Підвищуємо показник якості оголошень: прості поради

Показник якості Google Adwords Контекстна реклама

Показник якості оголошення (QS) – це оцінка його відповідності прямим потребам користувача. Він вимірюється в балах від 1 до 10. Чим вище рівень AdWords Quality Score, тим цінніше, з точки зору сервісу Google, реклама для споживачів.

Показник якості впливає на рейтинг рекламного оголошення. Відповідно, релевантна реклама отримує високі позиції за нижчою вартістю.

 

Що собою являє показник якості оголошень?

QS використовується пошуковою системою Google для визначення ступеня відповідності реклами і посадкової сторінки сайту конкретному ключовому запиту. Кожен суб’єкт бізнесу прагне максимально підняти показник якості Google Adwords по всім ключовим запитам своєї рекламної кампанії.

За допомогою рейтингу оголошень пошуковик вирішує, чи варто відтворювати рекламу і в який час краще це робити.

Рейтинг вираховується для певного ключового слова, виходячи з:

  • Можливої клікабельності;
  • Доцільності оголошення;
  • Оцінки цільової сторінки.

Що впливає на показник якості в Google AdWords?

Що впливає на показник якості оголошень

На метрику Quality Score роблять безпосередній вплив:

  1. Стан посадкової сторінки. Зробивши перехід по оголошенню, споживач повинен відразу розуміти, які вигоди його чекають у разі замовлення послуги або придбання товару. Цільова сторінка виступає своєрідним продовженням реклами, тому використання підібраних ключових слів тут буде недостатньо;
  2. Релевантність рекламного оголошення. У тексті необхідно надавати максимально точну інформацію по запиту користувача: що саме продається і які переваги отримає покупець. Бажано, щоб компанія вигідно виглядала на тлі конкурентів;
  3. Клікабельність. CTR показує співвідношення числа здійснених переходів і кількості показів оголошення.

Непрямим чином на QS впливають:

  • Історична клікабельність відображуваної URL-адреси;
  • Ефективність реклами з даного геоположення;
  • Тип пристрою (для смартфонів і ПК може бути різний показник).

Увага! Чим краще сформовано семантичне ядро, написаний текст рекламного оголошення і зверстана посадкова сторінка, тим вище буде показник якості Google Ads та нижче вартість кліка. Отже, рекламодавець зможе отримати більше трафіку з меншою витратою бюджету. При цьому підвищити Quality Score за гроші не вдасться.

Які фактори не впливають на показник якості?

QS не залежить від:

  1. Пауз в рекламній кампанії. У пам’яті Google зберігаються всі проведені кампанії. Ця статистика враховується навіть по закінченню декількох років;
  2. Наявності ключових слів на цільовій сторінці. Лендінг, який буквально напханий пошуковими запитами, навряд чи зацікавить потенційного клієнта. Упор повинен робитися не так на велику кількість ключових фраз, як на чітко сформульовану торгову пропозицію і зручний інтерфейс;
  3. Видалення низькочастотних запитів. Ця процедура жодним чином не вплине на показник якості оголошень AdWords, але допоможе очистити аккаунт від зайвої семантики.
  4. Розширення в оголошеннях. Прямо вони не впливають, але можуть підвищити клікабельність оголошення, оскільки воно стає більш привабливим для користувача. Таким чином, розширення впливають на Quality Score лише побічно.

Який QS вважається оптимальним?

Оптимальний показник якості

Як вже говорилося, основне завдання будь-якого рекламодавця – це збільшення показника якості. Однак отримати максимальний рівень в 10 балів досить складно.

Для визначення оптимального Quality Score в Гугл можна скористатися такою градацією:

  1. Оцінка від 1 до 3. Пошукові запити абсолютно не відповідають рекламній пропозиції і посадковій сторінці. В рекламу слід внести зміни в налаштуваннях рекламної кампанії (зокрема, скласти нове семантичне ядро);
  2. Оцінка від 4 до 6. Кампанія призводить певну кількість кліків, але їх ціна досить висока. В такому випадку варто ще попрацювати над підвищенням релевантності оголошення;
  3. Оцінка 7. Це середній показник. Він свідчить про те, що з аккаунтом бізнесу все в порядку, але йому є до чого прагнути, щоб знизити CPC;
  4. Оцінка 8-10. Такі результати відмінні. Вони свідчать про те, що налаштуванням рекламної кампанії займалися кваліфіковані фахівці, які знають свою роботу.

Як підвищити показник якості в Google Ads?

Існує кілька способів поліпшення показника якості оголошень AdWords:

Підвищити CTR оголошення

Ефективна рекламна пропозиція повинна містити:

  • Детальний перелік конкурентних переваг;
  • Інформацію про акції, знижки, бонусні програми (тільки якщо вони дійсно є);
  • Заклик до дії («Зробіть замовлення», «Купіть», «Телефонуйте нам за телефоном», «Звертайтеся прямо зараз» і т.д.).

Крім цього, необхідно попрацювати над типами відповідності пошукових запитів.

Збільшити релевантність рекламного оголошення

Для кожної групи бажано робити відразу кілька рекламних пропозицій. Доцільним стане і використання динамічних вставок ключових фраз в заголовки оголошень (використовуйте для цього оператор {KeyWord:}).

Поліпшити якість цільової сторінки

Відомо, що на релевантність сторінки пошуковим запитам впливають такі фактори, як:

  • Оптимізація під мобільні пристрої;
  • Правильно заповнені метатеги;
  • Наявність політики конфіденційності;
  • SSL сертифікат;
  • Наявність спеціальних розділів, присвячених оплаті продукції, її доставленню замовнику і поверненню в разі непридатності.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї