Як знайти найбільш ходові ключові слова для Google Ads?

Як знайти ходові ключові слова в Google Ads Контекстна реклама

Привіт. Мене звуть Яна Ляшенко. Я Google логіст. У сьогоднішньому відео подивимося безкоштовний сервіс з Google. За допомогою сервісу можна безкоштовно зібрати найбільш ходові ключові слова. Підкажу на які ключі зробити упор. Побачите рівень конкуренції за ним і приблизні ставки, ціни за клік.

Ну що, поїхали?

Підбираємо ключові слова

Сервіс, про який буду говорити називається Планувальник ключових слів. Що можна зробити за допомогою Планувальника ключових слів? Зібрати частотні ключові слова, які зможете додати у вигляді окремого ключового слова в Google рекламу. Чи не заборонено користуватися іншими сервісами. За те, що пропустить їх Google в аукціон або не пропустить – НЕ несу гарантії. Чому використовую відразу пропустить або не пропустить? Google намагається усіма можливими способами обмежити обсяги ключових слів в системних ресурсах, в рекламних акаунтах. Вони не всі мають достатню частоту, а витрачати грошики хочеться. Ще потрібно використовувати свої сервера для розрахунку аукціону та інше. Завдання – додавати в ключові слова тільки семантику, що має частоту, яка підходить для Google. Постараємося користуватися тими ресурсами, які дає безпосередньо Google.

Планувальник ключових слів

Як знайти Планувальник ключових слів? Потрібно увійти в обліковий запис Google реклами. Якщо немає облікового запису Google реклами, прохання створити. Не важливо, зможете на ньому рекламуватися або не зможете рекламуватися. Завдання за розкладом знаходяться отримаєте тільки через нього. Далі, при вході на рекламний аккаунт, справа вгорі – ремонтний ключик, під назвою Інструменти і налаштування. Необхідний розділ Планування та Планувальник ключових слів. Після натискання на цей блок, мене переведе на віконце Плани. А у вас здасться два блоки – Знайти нові ключові слова і Переглянути кількість запитів і прогнози. Цей блок не потрібен. Потрібен Пошук нових ключових слів.

Дивимося кількість запитів і прогнози

Як можемо шукати нові ключові слова? Чи можемо вводити вручну таргетинг для системи або вказати сайт. Чи можемо весь сайт використовувати або тільки конкретну посадкову сторінку. У пошуку можете використовувати сайти своїх конкурентів. Це ні на що не впливає. Що робить система, коли вказуєте сайт? Намагається знайти метатеги, діскріпшін, табли, певну семантику, яку можна Спарс і показати у вигляді ключових слів. Це не найідеальніший варіант пошуку ключових слів. При необхідності можете їм користуватися.

Вводимо варіанти ключових слів. Які варіанти ключових слів потрібно вписати? В першу чергу, повинні вписати максимально широке опис типажу продукту. Тайп продакт, тобто тип продукту, який продаєте. Тип продукту – що це за товар. Мається на увазі – блокнот, Бонсай, не кімнатна рослина, не жива в горщику, а Бонсай. Може бути термос для води, картина. Тільки не картина, а картина маслом. Необхідно конкретизувати продукцію.

Для чого це потрібно? По-перше, щоб зібрати максимально цільову семантику по конкретному типажу продукту. Блок має обмеження за кількістю введених слів – десять Іллі двадцять. Якщо багато товарів, продуктів – доведеться трошки поморочитися. Це дасть своєрідний фітбек. По-перше, не будете збирати все тисячі варіантів ключових слів, обмежитеся певним обсягом. Він покаже яка конкуренція з тих чи інших типажам.

брендових-модельна продукція. Наприклад, продаємо телефони Xiaomi. Вводимо телефон Xiaomi. Кирилицею бажано і латиницею ввести. Чому не вводити Xiaomi? Xiaomi є пилососи, зубні щітки та інше. Тому тіпажіруйте продукт в ключовому слові.

Які ключові слова шукати? Візьмемо Бонсай. Правильно? Бачите, це пальма якась, а це Бонсай. Вводимо слово Бонсай, КАПСЛОКУ. Неважливо. Далі потрібно відредагувати місцеположення. Задаєте країну, область на якій хочете рекламуватися. Необхідна частота запитів, рівень конкуренції запитів, що вводяться в конкретному місці розташування. Не беріть все підряд. Потрібно тільки той регіон, де хочете рекламуватися.

Вибираємо місце розташування

Мови. Обрано російський. Вибираєте ті мови, які притаманні географічних регіонів, на території якого плануєте рекламуватися. Беремо Закарпатську область, наприклад, Україна, то це угорський мова, польська може бути мова, ще якісь варіації, крім російської та української. На різних мовах пробуєте парсити ключові слова.

Чи можете залишити Google і пошукові партнери. Це не помилка. Статистику, за яку потрібно Google брати, за період. Автоматично вказується 12 місяців. Можете вибрати інший діапазон, задати вручну. Можете вибрати минулий місяць, 24 місяці, всі доступні. Рекомендую вибирати останні 12 місяців, хоча б останнє півріччя, квартал. У зв’язку з економічною кризою, статистика Купівельна поведінка видозмінилася.

Так приблизно виглядає Планувальник ключових слів. Сюди можемо вводити кілька ключових слів. Можемо Бнсай купити. Це не буде помилкою. Тут Фікус Бонсай, на ньому є етикетка Фікус Бонсай. Пишу «Бонсай фікус». Вводите набір ключових слів, які описують і купівельну можна намір – Купити, Ціна, Вартість. Або тіпажірованіе. У мене «Бонсай фікус».

Потім будемо бачити? По-перше, побачимо за всі дванадцять місяців графік попиту за кількістю запитів. Побачимо усереднені показники, що дають приблизну орієнтацію, якщо якісь пікові точки в сезонності. Пікові точки сезонності за попитом певних ключових слів дають маленькі міні графіки навпаки середнього числа запитів кожного ключового слова.

Графік попиту за ключовими словами

Це дає розуміння, сезон зараз в проміжок часу по даному запиту або не сезон. Бачимо, що в основному травневий період. Бачите, він приблизно скрізь збігається. Щоб приблизно орієнтуватися, чи є попит в даний конкретний проміжок часу.

Оцінка попиту за періодами

Як попит виходить? Середнє число запитів в місяць, за останні 12 місяців – усереднено виведене число. Бачимо, дерево Бонсай. Просідання йде. Не факт, що 1 600 запитів показів побачимо.

З чого складається планувальник? З ключових слів, що він знайшов. Він дав частоту і інші показники за тими ключовими словами, задані безпосередньо йому в рядок пошукову. Він тут пропонує розширити пошук. Тут не бачу то, щоб конкретизував Бонсай. Буває корисні ключові слова знаходяться тут, їх можете додавати. Останній аккаунт, який дивилася з плюшевими іграшками. Плюшеві ведмедики вільно можна додавати, як варіант пошуку ключових слів.

Зараз 241 варіант ключових слів. Воно видало стовпці: ключові слова, типаж ключових слів, число запитів, графіки попиту, частоти запиту, рівень конкуренції. Якщо простою мовою розповісти – це як багато конкурентів тут знаходяться і бомби за цим ключовим словом.

Що це дає? Це дає фітбек про те, наскільки ключове слово популярно в рекламі даної продукції. Чи є це корисним моментом? Так. Якщо тематика високо конкурентна і ставки досить високі, тоді просто зможете знайти більш низько конкурентну ключове слово.

Визначаємо рівень конкуренції

Дивіться, нюанс. Від фахівця почула фітбек. Можу зібрати всі низькочастотні запити і таким же чином зможу уникнути досить високу конкуренцію і отримувати достатній обсяг продажів.

Є особливий нюанс. Практично не залишилося такої семантики низько конкурентною. Маю на увазі низькочастотний запит. Що таке низько частотний запит? Все відносно. У Бонсай 15 тисяч запитів в середньому в місяць. Ключові слова «Бонсай фікус Бенжаміна». Думаю, помиляюся. 30 запитів. Бачите – низькочастотний запит. 30 показів. 30 запитів в місяць – замало. Один запит в день – не особливо багато. А рівень конкуренції високий.

низькочастотних запитів, низький обсяг запитів в місяць – не гарантія того, що реклама буде супер-пупер вигідною. Це означає, що максимально низька ціна за клік, що гарантовано отримаєте продажу. Завдання орієнтуватися не на кількість запитів за місяць, а на типаж запитів. Типаж запитів, наміри користувача, що вводяться на певний запит.

Дивіться, запит: «Що таке бонсай». Інформаційний запит. Людина цікавиться, що таке Бонсай. Чи є воно конверсійним? За запитом рівень конкуренції середній. Значить, є рекламодавці, які бомба за запитом «Що таке Бонсай». Використовуємо як варіант таргетингу. Для знаходження семантики, ключових слів, що тут і зараз повинні конвертуватися в продажу – не підходящий типаж запиту.

До речі, на Youtube каналі виходять ролики по стратегії в рекламі. Цей момент на Youtube каналі обговорюється. Рекомендую подивитися перше відео про стратегії. Чи зможете зрозуміти, чому такий запит не підходящий.

Візьмемо ключове слово «Дерево Бонсай купити». Тут високий. Запитів 320. Уже більше, ніж 300. Запит з наміром покупки. Люди, охочі подивитися на Бонсаи, не вводять запит купити. Хочете щось купити в інтернеті, який типаж запиту вводите? Іноді брендову модель, як Iphone, якийсь XS Max, на стільки то гігабайт. Подібний запит, якщо у вас брендовий модельний трафік, переважає в плані покупки.

Спробуйте побути в ролі покупця. Завдання – купити даний продукт. Який типаж запитів був? Звичайно, Куплю, Ціна, Вартість. Це самі конверсійні ключові слова. На них повинні акцентувати в першу чергу. У другу – на всі інші.

Ще система дає таргетинг за ставками, усередненим по ринках – самі мінімальні і самі максимальні. Розумію, по 3 гривні – не особливо презентабельна статистика. Побачили б статистику по контекстній рекламі, після цього відео, рекомендую, таким способом загугли, подивитися. Побачили б наскільки відрізняються ціни за клік взагалі кардинально.

Ставка за клік

Це дає таргетинг про зразкових ставках, які можете отримувати при високих, низьких рейтингах. В усереднених ставках, які платить більшість рекламодавців за різні позиції. Навіть при високій конкуренції і при високій частоті ключового слова, ставка, бачите, 2,52 грн. Тут 480, високий – 1,60 грн. Це стосується того моменту, низькочастотної семантики. Низькі – за низькою ціною. Особливо ставок немає, де статистика не показується. Не можна на базі системи вивести цифрові значення. Не завжди низкочастотное ключове слово найдешевше. Орієнтуйтеся і на рівень конкуренції.

При високому рівні конкуренції, повинні бути готові до ретельного пророблення ключових слів. Повинні бути готові до того, що витрати будуть спочатку вище, ніж очікуєте і з’явитися більше випливають факторів. Побачили ці ключові слова по частоті – відразу побачите самі ходові ключові слова, які люди вбивають в пошуковий рядок, зрозумієте на які ключові слова зробити акцент. Все залежить від етапу воронки продажів, де хочете бомбити.

Повертаємося до готових стратегій на Youtube каналі. На Youtube можна детально зі стратегіями ознайомитися. Завдання зібрати семантику, яка повинна зараз наводити продажу, відразу, крок – це запити, сформовані купівельної потребою: Купити, Ціна, Вартість, Замовити, Доставка.

Наступний типаж запитів – довгохвості запити. У ключовому слові 4 запити і більше. Їх тут немає, на жаль, великих запитів, але у вашій тематиці вони можуть бути присутніми.

Далі йде блок – типаж запитів, чітко описують третю пріоритетність. Ключове слово, яке описує специфіку продукту. Бонсай Фікус. Подальші запити, які потрібні будуть – Фікус Бонсай, бачите, 720 Бонсай фікус і пішло далі.

Дивіться Бонсай ціна. З купівельною спроможністю, але Бонсай ціна не визначає специфіку продукту. Повторимо. Спочатку беремо всі ключові слова, які стосуються саме типажу продукту, з формулюваннями, фразою Купити Ціна, Вартість Ціна. Наступна пріоритетність – просто типаж продукту без купівельної якийсь сформованої потреби. Без купити, без ціна, без вартість, без доставка, де замовити.

Наступний блок йде, по просто формулювань. Можуть бути Бонсай ціна та інше. Повинні розуміти, що за ним конверсія значно нижче в продажу. Людина, коли забиває Бонсай ціна, ніхто не знає, яку конкретно Бонсай він хоче.

Фен-шуйний Бонсай, бачите, ялівець, потім в вазочках, великі, соснові, хвойні, різні Бонсаи, Кумкват. Майже Бонсай, схоже дуже сильно. Виходите з того, як ключове слово описує специфіку продукту.

Рівень конкуренції за запитом

Клуб Бонсай. Конкуренція низька. 140 запитів. Чому конкуренція низька? Тому що люди – клуб за інтересами. Вірно? Можете, щось продати хлопцям з клубу Бонсай – можете запуститися за ключовими словами.

Підсумуємо. На які ключові слова потрібно зробити акцент? Мусимо їх розбити по пріоритетності. Починаючи від сформованої купівельної потреби, наміри купити і вгору вище йдете. Може зовсім інший продукт, типаж, але принципи зберігаються ті ж. Як їх зібрати звідси, викачати? Можете їх копіювати вручну. Самий полегшений варіант – в Google таблиці або скачати в Excel і там вже перебирати.

Вивантажуємо варіанти ключових слів

Завдання зараз спробував їх згрупувати за якимось формулювань. Фікус китайський, Рослина фікус – є поєднання ключових слів. Порода: сосна, клен, ялина, кедр, ялівець та інше. Є ще якісь – Бонсай клуб, Ікеа, ОЛХ.

Чи знімаєте галочки, значить, що вони в переліку пропадають. Чи варто їх вимикати в галочки? Ні. Ці фрази будуть списком мінус-слів надалі. У тому вигляді завантажуєте їх в Excel і далі безпосередньо перебирає.

Складаємо список мінус-слів

Що таке перебирати? Виділяєте фрази, зовсім невідповідні, не ваші. Вони будуть служити списком мінус слів. Цілком фраза буде мінус слово. Додаєте, як мінус слово, виділяєте з фрази специфічне слово. Специфічне слово робить фразу безкоштовною. Наприклад, ОЛХ. Якщо не продаємо, чи не ОЛХ, то і сенсу немає бомби на ОЛХ. На ОЛХ шукають щось б-вушне, дешевше. Якщо продаєте здоровенні фікуси, якісь супер преміальні, то ОЛХ – не ваш запит. Фраза ОЛХ є списком, визначеним мінус словом, застосовним до всіх товарів. Решта ключових слова б’єте по пріоритетності, починаючи від типажу продуктів з сформованої потребою. Далі піднімаєтеся вгору, вгору, вгору.

Спробуйте уявити себе на місці потенційного покупця і подумайте, якщо покупець хоче купити продукт, який запит він введе. Ці запити, в першу чергу, збираєте. В подальшому – пішли вгору.

Безкоштовний спосіб зібрати ключові слова, якими плануєте запускати Google рекламу. Вони з більшою ймовірністю будуть прокручуватися і крутиться безпосередньо в Google рекламі.

Якщо відео стало корисним, а я намагалася відео стиснути до максимуму, ставте лайк. Від вас буде потрібно менше хвилини часу. А мені – приємно за блок роботи.

До зустрічі в нових випусках.

Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї