Налаштовуємо конверсію «Купівля» на платформі Prom.ua

Настраиваем конверсию «Покупка» на платформе Prom.ua Prom.ua
 

Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко. Я Google-логіст. І в сьогоднішньому відео вам буду показувати як реалізовувати тег покупка, конверс, налаштування конверсії покупка Google тега на платформі prom.ua. Це не досить складно. Але перед тим як я перейду безпосередньо до демонстрації, хотілось відмітити декілька нюансів.

Що нового в налаштуванні конверсії на Промі?

В чому різниця від класичного налаштування конверсії на Промі? Раніше Пром дозволяв налаштовувати конверсії… А конверсії – це в нас цільові дії на сайті для того, щоб могли ми на базі них або дивитися результат, переглядати, що нам принесла реклама, скільки витратила, скільки ми, умовно заробили. І це потрібно також було для оптимізації наших рекламних кампаній, якщо ми хотіли використовувати один з якихось підвидів автоматичних стратегій.

Так от раніше Пром дозволяв налаштовувати ці конверсії лише через четверту аналітику, а зараз він добавив функціонал тега покупки. Це конверсія, яка безпосередньо рідна і належить рекламному акаунту Google Ads. Не питайте чому так. Четверта аналітика собі окремо, конверсія Google Ads окремо – це зовсім інше питання. Ми тут цього не стосуємося. В 24-му році оскільки йдуть перетурбації Гугла з вирішенням оцих всіх нюансів по конфіденційності збору даних користувачів та інше. Там їх дуже багато цих всіх нюансів. Ми не будемо на цьому зупинятися. Зараз гуглери максимально що можуть нам порекомендувати – це перейти на тег Google Ads-а і безпосередньо поставити конверсії Google Ads-а.

Тобто, не використовувати поки що четверту аналітику, доки вони її дороблять, а використовувати конверсію Google Ads. От ми сьогодні це й будемо з вами реалізовувати.

Налаштування тегу покупки на стороні Google Ads

Що для цього потрібно зробити? Приблизно, якщо ви заходите в свій рекламний акаунт, ви будете бачити таку картинку – це новий інтерфейс. А в темному інтерфейсі, який ще чорно-сірий десь такий, там буде зверху у вас панель навігації. Вона ось тут, переміщена просто в лівий бік. Що нам потрібно зробити?

По-перше, нам потрібно зробити цю конверсію. У вас конверсії в темному інтерфейсі старому будуть знаходитися отут вверху. Треба клацнути оцей ремонтний ключик, «Інструменти» > «Настройки». Далі перейти в «Конверсії». У мене тут знаходиться цей блок, ось конверсії Google Ads. Ось оцей підсумок, який буде такий саме, якщо ви перейдете в старому інтерфейсі розділ «Конверсії».

Будемо створювати на цю конверсію «Нова конверсія».

Обираємо вебсайт обов’язково. Нам потрібно вписати доменне ім’я нашого сайту. Ми писали. «Сканувати». Ми ось отут дивимося, в нас є таке ось увідомлєніе. Тут буде написано Google Analytics, буде вимірювати конверсії. Нові конверсії будуть використані в Google Ads. І я хочу Google Ads Only. «Switch to Google Ads».

Ось переключилась і тепер мені треба нажати оце «Add a conversion action manually». Я тобто вручну створити це другий блок.

Далі обов’язково вибрати «покупка». В мене англійською просто називається purchase. У вас це буде «покупка». Обов’язково, зверніть увагу на головна дія чи другорядна, второстепенна или основная. В чому між ними різниця? Якщо ми залишаємо цю конверсію в основних, то її буде враховувати в стовпчику базові конверсії для оптимізації стратегії ставок будь-яка рекламна кампанія. Якщо ж вам не потрібна ця конверсія або ви там будете паралельно якось відслідковувати, то вибирайте primary. Secondary – це второстепенноє действіє. Я залишаю їх основною.

Далі я її на називаю «Покупка Google Ads». Далі вибираємо «Використовувати різну цінність для кожної конверсії». Тут можна нічого не міняти. Чому цей блок? Для того, щоб в нас динамічно передавалось різний дохід залежно від вартості товару, в залежності від кількості товару та інше.

Підрахунок – це кожна конверсія. Це обов’язково. Ми залишаємо тут. Ми практично нічого не міняємо. Єдине, що я б вам рекомендувала, до тих пір поки ви не зберете там конверсії 200-300 і навіть 500, можна сидіти на останньому кліку моделі атрибуції. Тобто у вас тут автоматично включено «На основі даних». А я вам пропоную «Last click», тобто останній клік.

Нажимаємо «Done». Ставимо цю галочку «Turn on enhanced conversions» – це включити розширене вслідковування розширених конверсій. Я зараз скажу що з ними зробити. «Я погоджуюсь».

Ось у нас буде ця конверсія. Нажимаємо «Готово» чи там «Done» чи як вона в вас буде.

І ось вона в нас є ось оця покупочка Google Ads. Вона написана як неактивна.

Заходимо в цю конверсію. Ми ж доналаштовуємо цю конверсію. Ми розкриваємо цей блок налаштування. Вибираємо наш таг менеджер і бачите, тут є мітка оцієї конверсії. В мене називається це «Conversion label». Ось я копіюю цю всю штучку собі.

Налаштування тегу покупки на стороні prom.ua

Далі, мені потрібно зайти обов’язково в мою адмінку Прома.

Ось мій кабінет Прома. В цьому блоці ви гортаєте до «Маркета» «Включеные приложения» і тут знаходите «Google Ads».

Якщо у вас раптом немає цього Google Ads-а, у вас справа вверху буде кнопочка «Добавить приложениє из Маркета». От справа вверху вона буде фіолетова. Не знаю чи в мене закриває відео, бо інколи воно фіксується на одному місці. «Добавить приложениє из Маркета». Якщо його немає, то ви находите «Добавить приложениє из Маркета».

Тут відкривається нова пошукова строчечка. Ви вписуєте хоча би Google. Просто Google вписуємо. І ось бачите Google Ads, оця штучечка. Оце те, що нам треба. Вона вже в цьому інтернет-магазині добавлено з Маркета.

Тобто, я знаходжу в цьому Маркеті ось, будь ласка, в себе оцей Google тег ремаркетинга Google Ads. Нажимаю на нього. В мене відкривається ось таке ось віконечко. Що мені потрібно з цим всім зробити? В мене буде два активних поля. Тег Google Ads і ідентифікатор події-конверсії. Якщо ми повернемося до попереднього віконечка, в нас є conversion ID – ID конверсії. Ось він. 70 там цифрове значення.

Можна його звідси скопіювати сюди ще раз, продублювати. І оця мітка конверсії. От ми її повністю виділяємо, копіюємо, переходимо сюди. Вставляємо, нажимаємо «Сохранить», зберегти. Все.

Реалізація тестового замовлення для перевірки результатів

Після цього ваша задача буде зробити тестове замовлення на вашому сайті і перевірити чи вона відпрацьовує. Як це можна зробити? Я вам сайт демонструвати безпосередньо не буду. Я зроблю тестове замовлення. Зараз знайду якусь бюджетну товарну позицію. Дойду до самого фінішу.

Що нам потрібно для перевірки? Ви будете користуватися або таким розширенням, яке називається Google Tag Assistant Legacy. Але, мабуть, ми будемо робити це все по науці як на раптом цей Tag Assistant Legacy, повністю видалять з цих магазинів, то ми будемо з вами користуватися таким розширенням яке називається Tag Assistant Companion. Його дуже легко найти в цьому в магазині розширень для Хрома. Тому що для Хрома. Ми на цьому сайті обов’язково нажимаємо на цей значок розширення. Так, у мене тут залишився якийсь сайт. Нажимаємо Add domain – додати домен. Вводимо. Зазвичай карточку товару відразу ввожу. Все.

Далі що ми робимо? Роблю тестове замовлення. «Продовжити». Вибираю самовивіз. Мені треба, щоб максимально, хай це буде наложка, коментар пишу «Тестове замовлення». Так, є. Оформлюю замовлення, заказ. А тепер як тільки дочекаюсь, що в мене на Промі скажуть: «Дякую вам за заказ, успешно оформлен». Я повертаюсь на оце попереднє віконечко. Я знаходжу тут оцей код, точніше код Google Ads. В мене їх тут декілька чомусь. Але неважливо. Ви знаходите у себе отакий значок з цифровим значенням AW-, який повністю сходиться з оцими значеннями, які у вас є, з цифровими значеннями, які є у вас ось отут. Оцей номер conversion ID. Звідки береться AW-? Якщо ми перейдемо на установку вручну цього кода, ми побачимо ось наступних ось два кода і в них точно буде ось такий код «send_to» «AW-», тратата. Ось пішли цифрові значення. Оці цифрові значення вам треба буде тут і знайти.

Якщо ви їх знайшли, далі ось отут, ви хоча б предположитєльно пробуєте знайти event, які називаються purchase. Бачите, purchase – покупка? Нам важливо знайти цей purchase. Ось якщо це 80-й, ми ось його відкриваємо тут у нас. Четверта аналітика нам треба. Це нам не підходить.

Нам треба знайти, щоб ось отут десь був код Google Ads. Значить ми попробуємо другий оцей event. Нажимаємо conversion. І о чудово, дивіться, тут у нас буде що? Ось наш Conversion Label. Мітка, яку ми ось, якщо я скопіюю її звідси, повернуся в Google Ads або навпаки нажму Ctrl+F, ось вона в мене повністю сходиться.

Тобто цей purchase відноситься саме до Google Ads. Що мені потрібно тут обов’язково проконтролювати? По-перше, щоб в мене пішла value, тобто сума доходу, яку я хочу відправляти. Тип event-у, що він пішов, purchase і transaction ID. Ось у нас ID замовлення – це базовий набір даних, який ми можемо сюди відправляти, тому що в нас таким чином сформований, згенерований код.

Єдине, що тут поки що не дороблено і те, що навпаки на Хорошопі можна доробити – це передати ще начинку. Data, ось отут data. В data передати ще начинку, які саме товари купили. Це було би прям дуже ідеально передавати цю всю інформацію.

Чому? Тому що так би система могла ще апелювати до потоварної аналітики, але вже цього набору даних, які в нас будуть, уже більш-менш буде достатньо для того, щоб хоч якось працювати з даною системою Google Ads на Промі. Так, ну ось оце в нас purchase. Все.

Тестове замовлення реклами в видачі

Далі що? Ваша задача, бажано, коли ви запустите рекламу знайти свою рекламу в видачі Google Ads і зробити тестове замовлення. Просто те, себе побачити, клікнути по рекламі і зробити тестове замовлення. Для чого вам робити це тестове замовлення? Ви його робите з одною ціллю. По-перше, ви точно перевірите чи фіксується оця конверсія, яку ви налаштували, чи ні. На моделі атрибуції «Останній клік», яку ми поставили, вона повинна прямо сюди впасти точно на протязі 48 годин. І взагалі запам’ятайте, практично всю аналітику Google мінімально зводить за 48 годин, а максимально там ще перераховує досить великий проміжок часу. От ви її повинні побачити або на наступний день, або на протязі 48 годин. Цінність повинна зійтися з тим, що ви передавали. Це обов’язково. Це щоб у вас була картинка того, що як воно повинно бути. Плюс, якщо раптом це в вас новий акаунт, щоб в рекомендаціях в блоці, воно не сварилося на те, що у вас там щось конверсії недоналаштовані.

Тому що, зазвичай таке повідомлення, умовно, да, рекомендація випадає, коли у вас ще не зафіксовані конверсії, або до кінця не бачать чи вони працюють, чи не працюють.

Заключення

Все, в принципі. Не забудьте, звичайно «Сохраніть» тут на всякий. Ми ж його зберігали, але на всякий випадок.

Обов’язково перевірте тестову конверсію чи вона працює, чи вона не працює.

В даному випадку, за допомогою цього Tag Assistant Companion-а ми перевірили, що вона ось фіксується в нас. Є тут наша міточка. В нас є тут номер замовлення, Conversion value, Currency передається. Чудово. Окей, нам цього більш-менш буде достатньо для того, щоб з цим працювати. Все.

Далі наша робота буде заключатися лише в запуску реклами. Єдиний нюанс, що тут ще треба буде допрацьовувати розширену передачу даних як виду емейлів. Але оскільки я це ще не дотестувала на Промі, я хочу відтестувати цю штуку. Якщо вона буде працювати, то я викладу окреме відео. Якщо ні, то вже ж будемо чекати, поки Пром все доапдейтить самостійно.

Все, конверсії тег покупка на Промі у нас налаштований.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї