Налаштування гіперлокального таргетингу в рекламі Google Ads

Гіперлокальний таргетинг в контекстній рекламі Контекстна реклама

В останні кілька років гіперлокальний таргетинг набирає популярність. Багато фахівців, що працюють у сфері інтернет-маркетингу, називають такий інструмент одним з головних рекламних трендів 2021 року.

Гіперлокальний таргетинг в рекламі дає можливість сформувати аудиторію, сфера життєвих інтересів якої територіально знаходиться поруч з Вашою компанією. Це дозволяє направляти кошти маркетингового бюджету точково, тільки на тих користувачів, які зможуть доїхати до рекламованої організації.

Важливо! Налаштування гіперлокального таргетингу – завдання не з простих. Воно вимагає врахування великої кількості особливостей.

Що таке гіперлокальний таргетинг?

Гіперлокальний таргетинг (або супергеотаргетинг) являє собою обмеження на відображення реклами лише по заданій території. Цільова аудиторія формується за ознакою місця розташування. Рекламу можна показати, наприклад, мешканцям певного будинку, району або тим, хто часто і довго перебуває в радіусі кілометра від Вашого ресторану чи магазину. Найбільш затребуваний цей механізм для офлайн-бізнесу.

Інформація! Рекламні оголошення показуються тільки тій групі, яка фізично присутня або недавно перебувала на заданій території.

Як працює гіперлокальний таргетинг в контекстній рекламі?

Принцип роботи гіперлокального таргетування

Розглянемо приклад, коли людина відвідала бістро в районі парку Шевченка. Якщо в налаштуваннях його телефону є згода на обробку персональних даних, точне місце розташування буде передано системі, після чого клієнт почне отримувати рекламні повідомлення про послуги, які надають поблизу. Це можуть бути кав’ярні, автозаправки, аптеки чи магазини.

У підприємців, які володіють невеликим бізнесом, є потреба знаходити потенційних клієнтів в межах територіального охоплення своєї організації і транслювати їм свої пропозиції. Справитися з цим допомагає гіперлокальний таргетинг в контекстній рекламі. Споживачі рідко самостійно уточнюють запит, прагнучи знайти товар або послугу максимально близько до свого місця перебування. На допомогу приходить локальна реклама.

Власник невеликого бізнесу, який продає квіти в кіоску, може витратити рекламний бюджет неефективно, якщо буде показувати оголошення тим, хто знаходиться занадто далеко. При налаштуванні такої кампанії для визначення цільової аудиторії слід задати бажану геолокацію – конкретну вулицю, квартал або відстань до заданої точки. Аналізуючи цю інформацію, пошукові сервіси зможуть демонструвати рекламу тільки тим користувачам, які знаходяться поблизу від потрібного місця розташування.

Переваги використання супергеотаргетингу

Перевагами гіперлокаційного таргетування є:

  1. Можливість наростити як додаткові, так і крос-продажі, залучаючи «гарячих» покупців, що знаходяться неподалік;
  2. Можливість вибирати найбільш підходящі та ефективні формати рекламних оголошень, застосовуючи сегментування за ознакою геопозиціі;
  3. Зменшення рекламних витрат внаслідок обмеження показів оголошень тим, хто ніколи не буває в заданій локації;
  4. Оскільки при демонстрації оголошень враховується ознака геолокації, зростає релевантність, а, отже, збільшується конверсія;
  5. Можливість за допомогою додаткових налаштувань збільшувати цільову аудиторію, «схожу» на клієнтів, які постійно відвідують певні місця і компанії;
  6. Можливість управляти ставками за допомогою налаштування знижувальних і підвищувальних коефіцієнтів, а також отримувати додатковий ефект з рекламних мереж;
  7. Можливість поєднувати кілька умов таргетинг. Наприклад, гіперлокація успішно працює разом з ретаргетингом за програмними цілями або націленого за соціально-демографічними параметрами. Для фахівців з маркетингу з’явилися практично необмежені можливості поєднання ознак відбору аудиторії для реклами.

Для кого ефективний гіперлокальний таргетинг в Google Ads?

Гіперлокальний таргетинг в Google Ads – порівняно новий інструмент налаштування рекламної кампанії, тому не завжди можна оцінити користь від його застосування в кожному конкретному випадку. Розглянемо ті області бізнесу, в яких гіперлокальне таргетування працює найбільш ефективно.

Локальні компанії

Організації локального масштабу недоцільно рекламувати по всьому місту, а іноді навіть по одному району. Гіперлокальний таргетинг оптимальний для салонів краси, перукарень, квіткових кіосків, аптек, стоматологічних кабінетів, невеликих бістро і кафе, станцій техобслуговування та інших організацій, що працюють офлайн в секторі b2c.

Потенційними клієнтами таких організацій можуть бути люди, які можуть мати будь-які соціально-демографічні ознаки, а значить обмежувати аудиторію за віком, інтересам або соціальним статусом буває не завжди ефективно. Ключовою характеристикою, яка об’єднує їх всіх є саме геолокація.

Компанії з вузькою цільовою аудиторією

Нішеві товари або послуги, цікаві для специфічної цільової аудиторії, яка відвідує певні місця, можна просувати з використанням гіперлокального таргетування. Рекламу спортивної атрибутики можна показати фанатам футболу під час перегляду ними матчу за участю улюбленої команди на стадіоні. А майбутніх молодят швидше за все зацікавить оголошення про послуги весільного салону після відвідин ними РАГСу для подачі заяви про вступ у шлюб.

Іноді можна використовувати не такі очевидні прив’язки до локації. Наприклад, магазин продуктів для здорового харчування може показати рекламу відвідувачам фітнес-центру. А жителям елітного житлового комплексу, які цікавилися ремонтом, цілком ймовірно буде цікава пропозиція салону, що продає дорогий паркет.

Особливості гіперлокального таргетингу в рекламі Google Ads

Налаштування гіперлокального таргетингу в рекламі Google Ads

Гіперлокальне таргетування в рекламі Google Ads можна налаштувати і для нових, і для вже працюючих кампаній. Щоб внести інформацію про «таргетинг в радіусі», необхідно зайти в меню налаштувань «Місця розташування».

Важливо! В Google Ads неможливо задати радіус менше 1 км. При цьому існує можливість додавання і виключення точкових адрес і об’єктів.

Рекламне оголошення стане більш помітним у видачі, якщо додати до нього фізичну адресу організації. Це також допоможе клієнтам швидше знайти компанію та оцінити час, необхідний, щоб до неї дістатися.

Адресу слід прописати в картці Google Мій бізнес, а потім прив’язати її до акаунту Google AdWords. Туди ж можна помістити номера телефонів. Для кожної торгової точки, якщо їх декілька, в сервісі Google Мій бізнес повинні бути створені окремі картки.

При кліці на рядку з інформацією про адресу компанії користувач перенаправляється в додаток Google Мапи, де у нього є можливість побудувати маршрут і ознайомитися з даними облікового запису Google Мій бізнес. Механізм працює однаково і для мобільних пристроїв, і для десктопів. Однак на телефонах є додаткова перевага – кнопка для здійснення дзвінка прямо в оголошенні.

Поради з налаштування гіперлокального таргетингу

  • Обмежуйте цільову аудиторію. Налаштування гіперлокального таргетингу дає можливість показувати оголошення всім, хто знаходиться неподалік. Але швидше за все не кожна людина з цієї групи є потенційним клієнтом. Для збільшення ефективності реклами слід задати параметри, за якими буде здійснюватися додатковий відбір аудиторії: інтереси, вік, фінансові можливості;
  • Відстежуйте ефективність реклами в різний час доби. Наприклад, бізнес-ланчі актуальні тільки з полудня і до 16:00;
  • Тестуйте різні формати. Визначте, в рамках якого контексту ваша аудиторія споживає рекламну інформацію: читає оголошення на бігу в пошуках місця, де можна швидко перекусити, або вибирає з кількох варіантів найкращий заклад, сидячи в комфортній обстановці будинку або в офісі. Від цього залежить формат і зміст ефективного рекламного повідомлення. При наявності вільного часу користувачі цікавляться відеороликами, але, якщо необхідно швидко прийняти рішення, найкраще працює рекламний банер;
  • Згадуйте в оголошенні місця, назви яких на слуху. Відсилання до відомих і популярних об’єктів або місць, розташованих поблизу, допомагає аудиторії швидше зорієнтуватися, зрозуміти та запам’ятати, де саме розташована компанія. Це можуть бути пам’ятники, парки, великі магазини, спортивні комплекси тощо.;
  • Покажіть орієнтири на маршруті. В оголошеннях з візуальним контентом слід показати, як виглядає офіс компанії з вулиці. Якщо потенційні клієнти часто проходять повз, то фото двері, будинку або навколишнього ландшафту допоможуть їм сфокусуватися на знайомому місці та швидше запам’ятати маршрут;
  • Використовуйте невеликий радіус. Рекомендована максимальна відстань – 2,5 км. Налаштовуючи геолокацію, слід враховувати кілька факторів. Якщо бізнес пов’язаний з товарами першої необхідності, як у випадку з магазином, що працює у форматі «біля будинку», радіус повинен бути мінімальним. Якщо ж мова йде про рекламу ресторану або кафе, то краще збільшити площу таргетингу;
  • Експериментуйте зі ставками. Зменшити кількість неефективних показів можна відкоригувавши ставки. Це дає можливість виключити нецільову аудиторію за часом, статтю, віком та іншими параметрами.
Приклад! Для просування бізнес-ланчів слід використовувати підвищувальний коефіцієнт в ранкові години, коли потенційні клієнти приймають рішення про те, куди відправитися на обід, і зовсім відключати рекламу на ніч і ввечері. Рекламуючи жіночий салон краси краще відключити покази реклами чоловікам. Доцільно також встановити низькі ставки для зовсім молодої аудиторії і літніх людей.
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї