Ключові слова – основа будь-якої успішної кампанії Adwords. Можна годинами переписувати заголовок, змінювати опис, вибирати переваги товару – і отримати круте оголошення, яке не працює. Все просто: навіть самий креативний текст не вистрілить з неправильною аудиторією.
Як підібрати ефективні ключові слова за 5 простих кроків? Давайте розбиратися.
Крок 1: Уявіть свого ідеального покупця.
Хто він – людина, яка готова купити ваш товар прямо зараз? Скільки йому років? Де він живе? Ким він працює? Він уже знає про ваш продукт? Залезьте в голову до свого клієнта (обережно, люди чомусь це не люблять). Витратьте якихось 10 хвилин і будете приємно здивовані.
Образ готовий, тепер скористаємося міццю Google – інструментом добору ключових слів.
Крок 2: Визначте запити
В меню « Інструменти » панелі Adwords відкрийте Планувальник ключових слів. Виберіть « Пошук нових ключових слів по фразі, сайту або категорії ».
Вийшло? Далі вводимо дані по товару: назва, категорію, цільову сторінку. Не забудьте вказати країну проживання потенційних клієнтів, і на яких мовах вони розмовляють. Це важливо.
Як бачите, сьогодні у мене « штори для альтанок ». Я додала мінус-слово « пвх », щоб зробити запити більш точними.
Одні з найбільш часто використовуваних мінус-слів для e-commerce – це всіма улюблені « скачати, безкоштовно, торрент ». З іншого боку, хто ця людина, який вводить « штори скачати »? Краще убережемо себе від нього.
Після налаштувань натискаємо « отримати варіанти ». Добрий Google Adwords видає наступне:
Крім варіантів ключових слів можна подивитися їх рівень конкуренції і приблизну ставку. Ну що, переходимо до наступного кроку?
Крок 3: Відсів
У переліку вибираємо слова близькі до нашої тематики. Бонус для тих, хто дійшов до цього кроку – секретний перемикач. Якщо ви не любите Планувальник за велику кількість « сміттєвих » ключів – спробуйте наш лайфхак. У пункті « Фільтри ключових слів » включите « Показати тільки варіанти, тісно пов’язані з вашими ключовими словами ».
Результат в моєму випадку: до побачення, римські штори!
Крок 4: Вибір
Пам’ятайте, з чого ми почали? Портрет ідеального клієнта. Подумайте, які слова він буде використовувати для пошуку вашого товару. Використовуйте цю інформацію, відбираючи ключі. Просто додайте в план найякісніші з них, а потім вивантажити в зручному вам форматі.
Крок 5: Тестуйте
Спочатку ніхто не знає, у якого оголошення виявиться висока конверсія. Згодом і тестами різних варіантів, ви знайдете найефективніші ключові слова. Клянуся Гуглом.