КОНВЕРСІЯ САЙТУ: мобільна версія працює краще? Дивимося в аналітику

Конверсія сайту Юзабіліті

«З середини березня перенесли сайт на нову платформу, тепер є мобільна версія. Можна оцінити ефективність цього заходу? » Звичайно можна. Найпростіший спосіб знайти вирішення питання, точніше подивитися ефективність – йдемо в кілька звітів. Кажу найпростіші способи, їх можна доуглубіть розширити.

Говоріть середина марта? Думаю, середина березня – десь 15 березня, правильно? Беремо вибираємо поточний період, краще брати побільше і порівнюємо з попереднім періодом. Тут взяла просто попередній період, в ідеалі ще взяти прям такі ж дати, а ідеальні взяти такі ж дати з періодом.

Аналіз по пристроях

Звіт в аудиторіях по пристроях. Завдання яка? Завдання побачити, чи змінилася поведінка користувачів на мобільних пристроях. Наприклад 18 лютого – 14 березня було близько 10000 користувачів, які згенерували 16000 сеансів. Показник відмов – 68, 2,45 гортає, 1 хв. були, відсоток конверсії – 0,54.

Звіт по пристроях в Google Analytics

Якщо порівняти попередні показники, є кілька фактів. Перше, всього сім тисяч користувачів, які зробили 11000 сеансів, ви почали активно вести на сайт, їм зручно, користуватися. Показник відмов не особливо сильно знизився, кількість переглянутих сторінок, підвищилося, але це однаково не показник ефективності. Головне, на що повинні дивитися, на цей показник (оформлення замовлення). Завдання яка? Чи не зменшити показник відмов, не збільшити відвідуваність сторінок, ми не новинний ресурс. Наше завдання щоб коефіцієнт, саме ось коефіцієнт зростав. Цей коефіцієнт означає співвідношення отриманих конверсій до сеансів, які здійснили користувачі. Один користувач може кілька разів відвідати сеанс різними пристроями.

Наша задача дивитися, це найпростіший варіант, ще можна по шляхах аналізувати як з мобільних на ПК переходять, інше, але потрібна вже додаткові налаштування по user id. Зараз можете побачити наскільки добре почала працювати, відповідно, мобільна версія.

Аналіз оформлення замовлень

Ще б аналізувала в розрізі топових джерел трафіку і конверсії. Зараз прийдемо до цього аналізу. Бачу зараз що на сто відсотків зріс коефіцієнт конверсії. Це добре, це значить – на меншу кількість людей робите великі конверсії. І ще важливий момент – конверсії, бачите на 42 відсотки кількість зросла, тобто людям, це оформлення замовлення стало зручніше робити. Це говорю на підставі цієї зібраної мети яка тут зафіксована. Реальні показники необхідно вже в розрізі продажів аналізувати. В робочому столі, мало того трошки підвищилася конверсія, але можливо через якість трафіку які робили. Ось будь ласка одна історія.

Аналіз по браузерам

Можна дивитися по браузерам, операційним системам що відбувається. Поліпшується ця історія чи ні. За браузерам в загальній статистиці можна створити сегмент, додаєте сегмент на технологію, тип пристрою вибираєте mobile – «не містить», а «точно відповідає», «mobile все що на мобільних», приблизно, назву.

Аналіз по браузерам і операційним системам

Дивимося яка картинка. Природно, всіх користувачів, як сегмент, можна прибрати. Дивіться, його видаляю. Залишається mobile порівняння, дивимося що виходить. Chrome – зростання конверсії. До речі, браузером Chrome велика частина населення планети Земля. Є сайти-платформи, які показують рейтинги використання браузерів – Chrome, internet Explorer, здається Safari, потім Opera йде.

Звіт по використанню найбільш популярних браузерів

Бачу, що Chrome який в основному топовий по користувачам і сеансів – конверсія підвищилася. Кількість конверсій зросла, бачите на скільки відсотків – це супер класно. Safari – плюс 11 відсотків, Safari – завжди особливо принципово. Так, кількість конверсій зменшилася, але головне коефіцієнт конверсій. Конверсій зменшилася – бо трафіку стало менше. Андроїд – тут таке співвідношення, не багато статистики. Samsung Internet збільшився. Opera – мало трафіку пішло, менше десяти відсотків, їх аналізувати немає особливого сенсу.

Аналіз по швидкості сайту

Чи можемо піти в звітності по поведінці, нам потрібна швидкість сайту. У швидкості сайту побачимо, як змінилася швидкість завантаження кожного типажу браузера. Наприклад, будь ласка, в Фаерфокс було 5,94 стало 0. В Яндекс браузері це таке, розуміємо, там VPN. Самсунговскій браузер якийсь – бачите, до 1 с. стало. Safari – було практично 5, стало 2,24 (еталонний показник). Chrome, було шість – стало еталонні три с. Safari – таке співвідношення, необхідно дивитися, можливо трафіку просто було мало. Ну Opera і Android Webview. Основна частка показників покращилася.

Швидкість завантаження сайту

Можна зробити весь аналіз в розрізі топових джерел трафіку. Що значить топовий? Якщо генерують понад 10 відсотків сеансів – можна вільно аналізувати. Наприклад, це google/cpc, direct, на нього не завжди можемо вплинути. Можемо ще органіку спробувати, хоча не дотягує до 10 відсотків.

Звіт за джерелами трафіку

Аналіз топових джерел трафіку

Наприклад, беремо наш google/cpc і можемо поміняти наш, наприклад, сегмент який ми створювали. Ще додамо джерело трафіку. Джерело у нас точно відповідає «google», канал точно відповідає CPC. Фільтрація у нас йде сеансів, назва – google cpc mobile, зберігаємо.

Платний трафік на мобільних пристроях

Це ще один сегмент створили, щоб зручніше дивитися. Можна взяти той же трафік, за тим же огляду, дивимося що виходить. Наприклад платний трафік, завдяки мобільній версії коефіцієнт платного трафіку виріс на мобільних пристроях на таку кількість. Це складний сегмент, з ним можна шаріться по абсолютно всім типажам сторінок. Якщо підемо в «Контент сайту», візьмемо «Все сторінки», будемо дивитися що сталося з сайтом, мобільного, саме з платної рекламою на мобільних пристроях, побачимо, як змінювалося кількість відвідувань сторінок, які входи/виходи були, показники виходу. Показники відмови погіршувалися, поліпшувалися. Таким чином пробувати цю історію аналізувати. Але мінус такого поглиблення зараз, на даний момент, в тому, що дуже мало трафіку перегляду сторінок щоб зробити однозначну відповідь.

На мобільних пристроях ланцюжок до комунікації, до завершення замовлення, повинна зменшуватися. Зменшення часу на сайті має гіпотетично бути правильним з мобільних пристроїв бо людина повинна максимально швидко потрапити на цільову сторінку, зробити замовлення. Це може бути проблема конкретного, можливо, джерела трафіку.

Це найпримітивніші звіти, які допоможуть подивитися, що відбувалося, покращилася ситуація чи ні. Можна всю історію поглиблювати до поведінки сторінок, швидкості окремих браузерів на різних джерелах трафіку, інше. Воно тільки зіграє на руку. Коли в попередньому звіті бачили, що показники відмов трошки збільшувалися з google/cpc, це, в першу чергу, пов’язано з тим що КММка трошки поскліківалась, тому зробити особливо красиві результати презентації що все красиво не можу.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї