Як влаштований аукціон в контекстній рекламі Google Ads?

Принцип роботи аукціону контекстної реклами Контекстна реклама

Щоб відібрати рекламні оголошення для показів, і одночасно встановити вартість кліка використовується аукціон контекстної реклами Google Ads. Його метою є показ цільовій аудиторії найбільш релевантних оголошень. За допомогою спеціальних алгоритмів система вибирає найбільш підходящі, визначаючи одночасно ціну за клік.

На сторінках з результатами видачі, а також партнерських сайтах місце для реклами обмежене. Тому для конкретного користувача в певний момент часу аукціон Google Ads вибирає потрібне оголошення та алгоритмічним способом призначає ціну за клік по ньому.

Результат проведення аукціонів залежить не тільки від ціни, яку готовий платити рекламодавець. На відміну від звичного нам аукціону, де перемагає максимально висока ставка, Google Ads бере до уваги і інші показники, які і будуть розглянуті далі.

Принцип роботи аукціону в контекстній рекламі Google?

Найпридатніші оголошення рекламний аукціон визначає за допомогою рейтингу, який обчислюється шляхом множення ставки, яку готовий заплатити рекламодавець, на показник якості. Останній вираховується автоматично і залежить від:

  • Ймовірного CTR;
  • Відповідності оголошення ключовому запиту;
  • Якості та релевантності цільової сторінки.

Рейтинг оголошення можна виразити формулою:

Рейтинг оголошення

Ставка СРС – це найбільш висока ставка за клік, встановлена для ключового слова.

Рейтинг оголошення – це ступінь відповідності реклами очікуванням користувача, який показує рівень корисності для нього.

Ваша позиція буде залежати від цих показників: чим вони вищі, тим краще. Щоб зрозуміти, як працює аукціон Google Ads, розглянемо приклад:

Як проходить аукціон Google AdWords

З таблиці видно, що останнім буде показано оголошення рекламодавця №4, хоча він і запропонував найвищу ставку.

Якщо в результаті рейтинг Вашого оголошення вище, ніж у конкурентів, Ви виграєте аукціон, оплачуючи мінімальну вартість кліка.

Але як же визначити вартість, яку платить рекламодавець? Система Google AdWords, на відміну від Yandex.Direct, ранжуючи оголошення і встановлюючи ціни за перехід, використовує не тільки його релевантність, а і якість цільової сторінки. Ціна кліка вираховується за схожим з GSP-аукціоном методом:

Як визначається вартість кліка

Додатково береться до уваги рейтинг інших рекламних кампаній і рівень якості оголошення-переможця.

В теорії, використовуючи рекомендовані Google Ads ставки, можна опинитися на потрібній позиції. Але з огляду на те, що СРС розраховується на основі статистики за добу, гарантувати це неможливо. Адже конкуренти в контекстній рекламі не сидять, склавши руки, і впливають на проведені аукціони змінюючи ставку за клік.

 

Як виграти аукціон в Google Ads?

На відміну від класичного аукціону, для виграшу в Google Ads недостатньо встановити найбільш високу ставку. Навпаки, підвищені ставки можуть змусити конкурентів застосувати стратегію притиснення. Це коли рекламодавці, що програють починають спеціально підвищувати ставки. І роблять вони це не для виграшу, а щоб збільшити ціну за клік для переможців.

Як навчитися перемагати в аукціонах Google AdWords з оптимальним розміром ставки та найбільшим прибутком? Використовуйте в налаштуваннях РК:

  1. Точне входження запиту як в тексті, так і заголовках. Це підвищує клікабельність і зоровий відгук користувача. Тим більше що ранжування залежить від CTR оголошень;
  2. Оголошення високої якості. Текст повинен містити потрібну інформацію, містити необхідні ключові слова і закликати людину до дії;
  3. Низько- і середньочастотні запити. Конкуренція за такими ключами низька. Підбирати їх слід на різних сервісах, а також використовувати ті, що пропонуються системою. Ця тактика допоможе збільшити число переходів, заощадивши кошти;
  4. Якісні посадкові сторінки. Лендінг повинен максимально відповідати потребам Вашої цільової групи;
  5. Обережне підвищення ставок. Для отримання гарантованих показів оголошень і переходів по ним не підіймайте ставки вище, ніж на 20-30% від запропонованих. Це допоможе запобігти «розігріву» аукціону;
  6. А/Б тестування. Протестуйте різні тексти оголошень для одного і того ж запиту. Система їх буде показувати по черзі. За кілька днів таким методом можна підібрати оптимальний варіант з максимальною клікабельністю;
  7. Виключення мінус-слів. Видалення нецільових запитів для кампанії дозволить заощадити бюджет;
  8. Точне націлювання. З огляду на інтереси своєї аудиторії можна максимально точно встановити часовий діапазон і регіональну прив’язку.

Порада! Захищайтеся від «притиснення». Помітивши збільшення ціни переходу, знизьте ставку або зупиніть покази на пару годин. Це може бути спеціальною провокацією конкурентів, які хочуть таким чином витратити весь Ваш бюджет.

Для гарантованого виграшу аукціону простого підвищення ставок недостатньо. Потрібно продумати всі дрібниці та створити якісний текст рекламних оголошень, а також контент цільових сторінок.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї