Біддери ставок в контекстній рекламі

Біддери ставок в контекстній рекламі Контекстна реклама

Безперервно перевіряти і виправляти ставки в контекстних кампаніях – завдання майже нездійсненне, якщо тільки моніторинг руху оголошення вгору і вниз, а також зміна ставок не відбувається в автоматичному режимі.

Біддери для контекстної реклами або по-іншому бід-менеджери найкращим чином справляються з таким завданням. Ці спеціальні сервіси змінюють ставки відповідно до попередньо зафіксованими параметрами (максимально можлива вартість кліка, відсоток відхилення, частота оновлення, цільова позиція оголошень та ін.).

У статті докладніше розглянемо, що таке біддери, зупинимося на їх плюсах і мінусах і пояснимо методологію роботи таких платформ.

Що таке біддери в контекстній рекламі?

Біддери ставок в контекстній рекламі виконують дуже потрібну функцію – фіксують оголошення на потрібних позиціях. Цей інструмент працює без участі людини і затримок у часі.

Бід-менеджер для контекстної реклами

Якщо ви коли-небудь налаштовували контекстну кампанію, то швидше за все знаєте, що оголошення рано чи пізно втрачають позиції і витісняються з спецрозміщення і блоку гарантованих показів.

Контролювати коливання ставок на аукціоні 24/7 нелегко. Необхідні безперервний моніторинг і правка ставок до оптимального рівня. Біддер незамінний для виконання таких завдань. Він в автоматичному режимі стежить за розвитком ситуації на аукціоні і коригує вартість кліка.

Біддери показують найбільшу віддачу в кампаніях:

  • з вузькою семантикою;
  • з висококонкурентними ключовими словосполученнями;
  • без доступу до систем збору статистики і аналітики (арбітраж трафіку);
  • в основі яких лежить фід даних (онлайн-магазини).

Важливо! Не слід плутати Біддера з оптимізаторами – ви можете втратити великий пул можливостей. Для управління PPC необхідні обидва інструменту, при цьому працюють вони по-різному.

Оптимізатор використовують для збільшення продуктивності реклами. Система контролює потік замовлень і трафік. Рішення про те, по якому запиту і на якій позиції повинно знаходитися оголошення, приймається на основі роботи програмного алгоритму.

З цієї причини з інструментом можуть працювати навіть ті, хто не володіє всіма нюансами налаштування контекстних кампаній. Біддером же управляти повинен досвідчений PPC-фахівець.

Які завдання дозволяють вирішувати біддери ставок в Google Ads?

Біддер ставок в Google Ads зручно використовувати, якщо потрібно:

  • Отримати максимальну кількість кліків;
  • Зібрати кліки з мінімальною вартістю;
  • Працювати з великими обсягами інформації;
  • Залишатися на заданій позиції у видачі;
  • Оптимізувати виконання безлічі шаблонних алгоритмів.

Бід-менеджер спрощує як процес управління кампаніями в AdWords, так і саму налаштування реклами.

Як працюють бід-менеджери?

Менеджер ставок періодично запитує по API статистичну інформацію про чинну ціну за клік в Google Ads. Те, як часто система повинна відправляти такі запити (наприклад, раз в 10 хвилин або півгодини), встановлюється в налаштуваннях заздалегідь.

Після аналізу отриманих відомостей система визначає, знижувати або підвищувати вартість кліка по будь-якій пошуковій фразі, а також вирішує, чи слід зупинити покази. Наприклад, якщо за минулу добу за певним запитом витрачено вже 200 гривень, а конверсія при цьому нульова, біддер може заблокувати покази.

Найбільш популярні стратегії, які закладаються в основу роботи менеджера ставок, побудовані на бажанні без переплати або за найнижчою вартістю для конкретного діапазону утримувати позицію в спецрозміщенні або блоці гарантованих показів.

Увага! Основним завданням бід-менеджерів в контекстній рекламі є збереження заданих позицій оголошення, а тому майже завжди вони підвищують ставки. Існують системи, які при появі можливості знижують вартість кліка, але така функція зустрічається порівняно рідко.

Переваги бід-менеджера для контекстної реклами

  1. Безперервний моніторинг вартості. Ціна кліка в контекстній рекламі визначається на аукціоні, який і є причиною нескінченних змін ставок. Ситуацію неможливо тримати під контролем вручну. Біддер же перевіряє і актуалізує ставки до 12 разів на годину;
  2. Економія часу. Регулярне ручне налаштування вимагає від фахівця здійснення монотонних одноманітних дій протягом декількох годин. А бід-менеджер для супроводу подальшої роботи можна запустити швидко і без зусиль;
  3. Ефективне витрачання рекламного бюджету. Алгоритми менеджерів ставок розраховують оптимальні значення вартості кліка автоматично і далі в реальному часі коректують необхідні параметри. При такому підході неефективне витрачання бюджету виключається;
  4. Утримання заданого місця у видачі. Біддери без втручання ззовні утримують позиції оголошення, зберігаючи високу клікабельність. Всі необхідні для цього параметри попередньо повинні бути прописані в налаштуваннях;
  5. Високий CTR. Програма впливає на збільшення CTR і забезпечує його високий рівень. Це позитивно позначається на позиціях оголошень і кількості кліків.

Чи є мінуси у біддера?

  1. Додаткові знання. Для роботи з менеджерами ставок необхідні спеціальні знання та навички. Їх можна отримати, записавшись на навчання або пройшовши самостійний шлях і набивши власні шишки (цей метод загрожує неефективними витратами рекламного бюджету).
  2. Потенційне збільшення вартості кліка. Зміна ставки відбувається відповідно до поточного стану справ на аукціоні. Вартість може різко підскочити, що стане причиною перевитрати коштів.
  3. Плата за використання. Майже всі популярні платформи працюють на платній основі. Безкоштовні аналоги програють їм за функціональними можливостями і стабільності роботи.

Популярні біддери ставок в контекстній рекламі

Зараз існує безліч систем які, частіше за гроші, а іноді і безкоштовно автоматизують процес управління рекламними кампаніями. Деякі з них легко освоять навіть новачки, які роблять перші кроки в сфері контекстної реклами. Розроблено також програми, призначені для професіоналів з великим досвідом.

Біддер для Google Ads

Серед найбільш популярних біддерів в контекстній рекламі:

  • eLama. Програма працює як в контекстних кампаніях в пошукових системах, так і в соціальних мережах. Доступні два режими: безкоштовний з обмеженням числа функцій і платний розширений. Біддер може бути інтегрований з системами аналітики Яндекс і Гугл і дає можливість не тільки оперативно коригувати ставки, але також в автоматичному режимі оптимізувати рекламу.
  • Aori. Розроблено для невеликих і середніх за розміром організацій. Від фахівця, який працює з цією системою, не потрібна наявність великого досвіду в інтернет-маркетингу. Біддер самостійно створює кабінети рекламодавця в пошукових системах і соціальних мережах.
  • Origami. Для роботи цієї системи використовуються складні алгоритми, що є її головною відмінністю від конкурентів. Комплексний підхід до оптимізації дозволяє максимально збільшувати прибутковість кампаній і знижувати витрати на рекламу. Реалізована можливість інтеграції з сервісами колл-трекінгу і CRM-системами. Налаштування біддера може викликати складності у новачків, при цьому для професіоналів відкритий найширший функціонал.
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї