Зміст

1. Незнання своєї аудиторії
Мета кожного бізнесу задовольнити потребу свого покупця.На жаль, в 45% випадках власник спочатку неправильно визначає свою аудиторію або ж взагалі її не знає. А за допомогою аналізу статистики з’ясовується, що продукт набувають зовсім інші користувачі.Тому важливо знати точно свою ЦА. Визначитися для кого цей продукт, які потреби він вирішує, яку користь приносить клієнту. І лише потім таргінг. Інакше – гроші на повітря.Щоб скласти портрет свого клієнта потрібно визначити такі параметри:- Демографічний. Включає стать, вік, сімейний стан і т.д. Для кожної аудиторії повинні бути свої рекламні оголошення, які будуть відповідати психології кожного віку.
- Географічний. Зробіть прив’язку тільки до того регіону, де доступна ваша послуга.
- Психографічний. Ви повинні знати, яку біль клієнта ви вирішуєте, вказавши її рішення в оголошення. Це спонукає цільового клієнта до дії.

2.Супер маркетинг від замовника
Власник бізнесу думає, що його маркетингова ідея буде привертати увагу і продавати. Але на ділі виявляється, що це взагалі не спонукає до дії або просто витрачає бюджет. Тому крім вашого УТП, ви повинні ще звіряти дані з аналітикою для подальшої оптимізації.
3. Чи не відстежується воронка продажів
Важливо не тільки відстеження продажу, а і мікроконверсіі на кожному етапі:- -скільки людей відразу покинуло сайт,
- -скільки не побачив кнопку купити,
- -скільки НЕ додзвонилися.
