- Кращі модулі Shopify для контекстної реклами
- Feed For Google Shopping Feed
- Data Feed Watch Shopping Feeds
- Simprosys Google Shopping Feed
- Google Ads Dynamic Remarketing
- Google Customer Reviews
- Suite For Google Shopping Feed
- Flexify: Facebook Product Feed
- Facebook Messenger Marketing
- Codisto Amazon, eBay & Walmart
Швидко запустити повноцінний онлайн-магазин можна за допомогою популярної на заході системи керування контентом Shopify CMS. Вона дозволяє реалізовувати будь-які сучасні модулі на вебресурсі – від слайдера на його стартовій сторінці до кошика зі складною логікою роботи та використанням міжнародних кур’єрських сервісів. Ключем до високої популярності платформи стала зрозуміла та проста інтеграція сайту з магазинами на Фейсбук.
Велика кількість сторонніх розробників розвивають сервіс, створюючи, наприклад, спеціальні розширення Shopify для PPC-фахівців. Такі доповнення до основного функціонала полегшують діяльність не лише інтернет-маркетологів, а й спрощують управлінські процеси. Слід сказати, що документацію по роботі всієї системи, включаючи розширення Shopify для контекстної реклами, можна завантажити лише в англомовному варіанті.
Кращі модулі Shopify для контекстної реклами
У цьому матеріалі Ви знайдете опис популярних розширень Shopify для контекстної реклами.
Feed For Google Shopping Feed
Надбудова Shopify для обміну інформацією про товарні позиції з Google Merchant Center. У ній реалізовано можливість запуску Smart Shopping кампанії безпосередньо з інтерфейсу Shopify. Розширення також підказує, які атрибути обраного товару слід зазначити, щоб він точно пройшов модерацію GMC.
Плюси використання цього модуля:
- налаштовувати та використовувати його досить просто і недовго;
- пропонується варіант роботи без оплати для бізнесу з невеликим оборотом;
- інтеграція з GMC API забезпечує оновлення інформації протягом 20 хв з моменту внесення коригувань на сайті.
Data Feed Watch Shopping Feeds
Серйозний інструмент для формування фідів GMC та інших платформ. Від безкоштовних модулів вигідно відрізняється тим, що дозволяє:
- масово категоризувати товарні позиції у фіді;
- масово змінювати та додавати атрибути товарних позицій фіда;
- формувати фіди/переліки для найбільш популярних сервісів: GMC, Linkshare, Facebook, Bing, Amazon, eBay та ін;
- формувати фіди для GMC окремо для будь-якого регіону, де працює платформа Google Shopping;
- формувати фіди у вільному форматі;
- здійснювати розширений аналіз статистичних даних.
До найпомітніших недоліків модуля можна віднести його високу вартість – від $59 щомісяця, якщо у Вас не більше тисячі товарних позицій та кількість каналів продажу не перевищує трьох.
Simprosys Google Shopping Feed
Це розширення є оптимальним для генерації фідів, що завантажуються в GMC, з точки зору співвідношення вартості, зручності використання та якості. У цьому варіанті додатково пропонується формування фідів для Bing Merchant (а для Facebook – поки що в планах).
З плюсів відзначимо такі:
- масова зміна характеристик товарних позицій;
- формування фіда для Bing;
- можливість генерувати акційні фіди для GMC;
- вибір режиму експорту – лише базовий варіант товару або будь-які його модифікації (забарвлення та ін.);
- вибір фото товару для експорту;
- ручний режим запуску обміну даних із Merchant.
Вартість модуля залежить від кількості асортиментних позицій магазину (ціна вказана за місяць):
- $4,99 – 500 найменувань або менше;
- $8,99 – від 501 до 1 тис. найменувань;
- $13,99 – від 1 до 5 тис. найменувань тощо.
Google Ads Dynamic Remarketing
Розширення для тих, кому ліньки займатися налаштуванням динамічного ремаркетингу. Передає з Shopify всі відповідні коди AdWords.
Підійде тим, хто не планує витрачати багато часу на занурення в технологію роботи GTM і не хоче вручну вказувати змінні в Google Аналітиці. Місяць використання коштує $9,99, при цьому протестувати модуль можна безкоштовно протягом перших трьох днів.
Google Customer Reviews
Розширення з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом для рекламодавців, які беруть участь у програмах Google Customer або Products Reviews. Модуль здійснює збирання відгуків Ваших клієнтів для подальшого завантаження в Merchant.
Вартості:
- запуск модуля в роботу здійснюється в чотири кроки;
- можливість відображення інформації про рейтинг інтернет-магазину на сторінках вебсайту;
- одноразовий платіж $25 і відсутність абонентської плати.
Suite For Google Shopping Feed
Дозволяє самостійно інтегрувати GTM безпосередньо у програмний код Shopify. Але слід звернути увагу на ряд неприємних моментів – складний процес налаштування eCommerce (щоб реалізувати dataLayer на сторінці «Thank You», потрібно знайти програміста).
Ця надбудова допомагає у розв’язанні проблем з некоректним трансфером поведінкових характеристик інтегрованим блоком Google Аналітики, а також дозволяє досить швидко запустити динамічний ремаркетинг та моніторинг конверсій реклами Google.
Магазини з асортиментом 500 і менше найменувань можуть користуватися розширенням безкоштовно. Якщо товарів більше, то доведеться оформити платну щомісячну передплату, вартість якої починається з $4.
Flexify: Facebook Product Feed
Як зазначалося вище, у базовій версії Shopify, навіть без застосування модулів Shopify для контекстної реклами, можлива інтеграція онлайн-магазину з фейсбуком. Але використовувати такий функціонал не завжди зручно через кілька моментів.
Наприклад, у базовому варіанті не передбачена можливість вносити зміни до товарних позицій, якщо Ви плануєте скоригувати опис товару або доповнити картку зображеннями, відсутніми на вебсайті. Прописати свої категорії в каталозі для Facebook теж не вийде.
Модуль Facebook Product Feed допомагає обійти як цю проблему, так і велику кількість інших моментів. За асортименту до тисячі позицій платити за використання розширення не доведеться. Але за суто символічну суму ($29 на місяць) Ви зможете значно підвищити віддачу від модуля:
- безліміт за кількістю найменувань, що передаються у Facebook;
- зміна розмірів фото в автоматичному режимі для відповідності форматам, що використовуються у Facebook;
- мітки продавця у фіді;
- вибір варіантів фото для встановлення як основних у каталозі Facebook;
- можливість встановлювати знижки, обмежувати період їхньої дії тощо;
- технічна підтримка.
Facebook Messenger Marketing
Створено для вирішення завдань обміну інформацією з месенджерами та соціальними мережами, використання яких таке популярне на заході. Це мультифункціональне розширення забезпечує запуск реклами у месенджері Facebook.
Модуль допомагає проаналізувати прибуток від реклами та побачити реакцію відвідувачів у процесі взаємодії з нею. На додаток він показує інформацію про дохід, отриманий із заданого джерела продажів.
Щомісячна абонплата за використання розширення становить $9. Протягом 30-денного періоду його роботу можна протестувати безкоштовно.
Codisto Amazon, eBay & Walmart
Розширення для обміну інформацією з маркетплейсами Amazon та eBay.
Основні переваги цього розширення:
- формує лістинги для будь-якого регіону, де працюють маркетплейси;
- забезпечує швидку синхронізацію даних про замовлення та товарні позиції;
- формує ASIN номери для Amazon в автоматичному режимі.
Розцінки на використання модуля залежать від кількості транзакцій у магазині (ціна вказана за 1 місяць):
- Starter ($29). Мінімальний (не більше 50 замовлень), причому недорогий пакет. На кількість завантажуваних найменувань товару обмеження немає.
- Growth ($59). До пакета входить до 250 замовлень на Amazon або eBay за місяць.
- Pro ($99). Щомісячний ліміт за кількістю продажів – 500 шт.
- Power ($249). Дозволяє виконувати до 1500 замовлень за 30 днів.
Безкоштовне тестування можливе протягом двох тижнів після реєстрації.