Багато технічні фахівці та веб-аналітики тепер відзначають велике число обмежень у браузерах щодо роботи сторонніх cookie. Проблема актуальна і для тих, хто використовує такі файли для персоналізації маркетингових активностей і оцінки їх ефективності.
Чи не дозволяють фіксувати поведінку користувачів і аналізувати рекламу браузери Safari, починаючи c версії 13.1, а також Firefox. Найімовірніше подібні блокування незабаром з’являться і в інших браузерах.
Вирішити проблему і збільшити правдивість зібраних статистичних даних допоможе нова функція в рекламі Гугл – Enhanced Conversions. У цій статті розповімо, що таке розширене відстеження конверсій в Google Ads – саме так перекладається назва цього сервісу.
Що таке розширене відстеження конверсій в Google Ads?
Розширене відстеження конверсій в Google Ads дає можливість частково доповнити статистичну інформацію загубленими через блокування cookie даними. Інструмент дозволяє рекламодавцеві збільшувати ступінь достовірності показників: він фіксує відомості про цільові дії та направляє їх в базу одночасно з інформацією про користувача – його ім’ям, контактними даними та ін.
Після здійснюється зіставлення отриманих відомостей з акаунтами Гугл, і встановлюється взаємозв’язок між конверсіями та реакцією користувача на рекламу – кліками по оголошенню і переглядами.
Інформація! Цей механізм покликаний збільшити достовірність звітів про онлайн-переходи і зібрати відомості для застосування розумних стратегій.
Який принцип роботи Enhanced Conversions?
Безпечний механізм хешування SHA256, який використовується Google, дозволяє точніше фіксувати конверсії з вебресурсу:
- На початковому етапі відвідувач повинен вчинити будь-яку цільове дію на сайті, наприклад, оформити покупку або підписку, зареєструватися або повідомити контактні дані (ім’я, електронну або поштову адресу, телефонний номер);
- Теги відстеження перехоплюють цю інформацію, потім все відомості хешуються і передаються в базу даних системи;
- Алгоритм співвідносить збережену інформацію з акаунтами – так визначається взаємозв’язок конверсій і рекламних подій (за умови, що відвідувач був авторизований в Гугл і взаємодіяв з рекламою).
Виконання описаного протоколу підвищує якість звітів.
Важливо! Google дуже серйозно ставиться до захисту персональної інформації, тому у всіх звітах відображаються тільки знеособлені зведені дані.
Як налаштувати розширене відстеження конверсій за допомогою GTM?
Налаштування розширеного відстеження конверсій в Google Ads можлива з використанням Google Tag Manager. При цьому необхідно піддати лише несуттєвим змінам уже працюють теги. Для прикладу скористаємося тригером типу «Видимість елемента» з селектором на повідомлення з подякою за передані відомості, яке з’являється після відправки замовлення. Те, яким чином Ви налаштували цілі в GTM, впливає на вибір тригера.
Далі потрібно буде сформувати новий тег і виконати його налаштування – «Передача події в кабінет Google Ads». З цією метою в лівому меню вікна GTM скористаємося блоком «Теги» і кликнемо на «Створити», потім в розділі «Конфігурація тега» визначаємо тип тега, вибравши для цього «Відстеження переходів в Google Рекламі»:
На наступному етапі необхідно встановити ярлик і ідентифікатор. Такі дані з’являються в рекламному акаунті Google Adwords в розділі «Переходи» в процесі створення цілі:
Тепер необхідно задати нову дію і виконати його налаштування. З цією метою скористаємося відповідною кнопкою в розділі «Переходи» акаунту Google Ads – вона являє собою плюс білого кольору на синьому тлі. Потім натискаємо на модулі «Вебсайт» і фіксуємо дані про мету:
Для використання GTM у відповідній вкладці Ви знайдете ярлик і ідентифікатор конверсії, які рекомендується скопіювати. Трохи нижче дайте свою згоду на ручне налаштування розширеного відстеження і збережіть зміни:
Повертаємося до створеного раніше тегу в GTM і вказуємо параметри ідентифікатора і ярлика. Відзначаємо пункт «Вказати дані розширеного відстеження конверсій»:
Після цього ми можемо налаштувати розширене відстеження конверсій. Для цього необхідно зі списку вибрати «Окремі поля» в поле «Джерело даних»:
Встановіть «Нова змінна» в поле «Змінна для розширеного відстеження конверсій». Вгорі сторінки під заголовком з’явиться перелік інформації про користувачів, яка може бути використана в тезі:
Для кожного поля відомостей про клієнта, які необхідно фіксувати, встановіть значення «Нова змінна». Ми покажемо, як це зробити, на прикладі телефонного номера:
Внизу переліку натискаємо на «Нова змінна». Визначимо тип змінної як «Елемент DOM». Це можна зробити у вікні «Конфігурація змінної», запустивши налаштування:
Повернувшись до вікна «Конфігурація змінної», в поле «Метод вибору» необхідно використовувати пункт «Селектор CSS» з випадаючого переліку:
В наступному полі потрібно вказати CSS-селектор, який посилається на відомості про відвідувачів. Для нашого прикладу – це селектор поля імені та телефонного номера в формах на вебсайті. Після фіксації зазначеної інформації змінна для розширеного відстеження конверсій прийме наступний вигляд:
При виявленні блокування файлів cookie тег запустить збір і передачу зазначеної інформації в рекламний обліковий запис в якості цільової дії. Це, своєю чергою, стане сигналом системі для включення розумних стратегій і дозволить знайти більш складні ланцюжки взаємодії відвідувачів з вебресурсом на різних пристроях.