Контекстна реклама в новорічні свята

Контекстна реклама на Новий Рік Контекстна реклама

В передноворічний період попит на товари і послуги традиційно дуже високий. Це найтриваліший в році період розпродажів – ажіотаж починається з перших чисел грудня і не падає приблизно до православного Різдва.

Маркетолог повинен підходити обдумано до налаштування рекламної кампанії на Новий Рік, адже вона здатна принести власнику бізнесу прибуток, еквівалентний його заробітку за 3, а іноді і 6 звичайних місяців.

Як змінюється ринок контекстної реклами в новорічні свята?

Під час новорічних свят на ринку контекстної реклами проходить ряд змін:

  1. Збільшується трафік. Люди активно шукають подарунки до майбутніх свят. Найбільше зростає трафік зі смартфонів;
  2. Зростає конверсія і середній чек. Перед Новим Роком багато компаній проводять розпродажі, знижують ціни, пропонують якісь бонуси, вигідні умови для покупки, тому конверсія, як і продажі різко зростають;
  3. Підвищується конкуренція і ставка за клік. Рекламодавці в святковий період особливо завзято ведуть боротьбу за клієнта. Це призводить до подорожчання переходу на сайт. Слід пам’ятати, що найчастіше витрати на контекстну рекламу в новорічні свята окупаються і приносять додатковий прибуток внаслідок готовності покупця витрачати більше грошей, ніж у звичайний час.

Як підготуватися до проведення новорічної рекламної кампанії?

Популярні подарунки на новорічні свята

До проведення новорічної рекламної кампанії потрібно готуватися особливо ретельно. Ось кілька порад, які допоможуть отримати максимальну вигоду зі святкового ажіотажу:

  • Проаналізуйте асортимент і виділіть товари і послуги, які будуть найбільш актуальні для потенційних покупців в цей час. Порівняйте свої пропозиції з пропозиціями інших компаній. Ціна, оперативне доставлення, зручна оплата – важливі фактори, що впливають на процес прийняття рішення. Радимо орієнтуватися на товари, які принесуть хороший прибуток навіть з великими знижками;
  • Слідкуйте за споживчими тенденціями в галузі. Це можна зробити за допомогою безкоштовного сервісу Google Trends або статистики за минулі періоди в кабінеті Google Ads. Виходячи з цих даних, виберіть з асортименту окремі товари, які найбільше підходять для подарунка або, складіть подарункові набори;
  • Сегментуйте аудиторію і готуйте індивідуальні новорічні подарунки для кожного сегмента. Задайте собі два питання: для кого призначений конкретний продукт, і хто готовий його купити. Сформулюйте рекламні пропозиції на основі отриманих відповідей;
  • Підготуйте цільові сторінки: перевірте швидкість завантаження, оптимізацію під мобільні пристрої, зручність інтерфейсу. Скоротіть шлях користувача до покупок: спростіть навігацію, оформлення замовлення. Переконайтеся, що Ваш сервер зможе витримати наплив покупців і збільшення трафіку;
  • Якщо Ви запланували запуск рекламної кампанії на певне число, краще налаштувати її заздалегідь. Річ у тім, що оголошення перед розміщенням повинні пройти модерацію. Часто оголошення можуть відхилити і буде потрібен час на з’ясування причини і проходження повторної перевірки. Також через наплив рекламодавців термін модерації напередодні Нового Року зазвичай більш тривалий;
  • Плануйте рекламний бюджет. Не забувайте про жорстку конкуренцію, і підвищену ціну кліка в цей час. Перерозподіляйте рекламний бюджет на користь тих товарів, які найбільш добре підходять на роль подарунка.

Які зміни вносити в контекстну рекламу на Новий Рік?

Новорічні запити в рекламній кампанії

Налаштовуючи контекстну рекламу на Новий Рік не забудьте:

  1. Додати в кампанію новорічні запити. Використовуючи дані Google Trends проаналізуйте на які категорії Вашої продукції зростав попит перед минулим Новим Роком. Додайте до звичайних запитів святкові уточнення «+ подарунок + на Новий Рік + на Різдво». Багато людей можуть шукати той же товар, але вже в якості «новорічного подарунка»;
  2. Збільшити ставку за клік. Напередодні свят зростає попит на товари, які заведено купувати на подарунок: косметику, предмети одягу, смартфони та гаджети, техніку для будинку, іграшки і т.д. За цими категоріями потрібно підвищити ставку за клік, щоб залучити якомога більше трафіку на сайт. Більш високі рекламні витрати окупляться завдяки більшому, ніж зазвичай, коефіцієнту конверсій;
  3. Додати в оголошення акції і знижки. Внесіть зміни в текст всіх рекламних оголошень. Додайте в них слова: «Подарунок до кожного замовлення на честь Нового Року!» або «Новорічні знижки до 40%!» Використовуйте заголовки із закликом до дії: «Замовте по акції» або «Здивуйте своїх близьких».

Що робити з рекламою під час січневих свят?

Падіння продажів в перших числах січня – звичайна ситуація, яка відбувається з року в рік. Однак це зовсім не привід відмовлятися від реклами в цей період. Щоб вичавити максимум з періоду святкового затишшя необхідно зробити наступні дії.

Вимкніть грудневі РК

Яким би очевидним це не здавалося, переконайтеся, що Ви відключили всі передноворічні оголошення перед 1 січня. Простий спосіб злити бюджет даремно – це показувати рекламу до давно минулого свята.

Важливо! Щоб цього уникнути, встановіть дату закінчення показу креативів ще під час налаштування кампанії. Якщо Ви цього не зробили, то напевно тому прийшов слушний час.

Налаштуйте ремаркетинг на новорічних покупців

Нагадайте про себе клієнтам, які здійснили покупки в Вашому інтернет-магазині в кінці року. Запропонуйте їм ексклюзивні ціни та умови – їх можна презентувати як святковий подарунок.

Пропонуйте покупцям різні аксесуари і доповнення для тих товарів, які вони придбали в грудні. Окремо налаштуйте оголошення ремаркетингу на тих, хто кинув кошик не зробивши замовлення. Запропонуйте їм промо-код або безкоштовне доставлення.

Пам’ятайте про православне Різдво

Той факт, що в Україні відзначають обидва Різдва, як католицьке, так і православне, означає, що деякі користувачі з настанням січня все ще продовжують шукати подарунки для близьких.

Крім того, це можуть бути ті, хто зустрів Новий рік далеко від дому і хоче привітати близьких з черговим святом.

Влаштуйте розпродаж на продукцію, що залишилася після грудня. І не забудьте внести різдвяні ключові слова в текст оголошень. Перевірити, які подарунки шукають користувачі в січні можна використовуючи Google Trends.

Як підвищити ефективність новорічної рекламної кампанії?

Щоб зробити результативну новорічну рекламну кампанію, в процесі підготовки оголошень слід враховувати наведені нижче фактори та особливості:

  • Проаналізуйте, що та як рекламують конкуренти. Визначте значущих у Вашому сегменті та суміжних галузях гравців на ринку. Подивіться, які новорічні акції та пропозиції були у них упродовж кількох років. Виділіть ті з них, які повторюються щороку. Регулярне використання певної стратегії часто є ознакою успішності. Варто розглянути цей варіант для своєї кампанії, адаптувавши під себе.
  • Зробіть подарункові сертифікати в електронному вигляді. Не у кожного в передноворічній метушні є можливість вручити подарунок особисто, а служби доставки зазвичай сильно перевантажені та часто не встигають. У цій ситуації виграють магазини, які продають онлайн-сертифікати.
  • Наголосимо на емоціях. Це можуть бути теплі почуття, викликані ностальгічними спогадами, сміх чи душевне хвилювання. Подаруйте відвідувачам відчуття сімейного тепла та святковий настрій, і це зробить новорічну рекламу незабутньою. Потенційний покупець не забуде сюжет саме через емоції, які він викликає.
  • Не закінчуйте різдвяну рекламу закликом до дії. Підхід до створення новорічного оголошення та ролика має бути більш тонким. Прямий вплив на відвідувача через заклик зайти на сайт або придбати товар не слід. Правильніше просто побажати «щасливого Різдва та Нового року» від імені Вашої компанії. Зимові свята – чудовий час для зміцнення довіри та підвищення впізнаваності бренду. Миттєвого відгуку на подібну рекламу не буде, але вона стане запорукою довгострокових відносин з цільовою аудиторією, які обов’язково приведуть до покупки.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї