3 способи злити бюджет в Google Adwords

Контекстна реклама
Отже, ви вирішили повідомити світу про ваш продукт.Перше, що спадає на думку – запуск реклами. Часто рекламодавці вважають, що налаштування реклами Adwords – це простіше простого і самостійно її налаштовують. Насправді Google Adwords – інструмент з тисячами налаштувань і мільйоном функцій. І невелика помилка може коштувати сотень тисяч грошей, витрачених даремно.Як казав гуру реклами Д. Огілві «Я знаю, що половина моїх грошей на рекламу витрачатися даремно. Тільки от я не знаю, яка половина ». (ТОЧКУ ТУТ ПОСТАВТЕ).Щоб зрозуміти яка, давайте розберемо 3 поширені помилки власників бізнесу.

1. Незнання своєї аудиторії

Мета кожного бізнесу задовольнити потребу свого покупця.На жаль, в 45% випадках власник спочатку неправильно визначає свою аудиторію або ж взагалі її не знає. А за допомогою аналізу статистики з’ясовується, що продукт набувають зовсім інші користувачі.Тому важливо знати точно свою ЦА. Визначитися для кого цей продукт, які потреби він вирішує, яку користь приносить клієнту. І лише потім таргінг. Інакше – гроші на повітря.Щоб скласти портрет свого клієнта потрібно визначити такі параметри:
  • Демографічний. Включає стать, вік, сімейний стан і т.д. Для кожної аудиторії повинні бути свої рекламні оголошення, які будуть відповідати психології кожного віку.
  • Географічний. Зробіть прив’язку тільки до того регіону, де доступна ваша послуга.
  • Психографічний. Ви повинні знати, яку біль клієнта ви вирішуєте, вказавши її рішення в оголошення. Це спонукає цільового клієнта до дії.
 

2.Супер маркетинг від замовника

Власник бізнесу думає, що його маркетингова ідея буде привертати увагу і продавати. Але на ділі виявляється, що це взагалі не спонукає до дії або просто витрачає бюджет. Тому крім вашого УТП, ви повинні ще звіряти дані з аналітикою для подальшої оптимізації. 

3. Чи не відстежується воронка продажів

Важливо не тільки відстеження продажу, а і мікроконверсіі на кожному етапі:
  • -скільки людей відразу покинуло сайт,
  • -скільки не побачив кнопку купити,
  • -скільки НЕ додзвонилися.
Можливо «тонкий лід» рекламної кампанії знаходиться на одному з цих етапів? Вирішуйте ці питання перед запуском рекламної кампанії, щоб не повторювати помилки. А краще передати всі фахівця з контекстної реклами і спати спокійно!
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї