Популярні розширення Shopify для контекстної реклами

Популярні розширення Shopify для контекстної реклами Контекстна реклама

Швидко запустити повноцінний онлайн-магазин можна за допомогою популярної на заході системи керування контентом Shopify CMS. Вона дозволяє реалізовувати будь-які сучасні модулі на вебресурсі – від слайдера на його стартовій сторінці до кошика зі складною логікою роботи та використанням міжнародних кур’єрських сервісів. Ключем до високої популярності платформи стала зрозуміла та проста інтеграція сайту з магазинами на Фейсбук.

Велика кількість сторонніх розробників розвивають сервіс, створюючи, наприклад, спеціальні розширення Shopify для PPC-фахівців. Такі доповнення до основного функціонала полегшують діяльність не лише інтернет-маркетологів, а й спрощують управлінські процеси. Слід сказати, що документацію по роботі всієї системи, включаючи розширення Shopify для контекстної реклами, можна завантажити лише в англомовному варіанті.

Кращі модулі Shopify для контекстної реклами

У цьому матеріалі Ви знайдете опис популярних розширень Shopify для контекстної реклами.

Feed For Google Shopping Feed

Розширення Feed For Google Shopping Feed

Надбудова Shopify для обміну інформацією про товарні позиції з Google Merchant Center. У ній реалізовано можливість запуску Smart Shopping кампанії безпосередньо з інтерфейсу Shopify. Розширення також підказує, які атрибути обраного товару слід зазначити, щоб він точно пройшов модерацію GMC.

Плюси використання цього модуля:

  • налаштовувати та використовувати його досить просто і недовго;
  • пропонується варіант роботи без оплати для бізнесу з невеликим оборотом;
  • інтеграція з GMC API забезпечує оновлення інформації протягом 20 хв з моменту внесення коригувань на сайті.

Data Feed Watch Shopping Feeds

Модуль Data Feed Watch Shopping Feeds

Серйозний інструмент для формування фідів GMC та інших платформ. Від безкоштовних модулів вигідно відрізняється тим, що дозволяє:

  • масово категоризувати товарні позиції у фіді;
  • масово змінювати та додавати атрибути товарних позицій фіда;
  • формувати фіди/переліки для найбільш популярних сервісів: GMC, Linkshare, Facebook, Bing, Amazon, eBay та ін;
  • формувати фіди для GMC окремо для будь-якого регіону, де працює платформа Google Shopping;
  • формувати фіди у вільному форматі;
  • здійснювати розширений аналіз статистичних даних.

До найпомітніших недоліків модуля можна віднести його високу вартість – від $59 щомісяця, якщо у Вас не більше тисячі товарних позицій та кількість каналів продажу не перевищує трьох.

Simprosys Google Shopping Feed

Simprosys Google Shopping Feed для Shopify

Це розширення є оптимальним для генерації фідів, що завантажуються в GMC, з точки зору співвідношення вартості, зручності використання та якості. У цьому варіанті додатково пропонується формування фідів для Bing Merchant (а для Facebook – поки що в планах).

З плюсів відзначимо такі:

  • масова зміна характеристик товарних позицій;
  • формування фіда для Bing;
  • можливість генерувати акційні фіди для GMC;
  • вибір режиму експорту – лише базовий варіант товару або будь-які його модифікації (забарвлення та ін.);
  • вибір фото товару для експорту;
  • ручний режим запуску обміну даних із Merchant.

Вартість модуля залежить від кількості асортиментних позицій магазину (ціна вказана за місяць):

  • $4,99 – 500 найменувань або менше;
  • $8,99 – від 501 до 1 тис. найменувань;
  • $13,99 – від 1 до 5 тис. найменувань тощо.

Google Ads Dynamic Remarketing

Розширення для тих, кому ліньки займатися налаштуванням динамічного ремаркетингу. Передає з Shopify всі відповідні коди AdWords.

Підійде тим, хто не планує витрачати багато часу на занурення в технологію роботи GTM і не хоче вручну вказувати змінні в Google Аналітиці. Місяць використання коштує $9,99, при цьому протестувати модуль можна безкоштовно протягом перших трьох днів.

Google Customer Reviews

Розширення для контекстної реклами Google Customer Reviews

Розширення з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом для рекламодавців, які беруть участь у програмах Google Customer або Products Reviews. Модуль здійснює збирання відгуків Ваших клієнтів для подальшого завантаження в Merchant.

Вартості:

  • запуск модуля в роботу здійснюється в чотири кроки;
  • можливість відображення інформації про рейтинг інтернет-магазину на сторінках вебсайту;
  • одноразовий платіж $25 і відсутність абонентської плати.

Suite For Google Shopping Feed

Suite For Google Shopping Feed

Дозволяє самостійно інтегрувати GTM безпосередньо у програмний код Shopify. Але слід звернути увагу на ряд неприємних моментів – складний процес налаштування eCommerce (щоб реалізувати dataLayer на сторінці «Thank You», потрібно знайти програміста).

Ця надбудова допомагає у розв’язанні проблем з некоректним трансфером поведінкових характеристик інтегрованим блоком Google Аналітики, а також дозволяє досить швидко запустити динамічний ремаркетинг та моніторинг конверсій реклами Google.

Магазини з асортиментом 500 і менше найменувань можуть користуватися розширенням безкоштовно. Якщо товарів більше, то доведеться оформити платну щомісячну передплату, вартість якої починається з $4.

Flexify: Facebook Product Feed

Facebook Product Feed

Як зазначалося вище, у базовій версії Shopify, навіть без застосування модулів Shopify для контекстної реклами, можлива інтеграція онлайн-магазину з фейсбуком. Але використовувати такий функціонал не завжди зручно через кілька моментів.

Наприклад, у базовому варіанті не передбачена можливість вносити зміни до товарних позицій, якщо Ви плануєте скоригувати опис товару або доповнити картку зображеннями, відсутніми на вебсайті. Прописати свої категорії в каталозі для Facebook теж не вийде.

Модуль Facebook Product Feed допомагає обійти як цю проблему, так і велику кількість інших моментів. За асортименту до тисячі позицій платити за використання розширення не доведеться. Але за суто символічну суму ($29 на місяць) Ви зможете значно підвищити віддачу від модуля:

  • безліміт за кількістю найменувань, що передаються у Facebook;
  • зміна розмірів фото в автоматичному режимі для відповідності форматам, що використовуються у Facebook;
  • мітки продавця у фіді;
  • вибір варіантів фото для встановлення як основних у каталозі Facebook;
  • можливість встановлювати знижки, обмежувати період їхньої дії тощо;
  • технічна підтримка.

Facebook Messenger Marketing

Модуль для Shopify Facebook Messenger Marketing

Створено для вирішення завдань обміну інформацією з месенджерами та соціальними мережами, використання яких таке популярне на заході. Це мультифункціональне розширення забезпечує запуск реклами у месенджері Facebook.

Модуль допомагає проаналізувати прибуток від реклами та побачити реакцію відвідувачів у процесі взаємодії з нею. На додаток він показує інформацію про дохід, отриманий із заданого джерела продажів.

Щомісячна абонплата за використання розширення становить $9. Протягом 30-денного періоду його роботу можна протестувати безкоштовно.

Codisto Amazon, eBay & Walmart

Codisto Amazon, eBay & Walmart

Розширення для обміну інформацією з маркетплейсами Amazon та eBay.

Основні переваги цього розширення:

  • формує лістинги для будь-якого регіону, де працюють маркетплейси;
  • забезпечує швидку синхронізацію даних про замовлення та товарні позиції;
  • формує ASIN номери для Amazon в автоматичному режимі.

Розцінки на використання модуля залежать від кількості транзакцій у магазині (ціна вказана за 1 місяць):

  • Starter ($29). Мінімальний (не більше 50 замовлень), причому недорогий пакет. На кількість завантажуваних найменувань товару обмеження немає.
  • Growth ($59). До пакета входить до 250 замовлень на Amazon або eBay за місяць.
  • Pro ($99). Щомісячний ліміт за кількістю продажів – 500 шт.
  • Power ($249). Дозволяє виконувати до 1500 замовлень за 30 днів.

Безкоштовне тестування можливе протягом двох тижнів після реєстрації.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї