виділіть її та натисніть Ctrl+C. Потім перейдіть у потрібне місце і вставте копію через Ctrl+V. Швидко і зручно!
  • Використовуйте Ctrl+Shift+A для активації та Ctrl+Shift+P для паузи обраних кампаній. Це особливо корисно, коли потрібно оперативно реагувати на зміни.
  • Ctrl+B миттєво відкриває вікно налаштування ставок для виділеного елемента і дає змогу змінювати стратегії призначення ставок у кілька кліків.
  • Ctrl+H переносить курсор у поле пошуку і заміни, через яке можна легко знаходити і редагувати текст одночасно у великій кількості об’єктів. А комбінація Ctrl+Shift+H дає змогу масово додавати текст до обраних елементів – наприклад, дописати уточнення в заголовки.
  • Працюєте з імпортом даних? Ctrl+I швидко перенесе Вас до вибору файлу, а Ctrl+Shift+I дасть змогу імпортувати налаштування прямо з тексту.

Згодом така робота увійде у звичку і буде виходити на автоматі.

Звичайно, вчити всі поєднання клавіш напам’ять необов’язково. Щоб у будь-який момент освіжити пам’ять або знайти рідко затребувану комбінацію, просто зайдіть у меню “Довідка” і виберіть пункт “Ярлики”. Там знайдеться повний список доступних поєднань кнопок на клавіатурі.

Як подивитися список гарячих клавіш?

Темний інтерфейс

Його особливо оцінять ті, хто працює за комп’ютером у вечірній час або в умовах слабкої освітленості. Щоб переключитися на темну тему, просто натисніть на іконку місяця в правому нижньому кутку вікна редактора. Захочете повернутися до звичного світлого вигляду – клікніть на значок сонця там же.

Темний інтерфейс у Google Ads Editor

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї