Як додати зворотний відлік в Google Ads?

Обратный отсчет в Google Ads Контекстна реклама

Сьогодні в PPC конкуренція за увагу користувачів зростає з кожним днем. Особливо гостро це питання постає в період свят і розпродажів, коли рекламодавці борються за кожен клік і конверсію. Які в такому разі існують способи виділитися серед безлічі однотипних рекламних кампаній і підвищити ефективність?

І тут на допомогу може прийти використання зворотного відліку в оголошеннях Google Ads. Ця функція дає змогу створити відчуття терміновості та мотивувати потенційних клієнтів швидше ухвалювати рішення про купівлю чи іншу цільову дію.

Налаштування цієї функції – процес досить простий і не вимагає спеціальних технічних навичок. Однак будь-якому рекламодавцю важливо знати, як увімкнути таймер в оголошеннях Google Ads.

Як працює зворотний відлік у Google Ads?

Механізм роботи цієї функції одночасно максимально простий і глибоко продуманий. Рекламодавець задає кінцеву дату і час, до яких має завершитися акція або розпродаж, а зворотний відлік Google Ads автоматично обчислює залишок часу, і підставляє цю інформацію в текст, видимий користувачеві.

Найцікавіше, що формат відображення адаптується під залишок часу. Якщо до події більше 24 годин – вона відображається в днях, якщо менше доби – вказується в годинах. А коли залишається зовсім небагато – лічильник перемикається на хвилини.

Технологію можна застосовувати для:

Обмежених за тривалістю пропозицій. Наприклад, магазин електроніки може запустити розпродаж на 48 годин з великими знижками на певні товари.

  • Святкових розпродажів. Наприклад, у період новорічних свят Ви вирішили провести розпродаж, який триватиме з 20 грудня до 1 січня. Таймер допоможе стимулювати відвідувачів сайту поквапитися з покупкою, щоб отримати продукт за акційною ціною.
  • Заходів. Наприклад, Ви просуваєте конференцію, яка відбудеться рівно через місяць. У такому разі клієнти одразу побачать дату проведення заходу прямо в оголошенні, що стимулює їх до покупки.
  • Щоденних пропозицій. Так, у ресторанах Києва часто проходять акції “Щасливі години” (наприклад, з 16:00 до 18:00). Юзер одразу побачить, скільки в нього залишилося часу для отримання знижки в 50% або подарунка.

Згідно з даними Google, додавання зворотного відліку в рекламу підвищує CTR у середньому на 32%. Це легко пояснити, адже він посилює ефект дефіциту та обмеженості пропозиції за часом. Користувач розуміє, що потрібно встигнути скористатися можливістю, поки вона не зникла.

Різновиди таймерів в оголошеннях Google Ads

У рекламній платформі AdWords доступні два типи таймерів, кожен з яких підходить для різних маркетингових завдань і сценаріїв.

Таймер COUNTDOWN

Орієнтований на часовий пояс користувача, який бачить рекламу. Він ідеально підходить для ситуацій, коли важлива подія, наприклад, закінчення акції, відбувається в певний час у кожному часовому поясі.

Уявіть, що Ви запустили розпродаж, який діє до 23:59 за місцевим часом у кожному регіоні. Цей відлік вказуватиме час персонально для кожного користувача. Мешканець Лондона побачить, скільки залишилося до кінця акції за Лондоном, а мешканець Нью-Йорка – за своїм часовим поясом.

Ця версія зручна для подій, не прив’язаних до конкретного місця, наприклад, онлайн-розпродажів або вебінарів. Користувач завжди бачитиме актуальний відлік, заснований на його місцезнаходженні.

Таймер GLOBAL_COUNTDOWN

На відміну від попереднього, цей таймер веде відлік за єдиним часом, що відповідає часовому поясу акаунта рекламодавця. Він показуватиме однаковий час, що залишився, у всіх регіонах.

Такий варіант найкраще підходить для подій, які відбуваються в один час для всіх, незалежно від часового поясу. Яскравий приклад – онлайн-розпродаж або реєстрація на концерт, які завершуються в один момент глобально.

Припустімо, Ви продаєте квитки на онлайн-конференцію, яка стартує о 12:00 за Києвом – глобальний відлік працюватиме саме до цього моменту, і всі користувачі, хоч би де вони перебували, побачать однаковий час, що залишився.

Такий таймер в оголошеннях Google Ads зручний для подій, прив’язаних до конкретного місця, наприклад, офлайн-заходів, семінарів або концертів.

Використання обох типів таймерів допомагає рекламодавцям ефективно привертати увагу користувачів і підвищувати залученість, надаючи актуальну інформацію про майбутні події та акції.

У яких оголошеннях Google Ads можна увімкнути зворотний відлік?

Ця функція нехай і потужний інструмент для підвищення ефективності кампанії, але доступна вона не для будь-якого типу оголошень. Давайте розберемося, де саме можна застосовувати таймери.

Розгорнуті текстові оголошення

У класичних текстових оголошеннях Ви можете додати зворотний відлік практично в будь-яке поле. Єдиний виняток – посилання на кінцевий ресурс, куди вставити відлік не можна.

Таким чином, Ви можете винести інформацію про обмежений час акції в заголовок, щоб одразу привернути увагу, або згадати про неї в описі, щоб додатково підштовхнути користувача до дії.

Адаптивні пошукові оголошення

Тут також можна використовувати зворотний відлік, але з деякими обмеженнями:

  • По-перше, тут також не вийде додати зворотний відлік в URL.
  • По-друге, під час налаштування необхідно вказати від трьох заголовків або текст опису без таймера. Це потрібно, щоб у Google були варіанти для ротації та тестування різних комбінацій елементів оголошення.

Динамічні пошукові оголошення

Цей тип оголошень автоматично генерується на основі вмісту Вашого сайту. Однак рекламодавець може самостійно задати загальні шаблони тексту. Це дасть змогу заздалегідь увімкнути таймер зворотного відліку Google Ads у текст або заголовок.

Однак важливо застосовувати зворотний відлік обдумано і в релевантному контексті. Якщо у Вашій ніші немає явних передумов для створення відчуття терміновості, недоречне застосування відліку може викликати відторгнення в аудиторії. І не забудьте вказати альтернативні варіанти тексту на випадок, якщо час події спливе, а текст залишиться видимим користувачам.

Як додати таймер в оголошення Google Реклами?

Додавання зворотного відліку – простий процес, що може істотно підвищити ефективність Вашої реклами. Давайте розберемо покрокову інструкцію, як це зробити.

Крок 1: Виберіть оголошення

Зайдіть у свій обліковий запис Google Ads, у лівому меню виберіть “Оголошення та об’єкти”, а потім клікніть на “Оголошення”. Тут Ви зможете додати таймер в оголошення Google Ads, вибравши потрібну опцію зі списку.

Вмикаємо таймер у налаштуваннях Google Ads

Крок 2: Додайте модифікатор

Вибравши потрібне, у полі введення, де Ви хочете розмістити відображення часу (заголовок, опис, шлях), поставте фігурну дужку “{“, що відкриває. З’явиться список, що випадає, в якому потрібно вибрати опцію “Зворотний відлік”.

Додаємо відлік часу до певної події

Крок 3: Налаштуйте параметри

Після вибору опції “Зворотний відлік” можна побачити таке вікно налаштувань:

Як додати таймер в оголошення?

Тут потрібно зазначити:

  1. Дату і таймінг завершення події у форматі 24 годин (рррр/ММ/дд ГГ:хх:сс).
  2. Скільки днів має бути до початку, щоб стартував відлік (якщо залишити поле порожнім, за замовчуванням буде 5 днів).
  3. Часовий пояс.
  4. Мову відображення.

Вказувати мову для адаптивних оголошень не обов’язково, у них вона визначається виходячи із загальних налаштувань кампанії.

Крок 4: Перевірте синтаксис модифікатора

Після заповнення налаштувань клікніть “Застосувати”. В обраному полі з’явиться модифікатор у такому форматі:

{=GLOBAL_COUNTDOWN(«рррр/ММ/дд ГГ:хх:сс»,«мова»,період відліку)}

При цьому, для адаптивних оголошень формат трохи відрізняється:

{COUNTDOWN(рррр/ММ/дд ГГ:хх:сс,днівДо)}

Крок 5: налаштуйте текст

З кожного боку від модифікатора можна вставити будь-який текст у межах допустимої кількості символів у рядку. Наприклад: “Встигніть купити! Залишилося COUNTDOWN”. При цьому враховуйте, що на вставку самого таймера може знадобитися до восьми символів.

Крок 6: збережіть оголошення

Натисніть кнопку “Зберегти оголошення”, щоб завершити налаштування. Зверніть увагу, що в попередньому перегляді відлік буде статичним і не покаже реальний час, що залишився, і на цьому налаштування буде завершено.

Важливо! Модифікатор зворотного відліку працює тільки до зазначеної дати. Подбайте про те, щоб підготувати альтернативний текст на випадок, якщо відлік закінчиться, а оголошення й надалі показуватиметься.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї