Підключаємо розширене відстеження конверсій на PrestaShop

Подключаем расширенное отслеживание конверсий на PrestaShop CRM
 

В попередньому відео ми з вами налаштували Merchant Center, запустили його на перевірку. Зараз ми що будемо робити? Ми будемо робити одну цікаву історію. Ми будемо створювати, ставити на ваш сайт четверту аналітику. І плюс будемо налаштовувати розширене відстеження конверсій для вашої платформи PrestaShop. Те, що в принципі від нас потребує сам Google Ads. Тому що ми окремо будемо робити, створювати рекламний акаунт Google Ads.

Створення Google аналітики

Так. З чого ми почнемо? Ми почнемо, мабуть, зі створення Google аналітики. Вам потрібно перейти на сайт analtics.google.com. Далі вам потрібно обов’язково створити новий акаунт для власного сайту. Беру назву свого сайту. Я прибираю тільки http-шки. Далі можете ставити галочку, можете не ставити. Йдемо далі.

Так, назва ресурсу. Завжди рекомендую виставляти назви аналітики. Вибираємо наше, валюту, країну. Ідемо далі.

Тут дивіться, тут по вашому бажанню можна щось виставляти, можна взагалі нічого такого наклацати. Нічого страшного не буде.

Я хочу всі, всі, всі, всі галочки. Приймаю.

І що ми маємо? Далі нажимаємо «Web», вписуємо наш сайт обов’язково.

І обов’язково вписуємо назву нашого ресурсу, який будемо використовувати.

Після цього нам Google запропонує зараз встановити цей тег. Як він буде нам пропонувати? Я перезавантажила сторінку, щоб вона коректно відображалась. Що він нам пропонує? Як ми його будемо встановлювати? Для цього ми повертаємося в нашу платформу. Ідемо в «Модулі». Шукаємо нашу четверту аналітику. Вона у вас є. Вибиваємо analytics. Ось у нас є Google наша аналітика.

Нажимаємо «Конфігурація». Після цього вона нам запропонує створити акаунт, але ми можемо не створювати, оскільки ми вже створили цей акаунт. Копіюємо оцей ідентифікатор.

Повертаємося в наші «Модулі». Міняємо цей ідентифікатор на той, який в нас є.

Далі ви можете використовувати, включити User ID tracking, наприклад, чи анонімізувати IP-адреси. Це в залежності від ваших, безпосередньо, ситуацій.

Далі що ми робимо? Обов’язково нажимаємо «Зберегти». І по суті, практично можна сказати, що аналітика в нас зроблена.

Перевірка правильності встановлення аналітики

Для того, щоб перевірити чи вона стоїть на сайті, ми скористаємося таким ось плагіном, який називається Tag Assistant Companion. Все що для цього потрібно – це перейти по ньому. Тобто ми нажимаємо Tag Assistant. Обов’язково нажимаємо тут «Connect» і далі в нас відкривається ось таке ще одне віконечко.

Можемо погуляти по сторінках. Але в цьому попередньому віконечку ми точно знайдемо наш код нової аналітики. Ось, якщо ми нажмемо F ось він є. В нас зафіксований. Фіксується. Модуль працює тепер. Тобто з четвертою аналітикою у нас начебто все зроблено. Правильно?

Налаштування розширеного відстеження конверсій

Що тепер залишається? Тепер залишається ще налаштувати розширене відстеження конверсій. Що це таке розширене відстеження конверсій? Ми будемо Гуглу, точніше в Google Ads створювати його персональну конверсію. Раз.

Друге, ми обов’язково зробимо передачу в цю конверсію е-мейла, телефона, ще подивимось якісь дані. Розкажу як це можна зробити. Для чого ми це зробимо? Для того, щоб Перформанс мав доступ до більшого об’єму даних і відповідно його AI-шка могла вчитися на більш раціональних і правильних, коректних даних.

Встановлення модуля Google Tag Manager

Що для цього потрібно буде? Нам потрібно буде встановити ось цей модуль, який в мене називається Google Tag Manager. Знову таки, якщо він вам потрібен, ви можете написати мені. Вам скажу як його поставити або ви можете самостійно тут придбати модуль, або знайти якусь аналогічну річ. Він у мене вже інтегрований. І він у мене вже поставлений, як ви бачите. Ось він. Google Tag Manager є.

Створення акаунту Google Tag Manager

Для того, щоб створити акаунт Google Tag Manager нічого складного немає. Треба перейти, створити цей Tag Manager. Дуже легко, все досить швидко відбувається. Як бачите, він у мене повністю пустий. Зараз ми будемо його налаштовувати.

Налаштування рекламного акаунту Google Ads

Але перед цим нам потрібно налаштувати рекламний акаунт Google Ads. Як ми можемо налаштувати рекламний акаунт Google Ads? Є три способи. Перший – це ви окремо заходите на акаунт Google Ads, безпосередньо. Точніше на сайт Google Ads. Пишемо Google Ads. Тобто ми можемо, перший варіант, перейти по цьому посиланню і створити акаунт.

Другий варіант, ви можете запросити у мене створення рекламного акаунту. Вам можу створити. І третій варіант, ми можемо створити з Merchant Center. Ну, тобто, один із варіантів.

Якщо ми хочемо створити з Мерчант центра, ми переходимо в наш Merchant Center і нажимаємо «Get started». Після того як ми нажали «Get started», нам запропонує відразу заповнити певні налаштування. Тобто, зв’язати з нашим Google Ads. Ми нажимаємо «Link».

Воно пропонує нам створити новий акаунт або акаунт, яким ми можемо керувати потенційно. Тут уже ви на свій розсуд будете дивитися.

Якщо ми говоримо про новий акаунт, пам’ятайте про те, що він відразу попросить платіжні дані. В принципі, початковий етап створення акаунту буде – це заведення платіжних даних. Переходимо, нажимаємо сюди. Нажимаємо «Link».

Будемо робити новий акаунт. Далі воно нас обов’язково просить заповнити всі платіжні деталі.

Це дуже швидесенько пропущу. Ми добавили Billing details. Мені тут пропонує викачати рахунок, тому що тут завела його певним чином. Далі йдемо. У нас частинка цього всього є. Billing details ми добавили. Закриваємо це віконечко.

Створення рекламної кампанії

Далі ми можемо створювати кампанію. Ідемо в «Create a campaign». І що ми тут будемо робити? Це мій найулюбленіший варіант. Ми зараз дуже швиденько створимо. Чому люблю варіант створення рекламного акаунту і кампанії через Merchant Center? Тому що він ну дуже супер ідеальний, дуже легкий і дуже простий. Ми тут можемо задати відразу бюджет, який вас там влаштовує. Задам еквівалент приблизно 10 доларів. Ідемо далі. Все.

Тепер нам що потрібно буде зробити? Нам потрібно буде перейти в наш рекламний акаунт. Як це можна зробити? Ми можемо перейти на вкладочку Google Ads billing і нажати Manage in Google Ads.

Відкривається віконечко Google Ads-а. Ми доактивували наш акаунт. Далі. Заходжу в свій Google Ads. Вже бачу мою кампанію, але ми зараз її призупиняємо.

Налаштування конверсії в кампанії

Ми вже з вами будемо зараз налаштовувати конверсію. Без цього перформанс взагалі не можна не включати, нічого з ним робити. Ідемо в наші налаштування цілей Summary. Обираємо «New conversion action».

Вибираємо вебсайт.

Сюди копіюємо назву нашого сайту, обов’язково. Нажимаємо «Сканувати». Google Ads, зазвичай, любить добавити зайві кнопки нам.

Ідемо сюди. «Добавити вручну».

Вибираємо категорію «Покупка». Відповідно її так і називаємо. Це не purchase з четвертої аналітики.

Тут проставляєте всі налаштування, як у мене. Єдине, що особисто надаю перевагу «Last click». Але ви можете вибрати свою.

Нажимаємо «Да». Погоджуємося з цією всією інформацією. Ще раз нажимаємо «Да». Далі. Заходимо в нашу покупку. Листаємо сюди, до цього розділу. І ось отут почнеться найцікавіше.

Почергове створення тегів

Що нам для цього потрібно буде? Спочатку ми йдемо в наш Google Tаg Manager. Будемо створювати почергово всі теги. Або, якщо хочете, скачати цей контейнер готовий, напишіть мені в коментарях, вам дам готовий цей контейнер. Що ми робимо? Беремо наш Conversion ID, копіюємо.

Tag Configuration > Google Ads > Google Tag. Сюди вставляємо, добавляємо AW.

Обов’язково по Consent вибираєте те, що вам підходить. Це обов’язково.

І вибираємо тригери. Це в мене, наприклад, це або Initialization, або в залежності від налаштувань Consent-у вибираємо Consent Initialization. Вибираю просто Initialization поки що. Так, Google Tag. Зберігаємо.

Після цього ми будемо робити тег самої покупки. Знову таки повертаємося сюди, вибираємо Conversion Tracking.

Тут обов’язково просто нажимаємо Create. Просто зберігаємо. Нічого міняти особливо не потрібно.

Вставляємо наш Conversion ID, який ми скопіювали на попередньому етапі. Повертаємося до мітки. Копіюємо сюди мітку і нам потрібно буде зараз задавати оці всі параметри.

Як їх ми будемо задавати? Для цього ми з вами зробимо тестове замовлення. Зараз буду показувати як його буду робити.

Заходимо в наш Tаg Manager. Нажимаємо «Preview». Обов’язково тут підключаємося до нашого магазину.

І роблю просто тестове замовлення від початку до кінця. Те як його би робив звичайний користувач. Все роблю. Якщо потрібно, можете оплачувати. В мене просто метод оплати такий зроблений.

Так, повертаємося сюди. Я зараз це віконечко закрию. І дивимося. Тепер нам потрібно знайти в цій всій історії ось такий, таку стрічку, яка буде називатися purchase.

Вона зазвичай у вас повинна бути, ось одна. Далі переходимо сюди в Data Layer. І ось отут будемо колупати ці всі дані, умовно.

Що ми будемо робити? Будемо задавати перемінні для цього тегу. Conversion value – це наш дохід.

Ми будемо робити Custom Data variable – наш дохід.

Ви будете просто або повторювати за мною, або якщо захочете, можете викачати цей контейнер. Без проблем можу поділитися з вами.

Ми добавимо з вами номер ідентифікатора мерчанту. Country – US, English. Itеms. User-provided data ми зараз створимо. Спочатку завершимо цей блок.

Не забудьте про Consent. обов’язково. В мене не потребується Consent-у. Далі обов’язково обираємо тригер. Тригер – це у нас буде безпосередньо Event purchase. Є? Є. Зберігаю. Просто зберігаю. Тому що Google Tag Manager інколи підглючує. Перезавантажую цю сторінку.

Далі треба обов’язково завести User Data. В цьому блоці – це те, що обов’язково, User provided data. Ми будемо робити з вами нову змінну.

Обов’язково вибираємо «Ручне налаштування». Далі зараз будемо це за вами налаштовувати.

Для цього повертаємося сюди і будемо шукати на якому з етапів ми можемо бачити весь набір даних, по типу як «Доставка інформація» або, наприклад, наші емейли, або щось типу такого. Якщо ви раптом цієї інформації не бачите як я, тоді ви робите наступним чином. Можемо закрити це посилання. Знову нажати Preview. І будемо зараз знову майже робити замовлення. Добавляю товар в корзину, іду до чекаута і ще раз «Proceed to checkout». І тут що ми робимо?

Оскільки ми можемо задати практично всю інформацію, то ми з цього почнемо. Я обираю «Email». Нажимаю правою кнопочкою. Нажимаю «Просмотреть код».

Вибираю «Copy» і вибираю «copy selector» тут обов’язково.

Іду в перемінні. В мене трішки глючать. Або в цьому віконечку «Email». І давайте «New variable…».

Поміщу сюди поки що себе. Те ж саме з телефоном. Робимо з телефоном, якщо він в нас є.

Тут телефона немає, але ви можете замість телефона таким чином завести інші дані. Наприклад, мені тут нічого не потрібно. «Continue». First, VAT number, Address. І ось пішли-поїхали. Ми можемо сюди адресу взяти таким самим чином. «Copy selector». Так, це в нас телефон. У нас телефона немає. Ми берем «Street» – «New variable…». Зараз мабуть це призупиню відео. Заповню це все і потім продовжимо.

Заповнила майже всі дані. Зберігаю, «Save». Зараз дозаповню. Дивіться, тут її ще де зараз завела. Показую де її додавати. Ми зараз перезавантажимо сторінку. Перед цим я поки що пробираю, для того, щоб ми перевірили чи вони фіксуються. Обов’язково ще на всякий випадок собі добавляю цей блок даних. Зараз покажу для чого.

Перевірка правильності налаштувань тегу через тестове замовлення

І знову таки ідемо по «Preview». Повністю робимо тестове замовлення від початку до кінця. Повертаємося в відладчик.

Тепер дивіться, що нам потрібно зробити? Потрібно знайти на попередній сторінці, де саме фіксувалися наші оці дані, якщо ми бачимо css-шки. Бачите, ось CSS. І ось, наприклад, ці всі речі. Для цього переходимо на попередню сторіночку і дивимося, де вони були, де вони в нас фіксувалися. Бачите, в мене ось тест, де Яна потрапляє сюди, сюди, сюди, сюди. А в даному блоці їх уже немає. Тому що вони не виводяться в цей блок.

Єдине, що є – email. Тут не до кінця фіксується правильно postalcode. Ми зараз це перевіримо ще разочок. В нас все фіксується, form_start. Зараз знову таки роблю ще одне тестове замовлення. Це просто я не заповнила ті поля, тому вони не фіксувалися. І тепер шукаємо сторінку де, на якому етапі в нас фіксилася найбільша кількість даних. Shipping_infо, здається, ні. Так, ось, дивіться. У нас найбільше даних фіксувалося по суті на оцій сторінці «Оrder». Там, де ми нажимали form_submit.

Але form_submit ще в нас десь повторюється. Тому нам треба спробувати придумати як його фіксувати правильно. Тому що ось User-Provided Data, який ми зробили, досить непогано сам по собі зафіксований. Вже зрозуміли, як треба потрібно доналаштувати цю історію. Закриваємо.

Налаштування окремого направлення User datа

Ми зараз будемо окремо відправляти User datа, щоб система на нас не сварилася, що в нас її немає. Вибираємо «User-provided Data». Обов’язково беремо наш Conversion ID. Інакше вона не зрозуміє куди відправляти ці всі дані. Нам треба взяти нашу перемінну. Не забудьте, будь ласка, про Consent мод, якщо він вам потрібен. І зараз ми будемо вибирати тригер. Беру Custom Event. Event у мене називається «form_start». Так, і мені потрібно, щоб вона відпрацьовувала, коли в мене є певне значення «first_field_id». Нову перемінну роблю Data Layer, eventModel, first_field_id. Зберігаю. І мені треба, щоб вона «field-adress1». «User-data trigger» і зберігаємо.

Зберігаємо. І тепер знову робимо повністю тестове замовлення, щоб бути впевненими, що в нас все коректно відпрацьовує. Для цього роблю повністю тестове замовлення. І зараз будемо дивитися.

Бачу що воно в нас спрацювало декілька разів, тег. Тому ще додатково в Usеr data внесу певну змінну. Зараз покажу вам. Так, «Once per event» ми міняємо на «Once per page».

Знову робимо тестове замовлення. Зараз побачите, що все працює. Розміщаємо замовлення і дивимося. Summary беремо. Ось у нас User-provided Data спрацював один раз. Це в нас яка стрічка?

43 шукаємо. І тепер нам потрібно було б, бажано подивитися чи воно в нас зібралося.

Аналіз результатів спрацювання створеного тегу

Як бачите, тут практично весь набір даних, який нам потрібен був. Єдине що Country не трекається. Але вам пропоную замість того, щоб без Country це не буде працювати. Пропоную вам залишити всього, як мінімум, один із варіантів – це спробувати лише залишити Email. Можна ще добавити номер телефона і цього буде достатньо. Тому що беру ці перемінні тим способом, який мені пропонує сам Google. Через ці перемінні їх не бачу.

Якщо раптом потрібно буде якесь допрацювання окрема скриптом цієї всієї історії – напишете мені і ми можемо окремо це доробляти скриптами, які можуть брати також Country. Тому що тут потрібна лише країна і індекс для таргетування. Тому в нас практично все готове, навіть якщо ми подивимося на сам Global Tag Гугла. Зараз пробіжимося до нашого purchase.

Бачите, в нас ось один, ось цей purchase. В ньому тут передається весь набір даних, які треба. Це наша мітка. Тут валюта є, в нас дохід є, «Merchant ID». Пішло-поїхало. І, відповідно, десь тут повинен бути User Data у нас. Ось User-provided Data.

Ось у нас хештовані дані всі передалися. Все чудово. Це буде Google розуміти. Все, що тепер роблю, підтверджую публікацію обов’язково, бо без цього не буде працювати. І все. І тепер, зараз практично ми можемо приступити до створення рекламних кампаній, як це потрібно робити для Гугла, безпосередньо.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї