Огляд системи CRM Pipedrive

Огляд Pipedrive CRM CRM

У сучасному світі, де більшість продажів і маркетингових активностей перекочували в онлайн, бізнесові, що розвивається, важко обійтися без CRM-системи. Сьогодні за допомогою неї можна не лише зберігати історію спілкування з клієнтами, але й налаштовувати рекламу, а також звітувати.

Серед безлічі подібних інструментів на ринку, Pipedrive CRM виділяється своїм інтуїтивним інтерфейсом та сильним функціоналом, що дозволяє максимізувати продажі та оптимізувати відносини з клієнтами. Далі зробимо невеликий огляд Pipedrive CRM, щоб Ви могли ознайомитися з основними функціями цієї системи та вивчити її плюси та мінуси.

Що таке Pipedrive CRM?

CRM-система Pipedrive

Pipedrive CRM — це хмарне рішення, яке допомагає компаніям відстежувати взаємодії з поточними та потенційними клієнтами в рамках єдиного інтуїтивно-зрозумілого інтерфейсу. Система дуже проста в управлінні, тому з її освоєнням справиться практично будь-який користувач без допомоги технічного фахівця.

Окрім основних функцій, у Pipedrive можна створювати та візуалізувати вирви продажів, відстежувати комунікацію з клієнтом від першого звернення до укладання угоди, автоматизувати рутинні завдання менеджера з продажу, а також отримувати доступ до звітності та аналітики.

Крім того, платформа дозволяє налаштувати інтеграцію з безліччю програм та інших інструментів для бізнесу, серед яких Google Apps, MailChimp, Trello, Slack та інші.

Для кого підійде CRM система Pipedrive?

CRM система Pipedrive — універсальний інструмент, який може використовуватися компаніями, що працюють у різних сферах:

  • Стартапи. За рахунок інтуїтивно-зрозумілого інтерфейсу та невисокої ціни базового тарифного плану (12,5€/міс.), платформа доступна для більшості стартапів та невеликих компаній.
  • IT-компанії. Зазвичай власники бізнесів у сфері високих технологій прагнуть автоматизувати всі процеси та з цим може допомогти Pipedrive. Він візьме на себе всі рутинні завдання, а також дозволить синхронізувати дані з іншими програмами.
  • Некомерційні організації. Хоча платформа більше орієнтована на продаж, створити базу контактів і керувати ним надалі — це дуже корисна функція для волонтерських організацій, благодійних фондів та інших НКО.
  • Великі підприємства. Для великих бізнесів цей інструмент може спростити багато процесів та допомогти підвищити продуктивність. При цьому, Pipedrive може програвати за функціоналом складнішим рішенням, тому він все ж таки більше націлений на середні та малі підприємства.

Переваги використання платформи Pipedrive

  1. Автоматизація завдань. Система може надсилати нагадування відповідальному менеджеру, а також призначати завдання в автоматичному режимі. Також можливе спрацювання тригера та виконання певних дій у разі зміни статусу угоди.
  2. Додаток для смартфона. Фірмова мобільна програма, яку можна завантажити в AppStore або Google Play Market, дозволяє керувати замовленнями, контактами та поточними завданнями зі смартфона навіть поза офісом.
  3. Інтегровані інструменти аналітики. На основі завантажених даних вбудований аналітичний інструментарій формує звітність та допомагає власникам компанії вимірювати продуктивність та виявляти можливі точки зростання.
  4. Можливість індивідуального налаштування. Платформу Pipedrive можна кастомізувати в залежності від вимог, які висуваються конкретним бізнесом. Ви можете редагувати набір полів, етапи угоди, дії користувачів та інші елементи.
  5. Хмарна архітектура. Вам не потрібно думати про своєчасне резервне копіювання даних, можливі вірусні загрози або старіння апаратного забезпечення сервера. Pipedrive — це повністю хмарне рішення, яке забезпечує просте масштабування і дає можливість збільшувати або зменшувати кількість користувачів при необхідності.
  6. Drag-and-Drop інтерфейс. Користувач може перемістити угоду на той чи інший етап вирви продажів, використовуючи просте перетягування. Такий наочний та інтуїтивний спосіб організації інформації сприяє збільшенню продуктивності та полегшує роботу команди.

Чи є мінуси системи Pipedrive?

Як будь-який інший інструмент, система Pipedrive не позбавлена певних недоліків. Серед них:

  • Відсутність вбудованих інструментів для налаштування e-mail маркетингу. Для реалізації поштових розсилок доведеться використовувати сторонні інтеграції.
  • Відсутність двофакторної аутентифікації. Це може бути важливим для бізнесів, які турбуються про збереження конфіденційних даних.
  • Ціноутворення. Використання платформи платне, хоча існує безкоштовний пробний період. При цьому, вартість може бути надто високою для невеликих компаній, особливо якщо потрібен доступ до просунутих функцій, доступних на дорогих тарифах.

Огляд можливостей Pipedrive CRM

Огляд CRM системи Pipedrive був би неповним без основних функцій та можливостей платформи. Нижче розглянемо найбільш затребувані з них, щоб Ви змогли зрозуміти, чи вони задовольняють усі потреби Вашого бізнесу.

Керування продажами

 Автоматизація продажу

У Pipedrive зібраний справжній комбайн із функцій, орієнтованих на оптимізацію та автоматизацію продажів:

  • Візуалізація вирви продажів. Ви можете відстежувати, які клієнти знаходяться на кожному з рівнів вирви, а також переміщувати угоди між різними стадіями в режимі drag-and-drop.
  • Управління замовленнями. Менеджер може додавати в систему нові замовлення, надавати їм статуси та ймовірність успіху кожної конверсії. Також можна прив’язати клієнта за кожною угодою, додавати по кожному з них нотатки та відстежувати взаємодію.
  • Інтеграція з поштою та календарем. Кожне замовлення в системі можна пов’язати з певним листуванням, а також планувати зустрічі та події в календарі прямо з інтерфейсу платформи.

E-mail маркетинг

Конструктор електронних листів

Pipedrive можна пов’язати з багатьма популярними сервісами для email-маркетингу. Користувачеві доступна інтеграція з MailChimp, ActiveCampaign, GetResponse і т.д., що дозволяє проводити комплексні маркетингові кампанії, не залишаючи екосистеми CRM.

Для цього в платформі реалізовано сегментацію контактів на підставі історії взаємодій, статусу угоди та інших критеріїв, що дозволяє персоналізувати підхід до аудиторії під час надсилання розсилки.

Також у Pipedrive вбудований зручний редактор для кастомізації електронних листів, готова база шаблонів та можливість автоматизувати розсилку, ґрунтуючись на певних діях користувачів. Наприклад, можна автоматично надсилати листи новим клієнтам або тим, хто переходить на певний етап продажів.

Лідогенерація

У системі реалізована можливість створення вебформ та синхронізації даних з них у побудованій панелі аналітики. Також CRM дозволяє відстежувати всі взаємодії з контактами – дзвінки, листи та зустрічі, що допомагає зрозуміти, які саме дії призводять до продажу.

Також реалізовано можливість інтеграції з популярними інструментами для генерації лідів — LinkedIn, Google Ads та Facebook та іншими. Таким чином, ефективність налагодженої через них реклами суттєво підвищується.

Відстеження дій відвідувачів на сайті

У CRM надходить інформація про дії користувачів на вебсайті завдяки можливості інтеграції з Google Analytics, Hotjar та інших сервісів. Таким чином, Ви зможете відстежувати перегляди певних сторінок, час, проведений на сайті, натискання на кнопки, переходи за посиланнями та багато іншого.

Ця інформація може бути корисною для розуміння інтересів та переваг Ваших клієнтів, а також для оптимізації юзабіліті сайту та маркетингової стратегії.

Онлайн чат

За рахунок інтеграції з LiveChat та іншими подібними сервісами Ви можете спілкуватися з клієнтами в режимі реального часу прямо з інтерфейсу Pipedrive CRM. Таким чином можна підвищити рівень конверсії на сайті, адже відповідь оператора на запитання користувача буде миттєвою.

Крім того, таким чином можна підвищити та лояльність клієнтів, надаючи їм можливість зв’язатися з представником компанії зручним для них способом для технічної підтримки продукту.

Документообіг

У Pipedrive можна завантажити будь-які види документів за кожною угодою – договір, комерційна пропозиція, рахунок-фактуру і т.д. Так можна зберігати всю документацію в одному зручному місці.

Також на платформі реалізовано пошук документації згідно з типом, пов’язаним з нею контрактами, замовленнями, датою тощо. Знайдений документ можна відправити колезі прямо всередині системи, а за допомогою вбудованих інструментів – і на електронну пошту клієнта.

Інтеграція зі сторонніми програмами

Інтеграція Pipedrive з іншими програмами

Ви можете зв’язати Pipedrive CRM з безліччю сторонніх сервісів для різних завдань. Ось лише найпопулярніші з них:

  • Рекламні платформи. Серед найпопулярніших інтеграцій – Mailchimp, ActiveCampaign, Google Ads. Налаштувавши синхронізацію, Ви зможете автоматизувати маркетингові кампанії та підвищити їхню ефективність.
  • Програми для спільної роботи. Платформи Slack, Trello та Asana можуть бути пов’язані із системою для покращення комунікації між співробітниками всередині команди.
  • Фінансові інструменти. Щоб автоматизувати процес виставлення рахунків та фінансового обліку, Ви можете підключити QuickBooks або Xero.
  • Інструменти аналітики. Підтримується інтеграція з Google Analytics і Power BI, що дозволяє вивчати дані про активність користувача прямо всередині CRM.

Вартість використання платформи Pipedrive

Тарифи на використання Pipedrive

Усього представлено 5 тарифних планів на використання CRM-системи:

  1. Essential – 12,5 € / міс. План призначений для малих компаній та стартапів. Сюди включені базові функції управління продажами, синхронізація з календарями, а також інтеграція із більш ніж 400 зовнішніми сервісами.
  2. Advanced – 24,9 € / міс. Крім базових функцій, дозволяє здійснювати масові розсилки e-mail, а також впровадити автоматизацію для продажу та управління проєктами.
  3. Professional – 49,9 € / міс. Підійде для великих компаній, яким потрібне управління електронним документообігом, просунута звітність, прогнозування фінансових результатів та розширені інструменти для командної роботи над проєктами.
  4. Power – 59,9 € / міс. Тарифний план для великих організацій і бізнесів, що розширюються, який включає зв’язок зі службою підтримки в телефонному режимі.
  5. Enterprise – 74,9€/міс. Максимальний тариф з повним доступом до всіх функцій Pipedrive та найвищою ціною. Дозволяє формувати та надсилати необмежену кількість звітів, розширені функції безпеки для збереження даних, а також розширені налаштування автоматизації.

Якщо Ви поки не визначилися з відповідним пакетом послуг — Pipedrive надає пробний період тривалістю 2 тижні.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї