Порівняння платформ: BigCommerce vs Shopify

Порівняння BigCommerce та Shopify CMS

Оскільки продажі онлайн зараз популярні як ніколи, вибір відповідної платформи для створення та управління інтернет-магазином є одним із ключових критеріїв успішного бізнесу.

Далі проведемо докладне порівняння двох гігантів в індустрії електронної торгівлі, щоб дізнатися, що краще – Shopify чи BigCommerce. Зупинимося на їх особливостях, ціноутворенні та зручності використання, щоб допомогти Вам прийняти обґрунтоване рішення.

Що краще для інтернет-магазину: Shopify vs BigCommerce

Щоб з’ясувати, що краще для eCommerce, BigCommerce або Shopify, пройдемося за основними критеріями, які необхідно брати до уваги при виборі движка для онлайн-магазину. Це допоможе зрозуміти, для яких видів бізнесу та підприємців кожна з платформ може бути найбільш відповідним рішенням.

Адміністративна панель

Адміністративна панель Shopify відрізняється простим та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, де реалізовано легкий доступ до основних функцій — додавання товарів, керування замовленнями, налаштування знижок та інформація про покупців.

Панель адміністратора Shopify

У лівій частині панелі знаходиться вертикальне меню з основними розділами, що полегшує навігацію по платформі. Вгорі містяться корисні оповіщення про нові замовлення, клієнтів або повідомлення.

У BigCommerce також досить потужна та гнучка адміністративна панель з акцентом на зручність та ефективність. Інтерфейс розроблений таким чином, щоб надати користувачам швидкий доступ до ключового функціоналу.

Адмінпанель у БігКоммерс

Вертикальне меню розташоване ліворуч, як і в Шопіфай, відкриває доступ до товарів, замовлень, клієнтів, маркетингу та аналітики. Однак, структура меню більш глибока, вона містить більшу кількість налаштувань.

Дизайн та шаблони

В асортименті Shopify представлено близько 70 шаблонів, включаючи 10 безкоштовних. Вони розроблені професіоналами та адаптовані для різних галузей бізнесу.

Теми на сайті Шопіфай

Всі теми є адаптивними, оптимізовані для різних пристроїв і розмірів екрана. Також доступний зручний візуальний редактор, який дозволяє користувачам легко налаштовувати зовнішній вигляд без навичок програмування.

 Візуальний редактор

А ось для BigCommerce розроблено понад 150 різних шаблонів, серед яких близько 12 поширюються на безоплатній основі. Всі вони адаптивні та підходять для будь-якого пристрою та розміру екрана.

Вибір шаблонів для BigCommerce

Редагування теми тут менш інтуїтивне. При цьому, для досвідчених користувачів, які знають HTML, Java Script і CSS, тут відкривається набагато більше можливостей для кастомізації.

 Редагування сторінок

Служба підтримки

Shopify відомий однією з найкращих в індустрії службою підтримки, яка працює цілодобово телефоном, електронною поштою та в онлайн-чаті. Також поставити запитання можна в офіційних спільнотах Twitter і Facebook.

Служба технічної підтримки Шопіфай

Крім того є велика база знань, де містяться статті, посібники та відеоуроки з різних аспектів використання платформи та спеціальний форум, де можна поставити питання іншим продавцям та експертам.

Не надто відстає у цьому питанні і BigCommerce, який також забезпечує користувачам консультування у режимі 24/7. Зі складних питань можна не тільки звертатися за номером телефону або писати на e-mail, але й скористатися форумом активної спільноти або групами в соціальних мережах.

База знань та спільнота BigCommerce

Розширення та плагіни

Shopify App Store — один із найширших маркетплейсів з розширеннями. Там можна завантажити понад 7000 програм та плагінів. В асортименті є безкоштовні та платні модулі для управління складом, маркетингу, аналітики, управління відгуками тощо. При цьому розширити функціональність свого магазину можна навіть без спеціалізованого досвіду за рахунок інтуїтивного інтерфейсу та простої установки.

Shopify App Store

В BigCommerce App Marketplace Ви можете завантажити близько 1000 розширень, проте вони охоплюють всі основні сфери, необхідні продавцю. Встановлення та налаштування не складе труднощів навіть у новачка. Щоправда, більшість програм платна.

Розширення на App Marketplace

Інтеграція платіжних систем

Shopify Payments – свій платіжний шлюз організації, розроблений у співпраці зі Stripe. За допомогою нього можна приймати кредитні картки, PayPal, Apple Pay та Google Pay без необхідності підключення сторонніх сервісів.

 Shopify Payments

Крім того, Шопіфай підтримує понад 100 сторонніх платіжних шлюзів (Authorize.Net, 2Checkout, Worldpay та багато інших). Однак під час використання зовнішнього провайдера стягується додаткова комісія за кожну транзакцію.

У BigCommerce власного провайдера немає, проте він підтримує понад 65 інших сервісів. Серед них Stripe, PayPal, Authorize.Net, 2Checkout, Worldpay та інші. Важливою перевагою є відсутність додаткових комісій щодо використання сторонніх систем прийому платежів.

Швидкість роботи

Shopify відомий своєю високою продуктивністю та оптимізацією швидкості завантаження. Завдяки глобальній інфраструктурі та використанню CDN (Content Delivery Network) гарантується швидке відображення контенту з будь-якої точки світу.

Платформа також автоматично оптимізує зображення та пропонує інструменти для стиснення та оптимізації вихідного коду, що допомагає прискорити час завантаження.

BigCommerce також використовує передові технології та архітектуру, забезпечуючи надійність та швидкість роботи. Тут також застосовується CDN для прискорення роботи сайту з різних країн, а всі картинки стискаються при додаванні до адміністративної панелі.

Яка платформа краще для просування, Shopify або BigCommerce?

Вибір двигуна для інтернет-магазину відіграє значну роль не тільки у зручності управління та кастомізації, а й у успішному просуванні бізнесу. Розберемося з тим, яка CMS краща – BigCommerce чи Shopify з погляду маркетингу та аналітики.

SEO просування

Успішне SEO (Search Engine Optimization) магазину дозволяє йому займати високі позиції в пошукових системах та залучати звідти цільову аудиторію. Для цього функціонал CMS повинен дозволяти адміністратору оптимізувати контент, структуру сайту, впроваджувати мікророзмітку тощо.

Shopify дозволяє легко редагувати мета-теги, заголовки, описи та URL-адреси сторінок. Також тут автоматично генерується файл sitemap.xml, який спрощує індексацію ресурсу пошуковими системами.

Крім цього, в App Store є безліч SEO-додатків для додаткової оптимізації. Однак слід зазначити, що структура URL-адрес товарних сторінок і фільтрів містить додаткові параметри, що призводить до появи дубльованого контенту.

BigCommerce має всі перераховані вище переваги. При цьому він дає можливість використовувати ЧПК (людиназрозумілі URL) для сторінок з товарами та лістингів, що є додатковим плюсом для ранжування та індексації.

Інтеграція з маркетплейсами

Shopify підтримує роботу з усіма популярними маркетплейсами, включаючи Amazon, eBay, Walmart, Etsy та ін. Для цього застосовуються спеціалізовані плагіни з App Store.

Це дозволяє автоматизувати процес завантаження товарів, контролювати складські залишки та обробляти замовлення через єдину адміністративну панель Шопіфай. При цьому більшість таких розширень є платними.

У BigCommerce App Marketplace також можна завантажувати модулі для інтеграції з основними торговими майданчиками. При цьому частина з них також може поширюватися на платній основі та мати певні обмеження щодо функціоналу.

Аналітика та звітність

Моніторинг та аналіз поведінки клієнтів на сайті допоможе визначити напрями для зростання проекту. Шопіфай має вбудовані аналітичні інструменти для відстеження продажів, відвідувань, джерел трафіку, конверсій та інших ключових метрик.

Залежно від обраного тарифного плану доступні різні рівні звітності. Крім того, реалізовано підтримку Google Analytics для отримання додаткових даних щодо поведінки відвідувачів.

Внутрішня аналітична система BigCommerce також формує докладні звіти щодо продукції, замовлень, покупців, маркетингу та інших аспектів. Тут також підтримується інтеграція з Google Analytics, а в App Marketplace є програми для розширеної звітності.

Порівняння вартості Shopify та BigCommerce

Важливо врахувати не лише вартість самої платформи, а й додаткові витрати на програми та плагіни, які можуть вплинути на загальний бюджет Вашого проекту. Проведемо порівняння BigCommerce та Shopify, яке враховуватиме основні тарифні плани, включені послуги та можливі додаткові витрати.

Тарифи BigCommerce

Тарифні плани BigCommerce

  1. Standard. Підійде для маленьких магазинів. В рамках цього плану доступне додавання необмеженої кількості товарів, файлів, що завантажуються, історія замовлень, вбудована аналітика, доступ для одного менеджера і можливість інтеграції з платіжними системами без додаткових комісій.
  2. Plus. Призначається для зростаючих бізнесів. Його функціонал дещо ширший. Він включає сегментацію клієнтів та підключення знижкових пропозицій. Також можливий розрахований на багато користувачів доступ, що дозволяє додати до 5 акаунтів адміністратора. Також на цьому тарифі є API для інтеграції із зовнішніми системами та автоматизації бізнес-процесів.
  3. Pro. Включає всі функції Plus, а також інтеграцію з Google Customer Reviews та популярними службами доставки. При цьому абонплата може збільшитись при перевищенні ліміту по щомісячному трафіку.
  4. Enterprise. Призначений для великих та швидко зростаючих бізнесів з індивідуальними потребами. Крім усіх стандартних можливостей дозволяє формувати персоналізовані прайс-листи, що включає пріоритетну підтримку, виділеного менеджера, покращену продуктивність та безпеку, а також взаємодію з корпоративними системами. Ціна розраховується в індивідуальному порядку та залежить від необхідного функціоналу.

Кожен з тарифів має безкоштовний тестовий період тривалістю 15 днів, що дозволяє випробувати платформу та визначити відповідний набір функцій. Крім того, варто врахувати можливі додаткові витрати на плагіни, купівлю теми тощо.

Тарифи Shopify

Розцінки на використання Shopify

  1. Basic. Підійде для маленьких проектів. Тут можна завантажити необмежену кількість товарних позицій, створити акаунти для двох співробітників, отримати підтримку від фахівців у режимі 24/7, вбудовану інтеграцію з платіжними системами та аналітику, а також створювати знижки та подарункові картки.
  2. Shopify. Буде цікавий зростаючим бізнесам. Тут включені всі функції Basic, крім того дозволяється створювати обліковий запис для 5 співробітників, професійні звіти та регулювати тарифи на доставку. Також у цьому плані нижча комісія за роботу із зовнішніми платіжними системами.
  3. Advanced. Тут комісія за транзакцію ще нижча. Із системою можуть працювати до 15 співробітників одночасно. Також передбачено розширені звіти та визначення ставок на перевезення у реальному часі.
  4. Plus. Спеціально розроблений для великих підприємств та корпоративних клієнтів з індивідуальними вимогами. Забезпечує високу масштабованість, покращену безпеку, персонального менеджера та додаткові інтеграції. Вартість розраховується індивідуально, враховуючи потреби та розмір бізнесу.

Важливо зазначити, що платформа пропонує 14-денний пробний період, під час якого можна протестувати всі необхідні інструменти та визначитися з тим, чи підходить Вам ця CMS.

Що вибрати BigCommerce чи Shopify?

Щоб визначитися з тим, що вибрати, Shopify або BigCommerce, важливо знати сильні та слабкі сторони кожної з цих CMS.

Плюси та мінуси BigCommerce

Серед переваг ключовими є такі:

  1. Немає комісій за транзакції. На відміну від Шопіфай, тут жодних комісійних за використання сторонніх шлюзів не передбачено, що допоможе суттєво заощадити.
  2. Багато вбудованих функцій. За рахунок цього знижується залежність від сторонніх додатків та модулів, а також скорочуються витрати на їхню покупку.
  3. Гнучка конфігурація податків та доставки. За рахунок цього можна легко адаптувати магазин до законодавства та умов роботи у різних країнах та регіонах.
  4. Масштабованість. Щодо розвитку онлайн-бізнесу можна просто перейти на більш високий тариф без необхідності змінювати саму платформу.

Також необхідно пам’ятати і про мінуси:

  • Складність адміністративної панелі. Розібратися буде дещо складніше, порівняно з Шопіфай, але для досвідченого продавця це не важко.
  • Обмеження. На деяких тарифних планах річний обсяг продажу обмежений, що може призвести до необхідності платити більше при досягненні певного рівня доходів.
  • Менше безкоштовних шаблонів. Також їх якість дещо гірша, ніж Шопіфа, тому можливо доведеться розглянути платне рішення.
  • Менше співтовариство розробників. Платформа менш популярна, що може позначитися на доступності сторонніх розробок та фахівців для кастомізації магазину.

Переваги та недоліки Shopify

Переваги цього движка включають:

  1. Простоту використання. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, простий у освоєнні навіть для новачка, тому для створення та налаштування інтернет-магазину програміст не знадобиться.
  2. Великий вибір шаблонів. Ви можете вибрати з великої кількості якісних безкоштовних та преміальних тем, щоб створити унікальний та привабливий дизайн для магазину.
  3. Величезну екосистему додатків. Дозволяє суттєво розширити функціональність майданчика та інтегруватися з різними сервісами.
  4. Цілодобову службу підтримки. Shopify забезпечує підтримку клієнтів у режимі 24/7 за телефоном, e-mail та в онлайн-чаті, що гарантує швидке вирішення проблем.

Є певні недоліки:

  • Комісії за транзакції. Якщо Ви використовуєте зовнішні платіжні системи, це може негативно позначитися на прибутку, адже за них платформа вимагає додаткової оплати.
  • Обмежений вбудований функціонал. На відміну від BigCommerce, тут більш виражена залежність від розширень сторонніх розробників, що може підвищити загальну ціну та складність управління проектом.
  • Liquid. Це власна мова шаблонизації, яка використовується у Шопіфай. Для незнайомих із ним програмістів може викликати певні труднощі. Також це ускладнить пошук спеціаліста для роботи з ресурсом.
  • Локалізація та мультивалютність. Для підтримки кількох мов та іноземних валют може знадобитися застосування сторонніх модулів.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї